Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- Kto chciałby być w Slytherinie? Prędzej bym wrócił do domu, a ty? - spytał James chłopca rozpartego na siedzeniu naprzeciwko. Harry ze wstrząsem uświadomił sobie, że to Syriusz. Black - nie uśmiechnął się.
- Cała moja rodzina była w Slytherinie - stwierdził.
- Kurczę - powiedział James - a wydawałeś mi się w porządku!
Syriusz wyszczerzył się.
- Być może złamię tradycję. Gdzie byś chciał być, gdybyś mógł wybrać?
James uniósł niewidzialny miecz.
- W Gryffindorze, gdzie kwitnie męstwa cnota! Jak mój tata.
Brytyjczycy mają już to, o czym Polacy mogą na razie jedynie pomarzyć. Mowa tu o prequelu, stworzonym przez J.K.Rowling, mającym nawiązywać do wydarzeń dziejących się przed oficjalną fabułą wszystkich siedmiu części przygód młodego czarodzieja (tutaj znajduje się jego tłumaczenie). Zaledwie wczoraj został on wystawiony na sprzedaż w londyńskich księgarniach Waterstone, a już dziś na półkach nie ostał się żaden egzemplarz z dziesięciu tysięcy dopuszczonych do sprzedaży. Wynik tym bardziej zdumiewa, że prequel liczy sobie jedynie osiemset słów i mieści się na dwóch kartkach A5. Większość sprzedanych opowieści została zamówiona na zasadzie przedsprzedaży, jeszcze przed ich oficjalną premierą w brytyjskich sklepach. Pod tym linkiem możecie znaleźć krótki artykuł podsumowujący zebrane dane.
Zródło: telegraph.co.uk
Napisane przez Ballaczka
dnia 17 August 2008 20:48
Dom:Hufflepuff Ranga: Opiekun Hufflepuffu Punktów: 3271 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 555 Data rejestracji: 25.08.08 Medale: Brak
Zazdroszczę im, że już go mają, chociaż nasze Hogs tłumaczenie było doskonałe, więc nie mamy co narzekać. Z drugiej strony ciekawe ile kosztuje ten kawałek papieru z opowiadaniem Rowling.
Rekord OnLine: 3086
Data rekordu:
25 June 2012 15:59
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.