Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Harry o Dumbledorze
Harry o Dumbledorze
Zawsze był pewny, że dobrze zna Dumbledore’a, ale od chwili, gdy po raz pierwszy przeczytał to wspomnienie, zmuszony był przyznać, jak bardzo się mylił. Nigdy nie wyobrażał sobie jego dzieciństwa i młodości, jakby Dumbledore zaistniał na świecie, będąc od razu takim, jakim go Harry znał: czcigodnym, siwobrodym starcem. Kilkunastoletni Dumbledore był dla niego czymś tak dziwacznym i trudnym do wyobrażenia jak głupia Hermiona albo przyjazna sklątka tylnowybuchowa.
Hermiona Granger



Hermiona Jane Granger- urodzona 19 września 1980 r. Uczennica Hogwartu, najlepsza przyjaciółka Harry'ego Pottera. Miała gęste, ciemne włosy i duże zęby, które w późniejszych latach zmniejszyła. Znana z miłości do książek i nauki. Często powołuje się na 'Historię Hogwartu', którą zna na pamięć. Niezbyt interesuje ją quidditch, czego nie potrafią zrozumieć jej przyjaciele. Podczas jej pobytu w Hogwarcie dowiadujemy się, że najbardziej boi się zawalić egzaminy. Przez większość ludzi uważana za przemądrzałą kujonkę- tak na prawdę była miłą i pomocną dziewczyną. Pochodziła z rodziny mugoli, przez co często była wyszydzana i wyśmiewana przez Ślizgonów. Często nazywana szlamą, nigdy jednak nie przywiązywała do tego większej wagi. Jej rodzicie byli dentystami, jednak nie widzieli nic złego w okazywaniu przez córkę zdolności magicznych.

W szkole znana z ogromnej wiedzy, szybko wzbudziła podziw nauczycieli i niechęć uczniów. Zraniona krytyczną uwagą Rona o jej charakterze zamknęła się w łazience, gdzie zaatakował ją górski troll, wpuszczony przez ówczesnego nauczyciela Obrony Przed Czarną Magią, Quirrella. Z pomocą przychodzą jej Harry i Ron, razem pokonując potwora. Udobruchała profesor McGonagall, całą winę biorąc na siebie, czym zyskała sobie sympatię i przyjaźń obu chłopców.
Od tej pory byli nierozłączni. Pomagała im w nauce i pracach domowych, nierzadko też ratowała ich z opresji swoją zdolnością do logicznego myślenia. Rozwiązując zagadkę chroniącą kamień filozoficzny zdobywa dla Gryffindoru 50 punktów, czym przyczynia się do zdobycia przez niego Pucharu Domów.

Na drugim roku nauki była bezgranicznie zauroczona nowym nauczycielem, Gilderoyem Lochartem. Pomogła Harry'emu uwarzyć Eliksir Wielosokowy, jednak przez przypadek do swojej porcji wrzuca włos kota, przez co trafia do skrzydła szpitalnego. Rozwiązuje zagadkę Bazyliszka, celnie odgadując, że porusza się rurami i zabija wzrokiem. Mimo zachowanych przez nią środków ostrożności zostaje spetryfikowana. Jednak wyszukane przez nią informacje pomagają Harry'emu i Ronowi uratować Ginny Weasley.

Podczas trzeciego roku nauki po raz kolejny okazuje się wrażliwą dziewczyną, przygarniając niechcianego, brzydkiego, rudego kota, który później zostaje oskarżony o zjedzenie szczura Rona, Parszywka. Broniąc swojego kota zraża do siebie przyjaciół i odsuwa się od nich, cały swój czas poświęcając na wyszukiwanie informacji zdolnych ułaskawić Hardodzioba, hipogryfa należącego do Hagrida, który sprowokowany rzucił się na Draco Malfoya. Niestety, jej starania idą na marne, a hipogryf zostaje skazany na śmierć.
Już po kilku lekcjach wróżbiarstwa zrezygnowała z tego przedmiotu, oskarżając nauczycielkę o kłamstwa i nauczanie bzdur. Porzuca te lekcje na rzecz numerologii.
Podejrzewa, że miotła otrzymana przez Harry'ego może być zaczarowana przez jego wroga. Kierując się troską o przyjaciela, informuje McGonagall o podarku otrzymanym przez Harry'ego, czym rozwściecza Pottera.
Jako jedyna z uczniów odkrywa tajemnicę Remusa Lupina, trzymając jednak w tajemnicy fakt, że jest on wilkołakiem, aż do czasu, gdy zaczyna go podejrzewać o sprzyjanie uważanemu za mordercę zbiegowi z Azkabanu.
Na początku roku otrzymuje od profesor McGonagall zmieniacz czasu, pozwalający jej przebywać na wszystkich wybranych przez nią zajęciach. Używa go też, by ocalić życie Hardodzioba i uratować Syriusza Blacka od pocałunku dementorów.

W 4 tomie, po według niej skandalicznym potraktowaniu skrzatki Mrużki przez jej właściciela, Barty'ego Croucha zakłada Stowarzyszenie Walki o Emancypację Skrzatów Zniewolonych. Nie słuchając zapewnień, że skrzatom podoba się służenie czarodziejom, aktywnie działa w ich obronie, domagając się godnego traktowania i zapłaty za ich pracę. Wciąga w stowarzyszenie sceptycznego Rona i Harry'ego, nadając im funkcję skarbnika i sekretarza. Do stowarzyszenia wstępuje też Neville, który jednak ogranicza się tylko do zapłacenia składki.
Zaczyna spotykać się z Wiktorem Krumem, reprezentantem Durmstrangu w Turnieju Trójmagicznym i światowej sławy graczem quidditcha, wzbudzając zazdrość Rona i zainteresowanie dziennikarki, Rity Skeeter, która publikuje oszczerczy artykuł na jej temat w Proroku Codziennym. Wspiera Harry'ego w Turnieju Trójmagicznym, jako jedna z nielicznych wierząc w jego zapewnienia nie oskarża go o zgłoszenie się do turnieju. Pomaga Harry'emu przygotować się do zadań, ucząc go nowych zaklęć i uroków. Zostaje zakładniczką trytonów w drugim zadaniu, jako najważniejsza osoba dla Wiktora Kruma, z którym pojawia się na Balu Bożonarodzeniowym. Odkrywa tajemnicę Rity Skeeter i zabrania jej publikować jakiegokolwiek artykułu przez rok, grożąc ujawnieniem faktu, że jest ona niezarejstrowanym animagiem.

Na swoim kolejnym roku nauki skutecznie bojkotuje lekcje wybranej przez Ministerstwo nauczycielki Dolores Jane Umbridge, wytykając jej błędy w nauczaniu i kompromitując przed klasą. Namawia Harry'ego do utworzenia tajemnej grupy, mającej na celu nauczanie obrony przed czarną magią. Po otrzymaniu zgody Pottera, który został ich nauczycielem, zbiera grupę uczniów chętnych do nauki. Grupa została nazwana Gwardią Dumbledore'a, a Hermiona zaczarowała galeony, które informowały uczestników grupy o kolejnym terminie spotkania, powiększając się i zmieniając numer seryjny monety na datę następnego zebrania.
Dalej aktywnie walczy o prawa skrzatów domowych, szyjąc dla nich ubranka, które mogły uwolnić je od konieczności pracy w Hogwarcie. Jednak skrzaty uraził ten prezent i odmówiły sprzątania wieży Gryffindorru, czapeczki zabierał więc Zgredek. Grożąc Ricie Skeeter zmusza ją do przeprowadzenia wywiadu z Harrym, w którym chłopak opowiada o swoim spotkaniu z Voldemortem. Wywiad zostaje opublikowany w Żonglerze.
Zawsze krytykowała stosunek Syriusza do jego skrzata, Stworka i namawiała go do lepszego traktowania sługi. Jej prośby odniosły mizerny skutek, a arogancja Syriusza doprowadziła go do śmierci, którą pośrednio spowodował jego skrzat.
Krytycznie podchodzi do pomysłu trzymania w Zakazanym Lesie olbrzyma sprowadzonego przez Hagrida, jednak ostatecznie zgadza się nim zająć, gdy Hagrid zostaje zmuszony do ucieczki z Hogwartu. Razem z Harrym, Ronem, Neville’em, Luną i Ginny leci do Ministerstwa Magii, gdzie rozpoczyna walkę ze Śmierciożercami i zostaje oszołomiona podczas bitwy w Departamencie Tajemnic.
Pilnie uczy się do Sumów, które z jednym wyjątkiem- Obrony Przed Czarną Magią, z której otrzymuje Powyżej Oczekiwań- zdaje na wybitny.

W 6 tomie zaczyna być widoczne jej zauroczenie Ronem. Gdy chłopak zaczyna spotykać się z Lawender Brown zazdrosna Hermiona nie szczędzi mu złośliwych uwag.
Sceptycznie nastawiona do starego podręcznika Księcia Półkrwi, który pomaga Harry'emu zostać prymusem na lekcjach eliksirów namawia go do wyrzucenia książki, przez co zostaje oskarżona o frustrację faktem, że teraz Harry stał się najlepszym uczniem na lekcjach Slughorna.
UWAGA: Poniższy fragment zawiera Spoiler!

W ostatnim tomie wyrusza wraz z Harrym i Ronem na poszukiwanie horkruksów. Po wielu tygodniach bezowocnych poszukiwań od grupy odłącza się Ron. Hermiona, mimo wątpliwości, zostaje przy Harrym, kontynuując poszukiwania. Gdy skruszony Ron powrócił do dwójki przyjaciół, z początku obrażona, potem wybacza mu i inicjuje pierwszy pocałunek.
Torturowana przez Bellatriks Lestrange nie wyjawia je żadnych ważnych informacji. Bierze udział w Bitwie o Hogwart i pomaga zwyciężyć Śmierciożerców.
Po szkole zostaje pracownicą Ministerstwa Magii, wychodzi za Rona i ma z nim dwoje dzieci: starszą Rose i młodszego Hugo.
________________________________________


Postać Hermiony była karykaturą samej autorki. Jej pierwotne nazwisko miało brzmieć Puckle, ale autorka zrezygnowała z niego, uważając, że nie oddaje ono charakteru Hermiony i zmieniła je na nieco mniej frywolne. Jej rolę w filmie odgrywa Emma Watson.




Nadesłane przez: Ballaczka
Dodane: październik 17 2007 16:17:20
Komentarze
~Peepsyble F
Dodano dnia 18 October 2008 07:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
No wiesz! Ładne zdjęcie oprawione, ale dla mnie troszkę za krótko. Ładnie oczywiście, i wgl. błędów brak, i mogłaś wstawić więcej zdjeć (nie mówię tu, żeby art więcej miał w sobie zdjęć niż treści!). Takich z każdego roku szkolenego, pomniejszone, by to ładnie wyglądało. I;

Postać Hermiony była karykaturą samej autorki.

Borze, tylko nie karykaturą. Straznie mnie to razi tutaj, może sama autorka ją tak nazwała, ale to. mnie. razi.
No to tyle. Wybitny.
~cola-girl F
Dodano dnia 02 July 2009 01:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 48
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 30.06.09
Medale:
Brak
Ładny artykuł, fajnie to ujęłaś i zdjęcie to już jest w ogolę boskie. Bardzo fajnie ja opisałaś, tylko szkoda ze aż tak długo. Uważam ze Hermiona Granger jest bardzo fajna postacią, ciekawe co by było gdyby ona i ... Draco Malfoy - razem. Boże wyobrażam to sobie już. Książki Harrego Pottera już w ogolę by były boskie gdyby na przykład ich miłość zaczęła się od trzeciej klasy w zwyrz... ach. Pomarzyć chyba każdy może nie?

No nic, co innego mam powiedziec? Dostajesz WYBITNY.
JEJ!!!!!!
~Amanda F
Dodano dnia 22 October 2009 17:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -86
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 21.09.09
Medale:
Brak
Fajnie to napisane. Nie sadze jesnak żeby była aż tak podobna do samej autorki. Ale oprócz tego nie znalazałłam błędów. Więc wszystko ok!!!!!!
~aniutek96 F
Dodano dnia 25 October 2009 12:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2703
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 73
Data rejestracji: 14.10.09
Medale:
Brak
Super. Rzeczywiściee fajnie by było gdyby było więcej zdjęć, ale trudno. Zgadzam się z cola-girl. Superancko by było gdyby Hermi była z Draco. Tylko szkoda, że rzeczywiście z nim nie jest. Oczywiście daje Wybitny. xD
~pepes93 F
Dodano dnia 07 December 2009 21:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 108
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 05.11.09
Medale:
Brak
Świetny artykuł , bardzo rozbudowany.
Ja polubiłam Hermione choć często mnie denerwowała np. oddając Błyskawice Harry`ego do sprawdzenia i w wielu innych sytuacjach. Była czasem zbyt pzremądrzała ale nie przeszkadzało mi to .
Imponowała mi jej wiedza. Fajnie miec taką osobę przy sobie ,która wszystko wie Uśmiech
A co do Emmy Watson -jest świetna! uwielbiam ją Uśmiech
W artykule nie dostrzegam błędów ,ale nie wiem czy dlatego ,że ich nie ma czy dlatego ,ze ich po prostu nie widze. Nie jestem dobra z polskiego więc pozostawiam to innym Uśmiech
~Miss_Whitehot F
Dodano dnia 29 December 2009 17:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Charłak
Punktów: 7
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 26.09.09
Medale:
Brak
Zauważyłam mały błąd - drugie imię Hermiony to Jean, a nie Jane. Jest ono wymienione w testamencie Dumbledora
~Hermiona_16 F
Dodano dnia 01 January 2010 11:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -14
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 26.12.09
Medale:
Brak
Artykuł dość interesujący. Jak czytałam ten artykuł nie zauważyłam błędów. Hermiona Granger jest moją ulubioną postacią z książki ''Harry Potter'' jest inteligentna i sumienna. Można byłoby dodać więcej zdjęć (chociaż to jest bardzo ładne). Zraziły mnie twoje słowa cyt. ''Postać Hermiony była karykaturą samej autorki.'' moim zdaniem możnabyło ując to mniej obraźliwie w stosunku do Hermiony. Ale poza tym wszystko jest dość ładnie ujęte. Wracając do oceny artykułu daje W.
~Grendel F
Dodano dnia 07 February 2010 17:03
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 25
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 07.02.10
Medale:
Brak
Naprawde swietny artykul ^^ Hermiona jest zdecydowanie jedną z najlepszych postaci ;p (wedlug mnie oczywiscie) i szczerze nie posiada zadnych wad, no moze jedną malutką ;> Daje W
!leea F
Dodano dnia 12 February 2010 11:32
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 11463
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 329
Data rejestracji: 30.01.10
Medale:
Medal
Naprawdę świetny artykuł- bardzo długi ( ale i tak taki powinien być, jak na tak ważną postać ), nie zauważyłam jakiś rażących błędów, postać skrupulatnie opisana- jej charakter, osiągnięcia jak i wszelkie ważne role jakie odegrała w książkach. Zawiera zdjęcie, czyta się lekko i przyjemnie, treść wciągająca. Jednak tak jak parę osób powyżej, wyrażenie :
Postać Hermiony była karykaturą samej autorki.

wydaje mi się nie do końca, przychylne w słowie " karykatura ", ale nie należy przywiązywać do tego, jakieś szczególnej uwagi bo tekst jest na tyle dobry,że tylko do tego można się przyczepić Wredny.
rzeczjasna jestem zmuszona wystawić ocenę W.
~anex F
Dodano dnia 13 May 2010 17:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 336
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 06.05.10
Medale:
Brak
Pilnie uczy się do Sumów, które z jednym wyjątkiem- Obrony Przed Czarną Magią, z której otrzymuje Powyżej Oczekiwań- zdaje na wybitny.
Jedna ocena napisana z małej, druga z wielkiej litery. Zdecyduj się.Oczko
Lawender Brown
LavenderHappy
Więcej błędów nie zauważyłam.Powyżej oczekiwań.
~Bellatriks_xdd F
Dodano dnia 28 July 2010 20:36
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 94
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 25
Data rejestracji: 30.05.10
Medale:
Brak
Hermiona jest postacią godną uwagi i podziwu. Czasami jednak jest nadopiekuńcza względem Harry'ego. - uznaję to za jej jedyną wadę.
Dam Wybitny ; ))
~Hermiona_Mia F
Dodano dnia 24 August 2010 19:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 305
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Hermiona to moja ulubiona postać sagi HP. Taka przyjaciółka jak ona to skarb. Pomocna, opiekuńcza (może jest troszeczkę NADopiekuńcza, ale to nie przeszkadza aż tak bardzo). Marzę o takiej przyjaciółce jak ona. Osobiście na swoją nie narzekam, ale Hermiona jak już wcześniej mówiłam to skarb. Jest niepowtarzalna.
Co do artykułu-bardzo dobry. Więcej zdjęć nie trzeba, bo wtedy nie wyglądałoby to tak dobrze jak teraz. Jedno zdjęcie i jest super.
Szkoda tylko, że nie wspomniałaś w artykule o Cormacu McLaggenie, o malutkiej torebeczce, która była bardzo przydatna przyjaciołom podczas przygód w siódmej części, o tym, że ona połamała różdżkę Harry'ego podczas wizyty w Dolinie Godryka. Tego mi najbardziej zabrakło w tym artykule, dlatego dam Powyżej oczekiwań.
Pozdrawiam.
~Hermiona_13 F
Dodano dnia 04 November 2010 18:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 116
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 03.11.10
Medale:
Brak
Artykuł jest bardzo ciekawy i obszerny. Zamieściłaś dużo interesujących informacji o Hermionie. Szkoda, że dodałaś tylko jedno zdjęcie, ale to jest bardzo fajne. Nie znalazłam błędów więc myślę, że ich nie ma. Osobiście uwielbiam Hermione Granger. Moim zdaniem jest bardzo fascynującą postacią. Napisanie, że Hermiona była karykaturą samej autorki jest troszeczkę obrażające w stosunku do niej. A poza tym artykuł jest super dlatego daję Wybitny.
~Grzesiek F
Dodano dnia 03 July 2011 11:22
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 462
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 03.08.10
Medale:
Brak
Ciekawy opis Hermiony nadaje sie na W.Uśmiech
~HeadLiner2018 F
Dodano dnia 11 July 2011 18:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 73
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 10.07.11
Medale:
Brak
Ulubiona moja postać ^^. Z przykrością stawiam ci Wybitny
~aneczka00402 F
Dodano dnia 18 November 2011 09:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 497
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 32
Data rejestracji: 06.11.11
Medale:
Brak
Artykuł Bardzo długiJupi!
Ale jest bardzo szczegółowy i można z niego wyciągnąć dużo informacji
!!!@WYBITNY@!!!
~Hermiona1997 F
Dodano dnia 19 April 2012 12:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 15.04.12
Medale:
Brak
Artykuł bardzo interesujący. Dobrze by było jakbyś zamieściła więcej zdjęć. Znalazłam tylko jeden rzeczowy błąd, mianowicie Hermiona na drugie miała na imię Jean, a nie tak jak napisałaś Jane.Jane to na drugie miała Dolores Umbridge. Widać, że bardzo napracowałaś się nad tym artykułem, ponieważ jest on obszerny, mało jest w nim powtórzeń i jest w nim dużo zawartych informacji na temat Hermiony. Hermiona Granger jest moją ulubioną postacią z Harry'ego Pottera. Jest inteligentna i miła, jest w niej coś fascynującego. Jest odważna i potrafi znaleźć rozwiązanie na różnorodne problemy. Wracając do artykułu uważam, że jak najbardziej zasługuje na najwyższą ocenę - czyli na Wybitny!
~kinga981 F
Dodano dnia 28 September 2012 14:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 58
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 27.09.12
Medale:
Brak
Bardzo fajne zdjęcia. Artykuł też bardzo fajny szczegółowy i interesujący.
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 26 December 2012 00:32
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
no nawet fajna dziewczyna, zwłaszcza w późniejszych tomach, bo w I, to raczej mnie denerwowała swoim zarozumialstwem i chęcią pokazania, że jest najlepsza, mimo, że wywodzi się z mugolskiej rodziny - kompleks mugolaka na pewno w pewnym sensie na niej ciążył - no, ale ostatecznie nie była taka najgorsza... daję W
~Oliwciaa F
Dodano dnia 09 July 2016 17:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 26
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 09.07.16
Medale:
Brak
Moja ulubiona postać
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 88% [21 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 13% [3 głosów]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 197
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59