Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Rozmowa Jamesa, S...
Rozmowa Jamesa, Syriusza i Snape'a
Snape prychnął lekceważąco. James odwrócił się do niego.
- Masz jakiś problem?
- Nie - odparł Snape, choć jego uśmieszek mówił co innego. - Jeśli wolisz mieć mięśnie zamiast mózgu...
- A ty gdzie masz nadzieję trafić, skoro nie masz ani jednego, ani drugiego? - wtrącił Syriusz.

Miodowe królestwo
Witaj! Oto jeden z najbardziej obleganych przez uczniów Hogwartu sklep! Miodowe królestwo! Tutaj każdy zapomina o tym, że jest na diecie, że nie może jeść czekolady lub że mama nie pozwala jeść słodyczy bo psują zęby. A oto i właścicielka sklepu, pani Groobles. Jest strasznie zabiegana, dzisiaj ma masę klientów. Lepiej jej nie przeszkadzać! A oto i pierwszy dział: Efekty specjalne. Zobacz! Czy to nie pieprzne diabełki? Może spróbujesz parę? Nie, tylko żartowałam! Wiem, że to jest 'piekło w gębie'. A pamiętasz, jak kiedyś twój brat zionął ogniem, bo daliśmy mu jednego 'diabełka'? Ale się działo! No, ale bierzemy parę. Przydadzą nam się kiedyś. Dobrze, idźmy dalej. O, a co ja tutaj widzę! Musy-świstusy! Uwielbiam je! I ty się jeszcze pytasz, co to jest? Są to najpyszniejsze cukierki na świecie! Mają wiśniowy smak i umożliwiają lewitację cal nad ziemią. Musisz je spróbować! A co my dalej mamy... Balonówki Drooblego! Ulubiona guma mojego dzieciństwa! Jest lepsza nawet od malinowej Mamby, czy pomarańczowej Maoam! Ma smak bardzo ciekawy. Ma smak... gumy do żucia. Może nie brzmi to za ciekawie, ale z jednego, małego listka możesz wydmuchać setki szafirowych, małych, unoszących się przez długi czas baloników! Muszę je jeszcze wypróbować! O, a co to? Samoczyszcząca nić do zębów? mnie się to podoba! Pewnie zrobiłaby furorę wśród dentystów... Bierzemy miętową i truskawkową. A i koniecznie musimy... o, mam! Lodowe myszy! To coś, czego szukałam! Ciekawe, jak zareaguje na nie nasz Mruczuś! Bierzemy jedną na próbę. Już widzę jego minę, gdy po zjedzeniu myszy ona będzie mu jeszcze piszczeć w brzuchu! A co ty bierzesz? Miętowe ropuchy? A fe... lubisz, jak po zjedzeniu coś skacze ci w brzuchu? No dobra, twój wybór. Chociaż... może i ja się skuszę? Będzie przynajmniej wymówka od sprzątania pokoju. A to przyda się nam na sprawdzian. Pyszne lukrowe pióra do pisania... wreszcie nie będzie mnie ssało w brzuchu na lekcjach. Wiesz, jakie one są pyszne? A nauczyciele myślą, że z przejęcia tym, co oni mówią ssiesz pióro! Aż dziwne, że nigdy żaden z nich się tego nie domyślił. A cóż moje śliczne oczy widzą! Kwachy! Najlepszy sposób na największego wroga. Dajesz mu kwachę i mówisz: to na zgodę, a ona wypala mu dziurę w języku. Dobre, nie? A oto urozmaicenie Wigilii! Dodatkowe, chociaż kłopotliwe prezenty! Hmm... nie wiesz o czym mówię? Oczywiście, że o cukierkach-niespodziankach! Ostatnio wyskoczyła mi z nich ropucha, ale może tym razem będę miała szczęście? O! I kolejna rzecz, zaliczana do grupy: Wymigaj się przed sprawdzianem! Czkawkowe cukierki! Przez 15 minut nieprzerwanie czekasz, aż w końcu zdenerwowany nauczyciel wysyła cię do gabinetu lekarskiego! Tylko nie nadużywaj ich, bo zaczną się czegoś domyślać. I tym miłym akcentem zmierzamy do następnego działu. Niezwykłe smaki... oczywiście, że musimy tam wejśc! A oto moje ukochane, najukochańsze, najdroższe memu sercu Fasolki Wszystkich Smaków Bertiego Botta! I to na dodatek na wagę! Bierzemy z pół kilo. Pamiętaj, jeśli się nie dołożysz tobie zostawię same o smaku trolla lub wymiocin! O! Oto i lizaki! Nie jakieś chuppa-chupsy, tylko zwyczajne, czarodziejskie lizaki prawie wszystkich smaków. Są tu między innymi lizaki dla wampira, zombie, wilkołaka... I kto tu mówi, że 'odmieńców' się ignoruje? A oto i karaluchy. Są... no nie przerywaj mi! Są pyszne! Mają smak waniliowo-czekoladowy. I po co było się tak krzywic? Przecież bym nie kupiła prawdziwych karaluchów! A tu inna odmiana karaluchów. Karaluchy w syropie! Wiesz, że bardzo dobrze smakują razem z budyniem? Gdy tylko wrócimy do domu, to spróbujesz. A teraz ostatnie dwa działy. Tutaj jest największy w całym Hogsmeade wybór czekolady. Jest deserowa, kawowa, śmietankowa, truskawkowa... może nawet jakaś Milka się znajdzie? Dobrze, weź sobie parę i idziemy do ostatniego rzędu. Tutaj są chyba najbardziej znane słodycze. Paszteciki z dyni... heh, o nich mogłabym napisać wiersz.. wychwalający je pod niebiosa. Ale to później. Bierzemy ze dwa opakowania. A oto beczułki... coś ty! Spadaj! Nie będę upijała nieletnich. Ale i tak myślę, że nie za bardzo by ci smakowały cukierki z gorzkim likierem. Dobra, biorę też pudełko lukrowych pałeczek. To nowość na hogsmeadeowskim rynku. Są to waniliowe pałeczki polane lukrem. Cud, miód i orzeszki. I oczywiście, już ostatnia rzecz. Czekoladowa żaba! jak mogłam o niej zapomnieć? Przecież nie dał byś mi spokoju! Dobrze, dostaniesz kartę z Dumbledorem, jeśli będziesz grzeczny. A teraz chodźmy do kasy.

[po pięciu minutach]

Co? Toż to skandal! Jak można zapłacić 17 galeonów, 5 sykli i 2 knuty za pięć toreb słodyczy? Toż to ździerstwo! Już nigdy tutaj nie przyjdziemy!



Nadesłane przez: Keyra
Dodane: październik 06 2007 14:55:01
Komentarze
~Kei F
Dodano dnia 10 September 2008 19:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Redaktor Żonglera
Punktów: 1046
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 128
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Bardzo fajne miejsce. Na bank byłabym stałym gościem, bo... uwielbiam słodycze i pewnie nie tylko ja, co? Fajny pomysł na takie przedstawienie tego arta. Myślę, że mogę dać Wybitny, bo... czemu by nie?
~Emma17 F
Dodano dnia 11 September 2008 22:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 750
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 40
Data rejestracji: 05.09.08
Medale:
Brak
Chciałabym tam byc Miodowe Królestwo to jedno z najfajnieszych miejsc w HogsmeadeCoolZa artykuł dam W bo widzę,że włożyłaś w nim dużo pracy
~Madeleine Lestrange F
Dodano dnia 21 December 2008 20:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1185
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 129
Data rejestracji: 14.12.08
Medale:
Brak
Hahaha, ale się uśmiałam! Już mnie brzuch boli z przejedzenia Oczko Pozdrawiam, czekam na kolejną wycieczkę!
Artykuł na Wybitny!
~darksev F
Dodano dnia 15 June 2009 12:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2736
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 89
Data rejestracji: 07.06.09
Medale:
Brak
Tutaj jest największy w całym Hogsmeade wybór czekolady. Jest deserowa, kawowa, śmietankowa, truskawkowa... może nawet jakaś Milka się znajdzie?


HahahahahaxD Dobre Tooth Jak będą ...chce wszystkie! xD

Artykuł dobry, z mnóstwem elementów humorystycznych. Daję Ci PO, bo to układ graficzny przypomina zbite w jedno.
~Diamond F
Dodano dnia 09 August 2009 11:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Konduktor Błędnego Rycerza
Punktów: 903
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 23
Data rejestracji: 06.08.09
Medale:
Brak
Musze sie tam koniecznie wybrac Rozbawiony Miodowe królestwo jest świetne Uśmiech
Z chęcia bym zjadła Musy-świstusy Rozbawiony - w końcu to najlepsze cukierki na świecie RozbawionyRozbawiony
Wspaniały artykuł daje wybitny.
~asiah F
Dodano dnia 03 September 2009 19:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 54
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 03.07.09
Medale:
Brak
Miodowe królestwo ahhh czemu one nie istnieje naprawdę no, ale właściciele cukierni powinni wzorować się na miodowym królestwie. Tak chętnie by się zjadło musy-świstusy i inne fajne rzeczy, prawda?? A jeśli chodzi o artykuł to naprawdę dobry i daję Ci
W
nic innego bym nie mogła
~Arie Luna F
Dodano dnia 22 November 2009 10:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -20
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 08.11.09
Medale:
Brak
No świetne, ciekawe bardzo - uwielbiam i kocham słodycze nie wiem jak mocno ale wiem że uwielbiam także to miejsce.
~marihermiona F
Dodano dnia 19 August 2012 07:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Redaktor Proroka
Punktów: 1058
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 06.07.12
Medale:
Brak
Dlaczego takiego sklepu nie ma koło mojego domuSmutny. A NO RACJA przecież wtedy nie zmieściłabym się w futryniexD Ciekawy artUśmiech
~Ownedly F
Dodano dnia 07 September 2022 17:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 185
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 06.09.22
Medale:
Brak
It can cause side effects and interact with other medications <a href=http://cheapcialiss.com/>cheap cialis</a> Other commonly known medications over-the-counter include Zovirax, Enricafen, Prochlorperazine, and others
~coiggen F
Dodano dnia 13 September 2022 17:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 147
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 12.09.22
Medale:
Brak
<a href=http://tamoxifenolvadex.com/>is tamoxifen a chemo drug</a> Not every first lifetime presentation of mania requires extensive medical and neurologic workup, particularly among patients who have a history of depression and those whose presentation neatly fits the demographic and clinical profile of newly emergent BD.
~irremeast F
Dodano dnia 07 November 2022 04:23
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Zawodnik Quidditcha
Punktów: 126
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 58
Data rejestracji: 30.10.22
Medale:
Brak
<a href=https://stromectol.homes/>who makes stromectol</a> I asked the Oncologist NP and she said it was not from Tamoxifen and said it reminded her more of arthritis
~medinheld F
Dodano dnia 15 November 2022 22:25
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 755
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 378
Data rejestracji: 13.11.22
Medale:
Brak
Local endocrine effects of aromatase inhibitors within the breast <a href=https://clomid.mom/>will clomid help deca dick</a>
~Neloseela F
Dodano dnia 04 February 2023 11:23
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 853
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 425
Data rejestracji: 23.01.23
Medale:
Brak
<a href=https://cialis.hair>buy cialis online united states</a> Usual dose Probiotics are found in foods such as yogurt, fermented and unfermented milk, miso, tempeh, and some juices and soy beverages
~IssuepGes F
Dodano dnia 11 February 2023 10:53
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 377
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 192
Data rejestracji: 08.02.23
Medale:
Brak
<a href=https://cialisshop.best>cialis cost</a> Status is often not only determined by seniority, the realm of the other party is naturally extremely high, even a projection is extremely terrifying, but Emperor Generic Viagra Online Sellers male enhancement pills kuwait Ning
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 95% [19 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 5% [1 głos]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 364
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59