Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Niezwykły przypad...
Niezwykły przypadek 2
Innym razem ciotka Petunia próbowała go zmusić do włożenia ohydnego starego swetra (brązowego z pomarańczowymi pomponikami). Im ostrzej zabierała się do włożenia mu go przez głowę, tym bardziej sweter się kurczył, aż w końcu pasował znakomicie na lalkę, ale z pewnością nie na Harry'ego. Ciotka Petunia uznała, że musiał się skurczyć w praniu i tym razem, ku jego uldze, Harry nie został ukarany.
Ralph Fiennes
Chociaż za oknem nie pohukiwały sowy, noc nie budziła strachu w sercach najmężniejszych, a czarownice nie urządziły tam sabatu, 22 grudnia 1962 roku w brytyjskim miasteczku Ipswich (hrabstwo Suffolk) przyszedł na świat przyszły odtwórca Lorda Voldemorta - Ralph Nathaniel Twisleton - Wykeham - Fiennes, pierworodny syn fotografa Marka Fiennesa oraz pejzażystki i pisarki Jini.



W domu Ralpha zamiłowanie do sztuki było najwyraźniej cechą dziedziczną - siostra aktora, Martha została reżyserką teatralną, jego brat - Magnus Hubert zajął się komponowaniem muzyki, a Joseph Alberic, rodzinny beniaminek wraz z Jacobem Markiem podzielili los najstarszego z rodzeństwa i zostali przyjęci z otwartymi ramionami.
Zafascynowany twórczością matki, Fiennes postanowił zostać malarzem i rozpoczął naukę w Chelsea College Art & Design. Jednak po roku, pomimo całkiem niezłych wyników, porzucił pędzle dla sceny. Po nauce w Królewskiej Akademii Sztuk Dramatycznych, w 1985 roku rozpoczął współpracę z Regents Patrk Theathre, która trwała dwa lata. Potem występował z Royal National Theathre, a w 1988 doznał zaszczytu zostania członkiem elitarnej grupy teatralnej Royal Shakespeare Company.



W ciągu trzech lat pracy z teatrem wcielił się w role m.in. Romea, Henryka VI, Troilusa (tytułowego bohatera romansu Troilus i Kresyda), Klaudia z Wiele hałasu o nic i Edmunda z Króla Lira.
Występując na Broadwayu w roku 1995 odebrał teatralną nagrodę Tony za rolę Hamleta.
Jego telewizyjnym debiutem była rola T. E. Lawrence'a, poszukiwacza przygód w dramacie Niebezpieczny człowiek - Lawrence po Arabii.
Za rolę sadysty Amona Gotha, oficera SS, zimnego i bezdusznego komendanta obozu koncentracyjnego otrzymał nominację do Oscara i Złotego Globu. Nowojorscy, chicagowscy, bostońscy i londyńscy krytycy filmowi, zachwyceni talentem Ralpha wręczyli mu nagrodę krytyków i Brytyjskiej Akademii Filmowej (BAFTA).
Po raz drugi otrzymał nominację do Oscara i Złotego Globu za rolę ciężko rannego pilota László Almásy w melodramacie wojennym Angielski pacjent.
Co ciekawe, w filmie Kropla Słońca zgrał aż trzy postacie - dziadka, ojca i wnuka.

W środowisku aktorskim Ralph uchodzi za samotnika, a także neurotyka. Dostał nawet miano umęczonej duszy, gdyż powszechnie uważa się, że jego specjalizacją są bohaterzy rozdarci wewnętrznie, targani skrajnymi namiętnościami.
We wrześniu 1993 aktor ożenił się z Alex Kingston. Niestety, po czterech latach ich związek rozpadł się i 28 października 1997 roku sąd zatwierdził rozwód.

Czy wiesz, że...
- Aktor ma 183 cm wzrostu.
- Jego kuzynem jest brytyjski badacz, sir Ranualph Fiennes.
- Jest Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF.
- Zagrał w 37 filmach.
- Zdjęcia do roli w "Harrym Potterze i Czarze Ognia" (2005) zajęły mu... 2 dni.
- Lord Voldemort, którego zagrał w czwartej części HP został uznany za największego łajdaka w historii kina przez portal Moviefone.
- Jest dalekim kuzynem samego księcia Walii oraz Lorda Saye.
- Rola Amona Goethego z filmu Lista Schindlera, w którą wcielił się Ralph, znalazła się na 15. miejscu listy Największych Złoczyńców Ekranu zestawienia 100 Lat Największych Bohaterów i Złoczyńców Ekranu Amerykańskiego Instytutu Filmowego.
- W 2005 r. - w rankingu Entertainment "101 Sexiest Celebrity Bodies" programu E! znalazł się na 95 miejscu.
- Osiem godzin trwała charakteryzacja Ralpha na potrzeby filmu Czerwony Smok. Tyle trwało wykonanie tatuażu, który nosił bohater grany przez aktora.
- Jest pierwszym aktorem, który dostał Tony Award za rolę Hamleta w Broadwayowskim przedstawieniu.

Komentarze
~kochanka_dracona F
Dodano dnia 06 April 2009 17:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zastępca Dyrektora
Punktów: 3769
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 44
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Chociaż za oknem nie pohukiwały sowy, noc nie budziła strachu w sercach najmężniejszych, a czarownice nie urządziły tam sabatu,


Nie podoba mi się, bo to takie szufladkowanie aktora. O ile mi wiadomo nie grał tylko czarnych charakterów.

Twisleton - Wykeham - Fiennes

Pomiędzy myślnikami nie powinno być odstępów. Uśmiech

W ciągu trzech lat pracy z teatrem

Chyba 'W' teatrze. : > *

I jeszcze przyczepię się do tego, że niektóre ciekawostki z 'czy wiesz, że...' mogły być wplecione w tekst. Ale ogólnie mi się podoba i większych zastrzeżeń nie mam.

* oj, coś mi się porąbało. ; ))
~Jessica90 F
Dodano dnia 06 April 2009 21:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 200
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 04.04.09
Medale:
Brak
Fajny artykuł, bardzo podobały mi się ciekawostkiUśmiech W ogóle nie miałam pojęcia, że ten aktor jest tak przystojnym mężczyznąOczko Niesamowite, co potrafi z człowiekiem uczynić makijażUśmiech I z tego co przeczytałam to chyba zdolny aktorUśmiech Fajnie dowiedzieć się czegoś o odtwórcy jednej z ważniejszych rólUśmiech
~Kasztan F
Dodano dnia 07 April 2009 15:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1453
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 88
Data rejestracji: 22.11.08
Medale:
Brak
Chociaż za oknem nie pohukiwały sowy, noc nie budziła strachu w sercach najmężniejszych, a czarownice nie urządziły tam sabatu.

Nie podoba mi się, bo to takie szufladkowanie aktora. O ile mi wiadomo nie grał tylko czarnych charakterów


Rozumiem, jednak nie podzielam zdaniaOczko Chciałam nawiązać do roli Ralpha, która jest [chyba] najlepiej znana potteromaniakom - Lorda Voldemorta.
~Vampire F
Dodano dnia 07 April 2009 18:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2120
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 277
Data rejestracji: 24.01.09
Medale:
Brak
Hmm... Artykuł nawet dobry...;p
Chociaż za oknem nie pohukiwały sowy, noc nie budziła strachu w sercach najmężniejszych, a czarownice nie urządziły tam sabatu.
Nie podoba mi się, bo to takie szufladkowanie aktora. O ile mi wiadomo nie grał tylko czarnych charakterów

Uważam tak samo, jak ~kochanka_dracona...

A jeśli chodzi o te zdjęcia to muszę przyznać, że świetnie dobrane...xD
~Alanette Vieira Malfoy F
Dodano dnia 07 April 2009 23:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gajowy Hogwartu
Punktów: 985
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 08.03.09
Medale:
Brak
A jak dla mnie, początek jest bardzo fajny! Nie widzę w nim szufladkowania aktora - dla mnie to tylko takie podkreślenie, że on jest wybitny, a dzień jego urodzin powinien zostać specjalnie uczczony...
Niemniej, większych błędów nie zauważyłam; zdjęcia są bardzo ładnie dobrane - kto by pomyślał, że z Ralpha w rzeczywistości jest taki przystojniak?
Ciekawostki bardzo ładnie uporządkowane, jednakże zgodzę się z poprzedniczkami - można było niektóre interesujące rzeczy wpleść w tekst - na pewno wyglądałoby to dużo przejrzyściej x).
Aczkolwiek, jest jak jest. Hm. Niech się zastanowię... Dam... Wybitny.
Oczekuję na więcej artykułów Twojego autorstwa x).
~Ann F
Dodano dnia 08 April 2009 12:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Auror
Punktów: 2313
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Medal
Nie doszukałam się rażących błędów. Artykuł dobry, zdjęcia świetnie wkomponowane w tekst. Wszystkie najważniejsze informacje też są. Ciekawostki też bardzo fajne, choć jak wiele osób powyżej uważam, ze niektóre mogłyby być wplecione w tekst. Ogólnie podobało mi się zatem dam PO.
~novakai F
Dodano dnia 08 April 2009 18:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2242
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 42
Data rejestracji: 03.02.09
Medale:
Brak
Już od dawna lubiłam tego aktora. Głównie za role w "Wichrowym Wzgórzu". Jak się dowiedziałam, że to on gra Voldemorta byłam w szoku.
Błędów się nie doszukałam, daję PO.
~Kinga F
Dodano dnia 08 April 2009 19:24
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sklepikarz z Pokątnej
Punktów: 824
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Do wstępu nie mam zastrzeżeń - w końcu to strona potterowska, takie aluzje są jak najbardziej na miejscu. Poza tym spełnił swoją rolę - zachęcił mnie do przeczytania reszty.
Co do tej "reszty"... jak na artykuł ten tekst jest, przynajmniej wg mnie, za mało spójny; zwłaszcza trzeci akapit (bo "Czy wiesz, że..." odbieram raczej jako dodatek do artykułu, a nie artykuł właściwy). Brakuje zakończenia: wstęp, rozwinięcie i.... ciach.
Zdjęcia ładne, ale z chęcią przypomniałabym sobie, jak Ralph wyglądał w roli Riddle'a.

Jakichś rażących błędów nie ma, ale:
przyszedł na świat przyszły odtwórca Lorda Voldemorta - Ralph Nathaniel Twisleton - Wykeham - Fiennes, pierworodny syn fotografa Marka Fiennesa oraz pejzażystki i pisarki Jini.

Mogłabyś też napisać nazwisko jego matki, bo to wcale nie jest takie oczywiste. Po "odtwórca" dodałabym jeszcze "roli".

podzielili los najstarszego z rodzeństwa

A kto był tym najstarszym z rodzeństwa?

Jednak po roku, pomimo całkiem niezłych wyników, porzucił pędzle dla sceny.

Ładniej by było "na rzecz".

a w 1988 doznał zaszczytu zostania

Zaszczytu się dostępuje, a przynajmniej mnie tak w szkole uczyli Oczko

- Lord Voldemort, którego zagrał w czwartej części HP został uznany za największego łajdaka w historii kina przez portal Moviefone

Brakuje przecinka przed "został".

Edit:

Przepraszam, jakoś mi ten "pierworodny" umknął.
~Bonnie313 F
Dodano dnia 08 April 2009 20:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2669
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 198
Data rejestracji: 16.02.09
Medale:
Brak
Artykuł ciekawyUśmiech fajnie, że zostały dodane zdjęcia i że jest dużo ciekawostek z życia aktoraUśmiech Ogólnie nie dopatrzyłam się większych błędów oprócz tych wymienionych powyżejHappy Lubię go oglądać w filmie jako VoldemortaRozbawiony
Daję W.
!Lady Shadow F
Dodano dnia 08 April 2009 21:25
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Opiekun Slytherinu
Punktów: 3615
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 180
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Hmy, a ja zacznę od tego że najbardziej to mi się zdjęcia podobały, naprawdę bardzo dobrze dobrane, a co do tekstu to błędów się jako takich nie dopatrzyłam a te bardziej rażące zostały wyszczególnione przede mną. Czyta się fajnie i płynnie, jedynie mogę się przyczepić do ciekawostek, mogły być wplecione w tekst ale nic. Mnie tam się podoba.
~Sayuki F
Dodano dnia 09 April 2009 08:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 390
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 09.09.08
Medale:
Brak
Mnie się też zdjęcia bardzo spodobały. Ale zupełnie tak niepodobny do Voldemorta. Wiadomo charakteryzacja. Ale to raczej dobrze. Artykuł bardzo mi się spodobał, a w szczególności to: "Czy wiesz, że:". Naprawdę ciekawe. Za artykuł daję PO.
~Kasztan F
Dodano dnia 09 April 2009 10:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1453
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 88
Data rejestracji: 22.11.08
Medale:
Brak
podzielili los najstarszego z rodzeństwa
A kto był tym najstarszym z rodzeństwa?


Czytanie ze zrozumieniem:

Ralph Nathaniel Twisleton - Wykeham - Fiennes, pierworodny syn fotografa Marka Fiennesa oraz pejzażystki i pisarki Jini.


Skoro był pierworodny, musiał być najstarszyWredny
~Lady James F
Dodano dnia 09 April 2009 15:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zastępca Dyrektora
Punktów: 3783
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 997
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
mi sie artykuł bardzo spodobał, samo to, ze jest on o Ralphie... Uśmiech są dodane świetne zdjecia, a sam tekst bardzo fajnie opisuje aktora, żadnego przynudzania nie było, artykuł fajnie sie czyta, dam wybitny Uśmiech
!Guardian F
Dodano dnia 09 April 2009 21:15
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 20057
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 377
Data rejestracji: 02.08.08
Medale:
Medal
Hm, przeczytałem wreszcie... Artykuł całkiem dobry, jednak mam małe zastrzeżenie. Styl był wg mnie zbyt suchy i oficjalny, a dobrze wiem, że potrafisz pisać bardziej "na luzie". Wiadomo - to biografia, ale jednak gdy jest coś zbyt encyklopedycznego to nikomu się tego nie chce czytać. ;d Ortów i tym podobnych nie zauważyłem. Duży plus za wstęp, bo był bardzo ładny, zgrabny, ciekawy i podniesie ocenę. Waham się między Z a PO, ale jednak dam Powyżej Oczekiwań, bo ten wstęp bardzo mi się podobał [no i na zachętę trochę].

- Aktor ma 183 cm wzrostu.
Ha, niższy ode mnie! ;]
~Harry_Ginny F
Dodano dnia 10 April 2009 10:33
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 48
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Na początek przyczepię się do opisu, który zaczyna się:Krótki artykuł.... Jeżeli ten artykuł ma być krótki to ja jestem święta. Chyba jeszcze nie widziałeś krótkich atykułuw.

Ogólnie bardzo fajnie i ciekawie.

Chociaż za oknem nie pohukiwały sowy, noc nie budziła strachu w sercach najmężniejszych, a czarownice nie urządziły tam sabatu, 22 grudnia 1962 roku w brytyjskim miasteczku Ipswich (hrabstwo Suffolk) przyszedł na świat przyszły odtwórca Lorda Voldemorta - Ralph Nathaniel Twisleton - Wykeham - Fiennes, pierworodny syn fotografa Marka Fiennesa oraz pejzażystki i pisarki Jini.


To mnie rozwaliło. Ten początek był rewelacyjny:-)))

Inne części artykułu mogą być. Zdjęcia ok. Podane ciekawostki itp.
Oczywiście daje W.
~mikka147 F
Dodano dnia 10 April 2009 11:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -37
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 20
Data rejestracji: 05.04.09
Medale:
Brak
Pierwszy akapit jest cudowny Uśmiech potem to już zwykła charakterystyka ale i tak jest fajna daje POWYŻEJ OCZEKIWAŃ Uśmiech
Pozdrawiam Czarnego Pana
~Pizmaczek F
Dodano dnia 10 April 2009 19:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 53
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 10.04.09
Medale:
Brak
Całkiem fajny artykuł Uśmiech Podoba mi się w całości. Kurczę nie wiedziałam że ten aktor jest taki przystojny... W końcu w Harrym Potterze tego nie widać: smilewinkgrin. Daję Powyżej oczekiwań.
~pomyluna F
Dodano dnia 13 April 2009 18:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1818
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Błędy zostały już wytknięte, więc ja nie będę się tu już powtarzać. Całkiem, całkiem ten artykół. Pod koniec się troszeczkę znudziłam, ale t tródno. Co do samego aktora, to bardzo bym w końcu chciała obejżeś z nim film pt.: "Wierny Ogrodnik". Nawet chyba mam to gdzieś na DVD.
~laura-melody F
Dodano dnia 15 April 2009 18:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Portret w gabinecie dyrektora
Punktów: 5002
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 167
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Ralph, jak widać po moim avatarze, jest jednym z moich ulubionych aktorów, więc w odróżnieniu do innych komentujących, chciałam zwrócić uwagę na błędy merytoryczne, a nie tylko stylistyczne.

W domu Ralpha zamiłowanie do sztuki było najwyraźniej cechą dziedziczną - siostra aktora, Martha została reżyserką teatralną, jego brat - Magnus Hubert zajął się komponowaniem muzyki, a Joseph Alberic, rodzinny beniaminek wraz z Jacobem Markiem podzielili los najstarszego z rodzeństwa


Martha nie jest reżyserką teatralną tylko filmową, a także scenarzystką. Poza tym zajmuje się reżyserowaniem reklam telewizyjnych i teledysków. To ona jest mamą Hero, który w KP zagra młodego Voldemorta. Joseph jest aktorem i to się zgadza, ale jego brat bliźniak- Jacob, jako jedyny z rodzeństwa nie ma nic wspólnego ze sztuką, bo został leśniczym, a z tego artykułu wynika, ze też jest aktorem. Poza tym pominęłaś jeszcze jedną siostrę Ralpha- Sophie, która też pracuje w przemyśle filmowym, a konkretnie, jako producent i manager. Pracowała tez jako asystentka sławnego reżysera Petera Greenawaya. Pomimo tych błędów uważam, że artykuł jest bardzo dobry. Cieszę się, że napisałaś coś o Ralphie, bo to naprawdę świetny aktor, ale niestety, jak wnioskuję po komentarzach, wiele osób kojarzy go tylko z roli Voldemorta. To przykre, bo on ma na koncie wiele wybitych ról, a w HP zagrał głównie dla zabawy.
~poppi94 F
Dodano dnia 20 April 2009 13:02
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 94
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 20.04.09
Medale:
Brak
On jest śliczny i ma słodki uśmiech, i ciekawie gra, ale niestety gra takiego wrednego i złego czarodzieja, szkoda. Artykuł bardzo ciekawy daję "wybitny". PozdrawiamDowcipniś
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 33% [19 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 56% [32 głosów]
Zadowalający Zadowalający 7% [4 głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 4% [2 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 323
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59