Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Zachwyty uczniów
Zachwyty uczniów
(...) Tam, popatrz.
- Gdzie?
- Obok tego wysokiego chłopaka z rudymi włosami.
- W okularach?
- Widziałeś jogo twarz?
- Widziałeś jego bliznę?

Ósma część HP: "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"
Harry PotterW sieci pojawiła się garść informacji dotyczących sztuki Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Spektakl jest oficjalnie promowany jako ósma część Harry'ego Pottera . Poznaliśmy tożsamość tytułowego przeklętego dziecka, zarys fabuły przedstawienia, a do wiadomości publicznej podano informacje dotyczące zakupu biletów oraz zaprezentowano oficjalny plakat sztuki.

Najpierw wczoraj udostępniono plakat oraz krótki klip, promujący spektakl Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Można na nim zauważyć chłopca skulonego w gnieździe wzorowanym na kształt złotego znicza. Grafika potwierdza także informację, o której informowaliśmy Was już jakiś czas temu, że sztuka zostanie podzielona na dwie części. Jednak powinno się je obejrzeć tego samego dnia, albo dzień po dniu.

Następnie Baz Bamigboye, jeden z redaktorów magazynu Daily Mail zamieścił kilka intrygujących wpisów na twitterze. Dziennikarz opublikował między innymi to zdjęcie, przedstawiające J.K.Rowling, Jacka Thorne'a i Johna Tiffany'ego pracujących nad sztuką wraz z dopiskiem, że pokazy przedpremierowe (jeszcze niedopracowane) będą odbywać się od 7 czerwca.

Kolejny tweet Baza Bamigboye zdradził jeszcze więcej. Wstawił on kawałek plakatu, promującego spektakl, na którym możemy zobaczyć hasło reklamowe: Ósma część. Dziewiętnaście lat później. Co potwierdziło informację podaną przez Rowling, że sztuka nie będzie prequelem Harry'ego Pottera.

Dowiedzieliśmy się również, że oficjalne premiera sztuki (obydwie części zostaną wystawione tego samego dnia) odbędzie się 30 lipca o 14 i 19.30. Bilety na pokazy przedpremierowe będą kosztowały (za obydwie części): £20, £50, £80 lub £100. Koszt za bilet na spektakl od 3 sierpnia będzie wynosił: £30, £70, £100 lub £130.

Plan pokazów przedpremierowych (od 7 czerwca do 3 lipca) jest jeszcze niesfinalizowany, ale spektakle od 6 lipca będą wystawiane w środy, soboty i niedziele.

Osoby, które się zarejestrowały na pierwszeństwo rezerwacji będą mogły kupić bilety online już 28 października od 12 polskiego czasu. Pozostali będą mogli je zakupić 30 października również od 12. System zakupu biletów działa na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy". Jeżeli ktoś chciałby zarejestrować się na pierwszeństwo rezerwacji, jest to bezpłatne i wystarczy wpisać swoje dane: klik, jednak można to zrobić jedynie do jutra do 12:45 polskiego czasu.

Jednak informacją, na którą większość osób czeka z niecierpliwością jest tożsamość przeklętego dziecka. Tytułowym bohaterem ma być Albus Severus Potter. Sztuka ma być sequelem Harry'ego Pottera, gdyż przedstawione w niej wydarzenia rozegrają się bezpośrednio po epilogu Insygniów Śmierci. Poniżej przeczytacie krótki opis fabuły przedstawienia:

Nigdy nie było łatwo być Harrym Potterem, a nawet teraz kiedy jest on zapracowanym aurorem w Ministerstwie Magii, mężem i ojcem trójki dzieci, wcale nie jest lepiej.
Podczas gdy Harry zmaga się z przeszłością, która nie chce zostać tam, gdzie jest jej miejsce, jego młodszy syn Albus musi zmierzyć się z ciężarem rodzinnego dziedzictwa, którego nigdy nie pragnął. Gdy przeszłość i teraźniejszość niepokojąco się łączą, ojciec i syn poznają niewygodną prawdę: czasem, ciemność ma swoje źródło w niespodziewanych miejscach.


Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie spektaklu.

Zródło: mugglenet.com
Komentarze
^raven F
Dodano dnia 23 October 2015 18:18
Administrator
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Mugol
Punktów: 2
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 357
Data rejestracji: 03.01.13
Medale:
Medal
Oh. My. God. Ósma część HP. Nienawidzę tych ludzi. Jak tak w ogóle można robić, za przeproszeniem, w ch*** fanów Pottera na całym świecie? No jak? Dziękuję, już biegnę kupić bilet. Wieś tańczy i śpiewa, od dziś Rowling to dla mnie kupa.


PS
Brawa dla Ginny, pięknie się spisałaś, mimo że materiał beznadziejny i demotywujący.
~CynaMona F
Dodano dnia 23 October 2015 18:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1850
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 02.01.14
Medale:
Medal Medal Medal Medal
Czytałam już o tym w internetach, ale fajnie, że Ginny chciało się napisać takiego newsa Rozbawiony

Trochę rozczarował mnie wybór bohatera, bo miałam nadzieję, że będzie nim Neville. Syn Harry'ego może będzie w porządku, aczkolwiek nie przekonuje mnie on.
Jest mi w ogóle smutno, że wszystko będzie w Anglii. Nie mam kasy, by tam pojechać, a cena biletu też nie jest mała... Fajnie by było, gdyby teatr zrobił spektakle objazdowe ^^
A plakat mi się nie podoba.
~TheWarsaw1920 F
Dodano dnia 23 October 2015 18:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1880
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 52
Data rejestracji: 06.01.12
Medale:
Medal Medal Medal
Ja tutaj nie widzę żadnej ósmej części Harry'ego, tylko jakąś paranoję. Rowling pewnie napisze kolejną książkę, ale takie chamskie wypady na kasę to dla niej strzała w kolano. Robi fanów w konia.
A ja już się cieszyłem, że może...
~wiechlina roczna F
Dodano dnia 23 October 2015 20:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 230
Data rejestracji: 11.05.15
Medale:
Medal
Co to ma być, jakieś dojenie jałowej krowy ? Wyciąganie na siłę kasy, metodą tworzenia rzekomych tajemnic, "niewygodnych prawd" itd. To chyba jakiś sen, który przyśnił Ricie Skeeter, po kilku głębszych. Chyba, że to ma być próba generalna, przed nakręceniem telenoweli, dla idiotów.
`Czarodziejka F
Dodano dnia 23 October 2015 23:16
Moderator (F)
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 11090
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 464
Data rejestracji: 05.04.10
Medale:
Medal Medal Medal
Dla mnie "Harry Potter" zakończył się na 7 książkach. Nie ma mowy o żadnej "ósmej części". To jakaś kpina! Popieram innych komentujących: bez sensu to wszystko. Rowling powinna zająć się innymi projektami, a Pottera już zostawić. Jeszcze rozumiem takie Pottermore - wielu fanów chce poznać biografie znanych czarodziejów lub ciekawostki. Ale żadnej sztuki! Dobrze, że to nie będzie u nas wystawione.
*mooll F
Dodano dnia 24 October 2015 10:40
Super Owadzik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 10619
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 148
Data rejestracji: 28.09.09
Medale:
Brak
Aż musiałam skomentować.
Żal du** ściska. Przecież to cienkie jak du** węża, no naprawdę. Fajnie, jak ktoś sobie sequelowe czy prequelowe fan ficki pisze. Można poczytać i nawet się nie zniesmaczyć. Ale tutaj Rowling dołożyła do pieca: no serio, potteromania się kończy i zrobiło się jej smutno?

Bosz, uchowaj nas od tych teatrów...
#Ginny Evans F
Dodano dnia 24 October 2015 11:59
Newswoman
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybraniec
Punktów: 8057
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal Medal
PS
Brawa dla Ginny, pięknie się spisałaś, mimo że materiał beznadziejny i demotywujący.

Serce

W sumie to zgadzam się z Wami, że ta sztuka nie jest najlepszym pomysłem itd. (w głębi duszy wciąż liczę na to, że kiedyś zrobią serial o huncwotach), ale wiadomość, że takowa ma powstać została ogłoszona chyba jakieś 2 lata temu, więc ja już zdążyłam się pogodzić z tym faktem. Co prawda wtedy jeszcze nie była reklamowana jako ósma część HP, ale wiedzieliśmy, że będzie zaliczała się do kanonu. A skoro i tak nie mamy wpływu na to co Rowling zrobi lub nie zrobi, jak dla mnie bez sensu jest się denerwować. Zamiast się bulwersować lepiej pofangirlować! Rozbawiony

Bo cholibka, HP znowu powraca! Chyba jesteśmy jedynym fandomem, który miał już tyle zakończeń (książki, filmy, musicale Starkidów), a ciągle pojawia się coś nowego, taka neverending story. Wiadomo, że każdy ma swoje zdanie na temat, czy to dobrze, czy źle, ale jednak warto zauważyć, że w fandomowym półświatku jest to coś bardzo rzadkiego.

Także OMG! Będzie sztuka o dalszych losach Harry'ego, dowiemy się jak mu się żyje, co słychać u jego dzieci i przyjaciół. What a time to be alive <3 Nie wiem jak to zrobię, ale jakoś pojadę na ten spektakl do Londynu, muszę! Ja osobiście miałam niedosyt po zakończeniu siódmej części, więc to jest to jest mimo wszystko fajny sposób, żebyśmy mogli poznać dalsze losy Harry'ego. A myślę, że w sztuce nie poruszą wielu wątków, tylko bardziej skupią się na jednym, eksplorowaniu relacji ojciec-syn w kontekście przeszłości sławnego Pottera, czyli nadal powinno zostać dużo miejsca na gdybanie i tworzenie swojej wersji zdarzeń.

Jednak twórcy sztuki mają nie lada orzech to zgryzienia. Poprzeczka została wysoko postawiona przez Team Starkid, który stworzył 3 musicale o HP, a wielu fanów ma do nich wielki sentyment. Czy "Przeklęte Dziecko" pobije fenomen Starkidów? Myślę, że może być ciężko, szczególnie, że z pewnością sztuka będzie bardziej poprawna politycznie (i nie będzie głupich żartów Uh-oh!). Mam nadzieję, że nie skończy się to tak, że fani po spektaklu będą zawiedzeni.

Ale jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, wcześniej podawali informacje, że ta sztuka ma się skupić na losach rodziców Harry'ego. Czyli z prequelu zrobił się nagle sequel. Rowling mówiła, że kiedy scenarzyści przyszli do niej z tym pomysłem, nie mogła go odrzucić. Ale czy od początku był to ten sam pomysł, czy może coś jednak zaczęli kombinować? Plotki plotkami, ale jednak zawsze mają gdzieś swoje źródło...
~bochenek89 F
Dodano dnia 25 October 2015 21:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2125
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 92
Data rejestracji: 10.10.11
Medale:
Medal
To już jest jawne wyciąganie kasy z HP. Ósma część to kpina i nic więcej. Co to niby ma być - dalsza część tylko dla wybranych, którzy wyłożą mnóstwo kasy na bilety?! Nie podziewałam się, że Rowling upadnie z HP tak nisko.
~wiechlina roczna F
Dodano dnia 26 October 2015 09:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 230
Data rejestracji: 11.05.15
Medale:
Medal
Ginny, nie ma takiej możliwości, aby się nie zdenerwować. Wojna się skończyła, czas goi rany, wszystko stopniowo wraca do normy. Harry ma normalną rodzinę. Tymczasem ktoś wyciąga, "niewygodne prawdy" i jakieś "tajemnice". To na kilometr jedzie Ritą i do tego ten arcy-dramatyczny tytuł. Jeśli to tylko reklama, to jest naciąganie, a jeśli faktycznie będą coś kombinować, to jeszcze gorzej. Rowling nie chciało się rozwinąć Epilogu i teraz uraczą nas "popłuczynami". Niech zostawią to, autorom ff. Mooll ma tu świętą rację. Liczymy na ciebie, jak już coś się wyjaśni.
~Anna Potter F
Dodano dnia 05 November 2015 22:58
Użytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 482
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 92
Data rejestracji: 02.04.14
Medale:
Brak
..Ja tutaj nie widzę żadnej ósmej części Harry'ego, tylko jakąś paranoję. Rowling pewnie napisze kolejną książkę, ale takie chamskie wypady na kasę to dla niej strzała w kolano. Robi fanów w konia.
A ja już się cieszyłem, że może...''
Obyś miał rację i Rowling rzeczywiście napisała kolejną część Harry'ego Potter'a, (bo chyba o tym myślisz pisząc o kolejnej książce), bo jeśli nie napisze czego się obawiam i będzie tylko sztuka teatralna to będzie to jawna kpina, bo jak sztukę teatralną można nazywać ósmą częścią Harry'ego Potter'a, skoro poprzednie siedem było książkami, a nie sztukami teatralnymi. Ktoś tu chyba ma nie po kolei w głowie, cyrk na kółkach i tyle.
Oceny

Wybitny Wybitny 100% [1 głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Brak oceny]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

`RazorBMW F 12-01-2025 14:53

To nie tak ze labele maja 50% obnizki na albumy bandcampie xD
^N F 11-01-2025 23:24

Magicznego roku, niech pieniądze w portfelu się magicznie pojawiają! Czarodziej
~Grande Rodent F 01-01-2025 13:05

Hej, również dla was magicznego nowego roku! Ja słucham top 357 już 3 dzień jak co roku. W temacie fajerwerków, też nie przepadam, bo moje koty się boją.
^raven F 31-12-2024 22:30

Hogsmidzianki i Hogsmidzianie - magicznego nowego roku Czarodziej Serce Niech los nam sprzyja! Wiedźma
^raven F 31-12-2024 22:16

Uh-oh!
#Ginny Evans F 31-12-2024 22:13

W piekle jest specjalny krąg dla nich.
^raven F 31-12-2024 22:06

OMG, to jest straszne, u mnie na osiedlu juz przed wigilią strzelali, i tak codziennie o randomowych porach z ktorejs strony wala
#Ginny Evans F 31-12-2024 22:03

Ja rzucam klątwy na ludzi puszczających fajerwerki
#Ginny Evans F 31-12-2024 21:57

Niezła impreza!
^raven F 31-12-2024 21:53

Jedna ja i zmultiplikowana Ty, to juz nawet mozemy w brydza pograc Wredny
#Ginny Evans F 31-12-2024 21:49

To rzeczywiście trudno o lepsze towarzystwo!
^raven F 31-12-2024 21:36

Wybornie, jak zawsze w swoim wlasnym towarzystwie Rozbawiony
#Ginny Evans F 31-12-2024 19:30

hejka hogs, jak się bawicie? Happy
^raven F 01-12-2024 20:54

Sowa
~Grande Rodent F 18-09-2024 15:38

..ii powrotu do Hogwartu i przerzucenie do menu głównego. To jedna z moich ulubionych gier Lego obok Clone Wars, LoTR i Batmana 1, ale niestety najbardziej zbugowana.
~Grande Rodent F 18-09-2024 15:38

Z HP gram w gry Lego i tylko ubolewam nad tym, że 1-4 nigdy nie udało mi się jak na razie przejść na 100% ze względu na bugi. Mój rekord to 98% a drugi w kolejności 86% Najgorszy bug to brak możliwośc
~Grande Rodent F 18-09-2024 15:37

W sumie powymślałem, żeby w to zagrać, bo znam Rockstara. Większość GTA ograłem, Maxa Payne'a też. To sobie kupiłem i robi wrażenie realizmem.
`RazorBMW F 17-09-2024 15:12

RDR 2 jest po prostu ciekawsza w kwestii stricte sandboxowej. Odbierz z Hogwarts otoczke magii/pottera = gra typu 5/10.
`RazorBMW F 17-09-2024 15:09

https://steamchar.
..app/990080
Tyle jest warte Hogwarts Legacy Oczko Ludzie graja bo promka jest, kto gral to juz przeszedl i nie ma po co 2 raz grac
^raven F 15-09-2024 22:37

Sowa

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 60
» Zarejestrowanych: 77,001
» Zbanowanych: 1,626
» Gości online: 964
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 5422
» Data rekordu:
10 September 2024 23:44