Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- Słuchaj, Crabbe, to nie twoja sprawa, co ja robię, rozumiesz? Ty i Goyle po prostu róbcie to, co wam powiedziałem, i stójcie na straży!
- Ja tam mówię swoim kumplom, co robię, jak chcę, żeby stali na straży - odezwał się Harry dostatecznie głośno, by Malfoy go usłyszał.
To mój pierwszy arcik, który mam nadzieję, zostanie umieszczony.
Nie będzie on (chyba) powtarzający się.
Czytając wszystkie opinie za i przeciw temu, że Dumbledore zginął, wpadłam na pewien pomysł (zapewne niektórzy też tak już myśleli, ale jeszcze nie widziałam takiego artykułu, ani takiego pomysłu, więc postanowiłam to tutaj napisać). Wracając do tematu: Myślę, że Dumbledore zginął. Był stanowczo przeciw horkruksom, a nie wierzę także, że mógłby być animagiem. Znając charakter Dumbledore'a nie sądzę, aby bał się śmierci. A był w stanie zaryzykować życie dla swojego ucznia - Malfoy'a.
ALE, jest wielkie ALE.
Twierdzę, że nie zostawiłby także Harry'ego samemu sobie, ponieważ jest jeszcze zbyt słaby aby pokonać kogoś takiego jak Voldemort. Może myślał, że swoją śmiercią sprawi, że Harry jeszcze bardziej będzie chciał zabić Voldemorta, aby pomścić rodziców, Syriusza a teraz także i jego ukochanego nauczyciela - przyjaciela.
Myślę, że Harry zacznie się poddawać, a wtedy zareaguje Dumbledore. Poda młodzieńcowi jakaś ważną wskazówkę (nie wiem w jaki sposób, przez obraz, albo w czasie Wielkiej Walki). Może być to zdanie przekonujące, mądre. Coś w stylu: Uwierz w swoją siłę Harry. W tę siłę, którą przekazała ci twoja mama. Wykorzystaj miłość, wykorzystaj największą broń przeciwko Voldemortowi.
Tym może wesprzeć Harry'ego, który wpadnie na jakiś mądry pomysł
No dobra, nie wiem czy art się podoba, ale chciałam się podzielić jakoś moim, może niezbyt możliwym, pomysłem. Co Wy na to?
Nadesłane przez: Mysza Dodano: 08 2006 16:50:26
Napisane przez Hogsmeade_pl
dnia 02 August 2008 21:22
Dom:Slytherin Ranga: Dyrektor Hogwartu Punktów: 4576 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 310 Data rejestracji: 25.08.08 Medale: Brak
Hmm... teraz, kiedy wszyscy (raczej, wszyscy) przeczytali już VII. tom, nie ma wątpliwości, że tak właśnie się stało - Dumbledore, choć w głowie Harry'ego - dał mu siłę, wsparł dobrym słowem.
Dumbledore na pewno nie chciał zostawiać Harry'ego samego, ale na pewno nie twierdził, że Harry jest zbyt słaby aby zmierzyć się z Voldemortem. bo już nieraz wykazał, że potrafi stawić mu czoło.
Nie do końca zgodzę się z Tobą w tej teorii, jednakże podzielam Twoje zdanie na temat jego śmierci - to że umarł jest pewne, bo nawet sam Albus nie jest w stanie odbić (tym bardziej bez różdżki i w tak słabym stanie) tej śmiertelnej klątwy.
Myślę, że skoro Harry wie o horkruksach i wie jak je zniszczyć, mógł śmiało zostawić Harry'ego z przyjaciółmi - jestem pewna, że wierzył w niego.
~~~
Artykuł dość dobry - zasłużył na Powyżej Oczekiwań.
Dom:Gryffindor Ranga: Drugoroczniak Punktów: 87 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 19 Data rejestracji: 05.01.09 Medale: Brak
Eee.... nie wiem co powiedzieć... ale postaram się coś wymyślić. Więc sądzę, że na pewno Dumbledore zginął. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Sądzę też, że Twój artykuł jest trochę chaotyczny i nie do końca wszystko zrozumiałam, dlatego daję Ci tylko N. Następnym razem postaraj się bardziej obszerniej i dokładniej to przedstawić, tak żeby wszyscy to zrozumieli.
Dom:Gryffindor Ranga: Drugoroczniak Punktów: 93 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 8 Data rejestracji: 23.02.09 Medale: Brak
Myślę, że Dumbledore i tak wiedział, że za niedługo umrze, więc przy okazji chciał uchronić Malfoya przed zemstą Voldemorta._A co do tego czy zginął to nie mam żadnych wątpliwości._Ale to jest tylko moje zdanie i nie wiem czy mam racje._Daje PO.
Dom:Ravenclaw Ranga: Pierwszoroczniak Punktów: 45 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 6 Data rejestracji: 26.11.09 Medale: Brak
Dumbledore wiedział, że niedługo umrze, więc może chciał uchronić Malfoya przed zemstą Voldka? Zginął na_pewno_(przecież w 7 części był kawałek tekstu o tym że Dubek zginął).
Dom:Slytherin Ranga: Lord Punktów: 29123 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 497 Data rejestracji: 21.11.09 Medale: Brak
Dumbledore na pewno zginął. Chociaż jestem już po przeczytaniu Insygniów Śmierci, to przed ich przeczytaniem byłam pewna, że Albus Dumbledore nie żyje.
Artykuł fajny, dam PO.
Dom:Ravenclaw Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka Punktów: 482 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 7 Data rejestracji: 26.11.09 Medale: Brak
Poruszony przez ciebie temat niby jest interesujący, ale faktycznie artykuł jest napisany jakoś tak chaotycznie, trochę niezrozumiale i niejasno. Co do śmierci Dumbledore'a wątpliwości nigdy nie było. Daje Z.
Dom:Gryffindor Ranga: Pracownik Ministerstwa Punktów: 1201 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 35 Data rejestracji: 04.05.10 Medale: Brak
Już od dawna wiemy dlaczego Dumbledore dał się zabić Ale wtedy, kiedy 7 część się jeszcze nie ukazała twoje przemyślenia były na miejscu. Przyjemny artykuł, dam PO.
Dom:Gryffindor Ranga: Goblin Punktów: 26 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 4 Data rejestracji: 07.08.10 Medale: Brak
Mi się artykuł czyta lekko, za co masz u mnie wielki plus
Jestem w trakcie czytania VII cz. Więc wszytko jeszcze przede mną. Jednak wiec trochę na ten temat. Daję PO.
Dom:Gryffindor Ranga: Siedmioroczniak Punktów: 672 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 24 Data rejestracji: 17.12.10 Medale: Brak
Daje Ci okropny:
-Dumbledore się męczył(klątwa w ręce),a w VII części we wspomnieniach Severusa okazuje się,że Dumbledore zaplanował to z nim od dawna
-Dumbledore zginął również,żeby uratować Draco
-artykuł zbyt chaotyczny i niezrozumiały
Dom:Slytherin Ranga: Trzecioroczniak Punktów: 143 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 11 Data rejestracji: 25.01.10 Medale: Brak
Artykuł moim zdaniem mało przemyślany i po prostu bez sensu. Pozdrawiam i życzę lepszych pomysłów. Milva: Wciskanie klawisza enter po dwóch słowach naprawdę nie jest konieczne...
Dom:Gryffindor Ranga: Pierwszoroczniak Punktów: 42 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 11 Data rejestracji: 09.07.11 Medale: Brak
Art ma sens, chociaż i tak wszyscy wiemy, że Dumbledore zginął. Niby jak mógłby być animagiem, i przemienić się w zwierzę? Na wieży na pewno tego nie zrobił, no, chyba że myślisz, że po rzuceniu Klątwy Uśmiercającej by to zrobił, ALE TO JEST NIE MOŻLIWE
Dom:Gryffindor Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego Punktów: 70 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 13 Data rejestracji: 12.11.11 Medale: Brak
Niestety nie masz racji Dumbledore nie pomoże Harry'emu, nie będę tłumaczyć czemu, ale jak przeczytasz 7hp to zrozumiesz... powiem ci tylko jeszcze że artykuł wyszedł ci super BRAWO!
Dom:Gryffindor Ranga: Mugol Punktów: 4 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 566 Data rejestracji: 03.09.10 Medale: Brak
Bardzo podoba mi się twoja praca - wybrałaś całkiem interesujący temat, aczkolwiek wykonanie już nieco słabsze - wiele rzeczy jest nieuporządkowanych, ogólnie panuje chaos. Poza tym to było jasne - skoro Snape go uśmiercił a później był POGRZEB, to nie mogło być inaczej. A ciał by pewnie nie podmienili
Dom:Gryffindor Ranga: Uczestnik TT Punktów: 235 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 25 Data rejestracji: 31.01.12 Medale: Brak
Mi też się nie wydaje, żeby Albus był animagiem.A mnie ciekawiło zawsze w jakim domu był Dumbeldore, oim zdaniem to albo Gryffindor albo Ravenclaw, bo na bank nie Huffelpuff, a Slytherin to już wgl odpada.A wy jak myślicie??
Dom:Ravenclaw Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie Punktów: 2652 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 48 Data rejestracji: 10.06.11 Medale: Brak
Tak, Dumbledore dał Harry'emu wskazówki, wydaje mi się, że był z nim, w jego sercu. Mam też wrażenie, że działanie Kamienia Wskrzeszenia było przewidziane przez Albusa D. Możliwe, że to on sam skłonił Harry'ego do zobaczenia rodziców, Syriusza i Lupina.
Ciekawy temat - daję PO.
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.