Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- Narcyzo, myślę że powinniśmy wysłuchać wpierw co Bellatrix tak bardzo pragnie powiedzieć; zaoszczędzi nam to nużących wtrąceń. No więc, kontynuuj Bellatrix – odrzekł Snape – Z jakiegoż to powodu mi nie ufasz?
- Są setki powodów! – krzyknęła głośno, wymaszerowując zza kanapy i z trzaskiem odstawiając kieliszek na stół. – od czego by tu zacząć! Gdzie byłeś gdy Czarny Pan upadł? Dlaczego nigdy nie podjąłeś żadnej próby odnalezienia go, po jego zniknięciu? Co robiłeś przez te wszystkie lata, siedząc sobie w kieszeni Dumbledora? Dlaczego przeszkadzałeś Czarnemu Panu w zdobyciu Kamienia Filozoficznego? Dlaczego nie wróciłeś zaraz po tym jak Czarny Pan się odrodził? Gdzie byłeś te parę tygodni temu, gdy walczyliśmy by odzyskać proroctwo dla Czarnego Pana? I Dlaczego, Snape, Harry Potter wciąż żyje, skoro miałeś go na swojej łasce od pięciu lat?
Przerwała, jej pierś szybko falowała, a na policzkach pojawił się rumieniec. Za jej plecami, Narcyza siedziała nieruchomo, z twarzą wciąż ukrytą w dłoniach.
Snape uśmiechną się.
- Zanim ci odpowiem – Oo, tak Bellatrix, zamierzam ci odpowiedzieć! Możesz przekazać te słowa wszystkim tym, którzy szepczą za moimi plecami i przekazują Czarnemu Panu niestworzone historie o mojej fałszywej zdradzie!
Ile Harry Potter ma wspólnego z rozgrywkami finałowej ligi futbolu amerykańskiego? Jak się okazuje, wcale nie tak mało. Portal Media Decoder donosi nam dzisiaj o nowym pomyśle organizatorów tegorocznych rozgrywek Super Bowl, którzy postanowili wykorzystać powstający właśnie magiczny park rozrywki. Podczas gdy amerykańscy sportowcy walczyć będą o zdobycie wyjątkowego trofeum, widzowie tych zmagań obejrzą specjalnie przygotowany spot. Reklama, która promować ma potterowski lunapark wyemitowana zostanie siódmego lutego podczas pierwszej połowy trwania rozgrywek. Spot nie tylko promować ma czarodziejskie atrakcje na Florydzie, jest także częścią specjalnej kampanii, zatytułowanej: Bądź odważny. Bądź ekstrawagancki. Bądź wyjątkowy. Pierwsze zdjęcie stanowiące fragment całej reklamy znajdziecie tutaj. Oczywiście gdy tylko spot znajdzie się w sieci, poinformujemy was o tym.
Zródło: snitchseeker.com
Napisane przez Ballaczka
dnia 29 January 2010 09:00
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.