Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Severus Snape
Severus Snape
Głupcy, którzy mają serce na wierzchu, którzy nie panują nad swoimi emocjami, który nurzają się w smutnych wspomnieniach i pozwalają łatwo się sprowokować... innymi słowy ludzie słabi... nie mają żadnych szans przeciwko jego mocy!
Czy Potter odmienił ich życie?
DANIEL RADCLIFFE



Urodził się 23 lipca 1989 roku. Już w szkole podstawowej występował w sztukach teatralnych.
Gdy miał dziesięć lat dostał rolę w filmie "David Copperfield".
Tam właśnie wypatrzyli go twórcy pierwszej części Harry' ego Pottera. Castingi przeszedł jak burza.
"Jest idealny " - mówił o nim Chris Columbus, reżyser filmu. Dziś Daniel Radcliffe to jeden z najbogatszych angielskich nastolatków. Za rolę w Zakonie Feniksa dostał równowartość
kilkunastu milionów dolarów, które natychmiast wpłacił na fundusz powierniczy. W międzyczasie zagrał też w dramacie obyczajowym December Boys - opowieść o sierotach, które szukają sobie nowych domów.
Największą sensację wywołał rozbierając się do naga na scenie londyńskiego teatru. Sztuka Equus odniosła wielki sukces.

EMMA WATSON



Pochodzi z Oxfodu, ma 17 lat i dwa koty - Bubbles i Domino. Mieszka z matką i bratem, ojciec opuścił je wkrótce po rozwodzie. Podobno to właśnie nieprzyjemna atmosfera w rodzinie pchnęła ją na scenę.
"Grałam w szkolnych teatrzykach. Za niektóre z nich otrzymywałam nagrody " - wspomina Emma Watson.
Roli Hermiony zupełnie się nie spodziewała. Poszła na casting chociażby po to, by przekonać się jak wyglądają przesłuchania. Nie mogła uwierzyć, że jej się udało. "Powiedzieli, że pasuję do roli jak ulał. Kazali mi tylko przefarbować włosy na brąz. W oryginale jestem blondynką!" - wyjaśnia aktorka.
W odróżnieniu od swoich przyjaciół z planu nie próbuje sił w innych filmach. Na poważnie myśli za to o rezygnacji z występów w kinie. Chce pisać książki, prowadzić własną firmę, a przede wszystkim skończyć studia.
"Marzę też o tym by pobyć trochę z rodzicami. Przez 10 miesięcy w roku nie ma mnie w domu. Nic dziwnego, że za nimi tęsknię " - mówi.

RUPERT GRINT



Kiedyś nie lubił aktorstwa. Na przesłuchania do Kamienia Filozoficznego pobiegł z ciekawości. Reżyser, z którym rozmawiał przypadł mu do gustu. Rupert postanowił zostać... i udało mu się.
Rok temu wystąpił w filmie obyczajowym pt. Lekcje Jazdy. Zagrał w nim chłopca, który próbuje wyzwolić się spod opieki despotycznej matki. Jego życie zmienia się, gdy poznaje podstarzałą aktorkę, Evie Walton.
"Muszę próbować swoich sił w kinie. Przygody Harry' ego Pottera niedługo się skończą, a ja nie chciałbym zostać na lodzie. Co by powiedzieli moi fani? Mogliby się załamać" - wyjaśnia Rupert. Nic dziwnego, że niektórzy ludzie uważają aktora za nadętego pyszałka o ego wielkim jak balon.
"Jestem zwykłym chłopakiem" - nie zgadza się z tym Rupert - "mam dwa psy, kocham jazdę na rowerze oraz uganiam się za dziewczynami".
Niedawno potwierdził, że jest zakochany w o pięć lat starszej wokalistce zespołu rock' owego. Teraz nie może odgonić się od paparazzich.

DAVID YATES



Mało znany filmowiec brytyjski. Swą karierę rozpoczął od filmów krótkometrażowych. Potem pracował dla telewizji,
Kręcąc seriale oraz tanie dramaty obyczajowe. W boju o stołek reżyserski pokonał Mirę Nair i Jeana Pierre'a Jeuneta, twórców mających na swoim koncie wielkie filmowe przeboje. Niektórzy uważali, że Zakon Feniksa go przerośnie. Na planie spisywał się jednak na tyle dobrze, że producenci zaproponowali mu wyreżyserowanie Księcia Półkrwi.
'Zawsze ceniłem sobie improwizację. Uważam bowiem, że sztywne trzymanie się scenariusza nie ma najmniejszego sensu. Cieszę się, że Dan, Emma i Rup to zrozumieli. To dzięki nim wyszedł nam naprawdę dobry film' - powiedział niedawno David Yates, którego największym sukcesem był 'Sex Traffic', dwuodcinkowy serial o przemycaniu kobiet z najuboższych państw świata. Podczas zdjęć do Zakonu Feniksa starał się zakumulować z młodymi aktorami. Potrafił też na nich nakrzyczeć
'Zależało mi na tym by film był zupełnie innym obrazem niż pozostałe. Wycięliśmy wiele wątków, by móc skupić się na akcji. Dzięki temu napięcie nie siada nawet na chwilę' - wyjaśnia.

GARY OLDMAN



Mistrz drugiego planu, ceniony aktor charakterystyczny specjalizujący się w rolach zabójców i psychopatów. Zasłynął rolą Draculi w filmie pod tym samym tytułem, lecz był też diabolicznym geniuszem zła z Piątego Elementu oraz skorumpowanym gliniarzem w Leonie Zawodowcu. Po tym jak zagrał Piłata w biografii Jezusa, ma na pieńku z kościołem katolickim. Najbardziej na świecie nie lubi jednak dziennikarzy. Żadnego jeszcze nie zabił, ale ponoć był tego bliski.
W serii filmów o Harrym Potterze gra Syriusza Blacka, mężczyznę, którego wszyscy podejrzewają o serię okrutnych zabójstw. 'W pewnym sensie dostałem role podobną do moich wcześniejszych dokonań. Tyle tylko, że film mogę pokazać dzieciakom. Dawno ojca nie widziały, więc niech się napatrzą'- mówił w czasie wywiadów. Na planie okazało się jednak, że przyjemny z niego gość.
'Żaden z niego ponurak. Jak opowie kawał to płaczemy ze śmiechu'- wyjaśnia Daniel Radcliffe.

MAGGIE SMITH



Aktorka, która wciela się w postać pani McGonagall ma już na swoim koncie dwa Oskary. Czasami twierdzi, że dostała je przez przypadek, bo grać za bardzo nie potrafi.
'Na ogół dostaję role starszych, szorstkich dam. Nie muszę wówczas cudować; taka przecież jestem w rzeczywistości'- wyjaśnia.
Maggie Smith na planie filmu świetnie się bawiła.
Zaprzyjaźniła się z Emmą Watson i braćmi Jamesem i Olivierem Phelpsami, którzy grają bliźniaków Weasley.
'Też miałam braci, którzy byli podobni do siebie jak dwie krople wody. Czasami zamieniali się ciuchami i nauczyciele nie potrafili ich rozpoznać' - wspomina. Aktorka żałuje tylko, że chłopcy tak rzadko pojawiają się w filmie (uchodzą za postacie trzecioplanowe i z reguły mówią tylko dwie, trzy kwestie). Wynika to niestety z cięć , jaki wymusza na producentach system dystrybucji. Książka jest po prostu zbyt gruba, by przenieść ją na ekran w całości. Film musiałby wtedy trwać przynajmniej osiem godzin!

TOM FELTON



Ten uroczy dwudziestolatek był skazany na bycie gwiazdą. Już jako pełzający osesek podobał się filmowcom. Miał zagrać w reklamie. Żadnej roli jednak nie dostał, bo jego rodzice doszli do wniosku, że jest zbyt młody, by robić karierę w show biznesie.
Dziesięć lat temu pojawił się w kinie po raz pierwszy. Rolę w 'Pożyczalskich' i 'Annie i Królu' przeszły jednak bez większego echa. W filmach o Harrym Potterze Tom Felton zagrał Draco Malfoya, syna jednego ze Śmierciożerców. Jest postacią negatywną i dość często daje się Potterowi we znaki. Mimo to nastoletnie fanki są nim zachwycone.
'Sam jestem tym zdziwiony- mówi- spodziewałem się, że po tej roli zostanę najbardziej znienawidzonym nastolatkiem w Wielkiej Brytanii. Tymczasem moja skrzynka codziennie pełna jest listów'.
W wolnym czasie Tom wędkuje. Razem z ojcem bądź przyjaciółmi jeździ na stawy i łowi karpie (które później wypuszcza do wody). Udało mu się nawet zdobyć tytuł najlepszego wędkarza w swojej kategorii wiekowej.

SŁAWOMIR IDZIAK



Polska wtyczka na planie Zakonu Feniksa- na ekranie co prawda się nie pojawi, za to poza nim miał wiele do powiedzenia. Nic dziwnego- facet ma olbrzymie doświadczenie!
Sławomir Idziak jest operatorem. Pracował na planie ponad 30 obrazów produkcji polskiej, niemieckiej, francuskiej i amerykańskiej. Robił zdjęcia do 'Helikoptera w ogniu', 'Króla Artura' i 'Dowodu życia'. Kiedyś sam wyreżyserował film- dramat science fiction pt.. 'Znak'- nie spodobał się jednak widzom. Idziak wierzył jednak, że Zakonem Feniksa fani będą zachwyceni.
'Ten film ma mnóstwo efektów specjalnych, jakich nikt jeszcze nie widział. To jest bizantyjski rozmach i bardzo duże pieniądze!'- powtarza.
Co ciekawe, Idziak nie chciał kręcić zdjęć do Księcia Półkrwi. Skarży się, że pracował po 14 godzin dziennie w studiu i rzadko kiedy realizował plenery.
'Skupię się na działalności pedagogicznej'- zapowiada

MICHAEL GAMBON



Zastąpił zmarłego w 2002 roku Richarda Harrisa w roli Albusa Dumbledore'a. Nie wszystkim się spodobał. Niektórzy widzowie mówili, że wygląda mało dostojnie, ma niedomytą brodę i sepleni.
Michael Gambon miał trudne dzieciństwo. Urodził się w Dublinie w 1940 roku, w czasie drugiej wojny światowej. Pięć lat później jego rodzice przeprowadzili się do Londynu. 'Bawiłem się w piwnicach zawalonych domów, w starych schronach i lejach po bombach. Byliśmy biedni, więc nie miałem zabawek'- wspomina
Nic dziwnego, że studiował inżynierię i przez pewien czas produkował narzędzia (przyznajcie, że to nie jest zbyt ambitna robota dla uzdolnionego chłopaka). Na szczęście pasja aktorska wzięła górę nad chęcią posiadania stałej posady. Dziś widzowie mogą go pamiętać z takich filmów jak Sky Captain, świat jutra.
W filmie Michael Gambon jest otwarty, a w życiu prywatnym skryty. Nie przyznaje się do tego, że ma żonę, niechętnie wspomina o synu. Z wielką chęcią opowiada natomiast zmyśloną historię o tym jak był 'baletnicą, potknął się na scenie i wpadł głową w bęben orkiestry'.

HELENA BONHAM CARTER



Bellatrix Lestrange nie należy do miłych osób. Jako młoda wiedźma przyłączyła się do Śmierciożerców i nigdy nie wyparła się Czarnego Pana. Kiedyś nawet celowo doprowadziła Alicję i Franka Longbottomów do szaleństwa. Została za to skazana na dożywotni pobyt w Azkabanie.
Helena Bonham Carter, która zagrała jej postać w Zakonie Feniksa, to dla odmiany osoba bardzo delikatna i sympatyczna. Naprawdę nazywa się Elena Propper de Callejon i jest prawnuczką brytyjskiego premiera, lord Herberta Henry'ego Asquitha. Świetnie gra w tenisa, uwielbia zwierzęta i piesze wycieczki w malownicze miejsca. Na ogół zabiera na nie syna, czasem też ukochanego- znanego reżysera Tima Burtona.
W filmach gra od piętnastego roku życia i radzi sobie wspaniale.
'Niestety producenci na ogół obsadzają mnie w rolach pogodnych osób o arystokratycznym pochodzeniu. Każą mi nosić gorsety i ciągle się uśmiechać. Cieszę się więc, że tym razem mogłam być prawdziwą paskudą'- twierdzi.

ALAN RICKMAN




'To urodzony Severus Snape'- krzyknął reżyser Chris Columbus, gdy podsunęli mu pod nos zdjęcia Alana Rickmana. Aktor nie do końca zgadza się z tą opinią. 'Gdybym to ja uczył Harry'ego Pottera, chłopak chodziłby jak w zegarku'- twierdzi w wywiadach.
Na planie rywalizuje z Garym Oldmanem i Ralphem Fiennesem o miano najmniej przyjemnej postaci.
- 'Gary skazany jest na klęskę, bo to ojciec chrzestny Harry'ego. Ja mam za to najbardziej wstrząsający dorobek filmowy'- wyjaśnia.
Na początku swojej kariery grał głównie kanalie. To on był terrorystą Gruberem w Szklanej Pułapce i szeryfem z Nottingham w Robin Hoodzie: Księciu Złodziei. Później szukał nieco ambitniejszych ról, pozwalając fanom o sobie zapomnieć. Podobno chciał odpocząć od Hollywood, pracy od wchodu do zachodu słońca oraz nocowania w niewygodnych przyczepach kempingowych. Nie do końca to mu się udało.
'Kino jest dla mnie zbyt pociągające bym mógł je porzucić'- mówi.




Nadesłane przez: Hermiona
Dodane: październik 11 2007 13:56:47
Komentarze
~hermi34 F
Dodano dnia 29 January 2009 09:35
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -94
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 25.01.09
Medale:
Brak
Świetny arcik. Dużo się z niego dowiedziałam np. że Polak był na planie Harre'go Pottera wow.Dużo się napracowałaś i dodałaś zdjęcia- bardzo mi się podoba. Oczywiście dam Wybitny ponieważ ten artykuł na to zasługuje.
~Sashka13 F
Dodano dnia 04 February 2009 21:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 315
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 31.01.09
Medale:
Brak
Świetny artykuł, znakomity^^. Fajnie, że dodane zostały to fotografie aktorów. Jednak żałuję, że nie umieszczono tu jeszcze kilku innych, ale toby było za dużo jak na jeden, świetny z resztą, artykuł. Naprawdę super, daję Wybitny za tę bardzo ciekawą pracę.
~Ana F
Dodano dnia 22 February 2009 19:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -130
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 22.02.09
Medale:
Brak
Na_przykład o Emmie, Rupercie, Danielu, Alanie, wiedziałam sporo, ale o pozostałych: np. Albusie Dumbledorze, o boże zawsze chciałam zobaczyc jak wygląda. xD
I się dowiedziałam Uśmiech
~mikka147 F
Dodano dnia 10 April 2009 17:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -37
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 20
Data rejestracji: 05.04.09
Medale:
Brak
Świetny artykuł oczywiście daje Wybitny. Alan Rickman jest po prostu stworzony do tej roli. Na zdjęciu wygląda super. Inni też mi się podobająUśmiech
~Guzik F
Dodano dnia 23 April 2009 12:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 27
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 21.04.09
Medale:
Brak
Super artykuły. Naprawdę świetny! A co do Michaela Gambona, to on moim zdaniem wspaniale odgrywa rolę Dumbledore'a. Jest świetny i nie wiem, o co się do niego ludzie czepiają. Ja tam go bardzo lubię. Pozdrawiam.
~kamil4kamil4kamil4 F
Dodano dnia 12 May 2009 15:35
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -106
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 11.05.09
Medale:
Brak
Wszystko bardzo dobrze opisane. Bardzo interesujące, ale bardzo wyczerpujący tekst. Najbardziej podobał mi się fragment o Danielu. Zdjęcie Rona było prze komiczne. Szkoda, że nie było nic o Neville'u. Dam W. Happy
~Avril Malfoy F
Dodano dnia 26 February 2010 20:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 32
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 25.02.10
Medale:
Brak
Super artykuł.. Nawet nie wiedziałam, że polak był na planie HP Uśmiech Miło się czyta i fajne zdjęcia..

W
~baranek22 F
Dodano dnia 22 April 2010 18:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 102
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 16.02.10
Medale:
Brak
Genialnee Oczko
Strasznie lubię tych aktorów xD
Arcik na PO Uśmiech
~ania0081 F
Dodano dnia 07 May 2010 19:42
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -28
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 17.04.10
Medale:
Brak
Super ! Świetny artykuł i dodatkowo zdjęcia, za co daję duży plus. Zdecydowanie dam Wybitny! Należy się ! Pozdrowionka ! Rozbawiony
^Lady Holmes F
Dodano dnia 23 May 2010 19:34
Administrator
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 29123
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 497
Data rejestracji: 21.11.09
Medale:
Brak
Na początku swojej kariery grał głównie kanalie.
To zdanie mnie rozwaliło xD

Bardzo ładny artykuł. Zdjęcia aktorów i osób powiązanych ze światem HP dodały do całkowitej oceny wielki plus. Krótkie, ale ciekawe opisy osób potrafią czytelnika zaciekawić.
Daję Wybitny.
~Sophie Wide F
Dodano dnia 29 June 2010 18:31
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 72
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 29.06.10
Medale:
Brak
Przyznam się, że spodziewałabym się większej ilości aktorów, być może w dalszej części artykułów? Tych drugoplanowych również. Może nie grali pierwszych skrzypiec, ale również intrygowali osobowością. Ci aktorzy są wyciągnięci z zupełnie różnych wątków. Również pojawienie się operatora i reżysera mnie zdezorientowało. Myślę, że powinni zostać jakoś oddzieleni od aktorów. Dla jasności. Na samym początku np. Jednak dowiedziałam się wielu nowych rzeczy, artykuł interesuje, nie przynudza długimi cytatami, wybrałaś najlepsze. Wybitny.
~Pomyluna-Lovegood F
Dodano dnia 02 October 2010 20:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 49
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 03.07.10
Medale:
Brak
Super Artykuł. Daję Wybitny, bo tylko ta ocena się należy, naprawdę !
Ciekawie napisany, bez błędów, po prostu SUPER !
~Herma-aga23 F
Dodano dnia 18 October 2010 14:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 228
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 15.09.08
Medale:
Brak
Ja na samym początku byłam zafascynowana Danielem. Ale z wiekiem zbrzydł i jakoś zdziadział (za przeproszeniem). Emmę uwielbiam. Tak samo zresztą Ruperta.
Jak dla mnie artykuł trochę krótki mimo tego że jest wymienionych kilku aktorów. O głównej trójce można było dużo więcej napisać. Chociaż artykuł jest ciekawy to daję tylko zadawalający.
~Lapa98 F
Dodano dnia 30 November 2010 22:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 320
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 28.10.10
Medale:
Brak
Doskonały artykuł. Oczywiście daję W.
Nie cierpię Radcliffe'a. Uważam, że nie potrafi grać i wyrazać emocji.
Bardzo lubię Ruperta. Super gra.
Uwielbiam Toma Feltona. Wspaniale gra. Jest piękny i słodki itp.
Uwielbiam też Helen Bohman Carter. Wspaniale gra itp... Rozbawiony
Lubię też Rickmana. Super gra i jest bardzo dobrym Severusem.
Cool
Lubię też Isaaksa, czyli Lucjusza. Jednak o nim nie pisałaś, ale to nie zmienia oceny.
Rozbawiony
~Lillia F
Dodano dnia 05 March 2011 21:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 2
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 05.03.11
Medale:
Brak
Bardzo fajny artykuł. Wszystkie informacje, są bardzo przydatne. Najbardziej zadziwiła mnie Maggie Smitch, albo raczej, profesor McGonagall.
Wybitne Uśmiech
~tressa F
Dodano dnia 31 July 2011 19:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 285
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 26.07.11
Medale:
Brak
Bardzo dobry artykuł, nie miałam pojęcia, że polak był operatorem w HP!
~Lillyanne F
Dodano dnia 02 August 2011 09:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 82
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 02.08.11
Medale:
Brak
Nie no...super artykuł bardzo mi się podobały zdjęcia aktorów. Rupert ma ładne oczy Dowcipniś
~kotek7777 F
Dodano dnia 03 August 2011 09:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 90
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 01.08.11
Medale:
Brak
Bardzo ciekawy artykuł, dużo się dowiedziałam, nie widziałam żadnych błędów. Wybitny
~Evanesco F
Dodano dnia 16 August 2011 16:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 197
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 16.08.11
Medale:
Brak
Super artykuł nie wiedziałam ,ze operatorem był Polak. WOW.
Fajnie się czyta i super grafika.
Wybitny <33
~Luna__Lovegood F
Dodano dnia 03 September 2011 19:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 151
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 06.08.11
Medale:
Brak
wydaje mi się, że zamiast opisywać samych aktorów powinnaś się skupić na tym jak rola w filmie wpłynęła na ich życie. wydaje mi się, że treść artykułu jest sprzeczna z jego tematem, tytułem(Czy Potter odmienił ich życie?), klikając na ten temat spodziewałam się czegoś lepszego..
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 90% [65 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [5 głosów]
Zadowalający Zadowalający 1% [1 głos]
Nędzny Nędzny 1% [1 głos]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 249
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59