Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Pewna wkurzająca ...
Pewna wkurzająca osoba
- Znam kogoś gorszego od Umbridge - dobiegł głos od wejścia. Młodsza siostra Rona weszła do pokoju, wyglądając na poirytowaną. - Cześć, Harry. - Co się dzieje? - spytał Ron. - To ona - odparła Ginny, opadając na łóżko obok Harry'ego. - Oszaleć można. - Co tym razem zrobiła? - spytała Hermiona współczująco. - Sposób, w jaki ze mną rozmawia... jakbym miała trzy lata! - Wiem - zgodziła się Hermiona, ściszając głos. - Jest taka zarozumiała. Harry był zdumiony, słysząc, jak Hermiona mówi o pani Weasley, i nie mógł winić Rona za gniewną odpowiedź: - Możecie się od niej odczepić na pięć sekund? - Och, jasne, broń jej - warknęła Ginny. - Wszyscy wiemy, że ty nie masz jej dość. To wydawało się dziwnym komentarzem na temat matki Rona. Z wrażeniem, że coś przeoczył, Harry spytał: - O kim wy...?
Harry był emo?
Co to jest emo, to chyba każdy wie. (dla przypomnienia - "Stereotypowy przedstawiciel emo to nigdy nieuśmiechający się nastolatek z czarnymi, lekko przetłuszczającymi się włosami, grzywką zakrywającą 3/4 twarzy, bladą cerą oraz paznokciami pomalowanymi na czarno. Tyczy się to obu płci; w przypadku samic dochodzi eyeliner oraz tusz do rzęs, który efektownie rozmazuje się podczas płaczu. Aczkolwiek również i to staje się domeną emoboyów. Ubierają się w obcisłe ciuchy w ciemnej tonacji, które podkreślają ich cierpienie i ból.." A przynajmniej według nonsensopedii.)
Co do występowania stylu "emo" w Harrym Potterze, można uznać, że nie występuje tutaj ten problem.
A jednak....!
Harry w ogóle nie rozmawiał ze swoim wujostwem. Dlaczego? Bo uważał, że go nie rozumieją. A w sumie, skąd ta pewność, Harry? Oto pierwszy przejaw skłonności do emo.

W szkole mugoli nie miał przyjaciół. I czuł się taaki samootny... Taaki odrzucony... Przecież dopóki nie wiedział, że jest czarodziejem, był kompletnie zamknięty w sobie. I tak, z Harry'ego zaczęło się robić emo.

Harry nigdy nie bał się wymawiać imienia Czarnego Pana. Czyżby przejaw buntu?? Jak wiadomo, emo uwielbia się buntować.

Gdyby nie jakiś dziwny cud, podczas pierwszej lekcji eliksirów Harry omal się nie popłakał, gdy Severus Snape zadał mu kilka prostych pytań. Hermiona zwierzyła się, że po tamtej lekcji widziała w ręku Harry'ego żyletkę.

Draco Malfoy zaproponował Harry'emu przyjaźń, a Harry mu odmówił. To był błąd! Draco domyślał się, co się stanie z Harrym. I się stało. Harry zemowaciał... Przez Rona i Hermionę.

Gdy dowiedział się, że Syriusz Black jest seryjnym mordercą i poluje na niego, chciał, by ten go odnalazł. To prawie że samobójstwo!

Po śmieci Cedrica śnił mu się on po nocy. Miał przez to stany depresyjne, wyżywał się na innych i twierdził, że nikt go nie rozumie. Najlepiej pokazuje to następujący fragment: "(Hermiona) usiadła obok Ginny i obie spojrzały na Harry'ego. Ron przyglądał mu się od początku.
- Jak się czujesz? - zapytała Hermiona.
- Świetnie - odrzekł sucho Harry.
- Och, nie kłam Harry - żachnęła się. - Ron i Ginny mówią, że ukrywasz się przed wszystkimi od czasu, gdy wróciliście ze szpitala.
- Tak mówią?
Obrzucił Rona i Ginny gniewnym spojrzeniem. Ron spuścił głowę, ale Ginny nie wyglądała na zmieszaną.
- Bo to prawda! - powiedziała. - Ty nas wszystkich unikasz!
- To wy mnie unikacie! - mruknął Harry, odwracając się." Oraz wcześniejszy fragment: "- Harry - dobiegł go gdzieś z daleka głos Rona - Mama mówi, że kolacja gotowa, ale zostawi ci coś, jeśli chcesz jeszcze poleżeć...
Otworzył oczy,ale Ron już wyszedł z pokoju.
Nie chce zostać ze mną sam na sam, pomyślał Harry. Nie po tym, co powiedział o mnie Moody... Pewnie nikt nie będzie go tu chciał, skoro już wiedzą, kto w nim siedzi..." No cóż, nie oszukujmy się, to typowe emowskie myślenie.

Nawet Luna zauważyła, że z Harrym jest coś nie tak. Tylko nie wiedziała jak to nazwać. "Gnębiwtrysk... One są niewidzialne, wlatują przez uszy i mieszają ci w mózgu. Zdawało mi się, że poczułam jak któryś lata po przedziale." Jak się okazuje, nawet w świecie magii szaleje emo, tylko pod inną nazwą.

Harry uwielbia się wyżywać na innych. Potrafi nakrzyczeć nawet na swojego dyrektora, a także na swoich przyjaciół! Harry, poważnie się martwimy...

I na koniec jeszcze jedna ciekawostka. Harry bardzo nie lubi, gdy ktoś się o niego martwi, chce mu pomóc. Typowe emo. Ale czemu, Harry, czemu??




Nadesłane przez: jussstynka_
Dodane: czerwiec 20 2008 20:50Kotecek4
Komentarze
~Gregman F
Dodano dnia 01 July 2014 20:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 327
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 02.12.11
Medale:
Brak
Największym dowodem jest to że Harry w IŚ się ciął. Jest na początku rozdziału chyba In Memorian. Pisze że Harry krwawił trzymając w ręce szkło. Nie napisali skąd krew, bo się pociął Rozbawiony
~wiechlina roczna F
Dodano dnia 20 June 2015 21:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 230
Data rejestracji: 11.05.15
Medale:
Medal
Doceniam temat, jako metodę na prowokację. Nie ma to jak postawić z góry założona tezę, a potem kolorować i selekcjonować fakty. Tak by ją uzasadniały. Ubawiłem się średnio, dopiero komentarz mniszka pospolitego mnie zachwycił. Bo uświadomiłem sobie, że to jest styl Xenofiliusa Lovegooda i jego brukowca. Chodzi o to co tam wypisywał zwłaszcza o Syriuszu Blacku-" Morderca czy gwiazda rocka ?". Może by tak napisać artykuł pt. "Śmierciożercy, mordercy na usługach Voldemorta, czy wkurzeni metale ?". Za próbę rozśmieszenia mnie daję Z.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 11% [3 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [2 głosów]
Zadowalający Zadowalający 19% [5 głosów]
Nędzny Nędzny 37% [10 głosów]
Okropny Okropny 26% [7 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 295
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59