Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Harry przed Błedn...
Harry przed Błednym Rycerzem
Tu było coś dużego i czarnego. Jak pies... ale chyba większe i bardziej... no... potężne...
Harry był emo?
Co to jest emo, to chyba każdy wie. (dla przypomnienia - "Stereotypowy przedstawiciel emo to nigdy nieuśmiechający się nastolatek z czarnymi, lekko przetłuszczającymi się włosami, grzywką zakrywającą 3/4 twarzy, bladą cerą oraz paznokciami pomalowanymi na czarno. Tyczy się to obu płci; w przypadku samic dochodzi eyeliner oraz tusz do rzęs, który efektownie rozmazuje się podczas płaczu. Aczkolwiek również i to staje się domeną emoboyów. Ubierają się w obcisłe ciuchy w ciemnej tonacji, które podkreślają ich cierpienie i ból.." A przynajmniej według nonsensopedii.)
Co do występowania stylu "emo" w Harrym Potterze, można uznać, że nie występuje tutaj ten problem.
A jednak....!
Harry w ogóle nie rozmawiał ze swoim wujostwem. Dlaczego? Bo uważał, że go nie rozumieją. A w sumie, skąd ta pewność, Harry? Oto pierwszy przejaw skłonności do emo.

W szkole mugoli nie miał przyjaciół. I czuł się taaki samootny... Taaki odrzucony... Przecież dopóki nie wiedział, że jest czarodziejem, był kompletnie zamknięty w sobie. I tak, z Harry'ego zaczęło się robić emo.

Harry nigdy nie bał się wymawiać imienia Czarnego Pana. Czyżby przejaw buntu?? Jak wiadomo, emo uwielbia się buntować.

Gdyby nie jakiś dziwny cud, podczas pierwszej lekcji eliksirów Harry omal się nie popłakał, gdy Severus Snape zadał mu kilka prostych pytań. Hermiona zwierzyła się, że po tamtej lekcji widziała w ręku Harry'ego żyletkę.

Draco Malfoy zaproponował Harry'emu przyjaźń, a Harry mu odmówił. To był błąd! Draco domyślał się, co się stanie z Harrym. I się stało. Harry zemowaciał... Przez Rona i Hermionę.

Gdy dowiedział się, że Syriusz Black jest seryjnym mordercą i poluje na niego, chciał, by ten go odnalazł. To prawie że samobójstwo!

Po śmieci Cedrica śnił mu się on po nocy. Miał przez to stany depresyjne, wyżywał się na innych i twierdził, że nikt go nie rozumie. Najlepiej pokazuje to następujący fragment: "(Hermiona) usiadła obok Ginny i obie spojrzały na Harry'ego. Ron przyglądał mu się od początku.
- Jak się czujesz? - zapytała Hermiona.
- Świetnie - odrzekł sucho Harry.
- Och, nie kłam Harry - żachnęła się. - Ron i Ginny mówią, że ukrywasz się przed wszystkimi od czasu, gdy wróciliście ze szpitala.
- Tak mówią?
Obrzucił Rona i Ginny gniewnym spojrzeniem. Ron spuścił głowę, ale Ginny nie wyglądała na zmieszaną.
- Bo to prawda! - powiedziała. - Ty nas wszystkich unikasz!
- To wy mnie unikacie! - mruknął Harry, odwracając się." Oraz wcześniejszy fragment: "- Harry - dobiegł go gdzieś z daleka głos Rona - Mama mówi, że kolacja gotowa, ale zostawi ci coś, jeśli chcesz jeszcze poleżeć...
Otworzył oczy,ale Ron już wyszedł z pokoju.
Nie chce zostać ze mną sam na sam, pomyślał Harry. Nie po tym, co powiedział o mnie Moody... Pewnie nikt nie będzie go tu chciał, skoro już wiedzą, kto w nim siedzi..." No cóż, nie oszukujmy się, to typowe emowskie myślenie.

Nawet Luna zauważyła, że z Harrym jest coś nie tak. Tylko nie wiedziała jak to nazwać. "Gnębiwtrysk... One są niewidzialne, wlatują przez uszy i mieszają ci w mózgu. Zdawało mi się, że poczułam jak któryś lata po przedziale." Jak się okazuje, nawet w świecie magii szaleje emo, tylko pod inną nazwą.

Harry uwielbia się wyżywać na innych. Potrafi nakrzyczeć nawet na swojego dyrektora, a także na swoich przyjaciół! Harry, poważnie się martwimy...

I na koniec jeszcze jedna ciekawostka. Harry bardzo nie lubi, gdy ktoś się o niego martwi, chce mu pomóc. Typowe emo. Ale czemu, Harry, czemu??




Nadesłane przez: jussstynka_
Dodane: czerwiec 20 2008 20:50Kotecek4
Komentarze
!Lavanda F
Dodano dnia 11 November 2008 19:31
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1289
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 50
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal
Zalosne. I to po kazdej mozliwej linii. Kolejna proba pokazania sie w serii ''Smiejmy sie z emo''. Ok, fajnie, ci ktorzy nie maja pojecia smieja sie, ale wez tez pod uwage, ze reszta tylko zalamuje rece, bo wiekszej glupoty nie widziala. Zamiast pisac takie zalosne artykuly moze bys sie wziela np za pisanie czegos bardziej kostruktywnego? Ale nie, przepraszam, to nie Twoja dzialka.
zal.eu
~Insygnium F
Dodano dnia 06 December 2008 11:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 46
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 05.12.08
Medale:
Brak
Argumenty lady_sara argumentami jednak Harry nie przypominał emo.. juz bardziej Gota Śmiech ale pozostańmy tak jak jest jako chłopiec z kruczoczarnymi włosami skromny i tak dalej.. Art mnie rozśmieszył. Daję Nędzny
~setareh F
Dodano dnia 22 December 2008 10:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 107
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 24.11.08
Medale:
Brak
długie czarne włosy opadające na twarz , to nie znak emo
art potraktowałam jak żart i mam nadzieje że tak miał być przyjmowany
fajnie napisany i znalazłaś fajne argumenty
daje po
~Aranoisiv F
Dodano dnia 04 February 2009 21:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Opiekun Ravenclawu
Punktów: 3393
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 236
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal
Ciekawy pomysł. Zjechali Cię trochę, ale cóż... Nigdy nie dogodzisz wszystkim.
Hermiona zwierzyła się, że po tamtej lekcji widziała w ręku Harry'ego żyletkę.

Dobre xD
~novakai F
Dodano dnia 05 February 2009 16:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2242
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 42
Data rejestracji: 03.02.09
Medale:
Brak
Jakoś nie wyobrażam sobie, że Harry jest emo. Ten artykuł chyba nie był pisany na poważnie, co?? Bo jako żart to jeszcze w miarę ujdzie.
!Milka F
Dodano dnia 08 February 2009 10:27
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9487
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 583
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Oho, pamiętam, jaką wrzawę wywołał ten artykuł na starym Hogsmeade.
Osobiście nie mam nic do autorki, ale pomysł na artykuł... N/c.
Argumenty są mocno naciągane, dialogi wyciągnięte z kontekstu. Nie, nie, nie.
Za pomysł - N, za styl artykułu - PO.
~pain F
Dodano dnia 16 March 2009 08:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -130
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 11.03.09
Medale:
Brak
Tak szczerze to nie wiem co o tym myśleć, z jednej strony śmiesznie napisane , a z drugiej oznaka twojej (nie) tolerancji do innych subkultur. Daje N
~MissJoker F
Dodano dnia 10 December 2009 16:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 13
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 06.11.09
Medale:
Brak
O lol... Harry- Emo nigdy w ten sposób nie pomyślałam, zawsze te wszystkie cech wiązałam z tzw. "Syndromem bohatera" na który prawdopodobnie cierpiał Harry... Daję z czystym sumieniem W!!!
~linalona F
Dodano dnia 08 May 2010 22:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 10
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 08.05.10
Medale:
Brak
Harry? Emo? hehe! no tylko kilka "ale":
Stereotypowy przedstawiciel emo to nigdy nieuśmiechający się nastolatek z czarnymi, lekko przetłuszczającymi się włosami, grzywką zakrywającą 3/4 twarzy, bladą cerą oraz paznokciami pomalowanymi na czarno

Harry:
a ) uśmichał się (nawet często)
b ) on nie miał przetłuszczających się włosów (nawet lekko) xD
c ) Nie miał tak długiej grzywki
d ) nie miał bladej cery i nigdy nie malował paznokci!

To "emo" bardziej pasuje do Snape'a (oprócz tego "nastolatka", grzywki i pomalowanych paznokci) xD
~baranek22 F
Dodano dnia 08 May 2010 22:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 102
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 16.02.10
Medale:
Brak
Harry? Emo? hehe! no tylko kilka "ale":
Stereotypowy przedstawiciel emo to nigdy nieuśmiechający się nastolatek z czarnymi, lekko przetłuszczającymi się włosami, grzywką zakrywającą 3/4 twarzy, bladą cerą oraz paznokciami pomalowanymi na czarno

Harry:
a ) uśmichał się (nawet często)
b ) on nie miał przetłuszczających się włosów (nawet lekko)
c ) Nie miał tak długiej grzywki
d ) nie miał bladej cery i nigdy nie malował paznokci!

To "emo" bardziej pasuje do Snape'a (oprócz tego "nastolatka", grzywki i pomalowanych paznokci)


No tak zgadzam się absolutnie z linaloną xD
~Lori_Lemonberry F
Dodano dnia 08 June 2010 21:02
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1217
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 283
Data rejestracji: 29.03.10
Medale:
Brak
Artykuł potraktowałam jak kolejną nudna parodię. Harry ma być emo? Co to za pomysł Uh-oh!. Według tego arta, każdy kto ma czarne włosy lub pomalowane na czarno paznokcie jest emo... zastanówmy się, czy to jest LOGICZNE?

Ocena: nędzny.
~Hermii F
Dodano dnia 27 August 2010 12:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -134
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 25.08.10
Medale:
Brak
Po śmieci Cedrica śnił mu się on po nocy.
{ po śmieci ? chyba po śmierci ! }
pff... żałosne !
nienawidze emo !
i Potter nie jest emo .. nędzny..
~dastanblack3000 F
Dodano dnia 29 May 2011 20:42
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1481
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 39
Data rejestracji: 29.05.11
Medale:
Brak
WTF bez sensu Harry emo? Śmiech owszem niektóre jego cechy zgadzały się z tymi które opisałaś/eś ale to nieznaczy że odrazu jest emo xD
~SophieSerpens F
Dodano dnia 06 July 2011 10:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 877
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 38
Data rejestracji: 28.06.11
Medale:
Brak
Hahaha, nigdy nie myślałam o Harrym jak o emo xD Może faktycznie należał do tej subkultury, ale podświadomie, usprawiedliwiając się, że umrzeć chce dla innych, np. tak, jak to było w ostatniej części. Ale z drugiej strony, kiedy miał wybór - wrócić, czy pozostać na stacji, wybrał powrót.
~Diana Draganesti F
Dodano dnia 14 July 2011 11:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 13.07.11
Medale:
Brak
Fajnie było się pośmiać ale z przykrością stwierdzam ze Harry nie jest emo ...
~Zosia F
Dodano dnia 03 September 2011 13:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1289
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 57
Data rejestracji: 01.09.11
Medale:
Brak
Jak byście się czuli,gdy po 11 latach bycia zerem,życia z ludźmi,traktującymi was jak grzyb na ścianie,dowiedzielibyście się,że wasi rodzice zginęli z ręki najgorszego maga wszech czasów,a wam po jego ataku została mała blizna i przede wszystkim,że jesteście CZARODZIEJAMI???Bo ja myślę,że czulibyście się nieco niezrozumieni,gdyby wszyscy traktowali was jak bohaterów,a wy byście tego nie chcieli.Artykuł jest śmieszny i widać,że też było przy nim trochę pracy.Myślę,że za tą pracę mogę dać "Z".
~HogsMeade F
Dodano dnia 04 August 2012 23:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 102
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 01.08.12
Medale:
Brak
Emo to był bardziej Sevik Snape Uśmiech
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 11 January 2013 19:31
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Chyba raczej Ego - Severus też nie był żadnym emo, był po prostu sobą... niedostępnym, ale kochającym, surowym, a jednak chroniącym Pottera, który do emo mi nie pasuje... nie lubię osobiście takich porównań, to przecież magiczny świat - tak samo jak śmierciożercy byli metalami a Zgredek punkiem Uśmiech
~Wiki586 F
Dodano dnia 16 March 2013 16:44
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 102
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 19.02.13
Medale:
Brak
Harry nie był emo. Daję Okropny.
~Fred i George F
Dodano dnia 01 April 2013 15:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 35
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 01.04.13
Medale:
Brak
Ludzie co to za pomysły?!
Harry emo !
Z pierwszego wrażenia można powiedzieć że nemo był Snape Wredny
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 11% [3 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [2 głosów]
Zadowalający Zadowalający 19% [5 głosów]
Nędzny Nędzny 37% [10 głosów]
Okropny Okropny 26% [7 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 286
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59