Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Czarodzieje są ws...
Czarodzieje są wszędzie...
Nowy sekretarz w pańskim biurze... - Nie mam zamiaru pozbywać się Kingsley'a Shacklebolta, jeśli to pan sugeruje! - z zdenerwował się Premier. - Jest bardzo wydajny, wykonuje dwa razy więcej zadań niż pozostali... - To dlatego, że jest czarodziejem - odpowiedział Scrimgeour bez najmniejszego uśmiechu. - Świetnie wyszkolonym aurorem, który został przydzielony do pańskiej ochrony. - Chwila! - oburzył się Premier - Nie możecie tak po prostu wsadzać swoich ludzi do mojego biura, ja decyduję, kto dla mnie pracuje... - Wydawało mi się, że był pan zadowolony z Shacklebolta? - spytał chłodno Scrimgeour.
Tajemniczy R.A.B i inne zagadki tomu 6
Po przeczytaniu 6 tomu, według mnie jak dotąd najlepszego, nurtuje mnie wiele pytań pozostających jak na razie bez odpowiedzi... chce Wam przedstawić moje przypuszczenia co do tych zagadek oraz możliwy przebieg wydarzeń tomu 7. Moim zdaniem tajemniczym R.A.B-em jest Regulus Black. Dlaczego? Ano dlatego, że nikt inny nie pasuje do tych inicjałów a Rowling nie ma zwyczaju brania czegoś z powietrza, wszystko u niej ma jakiś związek. Regulus zginął, niewiadomo w jakich okolicznościach, choć Syriusz w HPiZF mówi Harry'emu że został zabity przez śmierciożerców albo samego Voldemorta ale nic nie wiadomo o powodach. Mówi także, że jego rodzina popierała Voldemorta za jego poglądy odnośnie czystej krwi i była dumna z Regulusa, że do niego dołączy. Jednak potem jak Voldemort zaczął mordować zaczęli mięć pietra. Moim zdaniem Regulus nie wiedział co go czeka w szeregach śmierciożerców, a że nie był do końca złym człowiekiem, dręczony jakimiś wyrzutami sumienia postanowił zrobić coś co odkupi jego winy - wykraść jeden z horkruksów. "Wiem, że zanim to odczytasz, będę już dawno martwy..." Regulus wiedział jak "opuszcza" się szeregi śmierciożerców. Był gotowy na spotkanie ze śmiercią, jednak wcześniej chciał się zrewanżować...
Teraz sprawa Dumbledore'a. Jak pewnie wielu z was czytałem dumbledoreisnotdead i zgadzam się z tymi poglądami. To jest BARDZO prawdopodobne, poza tym jakoś głupio mi było myśleć, że taki ktoś jak Dumbledore zginął tak żałosna śmiercią i po co ta szopka z unieruchamianiem Harry'ego? Wszystko świadczy o tym, że jednak spotkamy się z Dumbledor'em w następnym tomie.
Następnie czas na Snape'a... Moim zdaniem, mimo wszystko jest po stronie dobra. Może nie lubić Harry'ego, ani nikogo z Zakonu Feniksa, ale Dumledore dał mu cos czego nigdy nie miał – tzn. przyjaźń i zaufanie. Dumbledore wierzył w niego, kiedy wszyscy go opuścili i dzięki niemu uniknął Azkabanu. Wszyscy wiemy, że Snape jest mistrzem oklumencji wiec może potrafi ochronić umyśl i prawdę o sobie samym przed Voldemortem... Świadczy o tym podsłuchana przez Hagrida rozmowa Snape'a z Dumbledor'em, grymas obrzydzenia na wieży, kiedy musiał zabić bądź upozorować śmierć Dumledore'a, człowieka któremu zawdzięcza wszystko. No i kreacja na nazwanie go tchórzem przez Harry'ego. Człowiek, który jest w stanie tyle zrobić dla drugiej osoby i ciągle kroczyć po cienkiej krawędzi życia i śmierci nie może być tchórzem, a Snape jeszcze nie ochłonął po tym co zrobił... Co do moich przypuszczeń na temat tomu 7 to uważam, że Harry, albo przeżyje w ostatecznej walce poważnie ranny, albo poświeci się bohatersko wypełniając przepowiednie. Dumbledore powróci w wielkim stylu, albo w ostatecznej walce albo przy okazji któregoś z horkruksów. Myślę też, że ktoś poświeci życie za Harry'eo, może ktoś z ZF, może Dumbledore, może ktoś z przyjaciół albo....Snape? Będzie coś w stylu "moje życie jest nieistotne, ty musisz żyć Harry, ty jesteś naszą jedyna nadzieją, tylko ty jesteś w stanie pokonać Czarnego Pana...". Mam też przeczucie, że istotną rolę odegra Neville. Może część starego GD wyruszy w podroż z Harrym. Myślę też, że ważną postacią będzie Malfoy, ale pozytywną, nie negatywną. Jego zachowanie na wieży gdy nie był w stanie zabić Dumbledore'a - mówił o tym, że jego rodzina zostanie zabita, gdy on zawiedzie, kiedy prawie dał się przekonać Dumbledore'owi - świadczy o tym, że nie jest do końca zły.. Myślę, że Voldemort dowie się o tym, że Draco nie zabił Dumbledore'a. Dla przykładu zabije jego całą rodzinę, a jemu samemu rozkaże zabicie Harry'ego, albo przyprowadzenie go przed jego oblicze jeśli sam chce żyć... Malfoy przekonany przez Harry'ego przyłączy się do niego i razem będą walczyć przeciwko Czarnemu Panu. W końcu wróg twojego wroga jest twoim przyjacielem, a Malfoy nie będzie miał nic do stracenia.
To chyba tyle jestem ciekaw co o tym myślicie i gratuluje każdemu kto doszedł do tego miejsca mojego artykułu.
Pozdrawiam!





Nadesłane przez: _Phoenix_
Dodano: kwiecień 28 2006 16:11:20
Komentarze
~Beatrix F
Dodano dnia 11 January 2009 20:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 87
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 05.01.09
Medale:
Brak
1. Dumbledore pisze się przez D...RE, a nie przez samo R, więc przy odmianie Dumbledore'm to po E daje się apostrof. (tak sądzę)
2. Twoje przemyślenia dotyczące 6 części są całkiem, całkiem.
3. Co do 7 tomu, to nie ma co już się wypowiadać, bo to już po ptakach.
4. Dam Ci...hmmm... PO.
~Szczena Evans F
Dodano dnia 27 January 2009 19:35
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 76
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 26.01.09
Medale:
Brak
Eh._Dumbledore umarł, dlaczego wszyscy myślą, że w 7 części będzie nadal żył._Moi drodzy nawet Dumbledore nie jest w stanie wrócić zza grobu,_a Harry'ego unieruchomił, bo nie chciał by ten przeszkodził Snape'owi w zabiciu go, to po pierwsze, a po drugie chciał go uchronić przed śmierciożercami._Racja co do Rodziny Malfoy'ów._Jacy byli tacy byli, ale to na_pewno była kochająca się rodzina.
~lily_poter14 F
Dodano dnia 05 May 2009 21:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -54
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 05.05.09
Medale:
Brak
Dobry artykuł, myślę że masz rację , ale zgadzam się również z poprzednim komentatorem Dumbledore wcale nie powróci w 7 części, jeśli ktoś dobrze czytał to były dyrektor na dworcu Kring's Cross jest duchem to wszystko.
Za artykuł : "PO"
~Cho_Diggory F
Dodano dnia 18 June 2009 14:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 67
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 04.06.09
Medale:
Brak
To jest okropne zastanawiam się czy ty to w ogóle czytałeś, czy może ktoś Ci jednak opowiedział nie zbyt dokładnie treść książki.....
Ta książka wcale niej est taka bezsensowna jak ty to w tym artykule wyraziłeś!!!!
Przecież Dumbledore sam powiedział że lepsza jest śmierć niż horkusy!!!!
Malfoy i Harry chyba ci całkowicie odbiło, oni to przecież najwięksi wrogowie, równie dobrze można by powiedzieć że Dumbledore pogodzi się z Voldemortem i będą dobrymi przyjaciółmi!!!!


Za artykuł daje: O
~Ginewra Potter__Weasley F
Dodano dnia 02 October 2009 20:20
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -39
Ostrzeżeń: 4
Komentarzy: 34
Data rejestracji: 02.10.09
Medale:
Brak
Zgadzam się niektórymi poprzednikami, ale na pewno:
1.Dumbledore na pewno nie żyje.
2.Malfoy uratował życie Harry`emu.
3.Prawda że śmierć jest lepsza niż horkruksy.

Dam ci PO.

Pozdrawiam
~aniutek96 F
Dodano dnia 03 November 2009 18:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2703
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 73
Data rejestracji: 14.10.09
Medale:
Brak
Jeśli chodzi o Regulusa to rzeczywiście całkiem możliwe, że to on, bo wszystkie fakty pasują. Jeżeli chodzi o Dumbledore'a to on napewno NIE ŻYJE!!! Czas na ukofanego przez wszystkich Snape'a. Więc on napewno jest po stronie dobra. I może masz racje, że Snape poświęci życie dla Harry'ego, bo w końcu ma zginąć w 7 tomie. A teraz nadszedł czas na naszego przystojniaka Uśmiech , bo wydaje mi się, że rzeczywiście zrobi coś dobrego, ale może nie jest do końca dobry tylko tak jak stwierdził Dumbledore, tylko nie pamiętam co on mówił, ale wiem, że sie z nim zgadzałam. Ale tak mniej więcej sie z tobą zgadzam. A za arta daje Powyżej oczekiwań, bo co nie które rzeczy mi sie nie zgadzają. xD
~maruuus F
Dodano dnia 22 November 2009 19:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -22
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 15.11.09
Medale:
Brak
Mimo iż już dawno wyszła 7 część, muszę Ci powiedzieć , że Ty chyba nie czytasz zbyt uważnie...
Jak Dumbledore może powrócić w wielkim stylu jak sam powiedział mu Snape, że zostanie mu maksymalnie 1 rok życia od początku wakacji, gdzie Harry zobaczył u niego ta czarną, uschniętą rękę...
Snape go zabił szybką, bezbolesną śmiercią, a Harry po prostu o tym nie wiedział ...
~Bloodgarm F
Dodano dnia 27 November 2009 11:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 45
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 26.11.09
Medale:
Brak
Na początku roku szkolnego Dub powiedział Snape że został mu juz tylko 1 rok życia.Snape zgodził się zabić Dumbledore'a tym samym dzięki temu Malfoy miał jeszcze szanse na bycie dobrym::..
Dumbledore NIE ŻYJE
A co do R.A.B to Regulus Black
~Blitsien-lunka F
Dodano dnia 06 December 2009 12:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -62
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 28.11.09
Medale:
Brak
Czytałam wszystkie cześci ale nie rozumiem jednej rzeczy. Regulus Black był fanatykiem czystej krwi.,a nawet wcześniej był po stronie Voldemorta,to po jakiego grzyba wykradał medalion ,i co oznacza 'poznałem twoją tajemnice'.??
~Lori F
Dodano dnia 27 January 2010 21:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 94
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 43
Data rejestracji: 17.01.10
Medale:
Brak
Artykuł w porządku, dam powyżej oczekiwań. A co do Dumbledore'a, to na 100% NIE ŻYJE (Jakoś nie widzę go w 7 części, chyba, że coś przoczyłam xD).
~Pawel3333 F
Dodano dnia 03 February 2010 22:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 197
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 17
Data rejestracji: 25.01.10
Medale:
Brak
Mało z twoich przypuszczeń się sprawdziło. Dumbledore naprawdę nie żyje, rodzina Malfoyów przeżyła, Harry nie został ranny tylko Voldemort dał się oszukać i za bardzo zaufał Draco, dlatego zginą. Jednak można powiedzieć, że Snape oddał życie za Harrego.
Za artykuł daję: ZADOWALAJĄCY.
Milva: Po znakach interpunkcyjnych powinny znaleźć się odstępy.
^Lady Holmes F
Dodano dnia 21 February 2010 17:59
Administrator
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 29123
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 497
Data rejestracji: 21.11.09
Medale:
Brak
chce Wam przedstawić moje przypuszczenia co do tych zagadek oraz możliwy przebieg wydarzeń tomu 7.

Literówka.
Jednak potem jak Voldemort zaczął mordować zaczęli mięć pietra.

Powtórzenie.
Może nie lubić Harry'ego, ani nikogo z Zakonu Feniksa, ale Dumledore dał mu cos czego nigdy nie miał r11; tzn. przyjaźń i zaufanie.

Literówka.
Co do moich przypuszczeń na temat tomu 7 to uważam, że Harry, albo przeżyje w ostatecznej walce poważnie ranny, albo poświeci się bohatersko wypełniając przepowiednie.

Literówka.
Stylistyka i gramatyka ok, ale ortografia mi podpadła.
***
Ufff... Trudno się ten art mi czytało. Też odniosłam wrażenie, że coś źle przeczytałeś/aś.
Daje Zadowalający.
~Bou F
Dodano dnia 30 April 2010 16:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2195
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 137
Data rejestracji: 27.04.10
Medale:
Brak
Uśmiałam się kiedy przeczytałam fragment,w którym sądzisz,że Malfoy przyłączy się do Harrego.Nie twierdziłabym tak nawet wtedy,gdybym nie przeczytała 7 części.
Niektóre rzeczy się zgadzają.Na przykład to o Regulusie.Ja bym na to nie wpadła.Ale za to Dombledore niestety na 100% nie żyje.Smutny
Daję PO
~Eisblume F
Dodano dnia 11 May 2010 15:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1201
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 35
Data rejestracji: 04.05.10
Medale:
Brak
Chyba jeszcze raz powinnaś dokładnie przeczytać szóstą część.
Masa literówek, całość ciężko się czyta, wszystko jest ze sobą pomieszane. Nędzny.
~juliahermiona F
Dodano dnia 18 April 2013 19:31
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 795
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 119
Data rejestracji: 25.03.13
Medale:
Brak
no racji to masz malo dumbledore nie powrócił, ale pomagal harremu, Harry zostal trafiony przez Voldemorta, ale wrócił, stoczył z nim walkę, zabił go i żył długo i szczęśliwie, za samego Harrego za bardzo nikt nie oddał życia, ale dużo osób zgonęło w bitwie o Hogwart, Snape tak naprawdę jest dobry, a newille rzeczywiście odegra dużą rolę bo zabije z pomocą Rona Nagini, węża Voldemorta, który także był Horkruksem, a i jeszcze jedno , Harry też bł horkruksem, ale niezaplanowanym, to się stało jak Voldemort próbował go zabic jako małe dziecko, i tylko dlatego że był Horkruksem to Voldemort nie zabił go, tylko część swojej duszy, przez to mógł wrócić z międzyświatów
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 25 January 2014 12:44
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Kurczę...Czy ktoś trzyma pieczę nad artykułami ? No jaki sens ma to wszystko po tak długim czasie ? Nie wiem czy jest sens pisać czy się zgadzam czy nie zgadzam - bo co to da ?? Wszystko już znamy, wszystko się wyjaśniło, i tu nie ma wyjątku. Dam PO, i zakończę na tym. Po cóż mam dodać ?
~raven F
Dodano dnia 25 January 2014 23:14
Troll
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -1
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 357
Data rejestracji: 03.01.13
Medale:
Medal
mniszek_pospolity napisał/a:
Kurczę...Czy ktoś trzyma pieczę nad artykułami ? No jaki sens ma to wszystko po tak długim czasie ? Nie wiem czy jest sens pisać czy się zgadzam czy nie zgadzam - bo co to da ??

Tak, wyobraź sobie, że ktoś trzyma pieczę nad artykułami i komentarzami do nich. Fakt, komentowanie tego tekstu w 2014 roku nie bardzo ma sens i zupełnie nie rozumiem po co to robisz, skoro sam jesteś tego zdania? To, że artykuł powstał w 2006 roku i jest luźną interpretacją i próbą wyjaśnienia zagadek, nie oznacza, że po 8 latach powinien zniknąć. Ktoś włożył niemały wysiłek żeby ten tekst powstał, jak widać, został oceniony w większości pozytywnie. A skoro nie masz co dodawać i jak komentować, to zwyczajnie tego nie rób, zaoszczędzisz czasu i sobie, i osobom trzymającym pieczę nad artykułami. Tym bardziej, że ten komentarz jest zwykłym spamem. Ładnie i długo napisanym, ale nadal spamem.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 3% [1 głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 38% [12 głosów]
Zadowalający Zadowalający 31% [10 głosów]
Nędzny Nędzny 22% [7 głosów]
Okropny Okropny 6% [2 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 460
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59