Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Powrót do świata ...
Powrót do świata mugoli
- Twoja ciotka i wuj będą z ciebie dumni, prawda? - powiedziała Hermiona, kiedy wyszli z wagonu i przyłączyli się do tłumu zmierzającego ku zaczarowanej barierce.
- Jak usłyszą, czego dokonałeś w tym roku...
- Dumni? Zwariowałaś? Tyle razy byłem bliski śmierci i przeżyłem? Będą wściekli.
I razem przeszli przez bramę do świata mugoli.

Odpracowywanie ostrzeżeń
HogsmeadeRegulamin odpracowywania ostrzeżeń

1. Ostrzeżenie można odpracowywać tylko i wyłącznie u osoby, od której go otrzymano. W wyjątkowych przypadkach, gdy dana osoba nie jest już administratorem, jest na urlopie itp., zastępstwo sprawuje SA.
2. W ramach odpracowania jednego ostrzeżenia trzeba:
- napisać 1 artykuł na dowolnie wybrany temat (w ramach kategorii artykułów Hogsmeade.pl) oraz
- napisać 3 newsy (w dowolnych kategoriach Hogsmeade.pl) i
- napisać opowiadanie/ narysować komiks do Pulsu Hogsmeade, pouczający (na temat odpracowywanego ostrzeżenia; może być anonimowe, niepodpisane)
- wszystkie materiały muszą zostać przyjęte i opublikowane, ponadto podczas nadsyłania materiałów należy dodać, że są w ramach odpracowywania ostrzeżenia
- za opublikowane materiały użytkownikom nie przyznaje się punktów
3. Przed przystąpieniem do odpracowywania należy zgłosić się do odpowiedniego administratora z zamiarem odrobienia ostrzeżenia.
4. Ostrzeżenia odpracowuje się w kolejności od najstarszego do najmłodszego.
5. Nie można odpracowywać ostrzeżeń, które są młodsze niż miesiąc.
6. Dopiero po potwierdzeniu rozpoczęcia pracy, należy zacząć pisanie.
7. Postępy należy zgłaszać przez PW odpowiedniemu administratorowi, przesyłając link do newsa/ artykułu.
8. Po wypełnieniu wszystkich wymagań, administrator usuwa ostrzeżenie z profilu.
Komentarze
~Lapa F
Dodano dnia 01 August 2010 00:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2607
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 109
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
Te wszystkie wymaganie za warna, czy można sobie wybrać?
A dostaje się potem punkty, które wcześniej delikwent stracił?
Pytam hipotetycznie, bo nie mam żadnych Rozbawiony

Ok. Dzięki \/\/\/
!Lila Lee F
Dodano dnia 01 August 2010 01:25
VIP
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Portret w gabinecie dyrektora
Punktów: 5380
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 56
Data rejestracji: 02.08.08
Medale:
Brak
Te wszystkie wymaganie za warna, czy można sobie wybrać?

Nie, trzeba spełnić wszystkie podpunkty.Uśmiech

A dostaje się potem punkty, które wcześniej delikwent stracił?

Przy kasowaniu ostrzeżenia, punkty z nim odjęte 'wracają'.
~Loonyy F
Dodano dnia 01 August 2010 21:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zastępca Ministra
Punktów: 1752
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 33
Data rejestracji: 18.03.10
Medale:
Brak
Ta funkcja jest tylko na teraz, czy zostanie 'na zawsze', bo aktualnie za dużo wyjeżdżam, żeby zacząć pisać...

Milla: Na stałe ^^
~Lady_Rose F
Dodano dnia 03 August 2010 13:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 212
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 51
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Tak, tak odpracowywanie tylko, szkoda, że nie jest wzięte pod uwagę to, że ktoś mógł niesprawiedliwie dostać warna, wiem, że za raz jakiś admin napisze mi zapewne, że nie ma czegoś takiego jak niesłuszne czy też niesprawiedliwe danie warna, bo bo niektórzy tutaj uważają, że są nieomylni, ale niestety, nie ma człowieka nieomylnego, a administratorzy, moderatorzy i inna "władza" są takimi samymi ludźmi jak reszta użytkowników i czasami, zdarzało się również, że i admini coś przeskrobali, ale oni nawet jeżeli dostali warna ( kiedyś Milla ) to mieli go zdejmowanego bo po koleżeńsku.
Jednym słowem, jeżeli się komuś podlizujesz, to możesz robić co chcesz a warna nie dostanie, a jeżeli nawet to jeden admin Ci go da a inny go zdejmie, tak czy inaczej, ja nie zamierzam się nikomu podlizywać i odpracowywać warnów też raczej nie będę, chyba, żeby mi coś odbiło i to zdrowo, ale na to się nie zapowiada.

A teraz możecie ustawić się w kolejce i dawać mi kolejne warny, albo nawet dać bana. Rozbawiony Że tak powiem, nie zależy mi już na tej stronie.

Pozdrowienia.
!Milka F
Dodano dnia 03 August 2010 13:30
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9487
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 583
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
ale oni nawet jeżeli dostali warna ( kiedyś Milla ) to mieli go zdejmowanego bo po koleżeńsku

Że słucham co? Uh-oh!
Nie miałam zdjętych ostrzeżeń 'po koleżeńsku'. Odświeżę Ci nieco pamięć - strona zniknęła, a wraz z nią WSZYSTKIE ostrzeżenia WSZYSTKICH użytkowników, więc nie byłam żadnym wyjątkiem. Omg -.-
Jeśli masz takie pojęcie o sprawach warnów i ich kasacji, to gratuluję, może lepiej, że nie będziesz tu wchodzić.
~Dogma F
Dodano dnia 03 August 2010 17:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Opiekun Slytherinu
Punktów: 3203
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 106
Data rejestracji: 26.09.09
Medale:
Medal Medal
Tak, tak odpracowywanie tylko, szkoda, że nie jest wzięte pod uwagę to, że ktoś mógł niesprawiedliwie dostać warna, wiem, że za raz jakiś admin napisze mi zapewne, że nie ma czegoś takiego jak niesłuszne czy też niesprawiedliwe danie warna


Zaraz Ci jakiś newsman napisze Jupi! Skoro dostałaś niesprawiedliwie ostrzeżenie, to powiedz dlaczego za niesprawiedliwe je uważasz. Jestem pewna, że gdybyś była w stanie udowodnić swoją niewinność, twój warn zostałby usunięty. Skoro, jak wynika z treści warnów, Twoja wina jest bezsprzeczna (chyba, że wykorzystamy tu nieśmiertelną wymówkę z niedobrym i złym rodzeństwem wkradającym się na komputer i jak te szatany wysyłające linki oraz przywłaszczone prace graficzne) to nie ma o czym mówić.

a administratorzy, moderatorzy i inna "władza" są takimi samymi ludźmi jak reszta użytkowników i czasami, zdarzało się również, że i admini coś przeskrobali, ale oni nawet jeżeli dostali warna ( kiedyś Milla ) to mieli go zdejmowanego bo po koleżeńsku.


To wytłumacz mi dlaczego Guardian ma warna? Dlaczego Alae ma warna? Czyżby żadne kolegów nie miało?
!Alae F
Dodano dnia 03 August 2010 18:14
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Uzdrowiciel
Punktów: 2495
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 122
Data rejestracji: 30.08.08
Medale:
Brak
Dlaczego Alae ma warna?

Bo nie nadesłała tekstu na pojedynek, dlatego. ; p Też chciałam podać swój przykład, jako osoby z kolorkiem, która ma warna, ale nie jestem adminem, więc może ten argument nie zostanie przyjety.

Dobrze, że odpracowywanie ostrzeżeń zostało przywrócone, w propozycjach można było zauważyć, że to pożądana opcja. Zobaczymy jak będzie teraz czy zainteresowanie nie zniknie, tym bardziej, że aby odkupić swoje winy trzeba się będzie mocno postarać (komiks! Zszokowany).
~Lapa F
Dodano dnia 04 August 2010 02:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2607
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 109
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
Lady_Rose daj spokój. Nie można się pomylić dając warna za zewnętrzne linki (jeszcze do tego pirackie treści na tym portalu) fakt, że w pierwszym warnie mogła zajść pomyłka, ale to bardzo rzadkie. Pogadaj z adminem, który ci je wlepił. Na pewno ma lepsze zajęcia, niż robinie ci na złość. Ja nie mam żadnego, bo sprawdzam regulamin kiedy coś piszę (oczywiście ,jeżeli nie jestem pewien, a nie zawsze). Jak to cię nie przekonuje. to przestań odwiedzać portal. Bez łaski:/
~Melody F
Dodano dnia 05 August 2010 18:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sześcioroczniak
Punktów: 594
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Kiedyś już coś podobnego było wprowadzone w życie i napiszę dokładnie to samo co wtedy: że to bardzo chybiony pomysł...

Ale, jak widać, chyba za dużo jest wolnej przestrzeni i za mało osób pisze do Pulsu...
!Alae F
Dodano dnia 05 August 2010 18:47
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Uzdrowiciel
Punktów: 2495
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 122
Data rejestracji: 30.08.08
Medale:
Brak
Kiedyś już coś podobnego było wprowadzone w życie i napiszę dokładnie to samo co wtedy: że to bardzo chybiony pomysł...

Melody, dlaczego tak sądzisz? Myślę, że znajdą się użytkownicy, którzy stwierdzą, że ich profile są ozdobione całkowicie niepotrzebnymi warnami (inaczej mówiąc takimi, które dostali przez własne niedopatrzenie np. taki jak mój warn - otrzymany wręcz na własne życzenie) i zechcą oni pozbyć się ostrzeżenia.
~Dogma F
Dodano dnia 05 August 2010 18:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Opiekun Slytherinu
Punktów: 3203
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 106
Data rejestracji: 26.09.09
Medale:
Medal Medal
Kiedyś już coś podobnego było wprowadzone w życie i napiszę dokładnie to samo co wtedy: że to bardzo chybiony pomysł...


Powoli irytuje mnie Twoje negowanie wszystkiego, co się na tej stronie dzieje. Niedawno sugerowałaś, że wysłałaś urodzinowego newsa wcześniej, niż ja, ale opublikowano mojego - wyluzuj, najwidoczniej byłam pierwsza. Rozumiem, że może Ci się tutaj nie podobać, ale spójrz - jest tyle stron w całym Internecie, którym, jestem tego pewna, brakuje Twojego negatywnego stosunku do wszystkiego, co jest tworzone dla wygody userów. Skoro nie masz warna - ta propozycja Cię ani nie ziębi, ani nie grzeje, więc z łaski swojej wstrzymaj się od bardzo chybionych komentarzy.
!Guardian F
Dodano dnia 06 August 2010 00:00
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 20057
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 377
Data rejestracji: 02.08.08
Medale:
Medal
trzeba się będzie mocno postarać (komiks! Zszokowany).
Alternatywą jest opowiadanie. ;d To tak mówię, żeby niejasności potem nie było.
~Melody F
Dodano dnia 06 August 2010 17:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sześcioroczniak
Punktów: 594
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Melody, dlaczego tak sądzisz?


Uważam, że to chybiony pomysł, ponieważ ostrzeżenie to rodzaj nauczki na przyszłość, coś na kształt kary, więc jeżeli już dostałaś warn, to nauczyłaś się (teoretycznie) czegoś i wiesz, że już tego błędu nie popełnisz ponownie. Odpracowywanie mija się z celem i mam takie odczucie, że jest ono sztucznie wygenerowane i sztucznie napędzane.
Wątpię, że istnieje coś takiego jak niepotrzebny warm - na przykład coś takiego jak twój, skoro już podałaś za przykład - to jest niewywiązanie się z danego słowa i chociaż nie mnie to oceniać - wszystkie ostrzeżenia są na własne życzenie użytkowników. Popełnia się błędy i niedopatrzenia, więc trudno trzeba schować dumę do kieszeni i przeboleć ostrzeżenia.

Natomiast co do twojego komentarza Dogmo - masz uważam rację tylko w jednym, że rzeczywiście za bardzo się przejęłam tym newsem (żeby nie powiedzieć teraz głupim newsem) urodzinowym - było to dla mnie zbyt osobiste, ale teraz już nie jest aż tak ważne.
I z tego co sobie przypominam, ja nie neguję wszystkiego na tej stronie - nie wiem skąd masz te informacje, ale to chyba pierwsza rzecz jaką zanegowałam i która mi się nie spodobała, więc bez uogólniania proszę. Chyba, że jakieś konkretne źródło? Moja pamięć jest kiepska, nawet jak na ten wiek, więc nawet jeżeli takie coś miało miejsce, to konkretne fakty proszę, a nie rzucanie słów na wiatr.
Nie mam teraz ostrzeżenia, co nie znaczy, że kiedyś nie miałam - w poprzedniej odsłonie Hogsmeade, jeszcze zanim padł cały system i stronę tworzono praktycznie od nowa. Ale jakoś nie miałam z tego powodu koszmarów ani stanów przedzawałowych, bo uważałam (do dziś zresztą tak sadzę), że było to słusznie otrzymane ostrzeżenie. Nie miałam z tym problemu. I kto tu powinien wyluzować?

A teraz żegnam drogie koleżanki, bo czeka na mnie nowy odcinek Doctora Who, a jak wiadomo powszechnie, z Tardisem to różnie bywa.

Przy okazji... spodziewałam się, że moje zdanie się raczej nie spotka z miłym przyjęciem, ale zwykle tak to jest z opiniami mało populistycznymi. Masz swoje zdanie - ale wszyscy ci próbują wmówić, że jest niewłaściwe.
!Milka F
Dodano dnia 06 August 2010 17:56
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9487
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 583
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Tak w ogóle, to wszyscy mówimy o warNie, a nie o warMie ^^

Ja wierzę, że co po niektórzy już nie popełnią drugi raz tego samego błędu, a teraz jedynie chcą się w pewien sposób oczyścić z grzechu i błędu przeszłości ;]
~Melody F
Dodano dnia 06 August 2010 18:01
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sześcioroczniak
Punktów: 594
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Faktycznie, warn, a nie warm literówka ;]
!Alae F
Dodano dnia 06 August 2010 18:52
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Uzdrowiciel
Punktów: 2495
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 122
Data rejestracji: 30.08.08
Medale:
Brak
Przy okazji... spodziewałam się, że moje zdanie się raczej nie spotka z miłym przyjęciem, ale zwykle tak to jest z opiniami mało populistycznymi. Masz swoje zdanie - ale wszyscy ci próbują wmówić, że jest niewłaściwe.

Przykro mi, że sądzisz, iż chcę Ci wmówić, że Twoje zdanie jest niesłuszne. Zapytałam tylko z ciekawości, dlaczego nie podoba Ci się opcja odpracowywania ostrzeżeń, to wszystko. Nie mam zamiaru Cię przekonywać, że moja jest tylko racja i to święta racja, chciałam jedynie usłyszeć Twoje argumenty. ;D
~Melody F
Dodano dnia 06 August 2010 22:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sześcioroczniak
Punktów: 594
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Rzeczywiście, powinnam napisać, że to również było bardziej do Dogmy, która mi zarzuciła negatywny stosunek do wszystkiego i jakiś nihilizm xD, trochę się mało precyzyjne wyraziłam. Cieszę się, że każdy ma swoje zdanie i to się szanuje, tak naprawdę nie często się można z tym spotkać.
Oceny

Wybitny Wybitny 0% [Brak oceny]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Brak oceny]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 100% [1 głos]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 340
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59