Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Za ciasne adidasy
Za ciasne adidasy
- Jak ci poszło? - zapytał Ron, przepychając się do Harry'ego. - Chyba coś poczułem w tej ostatniej próbie... jakby jakieś mrowienie w stopach...
- Pewnie masz za ciasne adidasy, Mon-Ron - rozległ się głos za ich plecami i po chwili minęła ich Hermiona, uśmiechając się kpiąco.
- Ja tam nic nie poczułem - powiedział Harry, ignorując ją. - Ale teraz mało mnie to obchodzi...

Jak stałem się Wielkim Złym Voldemortem
Dawno, dawno temu (około września) jeden z moich znajomych stwierdził, że moje długie, jednak zadbane paznokcie kojarzą mu się z Lordem V... Tak zrodził się w mojej głowie pomysł by na ostatnią książkową premierę Harry'ego Pottera stać się tym znienawidzonym przez wszystkich czarnoksiężnikiem.

Starania o odpowiedni wygląd rozpocząłem właściwie od tamtego momentu. Głównie poszukując w Internecie wyobrażeń Lorda V... - takich szczegółów jak wygląd, krój szaty, sposób mówienia, poruszania, posługiwania się lewą ręką (Tom Marvolo Riddle był mańkutem). Część wyglądu przekalkowałem ze znakomitej kreacji Ralpha Fiennesa (głównie z czwartej części filmu), niektóre szczegóły jednak (spiłowane w trójkąty paznokcie, uwydatniona siatka żył pokrywająca czaszkę) zaprojektowałem sam.

W dzień premiery o godzinie drugiej po południu rozpocząłem ostateczne przygotowania - ogoliłem głowę, odwiedziłem koleżankę by przypiłować i dobrać lakier do paznokci, które wyglądały już wtedy tak:




Po tej dość dziwnej operacji (nieczęsto wszak spotyka się ludzi z tak zaostrzonymi, pomalowanymi na jasny brąz paznokciami...) udałem się do pokoju kolegi, z którym wcześniej uzgadniałem w jaki sposób moja głowa będzie służyć potęgowaniu strachu i szerzeniu chaosu wśród zwykłych śmiertelników. Chciałem przy okazji podziękować Przemkowi Niedzielskiemu za jego upór w doprowadzeniu malunku na mojej głowie do takiej perfekcji, że profesjonalistki z Sephory zajmujące się malowaniem twarzy na imprezie premierowej nie miały odwagi jej dotykać:



Pozostało tylko ubrać na siebie wspaniale uszyte przez moją mamę przebranie i już wspólnie ze znajomymi mogłem przemierzać Kraków w kierunku EMPiKu Megastore. Co jak co, ale Wielki Zły V... w glanach przechadzający się po Krakowie i jadący tramwajem z zamiarem podbicia przynajmniej Rynku Głównego, a może i całego AGH razem z Miasteczkiem Studenckim wzbudza ogromne zainteresowanie:



Ogólnie moją podróż z akademika do księgarni znaczyła ogromna ilość spojrzeń, a także wiele wypowiedzianych i niewypowiedzianych pytań i komentarzy polskich i zagranicznych czarodziejów i mugoli. Na ich (mugoli) szczęście nie doświadczyłem żadnej wrogości... Lord V... nie jest miłosierny. Księgarnię zająłem około 19:45 nie napotykając na większy opór. (Jeden ze strażników nigdy nie dowie się jak udało mu się dostać na Grenlandię. Na szczęście miał na sobie kurtkę, ale cieniutką...)

Rozpocząłem oczekiwanie na Poszukiwanego, który miał się ujawnić o północy. W międzyczasie w lokalu pod wodzą EMPiKowego krasnoluda i czarownicy Wendoliny rozgrywał się turniej wiedzy czarodziejskiej, w którym oczywiście musiałem wziąć udział. W kuluarach natomiast trwały zażarte dyskusje dotyczące ulubionych postaci, przewidywanych par, przewagi książek nad filmami, wdałem się w dyskusję na temat nadchodzącego wkrótce Dnia Harry’ego Pottera na Festiwalu Filmowym Cinemagic w Płocku, a także w jaki sposób można by przekonać polskie Warner Bros. by chociaż postarało się o zorganizowanie w Polsce mniejszej premiery szóstego lub siódmego filmu. Ogólną konkluzją tych wszystkich rozmyślań było to, że nie możemy znieść bycia „gorszymi” i musimy zacząć działać, by spełnić nasze marzenia.

Dodatkowe atrakcje w księgarni zapewniły mugolskie firmy kosmetyczne – malując na twarzach odwiedzających dzieci i dorosłych magiczne runy księżyców, słońc, kamieni filozoficznych a także innych magicznych ingrediencji. Każdy mógł otrzymać wymalowany specjalnie dla niego magiczny tatuaż o natychmiastowej skuteczności.



Pomiędzy odwiedzającymi kręcili się czarodzieje, rozdając wszystkim chętnym gigantojęzyczne toffi, śmiechuskowe gałki, radosne karmelki i inne magiczne słodycze najróżniejszych rodzajów. Bardziej zorientowanym czarodziejom przekazywali też specjalne wydania „Proroka codziennego”. Przejrzałem go pokrótce, jednak nie znalazłem żadnych niewłaściwych treści - moi ludzie w ministerstwie i wydawnictwie świetnie sobie radzą z tą robotą.

W końcu po długim ocenianiu prac pierwszej tury konkursu wiedzy czarodziejskiej najlepsi z najlepszych mogli przystąpić do drugiego etapu. Osiemnastu czempionów walczyło o najlepsze nagrody - bilety do kina na maratony filmów o Chłopcu, Który Przeżył (ale jego dni są już policzone), rozrywkową muzykę mugoli, wizyty w salonach magicznego upiększania i oczywiście pierwszeństwo do Siódmej Książki.



Pomimo znakomitej znajomości książek pytania typu „Kim, lub czym są Heliopaci?”, lub „Jak nazywał się poprzedni gajowy Hogwartu?” sprawiały, że czempionów powoli, jednak systematycznie ubywało. 600 pytań najtrudniejszego konkursu wiedzy czarodziejskiej w Polsce sprawiłoby trudność nawet Andrzejowi Polkowskiemu. Ja, który myślałem, że nawet imię pani Pomfrey, tajniki zaklęcia Fideliusa ani gnom w stroju aniołka zawieszony na choince mi nie straszne, zająłem mimo wszystko magiczne, siódme miejsce. Nastąpiła ceremonia wręczenia potterowych nagród w potterowych reklamówkach. Pottem wszyscy potterowi zwycięzcy zrobili sobie potterowe zdjęcie i przeszli w tryb tylko do odczytu, rozpoczynając lekturę w kilka chwil po zejściu z podium.



W końcu po rozdaniu nagród tłum rzucił się do półki z siódmym tomem. Dziennikarze pstrykali zdjęcia, dzieci przepychały się przez dorosłych, dorośli wyciągali ręce po książki, sprzedawcy przybijali pamiątkowe pieczątki, dziennikarze pstrykali więcej zdjęć, kręcili filmy i przeprowadzali wywiady, karty galeonowe i złote monety poszły w ruch i pięćdziesiąt dziewięć złotych (dwa galeony, sykl i cztery knuty) później położyłem pazurki na tak wyczekiwanej przez wszystkich książce.



Za natchnienie dla tego artykułu chciałbym podziękować mojej ukochanej Kasi, którą poznałem na tej właśnie imprezie premierowej podczas rozmów w kuluarach. Jesteśmy razem już trzy tygodnie. Chciałbym podziękować także mojej mamie, oraz dwóm kolegom z roku za pomoc przy dopieszczaniu mojego kostiumu. O właśnie: mojej manicurzystce także Język


Nadesłane przez: Pobe
Dodane: luty 19 2008 00:52:01
Komentarze
~Druella_Rosier F
Dodano dnia 26 August 2008 14:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 679
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 94
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Nie wiem dlaczego, ale czytając to zaczęłam się śmiać xDD
Doprawdy bardzo ciekawy materiał na artykuł xP
Daję 'PO'
~Vanney F
Dodano dnia 26 August 2008 18:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Sprzedawca w Miodowym Królestwie
Punktów: 1387
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 167
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Ojć.. uwierz ja też, śmiałam się tak głośno, że przyszła sąsiadka zapytać co się stało Język Żart oczywiście to był.. Oczko Co mam powiedzieć? Że art jest super? Moim zdaniem jest wspaniały i.. nie ma to jak być Lordziem Voldemordziem ^^ Daje Wybitny za pomysl na kostium xD A.. Jesteś dziewczyną, czy chłopakiem?:>
~Peepsyble F
Dodano dnia 21 September 2008 15:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Dawno, dawno temu (około września) jeden z moich znajomych stwierdził, że moje długie, jednak zadbane paznokcie kojarzą mu się z Lordem V...

Tooth

W dzień premiery o godzinie drugiej po południu rozpocząłem ostateczne przygotowania - ogoliłem głowę, odwiedziłem koleżankę by przypiłować i dobrać lakier do paznokci, które wyglądały już wtedy tak:

Hahaha!

Nie wiem dlaczego, ale czytając to zaczęłam się śmiać

Ojć.. uwierz ja też, śmiałam się tak głośno, że przyszła sąsiadka zapytać co się stało


Tez se zaczęłam śmiać ; p Przeczytałam dużo artów wierzcie mi ; p Ale tylko ten doprowadził mnie do takiego śmiechu ; >

Swietny styl pisania. Spodobało misię strasznie ; p Oczywiście W.
~MasTer MistRzu F
Dodano dnia 26 September 2008 20:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 0
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 26.09.08
Medale:
Brak
Hehe.....
dobre to!
fajny artykuł, ale pamiętam na stronka przed shackowaniem były te screeny.
No ale cóż muszę nie da się inaczej no WYBITNY
~Temeraire F
Dodano dnia 10 November 2008 17:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Auror
Punktów: 2497
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 104
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Z tym artykułem spotkałam się już na poprzednim Hogsmeade (no ba, nawet zostawiłam komentarz!), lecz z przyjemnością przeczytałam go po raz kolejny. I z jeszcze większą przyjemnością jeszcze raz napiszę tak samo pochlebny komentarz.

Ach, więc...
Drogi Pobe. Twój artykuł wciąga i oczarowuje już od pierwszych słów. Roztacza magiczną aurę, napisany jest wybitnym stylem. Żadnych, choćby najmniejszych błędów nie dostrzegłam i nie mam pojęcia, czy takowe w nim są. Genialnie zaczarowałeś ten tekst, tak, że czyta się go lekko i ze swego rodzaju pasją. Swym pisarskim talentem pobiłeś wielu znamienitych pisarzy, tak więc łap za pióro i pisz dalej. Oby takich artykułów było na tej stronie więcej.
Szkoda tylko, że zdjęcia się nie wyświetlają (przynajmniej mi). One również były znakomite.
~Lady Malfoy-shine F
Dodano dnia 12 September 2009 11:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Animag Wąż
Punktów: 554
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 42
Data rejestracji: 20.08.09
Medale:
Brak
No jak się tu nie uśmiać ??? Fajne jak zrobić z siebie Lorda Voldemorta UśmiechOczko a jedno mi się nie podobało to że każde słowo które jakoś kojarzyło się z Lordem pisałeś tak : Lordem V... , nie wiem co jest złego w napisaniu LORDEM VOLDEMORTEM ale to mi się nie podobało , co do reszty fajnie że dołączyłeś zdjęcia najbardziej mi się podobało zdjęcie jak ten facet robi ci na głowie te żyły nieźle to wyglądało , ogólnie fajne wrażenie zastanawiam się co ci dać Pobe ......... Tak myślę że dam ci PO bo art dobrze napisany POZDRAWIAM
Lily Potter , Dziewczyna Dracona ,Feltonlover , i Peepsyble
~Gibi F
Dodano dnia 28 May 2010 16:31
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 177
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 09.05.10
Medale:
Brak
Ale extra~! xD Podziwiam cie ja nie odwarzyłabym sie zgli c głowy na potrzebe kostiumu, może raczej zaożyłabym łysa peruke ;] Wyglądałeś zjawiskowo!! Twoi charakteryzatorzy bardzo się postarali! Brakuje ci juz tylko szkieł kontaktowych w odcieniu Jasnoniebeiskim i przyciemnionych oczu i mozesz grac w filmie xD
No wiesz ale nie ładnie postąpiłeś z tym mugolem z ochrony!
_________
Na ich (mugoli) szczęście nie doświadczyłem żadnej wrogości... Lord V... nie jest miłosierny.Według Waldka on jest bardzo litościwy, ale to taki malutki błąd Oczko
________________
Dają nadzieje ludziom, sobie nie zostawiam żadnej..
~Huncwotka F
Dodano dnia 16 March 2011 14:35
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Animag Lew
Punktów: 544
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 37
Data rejestracji: 15.03.11
Medale:
Brak
Fajne Uśmiech Ale Voldemort był leworęczny? O kurczę, to tak jak ja. Chociaż to dziwne, bo w filmie był praworęczny...
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 27 December 2012 01:06
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
bardzo fajnie.... poczucie humoru dopisuje, więc W oczywiście
~Iterutt F
Dodano dnia 11 September 2021 00:30
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 323
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 220
Data rejestracji: 27.08.21
Medale:
Brak
<a href=http://buypropeciaon.com/>ciproflaxin</a>
~Evibous F
Dodano dnia 09 November 2021 11:03
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 332
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 227
Data rejestracji: 29.10.21
Medale:
Brak
<a href=http://vsildenshop.com/>Viagra</a>
~Groobby F
Dodano dnia 09 December 2021 17:30
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 157
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 104
Data rejestracji: 08.12.21
Medale:
Brak
<a href="http://ocialisshop.com/ ">viagra cialis online</a>
~Entiche F
Dodano dnia 02 September 2022 20:49
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 145
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 87
Data rejestracji: 02.09.22
Medale:
Brak
So, the effectiveness of long-term use of tadalafil is also certain, as evidenced by our research <a href=https://buypriligyo.com/>priligy cost</a>
~Ownedly F
Dodano dnia 08 September 2022 16:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 185
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 06.09.22
Medale:
Brak
<a href=https://cheapcialiss.com/>overnight cialis delivery</a> As with sildenafil, the use of tadalafil is contraindicated in patients receiving nitrate therapy because of the potential for significant hypotensive effects
~excaxia F
Dodano dnia 09 September 2022 19:18
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 151
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 87
Data rejestracji: 09.09.22
Medale:
Brak
<a href=http://clomida.com/>side effects of clomid in woman</a> GENETICS - Some of us just have a genetic tendency to hyperovulate and pop out more than one egg per month.
~coiggen F
Dodano dnia 14 September 2022 10:36
Użytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 147
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 12.09.22
Medale:
Brak
<a href=http://tamoxifenolvadex.com/>want buy nolvadex</a>
~medinheld F
Dodano dnia 21 November 2022 18:45
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 755
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 378
Data rejestracji: 13.11.22
Medale:
Brak
1021 cr900019j 2009 <a href=http://clomid.mom/>clomid tablet</a>
~Neloseela F
Dodano dnia 29 January 2023 16:42
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 853
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 425
Data rejestracji: 23.01.23
Medale:
Brak
It would take me some time to look it up and rewrite it so I just want to verify is that info not in the original essay <a href=https://lasix.buzz>can lasix be crushed</a>
~Hizewly F
Dodano dnia 22 February 2023 11:24
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 306
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 157
Data rejestracji: 19.02.23
Medale:
Brak
federal and state courts, according to a regulatory filing fromthe Japanese automaker <a href=https://buycialis.buzz>cialis order online</a> Azithromycin influences airway remodeling in asthma via the PI3K Akt MTOR HIF 1О± VEGF pathway
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 71% [12 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 12% [2 głosów]
Zadowalający Zadowalający 6% [1 głos]
Nędzny Nędzny 6% [1 głos]
Okropny Okropny 6% [1 głos]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 234
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59