Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
W rogu pola namiotowego utworzyła się już mała kolejka do kranu z wodą. Harry, Ron i Hermiona stanęli na końcu, tuż za dwoma czarodziejami kłócącymi się o coś zażarcie. Jednym był staruszek w długiej nocnej koszuli w kwiatki. Drugi był najwyraźniej pracownikiem Ministerstwa Magii; w ręku trzymał parę spodni w prążki i wyglądał, jakby miał się rozpłakać ze złości.
- Załóż je, Archie, nie bądź głupi, przecież nie możesz paradować w czymś takim, mugole przy bramie już zaczynają coś podejrzewać...
- Kupiłem to w sklepie mugoli. (...) Mugole to noszą.
- Mugolskie kobiety, Archie, nie mężczyźni! Mężczyźni noszą to! - odpowiedział czarodziej z ministerstwa, wymachując spodniami w prążki.
- Ani myślę chodzić w czymś takim - odrzekł oburzony staruszek - Lubię, jak mi przewiewa intymne zakątki, to bardzo zdrowe...
Rozdanie Oscarów już za nami i chyba każdemu potterofanowi towarzyszy jakiś smutek dotyczący braku nagrody. Na pocieszenie wyniki ankiety ze strony filmweb.pl dotyczącej nominacji i wygranych Oscarów nie przedstawiają się tak źle, a wręcz przeciwnie! Oddano w niej 16 415 głosów i według użytkowników tej strony "Harry Potter i Insygnia Śmierci cz. 2" powinien zwyciężyć w każdej kategorii, w której był nominowany - Najlepsza charakteryzacja, Najlepsza scenografia i Najlepsze efekty specjalne. Szkoda, że to nie oni decydowali o rozdaniu oscarowych statuetek, ale miło wiedzieć, że "Harry..." jest doceniany.
Zródło: filmweb.pl
Napisane przez kizzucha
dnia 27 February 2012 19:19
Dom:Gryffindor Ranga: Portret w gabinecie dyrektora Punktów: 5238 Ostrzeżeń: 3 Komentarzy: 290 Data rejestracji: 16.03.11 Medale: Brak
Szkoda, że to nie użytkownicy wybierali, bo na pewno HP zwyciężyłby w każdej kategorii. Ale należy cieszyć się z tego, że jest tak wielu wielbicieli serii. Jak dla mnie HP i tak zwyciężył <3
Dom:Gryffindor Ranga: Lord Punktów: 820787 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 85 Data rejestracji: 04.10.09 Medale:
@Up, polecam wyleczyć swoje psychofaństwo z serii HP, bo to już naprawdę zakrawa na nieśmieszny żart. Jakby HP dostał statuetkę za najlepszy film, to bym ze śmiechu wyklął członków Akademii Filmowej za taki wynik. Na szczęście do tego nie doszło.
Dom:Ravenclaw Ranga: Lord Punktów: 3021838 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 78 Data rejestracji: 20.03.11 Medale: Brak
W tym roku poziom nominowanych filmów w kategorii "najlepszy film" był tak wysoki, że ewentualna nominacja i wygrana HP mnie osobiście by nie zdziwiła...
Dom:Gryffindor Ranga: Portret w gabinecie dyrektora Punktów: 5238 Ostrzeżeń: 3 Komentarzy: 290 Data rejestracji: 16.03.11 Medale: Brak
@Up, polecam wyleczyć swoje psychofaństwo z serii HP, bo to już naprawdę zakrawa na nieśmieszny żart. Jakby HP dostał statuetkę za najlepszy film, to bym ze śmiechu wyklął członków Akademii Filmowej za taki wynik. Na szczęście do tego nie doszło.
Hej, hej, hej. Być może moje zdanie jest dość prymitywne, a ja nie jestem zbyt wyszukanym znawcą kina, powinnam otworzyć się na nowe fronty i wylecieć z Hogwarckiego gniazdka. Równie dobrze samo przebywanie na hogs jest dość głupie. Może moje zdanie jest dość dziecinne, ale nie zamierzam wyleczyć się z mojego "psychofaństwa", jak to nazwałeś. Zawsze zostają wspomnienia, Harry mi naprawdę pomógł, nie wiesz jak bardzo, więc się nie dziw, że tak go bronię i cenię. Być może, gdy będę w Twoim wieku, to "zacznę myśleć racjonalnie"
Dom:Gryffindor Ranga: Lord Punktów: 820787 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 85 Data rejestracji: 04.10.09 Medale:
To może inaczej: wytłumacz Mi, DLACZEGO HP miałby zwyciężyć w KAŻDEJ kategorii? I błagam, pomińmy już argument "bo to HP". Sry, ale Potter NIC nie zrobił, to NIE był wstrząs, to NIE było coś nowego, to NIE była rewolucja, więc jeśli ktoś napisałby, że zasługuje na (a jakby jeszcze narodę dla najlepszego filmu to doieeeroo...lol) nagrodę... to jest po prostu psychofanem, który nie może na zimno ocenić Pottera.
Dom:Gryffindor Ranga: Członek GD Punktów: 511 Ostrzeżeń: 3 Komentarzy: 17 Data rejestracji: 10.08.11 Medale: Brak
@Up, polecam wyleczyć swoje psychofaństwo z serii HP, bo to już naprawdę zakrawa na nieśmieszny żart. Jakby HP dostał statuetkę za najlepszy film, to bym ze śmiechu wyklął członków Akademii Filmowej za taki wynik. Na szczęście do tego nie doszło.
Hej, hej, hej. Być może moje zdanie jest dość prymitywne, a ja nie jestem zbyt wyszukanym znawcą kina, powinnam otworzyć się na nowe fronty i wylecieć z Hogwarckiego gniazdka. Równie dobrze samo przebywanie na hogs jest dość głupie. Może moje zdanie jest dość dziecinne, ale nie zamierzam wyleczyć się z mojego "psychofaństwa", jak to nazwałeś. Zawsze zostają wspomnienia, Harry mi naprawdę pomógł, nie wiesz jak bardzo, więc się nie dziw, że tak go bronię i cenię. Być może, gdy będę w Twoim wieku, to "zacznę myśleć racjonalnie"To może inaczej: wytłumacz Mi, DLACZEGO HP miałby zwyciężyć w KAŻDEJ kategorii? I błagam, pomińmy już argument "bo to HP". Sry, ale Potter NIC nie zrobił, to NIE był wstrząs, to NIE było coś nowego, to NIE była rewolucja, więc jeśli ktoś napisałby, że zasługuje na (a jakby jeszcze narodę dla najlepszego filmu to doieeeroo...lol) nagrodę... to jest po prostu psychofanem, który nie może na zimno ocenić Pottera.
Razor może dla większości Hogsmeade HP jest częścią dzieciństwa, jest dla nich wiele wart oraz pomagał im w trudnej sytuacji i przepraszam to nie jest psychofaństwo. A co do ankiety to brałem w niej udział i zgadzam się z Kizzuchą.
Mnie się wydaje, że fance98 chodziło raczej o to, że gdyby internauci wybierali, to Potter miałby szanse na zwycięstwo, choćby dlatego, że jest wciąż całkiem dużo - jak to nazwałeś - 'psychofanów' i osób, które jeszcze nie potrafią spojrzeć na serię HP obiektywnie. I myślę, że ma trochę racji. I do tego myślę, że rzeczywiście Potter został oceniony sprawiedliwie i 'zwyciężył lepszy'. Według mnie to się nie wyklucza.
Dom:Ravenclaw Ranga: Uczestnik TT Punktów: 253 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 40 Data rejestracji: 28.02.12 Medale: Brak
@Up, polecam wyleczyć swoje psychofaństwo z serii HP, bo to już naprawdę zakrawa na nieśmieszny żart. Jakby HP dostał statuetkę za najlepszy film, to bym ze śmiechu wyklął członków Akademii Filmowej za taki wynik. Na szczęście do tego nie doszło.
Hej, hej, hej. Być może moje zdanie jest dość prymitywne, a ja nie jestem zbyt wyszukanym znawcą kina, powinnam otworzyć się na nowe fronty i wylecieć z Hogwarckiego gniazdka. Równie dobrze samo przebywanie na hogs jest dość głupie. Może moje zdanie jest dość dziecinne, ale nie zamierzam wyleczyć się z mojego "psychofaństwa", jak to nazwałeś. Zawsze zostają wspomnienia, Harry mi naprawdę pomógł, nie wiesz jak bardzo, więc się nie dziw, że tak go bronię i cenię. Być może, gdy będę w Twoim wieku, to "zacznę myśleć racjonalnie"
To może inaczej: wytłumacz Mi, DLACZEGO HP miałby zwyciężyć w KAŻDEJ kategorii? I błagam, pomińmy już argument "bo to HP". Sry, ale Potter NIC nie zrobił, to NIE był wstrząs, to NIE było coś nowego, to NIE była rewolucja, więc jeśli ktoś napisałby, że zasługuje na (a jakby jeszcze narodę dla najlepszego filmu to doieeeroo...lol) nagrodę... to jest po prostu psychofanem, który nie może na zimno ocenić Pottera.
Razor może dla większości Hogsmeade HP jest częścią dzieciństwa, jest dla nich wiele wart oraz pomagał im w trudnej sytuacji i przepraszam to nie jest psychofaństwo. A co do ankiety to brałem w niej udział i zgadzam się z Kizzuchą.
Ja jestem właśnie taką osobą. Czytam tą książkę od... już nie pamiętam, ilu lat, ale było to na początku podstawówki... I gdyby nie on, nie byłoby mnie tutaj, nas tutaj, strony, sukcesu Rowling i innych rzeczy. Ja oczywiście oceniam obiektywnie, no ale subiektywizm również się liczy. Ot, to moje zdanie, nic więcej nie powiem.
Dom:Gryffindor Ranga: Portret w gabinecie dyrektora Punktów: 5238 Ostrzeżeń: 3 Komentarzy: 290 Data rejestracji: 16.03.11 Medale: Brak
Mi chodziło o to, że gdyby to internauci oceniali, ale dobra -,-
Może i jestem jakąś "psychofanką", ale HP to część mojego dzieciństwa, bardzo mi pomógł.
To może inaczej: wytłumacz Mi, DLACZEGO HP miałby zwyciężyć w KAŻDEJ kategorii?
Jak wyżej. Gdyby to wybierali internauci, to HP miałby naprawdę wielką szansę na wygranie. Może nie we wszystkich kategoriach, ale w większości
jeśli ktoś napisałby, że zasługuje na (a jakby jeszcze narodę dla najlepszego filmu to doieeeroo...lol) nagrodę... to jest po prostu psychofanem, który nie może na zimno ocenić Pottera
Ale trzeba się liczyć z tym, że większość fanów to nie studenci, czy licealiści, a (bez obrazy) dzieci z podstawówki i gimnazjum, które patrzą na to wszystko sybiektywnie. Ale np. swego czasu taka Hannah Montana, czy raczej Miley też była wielbiona przez dzieci, dorośli uważali to za błahą, nieprawdopodobną historię. Nie dziwmy się tej różnicy poglądów, przecież to normalne. No sorry, ale być może nie jestem zbytnio dojrzała, żeby docenić inne filmy i może nadal jestem taką "psychofanką".
A poza tym, niewiele osób jest tak obeznana w tej tematyce, głosują zależnie od tego, czy film im się podobał, czy nie, nie patrzą na to z tej fachowej strony, bo zwyczajnie się na tym nie znają. Dlatego nasze zdania się różnią, bo Ty jesteś dorosły i znasz się na tym, a ja mam tylko czternaście lat i przykro mi, ale wcale się na tym nie znam, więc zaliczam się do tej większej grupie głosujących na dany film patrząc na niego ogólnie nie wchodząc w szczegóły.
Wszystko ma swoje wady. Biorąc pod lupę książki HP, Jo popełniła wiele błędów, ale i tak jej książki znajdują się na liście bestsellerów.
I może lepiej dalej nie brnijmy w ten temat, bo wyniknie jakaś nieprzyjemna kłótnia
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.