Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Bezczelna odpowie...
Bezczelna odpowiedź Rona
Zadał pan pytanie, a ona zna odpowiedź! Po co pytać, jak się nie chce uzyskać odpowiedzi?
Dlaczego Dumbledore nie reagował?
Jakiś czas temu Darcy napisała artykuł, w którym zastanawiała sie, dlaczego Dumbledore nie reagowal na zaczepki Malfoya względem Harry'ego. Jeśli to jeszcze można zrozumieć (ostatecznie Harry'emu nie działa sie żadna wielka krzywda) to juz absolutnie zrozumieć nie mogę jak mogło mieć miejsce cos takiego jak kilkanaście lat przed przybycie Harry'ego do Hogwartu. Mianowicie jak można było dopuścić do tego, ze Huncwoci (z wielkim Jamesem Potterem na czele) dręczyli Snape'a? Przeciez było to dokładnie to, co jest obecnie największym problemem w szkołach! Bo to bez wątpienia można było nazwać znęcaniem sie i dręczeniem. Jak to możliwe, ze DD na to pozwalał? Że uchodziło to jego uwadze lub w ogóle nie reagował? Snape był publicznie ponizany, wieszany do góry nogami itp., a to zupełnie co innego niż gadanie "Potter masz pozdrowienia od dementorow". To jest jak dla mnie cos zupełnie niepojętego- że żaden, powtarzam ŻADEN nauczyciel na to nie reagował. To po prostu jakąś patologia. Czyżby w Hogwarcie przymykano oko na takie rzeczy, które przecież były poniżej wszelkiej krytyki? Czy to nikogo nie bulwersuje?!

Ach, troszkę mnie poniosło .





Nadesłane przez: TrustNo1
Dodano: marzec 16 2006 09Kotecek5:54
Komentarze
~Joanne Evans F
Dodano dnia 30 August 2008 13:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 199
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Wydaje mi się, że i to Huncwoci ukryli. Przed Dumbledorem nie da się nic ukryć, a jednak ta czwórka wykiwała go i łaziła nocami po błoniach i Hogsmeade, więc sądzę, że i te (tu cytuję) "patologie" jakoś mu umknęły zręcznie zatuszowane. No fakt robili to przy ludziach, na błoniach, ale może dyrektora nie było wtedy w szkole - a poza tym to tylko książka.
~Hermiona_Lily_tusia F
Dodano dnia 31 August 2008 14:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Prefekt Gryffindoru
Punktów: 431
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Wątpię, żeby robili to przy nauczycielach. A Snape nie chciał skarżyć. A zresztą skąd wiadomo, że nie reagowali nauczyciele. Wiadomo tylko, że nie wyrzucili ich za to ze szkoły. I to pewnie dlatego, że Snape się nie przyznawał.
~HorsesForever F
Dodano dnia 02 September 2008 14:09
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 5
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 02.09.08
Medale:
Brak
Może żaden nauczyciel tego nie widział nigdy a Snape nie był zbyt popularny wśród ludzi ze szkoły Zniesmaczony nikt by na niego nie poskarżył - niestety. Ta czwórka była najsłynniejsza ze szkoły - nikt z nimi nie zaczynał oprócz Lily. Wiele szkół mam taki problem i nawet nie wiedzą o które dzieci chodzi. Stawiam na niewiedze.
~luna_zakrecuna F
Dodano dnia 06 September 2008 01:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Animag Lew
Punktów: 534
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 21
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Nauczyciele chyba nie przepadali za Severusem - pewnie nie zwracał na siebie dużej uwagi... nie cieszył się dużą popularnością ani nie rzucał w oczy.
~Peepsyble F
Dodano dnia 14 September 2008 14:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
No, dręczyli, masz rację to jest największy problem w szkołach. Ale to tylko książka. Może zwracał uwagę albo nauczyciele odejmowali po prostu punkty. A Fred, George i Ten Mountagie, czy jak on miał co go wsadzili do szafy? Nikt Seva oprócz Lily nie lubił, więc nawet jak James robił z siebie przedstawienie na środku błoni i się wydzierał to i tak mogło to nie dochodzić do uszu nauczycieli.
~Yennefer F
Dodano dnia 05 October 2008 16:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1801
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 151
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Tak jest, troszkę cię poniosło. Myślę, że nie należy się aż tak unosić z powodu patologii w szkole opisanej w książce fantastycznej Śmiech No, dobra nieważne. Rzeczywiście to dziwne i bulwersujące ( hjehje... ), że nikt nie reagował na jawną patologię i znęcania.

Arcik niezły, dam Powyżej Oczekiwań!
!Fantazja F
Dodano dnia 11 October 2008 15:50
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9813
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 304
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Medal
Szczerze wątpię, żeby Huncwoci byli na tyle głupi, żeby znęcać się nad Snape'em na oczach nauczycieli. Atakowali go zapewne tylko wtedy, gdy upewnili się, że żaden profesor ich nie widzi i że ujdzie im to na sucho. A jakby jednak któryś ich zauważył, to pewnie migali się od odpowiedzialności, mówiąc, że to ostatni raz i kończyło się tylko na szlabanie i/lub odjęciu punktów. No a jakoś nie widzę Snape'a w roli donosiciela skarżącego się nauczycielowi, że Huncwoci go męczą. To do niego niepodobne. Wolał sam sobie z tym radzić i nikomu się nie przyznawać. Poza tym, jak już zauważono, Severus nie był zbyt popularny w Hogwarcie nikt, może z wyjątkiem Lily, nie mówił głośno o wybrykach Huncwotów, którzy byli powszechnie lubiani. Ta teoria jest, jak dla mnie, najbardziej prawdopodobna, jednak jak było - Rowling jedna wie. ;P
~Dulce F
Dodano dnia 13 October 2008 21:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 82
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 07.10.08
Medale:
Brak
Tak, masz całkowitą rację. Ale Huncwoci to Huncwoci. Na pewno nie znęcali się nad Snape'm w obecności któregokolwiek z nauczycieli, a tym bardziej Dumbledore'a. Oczywiście było to gorsze od zaczepek Malfoy'a, bo wyzwiska to zupełnie inna bajka niż wieszanie kogoś za kostki do góry nogami itd. jak sam napisałeś. A Snape nie był taki, że pobiegłby od razu do profesora na skargę.
~Brigit_Joint F
Dodano dnia 24 November 2008 17:58
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 149
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 12.09.08
Medale:
Brak
Myślę...
Uważam, że Dumbledore wiedział, co robi. Może był przekonany, że niechęć ze strony Lily była dla Jamesa najwyższą karą?
Nie jestem pewna, ale oni chyba ponosili szlabany i konsekwencje w punktach odpowiadając za swoje zachowanie.
Racja, podpada to już pod maltretowanie. Gdyby Severus się poskarżył, Huncwoci mogliby spokojnie wylecieć.
~karolina123 F
Dodano dnia 09 December 2008 15:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Redaktor Żonglera
Punktów: 1002
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 07.12.08
Medale:
Brak
Ja równiez byłam zgorszona tym jak James Potter traktował Snape. Można mówić że był młody że może jeszcze nie rozumiał co robi, ale to go jednak nie usprawiedliwia. Nie przepadam za postacią Jamesa, to co zrobił Snape'owi było okrutne! Może gdyby inaczej traktował Snape'a ten byłby innym człowiekiem. Może nie przystał by do śmierciozerców..
A za artykulik POUśmiech
~Rewolucja F
Dodano dnia 02 January 2009 20:33
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Dyrektor Hogwartu
Punktów: 4576
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 310
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Ach, tak, wielka miłośniczka Severusa, nie mylę się?
Ale ok.
Przecież Severus nie pozostawał im dłużny. To że był poniżany publicznie nie miało związku z niezauważaniem problemu przez nauczycieli. Huncwoci dbali o to, by nikt nie przyłapał ich na tych psotach, a poza tym sam Syriusz mówi.
Za dużo mieliśmy z Jamesem szlabanów.
* V. część, świętowanie wyboru na prefektów Rona i Hermiony.
Uważam, że nie tyle dobrze robili łamiąc przepisy, ale przynajmniej śmiesznie. ;P
~Lordwodnamorda F
Dodano dnia 03 January 2009 13:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -121
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 02.01.09
Medale:
Brak
Moim zdaniem ciągle przymykał oko na takie sprawy żeby sprawdzić cierpliwość Pottera gdyby coś wymknęło się spod kontroli to by zareagował. Myślę, że cały czas wszystko obserwował z ukrycia lub przez nauczycieli.
~pomyluna F
Dodano dnia 11 January 2009 20:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1818
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Nikt się tam nad nikim nie znęcał na oczach nauczycieli ani tym bardziej dyrektora, a więc to tak jak w naszych szkołach, po prostu do nich nie dochodziło. Może ktoś robiłby coś w tej sprawie gdyby były skargi ze strony uczniów, ale że, takowych nie było, to nie było również sprawy.
~malfoyowaaa F
Dodano dnia 16 January 2009 17:09
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -212
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 16.01.09
Medale:
Brak
Dokładnie. Draco nie poniżał Harrego publicznie (nie w jakiś brutalny sposób ) jak James Severusa.
Hm... do zastanowienia.
Daje wybitny, bo się zgadzam w 100%.
~Bard F
Dodano dnia 24 January 2009 12:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -96
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 29.10.08
Medale:
Brak
Mnie to bulwersuje, żeby dopuszczać w Hogwarcie do takich "zbrodni".
Nauczyciele powinni wywalić na zbity pysk Jamesa Pottera za takie niestosowne zachowanie np.: dręczenie Snape'a, przeszkadzanie w lekcjach, używanie zaklęć na korytarzu, i wiele innych.
Albus Dumbledore powinien coś powiedzieć Draconowi Malfoyowi, za łamanie zasad szkolnych i zaczepianie Harrego Pottera.
Oczywiście Ministerstwo Magii powinno uznać Hogwart za szkołę niepedagogiczną.
Trzeba by było jakieś zasady wprowadzić.
Mogę uznać, że szkoła za czasów Dolores Umbridge była lepsza, ponieważ były zasady, regulaminy i dekrety (przepraszam Harrego Pottera za ten tekst, bo on nie lubi Umbrigde, a ja nie chce go obrażać).
Sorry, że się tak rozpisałem, ale ten temat mnie wciągnął i właśnie dlatego postawię ci Wybitnego.
~Szczena Evans F
Dodano dnia 27 January 2009 14:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 76
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 26.01.09
Medale:
Brak
Myślę, że żaden nauczyciel nie widział tego co robią. Trzeba przyznać, że Huncwoci całkiem nieźle oszukiwali Dumbledore'a Rozbawiony. Myślę też, że Snape nie jest jakimś kapusiem, żeby zaraz lecieć do nauczycieli. Sam też nigdy nie przepuszczał okazji by przeklnąć Jamesa i trudno się dziwić aby James puszczał mu to płazem. Zapominamy też o tym że James i Syriusz mieli wiele szlabanów, być może niektóre z nich były powodowane dręczeniem Snape'a. Może akurat jakiś nauczyciel to zauważył.

EDIT:
I w ogóle zapominacie też co Draco zrobił Harry'emu w pociągu jak rzucił na niego Petrificus totalus i kopnął w twarz. To było też straszne i w ogóle jak Harry użył sectumsempry na Malfoya i dostał tylko szlaban. Nie uważam by James powinien zostać wyrzucony ze szkoły. Może i zachowywał się chamsko, ale Snape tez nie był świętoszkiem. Zadawał się z Averym i Mulciberem. Co oni zrobili tej Mary McDonald, że Lily była wstrząśnięta - powiedziała, że James jest zarozumiałym palantem ale oni są po prostu źli, czyli to musiało być gorsze.

Milva: Imiona, nazwiska i nazwy własne piszemy z dużej litery.
~maciek966 F
Dodano dnia 02 February 2009 15:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -192
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 25.01.09
Medale:
Brak
Przymykali oko. Szczególnie Snape na swoich Ślizgonów "miał do nich większe zaufanie". Ja myślę, że gdyby był przy tym nauczyciel zaraz by im odjął z 10 punktów.
~Rojeek F
Dodano dnia 03 February 2009 16:09
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 470
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 26
Data rejestracji: 24.01.09
Medale:
Brak
Cóż... trochę nie dopracowali z tym, bo Snape'a tak dręczyli ci huncwoci, że ich nienawidził i w ogóle. Jak by was wyśmiewano w szkole i zrobiono coś z wami, to byście nie wyjęli różdżki i nie walnęli tego kogoś z ExPelliarmus lub innego silnego czaru? Może od razu Sectusempre? ;P

Cóż... dziwi mnie to , ale Snape jako dorosły już człowiek to uczący się mieli do niego respekt taki, że na lekcji cichutko i wszystko co każe trzeba robić itd..
~Ginny Weasley_82 F
Dodano dnia 23 February 2009 17:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 93
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 23.02.09
Medale:
Brak
Myślę, że Huncwoci postarali się o to aby Dumbledore i żaden z nauczycieli nie dowiedzieli się o tym ze dreczą Snape'a. Ukrywali przed nim wiele rzeczy, więc chyba i to mogliby ukryć. Daje PO
~Antares Queen F
Dodano dnia 14 March 2009 19:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Charłak
Punktów: 12
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 14.03.09
Medale:
Brak
Szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale przyznam, że sprawa jest dość poważna, a Snape był zupełnym popychadłem ojca Harry'ego, był męczony i dręczony, i dziwi mnie brak jakiejkolwiek (w każdym razie przedstawionej w sadze) reakcji nauczycieli, przecież poniżając każdego Ślizgona wiemy, że oni nie są ludźmi, którzy odpuszczają i skarżą równo, nawet jak im się prawie nic nie zrobi. Poza tym chcę byście zwrócili uwagę, że za każdym razem gdy nauczyciele wspominają Huncwotów uśmiechają się i bagatelizują sprawę dręczenia Snape'a.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 27% [21 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 35% [27 głosów]
Zadowalający Zadowalający 31% [24 głosów]
Nędzny Nędzny 4% [3 głosów]
Okropny Okropny 3% [2 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 394
» Użytkowników online: 1

~Evabvr

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59