Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Opis rodziny Durs...
Opis rodziny Dursley'ów
Pan Dursley był dyrektorem firmy Grunnings produkującej świdry. Był to rosły, otyły mężczyzna pozbawiony szyi, za to wyposażony w wielkie wąsy. Natomiast pani Dursley była drobną blondynką i miała szyję dwukrotnie dłuższą od normalnej, co bardzo jej pomagało w życiu, ponieważ większość dnia spędzała na podglądaniu sąsiadów. Syn Dursleyów miał na imię Dudley, a rodzice uważali go za najwspanialszego chłopca na świecie.
Magiczne opery mydlane...
Film i telewizja, jak i w świecie mugolskim, rozwijały się stopniowo. Na początku można było oglądać filmy jedynie w kulach o średnicy 4 cali z czarno-białym obrazem. Co kilka lat rozmiary czarodziejskich ekranów zwiększały się. Na rynku pojawiły się także modele płaskie, takie jak zaklęte lustra, magiczne kałuże czy przenośne puderniczki.

Dzisiejsza technika pozwala czarodziejom relaksować się przy filmie, patrząc w 38 calowe ekrany, które w razie potrzeby służą za telefon. To właśnie jeden z czarodziejskich ekranów wpędził królową z "Królewny Śnieżki" w szaleństwo, gdyż nie wiedziała, że jej pasierbica jest popularną aktorką i nie patrzyła we wróżące lustro, lecz jeden z prototypów tele-kul.
xP.gif' alt='xP' style='vertical-align: middle;' />4om6J1c0/R7qoU6HqruI/AAAAAAAAAAU/MFtSFETp5L4/s320/kula07300084.jpg>

Jak to w życiu bywa, przez ekrany przewijały się i mydlane opery, i kasowe hity. Pozwólcie, że skupimy się na tych pierwszych. Oto niektóre z nich:

Moda na czarowanie
W świecie magii nie jest lekko. Szczególnie, jeśli czarodziej zajmuje się modą, zamiast skupić się na swoich zdolnościach magicznych. Jeszcze ciężej jest, gdy projektowaniem ubrań zajmuje się cała twoja rodzina. A najgorzej, gdy inny ród jest waszym konkurentem.
Malfoyowie i Weasleyowie od zawsze parali się modą. O ile ci pierwsi zajmowali się raczej ubraniami na zamówienie, rudowłosa familia skupiała się na potrzebach czarodziejów z niższych warstw społecznych. Jednak najmłodszy z rodu Malfoyów, Dracon, zakochał się w Ginny, lecz serce tej niebanalnej osóbki należało do brata bliźniaka jej adoratora - Gonzalesa. Co gorsza - chłopak, którego darzyła uczuciem Ginny, zakochał się w jej matce, Molly. Pomimo tego, że ta dwójka wiedziała, iż ten związek nie ma przyszłości, trwali w swoim romansie - młody mężczyzna z dużo starszą kobietą. Za to mąż Molly, Artur, spoglądał tęsknie w stronę Lucjusza, ojca Dracona. Co z tego wyniknie? Nikt nie wie...

Charłaczka Isaura
Nie tak dawno temu w Indiach żyła sobie mała księżniczka Isaura. Wywodziła się z potężnego rodu - jej ojciec był kapłanem, a ona sama należała do kasty bramini. Przez wieki jej rodzina przetrwała w czystości krwi. Aż do teraz... Okazało się, że Isaura nie ma zdolności magicznych. Co gorsza, nie można jej było tego nauczyć. Jej rodzice rzucili więc na nią klątwę, przez którą w nocy zamieniała się w trolla, a w dzień była pięknością. Następnie uwięzili ją w wieży [co prawda urządzonej przez Armaniego, ale drzwi i tak nie było] chronionej przez smoka.
Po wielu dniach i nocach ktoś ją uwolnił. Jednak ten ktoś też jest... trollem.

Barwy czarów
Każdy czar ma swoją barwę.
Jednak w rodzinie Loveisgood najlepiej zapamiętany będzie zielony promień. To on pozbawił życia ciężarną wówczas Alfonsę, żonę Marcella. Teraz czarodziej szuka mordercy swojej małżonki nie zważając na koszty. W Bombaju spotkał tajemniczą wróżkę, Cornelię. Okazuje się, że jest ona wychowana przez koboldy, elfy, psidwaki i nimfy. Pomiędzy tą dwójką wybucha namiętny i gorący romans. Jednak jego płomień może spalić wiele. Czy w ogniu miłości Marcello będzie pamiętał, co jest dla niego naprawdę ważne? Czy Cornelia jest tym, za kogo się podaje? I dlaczego w łonie zamordowanej żony nie było dziecka? Czyżby zdążyło narodzić się przed śmiercią matki? A może tajemniczy morderca zabrał je ze sobą? Oglądajcie Barwy czarów.

Gotowe na magię
Laura, Marcelina i Andrea są w ostatniej klasie Hogwartu. Już za tydzień mają dostać świadectwa ukończenia szkoły. Wydawałoby się, że powinny być szczęśliwe, ponieważ jest to spełnienie ich marzeń...
Laura dowiaduje się, że jest w ciąży. Jednak sama nie jest pewna z kim - ze swoim stałym chłopakiem Oliverem czy też z Antonio, z którym spędziła tylko jedną upojną noc.
Na Marcelinę zostaje rzucona klątwa wypadających włosów. Jeśli do szóstego grudnia godziny 6.06 w mieście znajdującym się na 66'66 N i 66'66 E i nie znajdzie tajemniczej wiedźmy, do Bożego Narodzenia będzie łysa. Czy uda się jej?
Andrea kocha profesor McGonnagal. Jednak uważa, ze jest to miłość bez szans. Nie wie, że nauczycielka odwzajemnia jej uczucie. Jednak czy to przystoi?
Czy nasze bohaterki nie pogubią się w matni uczuć i atlasów geograficznych? Oglądajcie następne odcinki!
Komentarze
~Wolfy F
Dodano dnia 23 April 2009 18:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 238
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 35
Data rejestracji: 28.08.08
Medale:
Brak
Hahahah xDD
Na prawdę świetne.
Jak czytałam niektóre rzeczy to prawie spadłam z krzesła. ^^
Kurczę, mogłabyś napisać do tego scenariusze, tak mnie to zaciekawiło...
Za pomysł i wykonanie artykułu W.
~PieTraS F
Dodano dnia 30 April 2009 15:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Gracz Quidditcha Hufflepuffu
Punktów: 134
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 38
Data rejestracji: 19.03.09
Medale:
Brak
Heh! dobre<hahahahahaha>
Lecz dziwne. Ale smieszne. Wiec powiem tyle, ze "Moda na Czarowanie"
jest najepsze xD


Artur, spoglądał tęsknie w stronę Lucjusza, ojca Dracona

szczególnie to xP Ciekawe, ciekawe co z tego wyniknie RozbawionyRozbawiony
Daje WYBITNY.
~Verticas F
Dodano dnia 01 May 2009 11:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -43
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Naprawdę bardzo dobry artykuł! Po przeczytaniu muszę powiedzieć, że to jest bardzo, bardzo dobre. Odbiegłaś od klimatów opisowych, a skupiłaś się na własnej inwencji twórczej i humorze, co sprawiło, że art jest świetny.
~Aqua93 F
Dodano dnia 01 May 2009 16:03
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 8
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
Artykuł jest niesamowity. Może dodasz coś jeszcze obszerniejszego na temat telewizji czarodziejów. Może tym razem jakieś kinowe produkcje xD
~I_am_real_ F
Dodano dnia 01 May 2009 21:16
Zbanowany
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -308
Ostrzeżeń: 5
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
PRZESTAŃ! Rotfl Nie mogę! Moda na czarowanie i gotowe na magię to po prostu hiciory! Artur homoseksualistą? Rotfl Draco do Ginny Rotfl To jest najlepszy artykuł jaki w życiu czytałam.
Czekamy na część drugą "Magia-TV"...
Musisz wymyśleć jeszcze jedną część!
Oczywiście, że wybitny! Jeszcze się pytasz? Rotfl
~FeltonLover F
Dodano dnia 02 May 2009 12:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 272
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 25
Data rejestracji: 02.01.09
Medale:
Brak
Haha, uśmiałam się do łez ; )
Moda na czarowanie ; dd Fantastyczny pomysł, nie widziałam nigdzie niczego podobnego.
Stawiam W- za tekst i dobry humor.
!Lady Shadow F
Dodano dnia 04 May 2009 13:12
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Opiekun Slytherinu
Punktów: 3615
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 180
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Omg! Ten artykuł jest wspaniały, dawno nie czytałam takiego oryginalnego, śmiesznego artykułu. Każda opowieść magiczna przypomina mi trochę te mugolskie z wyjątkiem ostatniej. Charłaczka Izaura zamknięta w wieży i uratowana przez trolla to normalnie jak dla mnie opowieść ze Shreku, a serial "Moda na Czarowanie" chętnie bym obejrzała, hmy.. Artur mąż Molly tęsknie spogląda w stronę Lucjusza... ^^ Rozbawiony
Przy niektórych tekstach Ómarłam... ^^
~Raisa F
Dodano dnia 09 May 2009 15:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 09.05.09
Medale:
Brak
ja ciebie, umarłam xD
i to z cztery razy ^^

artykuł świetny, szczególnie rozwaliło mnie 'Laura dowiaduje się, że jest w ciąży. Jednak sama nie jest pewna z kim' ^^
jak ktoś przede mną zauważył - pomysł świetny, wykonanie też.

daję wybitny ;]
~Hermi1108 F
Dodano dnia 11 May 2009 19:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 419
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 10.05.09
Medale:
Brak
Artykuł że tak powiem boski!!! I te zdjęcia Nie zauważyłam jakichś poważniejszych błędów.

Tak sobie myślę, że pewnie większość tych co skomentowali ten art chętnie by zobaczyło jakąś drugą część


Zgadzam się z tym komentarzem całkowicie!!!
Społeczność Hogsmeade domaga się 2 części.
Oczywiście za artykuł daje W
~Draconka1369 F
Dodano dnia 14 May 2009 17:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 59
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 10.05.09
Medale:
Brak
Wydaje mi sie, że te sposoby oglądania są bardzo ciekawe na_pewno ciekawsze niż plazmówki hehe._Ogladać coś w kryształowej kuli._Najlepiej jednak by było mieć coś podobnego do myślodsiewni i można byłoby tam wejść i wcz sie w dany serial, tak jak to robił Harry i Dumbledore xD


Wróć do zerówki albo naucz się pisać! -.-
~Ospina11 F
Dodano dnia 27 May 2009 20:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 265
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 61
Data rejestracji: 18.05.09
Medale:
Brak
Wciągające,bardzo wciągające i baardzo ciekawe przede wszystkim!!
Fajny pomył,fajnie opisane,fajnie,że obrazki!! Na pewno zasłużyłaś na W!
~Venitta F
Dodano dnia 27 May 2009 21:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktów: 28
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 27.05.09
Medale:
Brak
Świetne poczucie humoru , zwłaszcza "Moda na Czarownice" , lecz przydałoby się jeszcze kilka przeróbek Polskich seriali , teleturniejów itp. , np.: "C jak Czary" , "You Can Magic - Po prostu Czaruj" , "Taniec z charłakiem" itd. . Pomimo małego wyboru programów warto się zastanowić : co który czarodziej ma stary , dobry telewizor Dowcipniś ?
~Klaudysiek96 F
Dodano dnia 07 June 2009 15:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 44
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 07.06.09
Medale:
Brak
Naprawdę świetnie. Wpadłam w zachwyt, ahh. Jak miło byłoby obejrzeć sobie coś takiego... ; ) Widzicie, czego Rowling w serii nie dopowie, to wymyśli społeczność Hogsmeade! Haha. x DD No dobra, nie odbiegając od tematu, to jest po prostu BOSKIE. Masz dodatkowy + za zdjęcia.
Daję W, oczywiście.
~Klaudmiona F
Dodano dnia 14 June 2009 16:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -8
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 13.06.09
Medale:
Brak
ciekawy, z zdjęciami. moim zdaniem Wybitny, z poczuciem humoru. Z wyodrębnionymi tematami, dzięki którym łatwiej się czyta. myślę że dam W
~PadfootWifeLoon F
Dodano dnia 17 June 2009 22:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 178
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 03.06.09
Medale:
Brak
<hahaha>
Ja po prostu ŻĄDAM ( tak to jest żądanie) opisu dalszych seriali;D
albo jak było gdzieś wcześniej wspomniane kinówek!
Tak! A spróbuj nie xDD
oczywiście daje WYBITNY ;D
bo jakżebym mogła inaczej Rozbawiony
aż się popłakałam ze śmiechu xD
haha...
oj A kiedy lecą Barwy Czarów, Gotowe na magię, Charłaczka Izaura i Moda na czarowanie?
Muszę zarezerwować sobie czas ;D
Czekam na dalsze opisy! Bo nie mogę doczekać się następnego odcinka ;D
~Miona F
Dodano dnia 20 June 2009 23:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Barman w Trzech Miotłach
Punktów: 1321
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 03.09.08
Medale:
Brak
Ha ha, naprawdę świetny, niekonwencjonalny artykuł! Świetne pomysły, przekonujące zdjęcia... Super wyczucie jeśli chodzi o komizm...

Po wielu dniach i nocach ktoś ją uwolnił. Jednak ten ktoś też jest... trollem.


xD bardzo mi się podobało, W, bez dwóch zdań. ^^
~magdula1206 F
Dodano dnia 23 June 2009 21:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 76
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 05.03.09
Medale:
Brak
Cudny! Na pewno obejrzę "Gotowe na magię"! Rozbawiony Daję W, bo w pełni na to zasługujesz. Artykuł jest napisany ciekawym stylem. Czekam na więcej opisów. Uśmiech
~Mishay F
Dodano dnia 02 July 2009 18:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 231
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 54
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Świetny art, błędów nie zauważam, opisy telenowel bezbłedne. Rozbawiło mnie do łez. Daję zasłużone W
~Schadow13 F
Dodano dnia 06 July 2009 10:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 2
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 03.07.09
Medale:
Brak
No niezły... nie spodziewałam się, że jak to było w tekście ,,...Artur tęsknie spoglądał w stronę Lucjusza..." to było najlepsze OczkoOczkoOczko
Oczywiście W;]
~_HermioneGranger F
Dodano dnia 17 July 2009 13:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 125
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 26
Data rejestracji: 11.11.08
Medale:
Brak
Hahaha. xD Muszę przyznać, że ciekawy temat, który doskonale zrealizowałaś Rozbawiony Sama z chęcią bym objerzała `Gotowe na magię` ( chciałabym zobaczyć prof. McGonnagal w jakiejś miłosnej akcji xD ).
Jak dla mnie ŚWIETNIE, ŚWIETNIE i jeszcze raz ŚWIETNIE ;D

wybitny.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 86% [83 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 10% [10 głosów]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 2% [2 głosów]
Okropny Okropny 2% [2 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 275
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59