Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Jednorożec
Jednorożec
Jednorożec jest pięknym zwierzęciem spotykanym w lasach północnej Europy. Jest to rogaty koń. Dorosłe jednorożce są śnieżnobiałe, młode zaś rodzą się złote i w miarę dorastania zmieniają maść na srebrną. Róg, krew i włosy jednorożca mają silne właściwości magiczne. Jednorożce unikają spotkań z ludźmi, jeśli jednak do tego dojdzie, chętniej pozwolą zbliżyć się do siebie czarownicy niż czarodziejowi.
Są tak rącze, że bardzo trudno je złapać.

[spoiler] "Harry Potter i Książę Półkrwi" nieudany?
Książę Półkrwi- filmO tym, że kilka dni temu w Chicago odbył się test screening najnowszej "potterowej" produkcji, a więc filmu Harry Potter i Książę Półkrwi wiedzą już chyba wszyscy. Do tej pory spotkaliśmy się z dość przychylnymi recenzjami szóstej ekranizacji przygód Harry'ego, być może dlatego, że ich twórcami są miłośnicy HP, którzy wiele potrafią wybaczyć, zaś sprawozdania pojawiały się głównie na portalach internetowych o tematyce potterowskiej. Tymczasem portal internetowy Filmweb.pl wnosi w nasze myślenie o filmowej adaptacji "Księcia" nieco obiektywizmu, zwracając uwagę na fakt, iż po premierowej emisji pojawiło się mnóstwo niepochlebnych opinii.

Wszystko wskazuje na to, że wytwórnia próbuje opóźnić kinowy start kompletnie nieudanego filmu. - Czytamy w newsie opublikowanym na wspomnianym portalu. - (...) Opinie, które pojawiły się w internecie po seansie, były bardzo krytyczne. Widzowie uważają, że film jest pozbawiony napięcia, a twórcy za dużo uwagi poświęcają wątkom romansowym. Zabrakło wielkiej bitwy między pozytywnymi bohaterami a Śmierciożercami. W dodatku śmierć Dumbledore'a nie wzruszyła nikogo na sali. Pozytywne recenzje zbiera za to Jim Broadbent w roli profesora Horacego Slughorna, uczącego w Hogwarcie eliksirów. To ponoć najlepsza kreacja w całym filmie.

No cóż, pozostaje nam tylko czekać na premierę, by samodzielnie ocenić starania twórców kolejnego filmu o młodym czarodzieju: klik.

Zródło: filmweb.pl
Komentarze
~Albus Potter F
Dodano dnia 09 September 2008 18:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 134
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Miejmy nadzieję, że Yates postara się bardziej niż przy Zakonie, bo ten był moim zdaniem beznadziejny. Jeśli KP będzie taki sam, to porażką WB było zatrudnienie go po raz kolejny. Moim zdaniem powinni zatrudnić Alfonso Cuaron (reż. 3 części), bo był najlepszy po prostu najlepiej oddał treść książki, a nie tak skracał jak Yates, że ZF wyszedł jeszcze krótszy niż I książka, a przecież to jest trochę stron różnicy, pozostaje nam mieć nadzieję, że WB naprawi szkody, które Yates popełnił.
~Lilyanne F
Dodano dnia 09 September 2008 18:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Minister Magii
Punktów: 2043
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 118
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Zabrakło wielkiej bitwy między pozytywnymi bohaterami a Śmierciożercami. W dodatku śmierć Dumbledore'a nie wzruszyła nikogo na sali.

Mam nadzieję, że to nie jest prawdą. Przecież są to najważniejsze sceny w całej książce.

Moim zdaniem powinni zatrudnić Alfonso Cuarón (reż. 3 części) bo był najlepszy (...)

Zgadzam się. Alfonso Cuarón świetnie oddał treść filmu, a ośmielę się nawet powiedzieć że film wywarł na mnie większe emocje niż wszystkie 4 pozostałe razem wzięte. xD
Pozostaje nam tylko czekać...
~Miona F
Dodano dnia 09 September 2008 18:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Barman w Trzech Miotłach
Punktów: 1321
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 03.09.08
Medale:
Brak
No, to przecież jasne, że komuś ten film mógł się nie podobać, wszystko ma swoich zwolenników i przeciwników. Mimo wszystko, sformułowanie "dobry film" to rzecz względna...
A jeśli chodzi o mnie, to szczerze mówiąc radziłabym się nie sugerować opiniami innych ludzi, jak zobaczycie to sami sobie wyrobicie własne zdanie... Tyle w tym temacie. Oczko
!FIFI F
Dodano dnia 09 September 2008 18:44
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 339
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
]Moim zdaniem powinni zatrudnić Alfonso Cuarón (reż. 3 części) bo był najlepszy (...)


Zgadzam się. Alfonso Cuarón świetnie oddał treść filmu, a ośmielę się nawet powiedzieć że film wywarł na mnie większe emocje niż wszystkie 4 pozostałe razem wzięte xD
Pozostaje nam tylko czekać...


Z tym się zgadzam bez dwóch zdań, Trójka była najlepsza,a gdyby nie wzięli Alfonsa, to chociaż kogoś innego Yates, bo on robi jakby swoją wersję Harry'ego..
~Alice F
Dodano dnia 09 September 2008 19:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 383
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
O matko!!! Nie wiem czy warto będzie wydawac kase na bilet po przeczytaniu tego spoileru... Oczywiscie spodziewam się że film okaze sie również klapa jak ZF ale jednak mam tą nadzieję, że nie bedzie aż tak źle.
~just_tina F
Dodano dnia 09 September 2008 19:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 417
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 31
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Właśnie tego się obawiałam. Nie mogliby się postarać tak jak twórcy Filmów "Władca Pierścieni"? Harry przy tak genialnych książkach, które uwielbiają miliony ludzi powinien walić na kolana i naprawdę daje duże pole do popisu. No nie wiem co będzie ale do kina na pewno pójdę - chociażby dlatego żeby jeszcze bardziej docenić książkę...

Jak moi poprzednicy też uważam że Trójka była najlepsza i dlaczego on dalej tego filmu nie reżyseruje?

Niektóre sceny w filmach są wręcz śmieszne podczas gdy w książce trzymały w napięciu i niejednym wyciskały łzy...
~laura-melody F
Dodano dnia 09 September 2008 20:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Portret w gabinecie dyrektora
Punktów: 5002
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 167
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Zabrakło wielkiej bitwy między pozytywnymi bohaterami a Śmierciożercami. W dodatku śmierć Dumbledore'a nie wzruszyła nikogo na sali.


Właśnie po raz kolejny skończyłam czytać "Księcia Półkrwi", więc jestem "na świeżo"i to, że ta bitwa nie została ukazana wcale mnie nie dziwi, bo przecież w książce Harry praktycznie jej nie widział, słyszał jedynie odgłosy bitwy, gdy był na wieży pod peleryną niewidką i nie mógł się ruszyć, a potem przebiegał tylko obok, gdy gonił Snape'a. Trudno, żeby pokazano ją w całości, skoro w książce w tym samym czasie odbywała się rozmowa Dumbledore'a z Draconem. Prawdziwa wielka bitwa będzie w "Insygniach", a przynajmniej powinna być. A co do tego czy scena śmierci wzrusza czy nie wzrusza. Moim zdaniem nie wolno się sugerować czyimś zdaniem, bo każdy inaczej reaguje i może innych akurat wzruszy.Trzeba poczekać do premiery, a nie zniechęcać się na wstępie.
!Dominika F
Dodano dnia 09 September 2008 20:21
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2702
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 325
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Ja się już ucieszyłam czytając inne recenzje, że film będzie bardzo dobry, a tutaj taki klops. No mam nadzieję, że okaże się wielką klapą, chociaż cudów się też nie spodziewam. No, ale żeby wiedzieć jaki naprawdę jest ten film musimy jeszcze sporo czasu poczekać, niestety...
~Shantie F
Dodano dnia 09 September 2008 20:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 13
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Zabrakło wielkiej bitwy między pozytywnymi bohaterami a Śmierciożercami.
No czarodzieje, trzymajcie mnie! Jeden z najlepszych wątków, a tu taki klops...
Litości!
~Ivana F
Dodano dnia 09 September 2008 20:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Sklepikarz z Hogsmeade
Punktów: 800
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 36
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Opinie, które pojawiły się w internecie po seansie, były bardzo krytyczne.

Chciałabym przeczytać chociaż jedną niepochlebną opinię, bo jak do tej pory spotkałam się tylko z tymi dobrymi. Jedyną złą opinią, którą czytałam jest opinia z portalu Filmweb, a jak już zdążyłam się przekonać, nie jest to pewne źródło informacji.
~Miona F
Dodano dnia 09 September 2008 21:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Barman w Trzech Miotłach
Punktów: 1321
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 03.09.08
Medale:
Brak
Trójka była najlepsza,a gdyby nie wzięli Alfonsa, to chociaż kogoś innego Yates, bo on robi jakby swoją wersję Harry'ego..


Zgadzam się całkowicie! Pod każdym względem trójka była wyreżyseriowana najlepiej. Treść nie odbiegała tak bardzo od książki, a nawet dodane sceny były warte oglądnięcia. Cały film mocno trzymał w napięciu, świetnie zrobiony został Hardo... Ekhem, KŁĘBOLOT Oczko, dementorzy oraz Lupin jako wilkołak. Najlepszy film z całej serii HP. Alfonso wykonał wtedy kawał dobrej roboty Uśmiech.
~Cherry F
Dodano dnia 09 September 2008 22:42
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1153
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 148
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Wiecie, często zastanawiam się, dlaczego Yates ma reżyserować aż 4 filmy (zf, kp i dwie części insygnii), skoro inny reżyserzy byli zatrudniani do jednej, góra dwóch ekranizacji, a spisywali się o wiele lepiej niż Yates.

Mam nadzieję, że Książe będzie lepszy od Zakonu.
Zgadzam się z Wami, Alfonso był najlepszy i to on powinien pracować nad dalszymi filmami.;]
~Sirius Black F
Dodano dnia 10 September 2008 01:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Opiekun Hufflepuffu
Punktów: 3271
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 555
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
No cóż, pozostaje nam tylko czekać na premierę, by samodzielnie ocenić starania twórców kolejnego filmu o młodym czarodzieju

.... no to sobie jeszcze długo poczekamy ;P
Właśnie tego się obawiałam. Nie mogliby się postarać tak jak twórcy Filmów "Władca Pierścieni"?

Nie, nie mogliby, bo Peter Jackson(reżyser) był prawdziwym fanem trylogii i nie wyobrażał sobie tego inaczej niż jest w książce, niektóre wątki są zmienione tylko aby trochę obciąć koszty produkcji.
Potter nigdy nie będzie dobrym filmem bo zatrudniają do tych filmów reżyserów którzy nie widzą w tym swojej pasji i traktują bardzo przedmiotowo tą książkę zamiast wczuć się w czar wewnętrzny jej treści. Nie będę się kierować opiniami ale do kina i tak nie pójdę, nie warto wydawać kasy na bilety.
!Inferius F
Dodano dnia 10 September 2008 01:54
VIP
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Minister Magii
Punktów: 2042
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 66
Data rejestracji: 09.08.08
Medale:
Brak
A najgorsze jest to, że producenci i tak na to lache kładą. Oni wiedzą, że to jest Harry Potter, i że nawet jakby to była totalna klapa to i tak zbija fortunę na nim, bo fani nie zawiodą. ;|
~sweetybunny F
Dodano dnia 10 September 2008 20:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 376
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 75
Data rejestracji: 02.09.08
Medale:
Brak
Jak skopią następny film, to naprawdę więcej do kina nie pójdę!!!! Zakon Feniksa w ogóle mi się nie podobał, a Czara Ognia to już kompletna klapa, kto do cholery pisze te scenariusze. Nie zdziwiłabym się, gdyby i ta część była O jak Okropna!!!!! Zły
~Isilien F
Dodano dnia 15 September 2008 23:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2248
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 121
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Taaak... a nie mówiłam? Będę to teraz powtarzać do premiery i jeden dzień dłużej: a nie mówiłam, że on się do prognozy pogody nie nadaje?

Do Sweetbunny: akurat CO to nie on skiepścił, z resztą według mnie była całkiem niezła.

Ale... macie rację. Mogli wybrać kogoś z wyobraźnią, pasją , kogoś, kto by miał pomysł na ten film. Kogoś pokroju Petera Jacksona albo w ogóle dać sobie spokój z filmami HP i wznowić ekranizowanie ich, kiedy już znajdą kogoś odpowiedzialnego.

Wedle tych mniej optymistycznych recenzji najwięcej się rzuca w oczy Ginny, tona niepasujących i niepotrzebnych scen, romanse,Lavender, Ginny, Lavender, romanse...eee... romanse... i brak kluczowych scen i postaci, a jak już są, to rozwałka.

Niestety, miałam tę płonną nadzieję, że skoro ZF tak skiepścili, to gorzej już być nie może. A jednak, w piekle istnieją studnie.
Oceny

Wybitny Wybitny 25% [1 głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Brak oceny]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 75% [3 głosów]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 306
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59