Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Ron o smoku Norbe...
Ron o smoku Norbercie
Mówię wam, ten smok to najokropniejsza gadzina, jaką widziałem, a Hagrid obchodzi się z nim jak z małym, puszystym króliczkiem! Ten gad mnie ugryzł, a Hagrid zrugał mnie za to, że go przestraszyłem. A kiedy wychodziłem, śpiewał mu kołysankę.
Lucjusz Malfoy
Lucjusz Malfoy- urodzony najprawdopodobniej w 1954r. Czarodziej czystej krwi. Ojciec Dracona Malfoya, mąż Narcyzy Malfoy (z domu Black), syn Abraxasa Malfoya. W młodości uczęszczał do Hogwartu, był w Slytherinie. Śmierciożerca. Pracował w Ministerstwie Magii na wysokim stanowisku.



Miał szare, zimne oczy i długie jasnoblond włosy. Najczęściej chodził w długim czarnym płaszczu. Mieszkał w przepięknym dworku w Wiltshire.

Gardził mugolami i czarodziejami półkrwi. Uważał się za lepszych od innych. Był bogaty, potrafił podporządkować sobie ludzi, którzy powszechnie "coś znaczą". Fascynowała go czarna magia. Przez wiele lat był jednym z najbardziej oddanych i docenianych Śmierciożerców z armii Voldemorta. Pomimo swego złego charakteru, podłości i uwielbienia dla czarnej magii, kochał swoją żonę i syna. Nie chciał, aby coś im się kiedykolwiek stało.

Uwierzył w klęskę i zniknięcie Voldemorta. Nie próbował go odnaleźć. Robił wszystko, aby nie zamknęli go do Azkabanu. Zaczął żyć normalnie, porzucił dawne życie, jednak nadal fascynowała go czarna magia. Miał pod salonem skrytkę, w której przechowywał i ukrywał czarnomagiczne przedmioty.

Nie znosił Artura Weasleya i jego rodziny. Uważał ich za zdrajców krwi. Gardził nimi. Pewnego dnia postanowił "ukarać" Artura, zemścić się. Podrzucił jego jedynej córce, Ginny, pamiętnik Toma Marvolo Riddle'a, który Czarny Pan niegdyś dał mu do przechowania. Nie wiedział, iż ów przedmiot jest horkruksem. Był świadomy jedynie tego, że dzięki temu Komnata Tajemnic może zostać otwarta. Sądził, iż w ten sposób zdyskredytuje znajomego z pracy. Jego plan nie do końca się powiódł. Ani Weasley, ani jego córka nie zostali ukarani. Jego udział w tym przedsięwzięciu został odkryty. Przez przypadek, z drobną pomocą Harry'ego, uwolnił wtedy ze służby swojego skrzata domowego, Zgredka.

Brał udział w zamieszkach podczas Mistrzostw Świata w Quidditchu. "Bawił się" mugolami i lewitował ich w powietrze. Gdy Voldemort odzyskał moc jako jeden z pierwszych stanął u jego boku. Ucieszył się na jego widok. Był "dwulicowym agentem". W pracy był czarodziejem niezwiązanym z czarną magią, poza nią był mordercą.

Brał udział w akcji mającej na celu wykradnięcie przepowiedni z Departamentu Tajemnic. Z początku walczył tylko z kilkoma nastolatkami z Gwardii Dumbledore'a, później z Zakonem Feniksa. Lucjusz został złapany i zesłany do Azkabanu. Voldemort bardzo się na nim zawiódł. Już nie był najlepszym, najbardziej oddanym i wiernym. Lucjusz w duchu cieszył się, że go uwięziono. W Azkabanie był bezpieczny...

W zemście za jego porażkę, do walki przy boku Voldemorta został zaciągnięty jego jedyny syn Draco. Miał on misję bardzo trudną do spełnienia- morderstwo Dumbledore'a. Gdyby nie Snape, chłopiec zginąłby.
UWAGA: Poniższy fragment zawiera Spoiler!

Lucjusz wyszedł z Azkabanu. Czarny Pan pożyczył od niego różdżkę, chcąc zabić Harry'ego i uniknąć więzi ich bliźniaczych rdzeni. Oddał ją niechętnie, ale zrobił to. Nigdy już jej nie odzyskał.

Brał udział w ataku na Harry'ego podczas ewakuacji do Nory.

W jego dworku, w lochach, Śmierciożercy przetrzymywali więźniów. Wśród nich byli m.in Ollivander, Harry, Hermiona, Ron i Luna Lovegood.

Brał udział w Bitwie o Hogwart, podczas której bardzo martwił się o zdrowie i życie swojego syna. Zarówno on jak i Draco przeżyli.
Po upadku Vodemorta powrócił do normalnego życia.
________________________________________


W jego filmową rolę wcielił się Jason Isaacs.




Nadesłane przez: wiora
Dodane: listopad 05 2007 14Kotecek5:41
Komentarze
~Druella_Rosier F
Dodano dnia 26 August 2008 23:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 679
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 94
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Taak.
Bardzo rzadko ostatnio spotyka się artykuły ze zdjęciami.
Prócz tego o mojej ulubionej postaci <3 (jednej z ulubionych)
Bardzo fajnie opisane.
Daję 'W'
~Harry_Potter F
Dodano dnia 27 August 2008 14:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 729
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 71
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Lucjusz Malfoy wiedział co jest interesujące:CZARNA MAGIA. Fajnie napisane, jest zdjęcie, dobrze się czyta nic innego nie mogę dać jak Wybitny!
~Kei F
Dodano dnia 29 August 2008 18:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Redaktor Żonglera
Punktów: 1046
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 128
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Uwielbiam tę postać! Taki przysłowiowy zimny drań Język Już wiadomo po kim Draco ma taki charakterek xD Lucjusz jest świetny, bez dwóch zdań. Mieć takiego kogoś w rodzince? No to by było coś xD
~Peepsyble F
Dodano dnia 12 October 2008 08:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
No ładnie i tu znowu plus za zdjcie. Ładnie oprawione
i to mi się podoba. Lubię Lucjusza ; p
Co do artykułu, to plus za to, że umieściłaś spojler i zaznaczyłaś, gdzie on dokładnie jest.
Ogółem ładnie i stylistycznie. Błędow nie zauważyłam.
Zimny drań cię natchnął xD
Wybitny.
778
Dodano dnia 16 October 2008 21:29
Bardzo dobry artykuł Uśmiech. Oczywiście dodatkowo ulepsza go fotka Uśmiech. Naprawdę, piszesz bardzo dobre artykuły. Życzę wszystkiego najlepszego autorce i pozdrawiam! Oczywiście daję "W".
~Villemo F
Dodano dnia 27 October 2008 16:01
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 791
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 148
Data rejestracji: 04.10.08
Medale:
Brak
Świetny artykuł + super fotka = Wybitna ocenka ;P
Wspaniale napisana notka, brak widocznych błędów, fajny pomysł.
Ogólnie fajne, w szczegółach jeszcze lepsze...
!Lavanda F
Dodano dnia 11 November 2008 16:47
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1289
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 50
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal
Oj wiorka... Ladnie wszystko podsumowane, ale za krotkie zdania! Niektore dwu-trzy wyrazowe. Takie cos pasuje jesli uzywasz w wiekszosci dobrze rozbudowanych zdan i potem zeby ''rozluznic'' troche calosc dajesz takie krotkie zdania. No a tu niestety wiekszosc sklada sie wlasnie z takich ''podpunktow'', co niezbyt mi sie podoba.
Dam Z- Oczko za dobre checi ^^
!Lady Gaga F
Dodano dnia 11 November 2008 17:20
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 738
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 143
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Medal
Lucjusz został złapany i zesłany do Azkabanu. Voldemort bardzo się na nim zawiódł. Już nie był najlepszym, najbardziej oddanym i wiernym. Lucjusz w duchu cieszył się, że go uwięziono. W Azkabanie był bezpieczny...

hm. wiesz, ze w akapicie moze byc uzyte dane slowo tylko raz ? xD
Ladnie wszystko podsumowane, ale za krotkie zdania! Niektore dwu-trzy wyrazowe.

Lav, to dodaje artowi dynamizmu Rozbawiony!

Poza w/w to artykuł mi sie podobał. Mało błedów etc. I ładne zdjecie.
Daje W.
~Carla_Black F
Dodano dnia 28 December 2008 22:44
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 172
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 23.12.08
Medale:
Brak
Bardzo zgrabny artykuł i to jeszcze o moim ukochanym bohaterze <3 Plus za zdjęcie i wszystkie zawarte infromacje, jak najabradziej zgodne z prawdą. Daję W!
~atrammarta F
Dodano dnia 04 January 2009 20:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Niewymowny
Punktów: 1561
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 60
Data rejestracji: 02.12.08
Medale:
Brak
Bardzo ciekawy artukuł.
Jest bardzo zgrabnie napisane, zauważyłam tylko jeden błąd, a więc prawie bezbłędnie, zdjęcie, odtwórca roli bohatera, umieszczony spoiler- to wszystko składa się na cud miód ocenę: W!
A błąd:
aby nie zamknęli go do Azkabanu

Chyba: (...) aby nie zamknęli do w Azkabanie.
~Harry 14 F
Dodano dnia 05 February 2009 08:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 410
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 45
Data rejestracji: 02.02.09
Medale:
Brak
Bardzo fajny artykuł dam W. Mnie bardzo interesuję postać każdego śmierciożercy a przede wszystkim najlepszego sługi Voldemorta Lucjusza Malfoya w książce o Malfoyach jest dosyć dużo scen myślę że odgrywali jedną z głównych ról w tej książce. Daje W.Oczko
~mikka147 F
Dodano dnia 21 April 2009 18:01
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -37
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 20
Data rejestracji: 05.04.09
Medale:
Brak
Bardzo mi się podoba oczywiście daje W. Postać Lucjusza Malfoya jest bardzo interesująca. Zaciekawiła mnie na pierwszych książkach. Fajnie to opisałaś PO upadku Vodemorta powrócił do normalnego życia. hi hi hi i żył jakby nigdy nic się nie stało MOCNE Uśmiech A różdżki nie odzyskał Smutny
~wszechstronny F
Dodano dnia 16 August 2009 20:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 163
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 25
Data rejestracji: 04.07.09
Medale:
Brak
Fajna postać.
Bardzo dobry opis. Czysto, zgrabnie, bez błędów ortograficznych.
Super, że dodałaś zdjęcie Lucjusza, ale szkoda, że nie dałaś fotki całej rodziny (Dracona i Lucjusza i Narcyzy).
Sam aktor gra rewelacyjnie.
Pozdrawiam i daję:

POWYŻEJ OCZEKIWAŃ
~Rogacz F
Dodano dnia 14 January 2010 21:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -84
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 13.01.10
Medale:
Brak
Daję W
Zawsze chciałem się o nim czegoś więcej dowiedzieć Uśmiech
~Pawel3333 F
Dodano dnia 26 January 2010 12:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 197
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 17
Data rejestracji: 25.01.10
Medale:
Brak
Zawsze fascynowała mnie postać Lucjusza Malfoya.Dzięki temu artykułowi dowiedziałem się o nim trochę więcej.Daję W.

PSJęzyklus za zdjęcie
~Nigellus_Black F
Dodano dnia 10 February 2010 20:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1476
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 171
Data rejestracji: 30.01.10
Medale:
Brak
Lucjusz to ciekawa postać, artykuł także jest bardzo interesujący. Wszystkie artykuły o śmierciożercach i czarnej magii są takie. Oczywiście bardzo mi się spodobało to co przeczytałem. Całość jest napisana zgrabnie, ładnie, bezbłędnie. Wszystko co powinno być jest. Wybitny, naturalnie.
!leea F
Dodano dnia 12 February 2010 11:43
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 11463
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 329
Data rejestracji: 30.01.10
Medale:
Medal
Lucjusz to bez wątpienia, jedna z najbardziej charakterystycznych i oryginalnych postaci z książek o Harrym Potterze, odznacza się własnym stylem życia oraz sposobem patrzenia na świat ( który, swoją droga mi się niezbyt podoba ). Aktor grający tą rolę, do końca się z niej wywiązał- bardzo podobnie go sobie wyobrażałam. Co do samego artykułu- bardzo dobry opis jego sylwetki, z wypisaniem jego "działalności''. Czyta się płynnie, nie znalazłam błędów, W.
~mrsRadcliffe F
Dodano dnia 20 March 2010 16:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Barman w Trzech Miotłach
Punktów: 1306
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 92
Data rejestracji: 20.03.10
Medale:
Brak
Większość "czarnych postaci", coś w sobie takiego ma. A on mnie się osobiście nie podoba. Nie czuje do niego takiej sympatii, co do większości bohaterów. Może dlatego, że nie ma on największej roli? Ale za to jest oryginalny, i to mi się u niego podoba. A artykuł bardzo ciekawy. Daję Wybitny.
~ciemna1OO F
Dodano dnia 13 May 2010 17:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 81
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 13.05.10
Medale:
Brak
Ciekawe. Ciekawa postać tzn. Lucjusz M. został tu przedstawiony no cóż, chyba się powtarzam, ciekawie. Wszystko o nim zostało zawarte w tym artykule, więc nic więcej do dodania nie mam. Hm... Niech pomyślę... Niech będzie W. Tak!
~Kasandra0010 F
Dodano dnia 27 May 2010 16:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 27.05.10
Medale:
Brak
Świetnie napisane ( duży plus za zdjęcia)! Naprawdę ciekawie przedstawiona postać. Nie mogę dać niczego innego jak W.Jupi!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 84% [26 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 10% [3 głosów]
Zadowalający Zadowalający 3% [1 głos]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 3% [1 głos]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 177
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59