Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Albus Dumbledore ...
Albus Dumbledore ( Przemowa)
- Witajcie! - powiedział. - Witajcie w nowym roku szkolnym w Hogwarcie! Zanim rozpoczniemy nasz bankiet, chciałbym powiedzieć wam kilka słów. A oto one: Głupol! Mazgaj! Śmieć! Obsuw! Dziękuję wam!
Ciekawe pytania i ciekawe odpowiedzi - Rowling
Czyli zbiór wybranych pytań z wywiadów z autorka HP, J.K. Rowling i jej odpowiedzi. Spora część pytań dotyczy szóstej części przygód - już nie tak małego czarodzieja - jakim jest Harry.
Poniżej znajdziecie część wywiadu z J.K. Rowling ze spotkania z fanami na Festiwalu Książki w Edynburgu, który umieściła na swojej oficjalnej stronie internetowej.
Wszystkie obrazy, które widzieliśmy w Hogwarcie przedstawiają martwych ludzi. Wydają się żyć przez swoje portrety. Jak to jest? Czy gdyby były tam portrety rodziców Harry’ego, mógłby z nimi rozmawiać?
To jest bardzo dobre pytanie. Oni są martwi; nie są w pełni zmaterializowani jak duchy, jak pewnie zauważyliście. Miejsce, gdzie zobaczycie ich mówiących, to biuro Dumbledore’a, ponieważ poprzedni dyrektorzy i dyrektorki szkoły zostawiają po sobie jakąś część siebie. Roztaczają swoją aurę w gabinecie i dzięki temu mogą dawać jakąś poradę obecnemu dyrektorowi, jednak nie są duchami. Obrazy powtarzają niemal utarte slogany. Portret matki Syriusza nie jest w 3D, nie jest ona w pełni zmaterializowana. Również ona powtarza utarte zdania, które mówiła, kiedy była jeszcze żywa. Jeśli Harry miałby portret rodziców, nie mogliby mu za wiele powiedzieć. Gdyby spotykał ich jako duchy, byłoby to bardziej znaczące. Ale jak Nick wyjaśnił na końcu HpiZF - zmierzam do niebezpiecznego miejsca, ale pewnie wiecie, o co chodzi - są ludzie, którzy nie zostaną duchami, bo są mniej bojaźliwi, mniej wystraszeni ideą śmierci.
Kto jest Twoim ulubionym bohaterem w książkach?
Mam mnóstwo ulubionych bohaterów. Lubię Harry’ego, Rona, Hermionę, Hagrida i Dumbledore’a. Kocham pisać na temat Snape’a, mimo że on nie jest zawsze najmilszą osobą, rzeczywiście jednak fajnie się o nim pisze. Kocham pisanie o Dursleyach. Jeśli mogłabym spotkać się z kimkolwiek, wybrałabym Lupina. Bardzo go lubię. Mój ulubiony nowy charakter to Luna.
Czy ciotka Petunia to charłak?
Dobre pytanie. Nie, ona nie jest, ale... [śmiech]. Nie, ona nie jest charłakiem. Ona jest mugolem, ale... [śmiech]. Musisz przeczytać pozostałe książki. Jest coś więcej o niej niż myślicie. Nie jest charłakiem, choć to bardzo dobre przypuszczenie. Zdradzam tutaj za wiele. Jestem szokująco niedyskretna.

Jak wymyślasz tytuły książek?
Czasami to było rzeczywiście łatwe i tytuł wyszedł naturalnie z wątków. Czasami to była walka. HP i Komnata Tajemnic miała rożne tytuły. Faktycznie, jak każdy teraz wie, książka początkowo nazywała się Książę Półkrwi, ale ten cały wątek tam nie pasował. Za wcześnie dałam dużo informacji, więc wycięte wątki pojawią się w szóstej książce. W Komnacie nie ma żadnych śladów tych wątków. Ludzie myśleli, ze szósta książka będzie rozszerzeniem drugiej, ale tak nie jest.
Ostatnio zostało potwierdzone, że Blaise Zabini jest faktycznie męskim charakterem. Czy zobaczymy go w następnych książkach?
Tak, zgadza się.
Czy zobaczymy więcej Snape’a?
Zawsze będzie dużo Snape’a, bo on jest świetną postacią. Waham się, czy to powiedzieć, ale go kocham. [Ktoś z publiczności: Ja też!]. Ty też? To jest bardzo niepokojące. Czy masz na myśli Alana Rickmana czy Snape’a? [śmiech]. Jednak to jest życie. Stworzyłam Harry’ego i jest na ekranie idealnym Harrym, ponieważ Dan jest bardzo podobny do tego, jak sobie wyobrażałam odgrywaną przez niego postać. Ale w kim zakocha sie 15-latka? W Tomie Feltonie jako Draco Malfoyu. Dziewczyny przestańcie zakochiwać się w złych facetach. Kochajcie dobrych chłopców. Dojście do tej prawdy zajęło mi 35 lat, ale daję wam tę radę na początek waszego życia miłosnego.
W piątej książce Harry widzi testrale. A czy ty je widzisz?
Tak, zdecydowanie. To dobre pytanie, ponieważ mogę wyjaśnić pewną rzecz. Dostałam listy w sprawie testrali. To, że Harry widział zmarłych ludzi zanim zobaczył testrale, to nie znaczy, ze ja popełniłam błąd. Przyznałabym się do tego, gdyby to był błąd. Naprawdę to przemyślałam. Harry nie widział śmierci swoich rodziców. Miał wtedy roczek i był w łóżeczku. Nigdy nie czytaliście tej sceny, ale ja ją napisałam, a później wycięłam. Nie mógł więc zrozumieć śmierci. Tylko jak zrozumiesz, czym jest śmierć w pełnym sensie, zobaczysz testrale. Ktoś sugerował, że widział śmierć Quirella, ale to nieprawda - był wtedy nieprzytomny. Dowiedział się o jego śmierci później. Później jest Cedrik. Tu sprawa była jasna. Widział jego śmierć. Myślałam o umieszczeniu testrali na końcu Czary, bo od początku wiedziałam, jakie niewidzialne rzeczy ciągną wozy. Ale stwierdziłam, że dziwnie będzie pisać o tym na końcu książki. Więc gdy Harry wracał do Hogwartu, dopiero je zobaczył. Zresztą Zakon jest o wiele mroczniejszą książką.
Poza Harrym, Snape jest moja ulubiona postacią, ponieważ jest taki skomplikowany i... po prostu go kocham. Czy on może zobaczyć Testrale, i jeśli tak, dlaczego? Czy jest czarodziejem czystej krwi?
Wspomniałam o przodkach, Snape’a. On był śmierciożercą, więc nie może być półkrwi. Czarodzieje półkrwi są śmierciożercami tylko w wyjątkowych okolicznościach. On może zobaczyć testrale, ale uważam, że wszyscy dorośli z Hogwartu je widzą, ponieważ im jesteś starszy, tym więcej osób tracisz i rozumiesz, czym jest śmierć. Ale nie zapominaj, że był śmierciożercą, więc widział straszne rzeczy... Dlaczego go kochasz? Dlaczego ludzie kochają, Snape’a? Nie rozumiem tego. Znów ten syndrom złego chłopca, nieprawdaż? To bardzo przygnębia. [śmiech]. Jedna z moich najlepszych przyjaciółek obejrzała film i powiedziała:
„Wiesz, kto jest rzeczywiście przystojny?”. Mówię: „Kto?”, a ona: „Lucjusz Malfoy!”.
Czy jest cos więcej w Dudleyu?
Nie. [śmiech]. To, co widzisz, to jest to. Jestem szczęśliwa, że mogę powiedzieć, że on jest zdecydowanie charakterem bez historii. On jest tylko Dudleyem. W następnej książce, czyli szóstce, najmniej zobaczycie Dursleyów. Będą tylko przez krótką chwilkę. Trochę więcej będzie o nich w siódmej książce. Przykro mi, jeśli są tu fani Dudleya, ale musicie zmienić swoje priorytety, jeśli właśnie na niego czekacie. [śmiech].
Czy oryginalny plan siódmej książki nie zmienił się przez ten czas?
Zmienił się, ale tylko w szczegółach. W sumie ważne wątki są takie same i zakończenie będzie takie, jakie planowałam od 1997 roku. Historia trochę poskręcała, ale dalej jest na dobrym torze. Każda książka zawiera informacje, które prowadzą do końca.
Jest dużo łacińskich słów w twoich książkach. Czy znasz łacinę?
Tak. W domu rozmawialiśmy po łacinie. [śmiech]. Głownie dla lekkiej ulgi, mówiliśmy greką. Moja łacina jest różnorodna, skromnie mówiąc, ale to nie ma znaczenia, ponieważ większość zaklęć jest w starej łacinie; to pomaga dodać pewnego odczucia tym zaklęciom. Przypadkowo natkniesz się na coś w mojej łacinie, co jest poprawne gramatycznie, ale to jest rzadkość. W mojej obronie - łacina jest niezmiernie dziwna. I nie jest magicznym przekazem, nieprawdaż? Czy ktoś wie, skąd się wzięła Avada Kedavra? To jest starożytne aramejskie zaklęcie, jak abrakadabra i oznacza: „Niech ta rzecz będzie zniszczona”. Pierwotnie było to używane do leczenia i ta „rzecz” to choroba. Zmieniam słowa i stają się moje.
Czy będzie książka o rodzicach Harry’ego, jak się poznali, jak zmarli?
Tak, to będzie „Harry Potter: Epizod Pierwszy”. [śmiech]. Nie, ale dużo ludzi się o to pyta. To wszystko wina George’a Lucasa. Wcześniejsza historia nie będzie potrzebna, kiedy już skończę całą serię. Myślę, że pan Lucas robi to tylko z artystycznej przyczyny. W moim przypadku sądzę, że kiedy przeczytasz siódmą książkę, będziesz już wszystko wiedział.
Czy Voldemort lub Tom Riddle kiedykolwiek się o kogoś martwił lub kochał?
To dobre pytanie na koniec. Nie, nigdy. [śmiech.] Gdyby tak było, nie byłby taki, jaki jest. Dowiecie się o tym więcej. To jest dobre pytanie, bo prowadzi do Księcia Półkrwi. Choć jeszcze raz powtórzę, że Voldemort nie jest księciem, zdecydowanie nie i jeszcze raz nie.
Kawałek innego wywiadu zamieszczonego na stronie J.K. Rowling. (Tekst dotyczy w dużej mierze szóstego tomu HP).
W jakim sensie Książę Półkrwi nawiązuje do Komnaty Tajemnic?
Zostałam zasypana lawiną pytań w związku z tym, że Książę Półkrwi miał wcześniej być tytułem drugiego tomu. Dlatego zamierzam odpowiedzieć na większość z nich tutaj.
Wątek z szóstego tomu nie ma większego znaczenia dla wątku drugiego tomu, ani nie jest to żaden wycinek z Komnaty Tajemnic. Historia "Księcia" zaczyna się tam, gdzie kończy się "Zakon" i nie wraca myślą cztery lata wstecz. Prawda, że wspomniane są tam wydarzenia, które miały miejsce w "Komnacie", ale oczywiście wspomniane są też wydarzenia z "Kamienia", "Więźnia", "Czary" i "Zakonu".

"Książę Półkrwi" może być określony jako pasmo w ogólnym wątku. Takie pasmo mogłoby być wykorzystane na tysiąc sposobów i wracając do 1997 roku, zamierzałam wkręcić je w historię Komnaty. Ale ono naprawdę tam nie pasowało, gdyż nie było częścią historii bazyliszka i pamiętnika Riddle'a, więc w końcu zdecydowałam, że lepiej będzie je wykorzystać w szóstym tomie. Przylgnęłam jednak do tego tytułu jeszcze na jakiś czas, nawet pomimo faktu, że wszystkie wątki związane z Księciem znikły, bo tak bardzo go lubiłam (tak, naprawdę lubię ten tytuł!). Dopiero kiedy zaczęłam kolejne poprawki, przechrzciłam drugi tom na Komnatę Tajemnic.
Związek pomiędzy drugim a szóstym tomem, o którym wspomniałam, nie odnosi się dosłownie do samego Księcia Półkrwi (gdyż żadne treści dotyczące Księcia nie zostały w Komnacie). Juz raczej nawiązuje on do odkrycia, jakie Harry dokonał w Komnacie Tajemnic, które zwiastuje coś, co odnajdzie on w Księciu.
Dlaczego niektórzy ludzie (np. Harry) w świecie czarodziejów są nazywani półkrwi, mimo że ich rodzice byli magiczni?
Wyrażenia "czystej krwi", "półkrwi", "urodzony w mugolskiej rodzinie" zostały stworzone przez ludzi, dla których pochodzenie ma znaczenie i by wyrazić swoje uprzedzenia. Tak długo, jak długo ktoś taki jak Lucjusz Malfoy skupia się na tej kwestii, "urodzony w rodzinie mugoli", będzie tak samo "zły" jak mugol. Tak więc Harry może być postrzegany jako "półkrwi" ze względu na rodziców swojej matki.
Jeżeli uważacie, że jest to naciągane, spójrzcie na sposób, w jaki Niemcy dzielili ludzi na tych "aryjskiej" i tych "żydowskiej" krwi. Widziałam takie podziały w Muzeum Holocaustu w Waszyngtonie, kiedy juz miałam obmyślone definicje czarodziejów "czystej krwi", półkrwi" i "urodzonych w rodzinie mugoli". Zamarłam, kiedy ujrzałam, że Naziści używali dokładnie tych samych kryteriów, co śmierciożercy. Według ich propagandy, pojedynczy żydowski przodek mógł "zanieczyszczać" krew rodziny.
Czy Artur Weasley będzie nowym Ministrem Magii?
Niestety, nie.
Prof. Lupin ma bliźniacze rodzeństwo?
Nie, ale to oczywiście zlewa się z faktem, że imię chrzestne Lupina pochodzi od jednego z mitycznych założycieli Rzymu, który miał brata bliźniaka nazywanego Romulus. (Byli noszeni przez wilki, przypadkowo).
Czy Neville Longbottom jest synem Petera Pettigrewa? Czy Lily Potter była śmierciożercą?
Jak śmiesz?
Voldemort jest prawdziwym ojcem/dziadkiem/ lub ma inne bliskie relacje z Harrym?
Nie, nie, nie, nie, nie. Naoglądaliście sie za dużo "Gwiezdnych Wojen". OCZYWIŚCIE, że James jest ojcem Harry'ego. Czy każdy, kto spotkał Harry'ego nie mówił mu: "wyglądasz dokładnie jak twój ojciec"? I czy Dumbledore nie powiedział Harry'emu, że Voldemort jest ostatnim potomkiem Salazara Slytherina? Jeszcze, dla dokładnego wyjaśnienia - to znaczy, że Harry nie jest potomkiem Salazara Slytherina.
Dumbledore jest dziadkiem lub ma inne bliskie relacje z Harrym?
Jeśli Dumbledore jest dziadkiem Harry'ego, to dlaczego Harry został wysłany i musiał żyć z Dursleyami?
Czy zamierza Pani uśmiercić jakąkolwiek ze swych postaci (w szóstym lub siódmym tomie)?
Tak, przepraszam.




Nadesłane przez: Tomcur
Dodane: maj 08 2006 17:10:55
Komentarze
~MrsCullen F
Dodano dnia 25 December 2008 14:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 120
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 24.12.08
Medale:
Brak
O tak! Godne podziwu. ^ I jeszcze do tego intrygujące pytania.
No tak. Wymyślić taki świat to naprawdę sztuka. Trzeba mieć "łeb na karku" i bardzo bujną wyobraźnię.
Daję W.
~Ginewra Potter__Weasley F
Dodano dnia 02 October 2009 20:51
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -39
Ostrzeżeń: 4
Komentarzy: 34
Data rejestracji: 02.10.09
Medale:
Brak
Tak, Rowling ma wyobraźnię jak mało kto, a takich książek z wyobraźnią trochę brakuje. Bardzo bym chciała mieć taką wyobraźnię jak ona. Po prostu ją podziwiam.
Wybitny
Pozdrowienia.
~Piotrek232 F
Dodano dnia 20 February 2010 23:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 27
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 19.02.10
Medale:
Brak
Zgadzam się z innymi - Rowling ma wyobraźnię jak mało kto. Rzadko zdarzają się takie osoby jak ona!!!_Uśmiech
Daje ,,Wybitny"
Pozdrawiam.
~marta F
Dodano dnia 17 July 2010 02:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 875
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 77
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Jak ja zazdroszczę J. K. Rowling wyobraźni. Ona potrafi wyczarować takie piękne historie, wyczarować swój własny świat i wciągnąć do niego innych ludzi. Jej książki są dla mnie formą ucieczki. Dzięki nim mogę oderwać się przez chwilę od tego zagonionego świata, pełnego pracy i znoi i zanurzyć w fikcyjny świat przepełniony magią...
Jestem bardzo wdzięczna J. K. Rowling za dzieło jakie stworzyła czyli serię książek o Harrym Potterze.
Co do artykułu z pewnością zasługuje na W.
~fredigeorge F
Dodano dnia 11 April 2011 19:58
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 234
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 31.03.11
Medale:
Brak
Wszystkie pytania i odpowiedzi były naprawdę ciekawe za wyjątkiem...
czy Neville jest synem Pitera.
Nawet jeślibym w dniu dzisiejszym nie wiedziała jak się to skończy itd to nigdy bym Nevilla z p. nie łączyła.
~levicorpus_ F
Dodano dnia 13 August 2011 20:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 162
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 08.08.11
Medale:
Brak
Bardzo mi się podoba. Zasługuje na W.
Wszystkie pytania ciekawe, ale niektóre wzięte z kosmosu. ''Czy Lily Potter była śmierciożercą?'', ''Czy Neville Longbottom jest synem Petera Petegriew?'', ''Czy Lord Voldemort jest ojcem Harry'ego?'' Haha, ludzie nie mają się o co pytać... Rozbawiony
~Ginnyyy F
Dodano dnia 14 March 2013 15:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 3
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 09.03.13
Medale:
Brak
Tak, Rowling ma wyobraźnię jak mało kto, a takich książek z wyobraźnią trochę brakuje. Bardzo bym chciała mieć taką wyobraźnię jak ona. Po prostu ją podziwiam.
Wybitny
Pozdrowienia.
Super artykuł. Fajnie się czyta i widać że się dużo nad tym napracowałaś.
Bardzo mi się podoba. Zasługuje na W.
Wszystkie pytania ciekawe, ale niektóre wzięte z kosmosu. ''Czy Lily Potter była śmierciożercą?'', ''Czy Neville Longbottom jest synem Petera Petegriew?'', ''Czy Lord Voldemort jest ojcem Harry'ego?'' Haha, ludzie nie mają się o co pytać...
Jak ja zazdroszczę J. K. Rowling wyobraźni. Ona potrafi wyczarować takie piękne historie, wyczarować swój własny świat i wciągnąć do niego innych ludzi. Jej książki są dla mnie formą ucieczki. Dzięki nim mogę oderwać się przez chwilę od tego zagonionego świata, pełnego pracy i znoi i zanurzyć w fikcyjny świat przepełniony magią...
Jestem bardzo wdzięczna J. K. Rowling za dzieło jakie stworzyła czyli serię książek o Harrym Potterze.
Co do artykułu z pewnością zasługuje na W.
O tak! Godne podziwu. ^ I jeszcze do tego intrygujące pytania.
No tak. Wymyślić taki świat to naprawdę sztuka. Trzeba mieć `łeb na karku` i bardzo bujną wyobraźnię.
Daję W.
~ChronNasSlytherin F
Dodano dnia 16 June 2013 11:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 149
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 31.05.13
Medale:
Brak
Nardzo ciekawy artykuł . Uśmiech Ale niektóry pytania były na serioo głupie hahah . Czy Lily Potter była śmierciożercą?'', ''Czy Neville Longbottom jest synem Petera Petegriew?'', ''Czy Lord Voldemort jest ojcem Harry'ego?
hahah . Nie moge xDD Ludzie to już chyba naprawde nie mają o co pytać xD
~medinheld F
Dodano dnia 19 November 2022 12:27
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 755
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 378
Data rejestracji: 13.11.22
Medale:
Brak
Two studies have investigated the optimal duration of NET using exemestane <a href=https://clomid.mom/>early signs of pregnancy after clomid</a> Alessandrino F, et al
~Neloseela F
Dodano dnia 24 January 2023 18:29
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 853
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 425
Data rejestracji: 23.01.23
Medale:
Brak
Right now a lot of people are wondering just how safe the building is or just how safe the office environment is <a href=http://lasix.buzz>is lasix a blood thinner</a>
~IssuepGes F
Dodano dnia 09 February 2023 18:00
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 377
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 192
Data rejestracji: 08.02.23
Medale:
Brak
45 Tamoxifen Citrate 5 people, 45 <a href=http://brandviagra.top>viagra for men near me</a> Inspect your dogs for ticks every day, especially if they ve been in grassy or wooded areas
~Aspeleshy F
Dodano dnia 10 February 2023 06:10
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 245
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 132
Data rejestracji: 09.02.23
Medale:
Brak
<a href=https://brandcialis.best>buy cheap cialis discount online</a> Zhou L, Wong KY, Yu W, Poon CC, Xiao H, Chan CO, Mok DK, Zhang Y, Wong MS
~bruilla F
Dodano dnia 21 February 2023 03:32
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 256
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 137
Data rejestracji: 19.02.23
Medale:
Brak
<a href=http://buycialis.homes>purchase cialis online</a> 07 at day 336 Fig
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 88% [28 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 13% [4 głosów]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

^raven F 01-12-2024 20:54

Sowa
~Grande Rodent F 18-09-2024 15:38

..ii powrotu do Hogwartu i przerzucenie do menu głównego. To jedna z moich ulubionych gier Lego obok Clone Wars, LoTR i Batmana 1, ale niestety najbardziej zbugowana.
~Grande Rodent F 18-09-2024 15:38

Z HP gram w gry Lego i tylko ubolewam nad tym, że 1-4 nigdy nie udało mi się jak na razie przejść na 100% ze względu na bugi. Mój rekord to 98% a drugi w kolejności 86% Najgorszy bug to brak możliwośc
~Grande Rodent F 18-09-2024 15:37

W sumie powymślałem, żeby w to zagrać, bo znam Rockstara. Większość GTA ograłem, Maxa Payne'a też. To sobie kupiłem i robi wrażenie realizmem.
`RazorBMW F 17-09-2024 15:12

RDR 2 jest po prostu ciekawsza w kwestii stricte sandboxowej. Odbierz z Hogwarts otoczke magii/pottera = gra typu 5/10.
`RazorBMW F 17-09-2024 15:09

https://steamchar.
..app/990080
Tyle jest warte Hogwarts Legacy Oczko Ludzie graja bo promka jest, kto gral to juz przeszedl i nie ma po co 2 raz grac
^raven F 15-09-2024 22:37

Sowa
#Ginny Evans F 15-09-2024 21:31

Duch
~Grande Rodent F 11-09-2024 14:59

o może jak na razie zamiast tego kupię sobie np. RDR2 a zaczekam na kolejne przeceny Hogwartsa.
~Grande Rodent F 11-09-2024 14:56

No cóż, szkoda, natomiast jak widziałem, licznik wejść zawyża wam liczbę 20-krotnie. Stąd te rekordy, ciekawa sprawa. Tak z innej beczki grał ktoś w Hogwarts Legacy? Promka na Steamie się skończyła, t
^raven F 31-08-2024 10:46

Nikt nie oczekuje, ze nagle wroca userzy i zrobi sie tu jakis ruch, niestety, to se ne vrati Uh-oh! a co do zablokowania rejestracji - nie nasza decyzja i zupelnie nie mamy na to wplywu Czarodziej
^raven F 31-08-2024 10:44

*ocila. Jestem przywiazana do tych ponurych barw i mam w archiwum wiadomosci kilka rzeczy, ktore mi sie przydaja w zyciu Oczko
^raven F 31-08-2024 10:43

@Grande Rodent, z tym zmartwychwstaniem nie chodzilo o aktywnosc userow, tylko o dzialanie strony - po prostu byl moment, ze nie dzialala. I byla obawa, ze nie zadziala, stad moja radosc, ze jednak wr
^raven F 31-08-2024 10:28

Skoro tak swietnie, to zapraszamy częściej! Dowcipniś W sumie mozna zrobic jakis zlot na SB przy okazji odjazdu Ekspresu Hogwart Kotecek
!Tom_Riddle F 24-08-2024 02:15

Jak świetnie odwiedzić Hogs Jupi!
!Tom_Riddle F 24-08-2024 02:14

Stary przyjechał xD
~Grande Rodent F 05-08-2024 13:11

również dżem dobry życzy Grande Rodent (wielki gryzoń).
^N F 05-08-2024 10:42

dżem dobry!
~Grande Rodent F 20-06-2024 15:31

... jako forma prewencji od spambotów reklamowych może częściowo się do tego przyczyniła, bo ludziom nie zależy, żeby pisać na priv, by założyć konto. Zresztą nie ma za bardzo z kim pisać jak widzę Smutny
~Grande Rodent F 20-06-2024 15:31

Raven, obawiam się, że Hogs wcale nie zmartwychstało. Sam wchodzę tam raz na miesiąc i już serio nic się tam ne dzieje. Jesteście tam, dziewczyny? Nie wiem, może blokada rejestracji użytkowników jako

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 60
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 822
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 5422
» Data rekordu:
10 September 2024 23:44