Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- To się chyba zaczęło od... od takiego gościa... ale naprawdę, trudno mi uwierzyć, że ty nie znasz jego imienia, każdy w naszym świecie je zna...
- Kogo?
- No... Nie lubię wypowiadać tego imienia, jak nie muszę. Nikt tego nie lubi.
- Dlaczego?
- Garbate gargulce, Harry, ludzie wciąż maja pietra. Cholibka, nie jest lekko. No więc był jeden czarodziej, który... no... zeźlił się. Znaczy się, zrobił się zły jak diabli. Gorszy. Gorszy niż gorszy. Nazywał się...
Hagrid przełknął ślinę, ale nie wypowiedział żadnego słowa.
- Może napiszesz? - podsunął Harry.
- A czy ja wiem, jak to się pisze? No dobra... Voldemort.
"Harry Potter i Insygnia Śmierci" jest najbardziej krwawą częścią serii przygód o młodym czarodzieju. J.K. Rowling uśmierciła wiele niewinnych postaci, lecz zginęli również śmierciożercy, ze swoim panem na czele. Przedstawiam wam listę wszystkich postaci, które zginęły w tym tomie.
Schemat: Imię i nazwisko postaci (krótki opis postaci) - imię i nazwisko zabójcy - sposób, w jaki została zabita - miejsce śmierci.
ZGINĘLI:
1. Charity Burbage (nauczycielka mugoloznastwa w Hogwarcie) - Lord Voldemort - zaklęcie Avada Kedavra - zabita w posiadłości Malfoyów.
2. Hedwiga (sowa Harry'ego) - brak danych - zaklęcie Avada Kedavra - podczas ewakuacji Harry'ego z Little Whinging.
3. Alastor "Szalonooki" Moody (auror) - Lord Voldemort - zaklęcie Avada Kedavra - podczas ewakuacji Harry'ego z Little Whinging.
4. Bathilda Bagshot (pisarka, autorka "Historii Magii") - brak danych - brak danych - Dolina Godryka.
5. Gregorowicz (wytwórca różdżek) - Lord Voldemort - zaklęcie Avada Kedavra - własny dom.
6. Dirk Cresswell (pracownik Ministerstwa Magii) - Szmalcownicy - brak danych - podczas ucieczki przed Szmalcownikami.
7. Ted Tonks (ojciec Nimfadory Tonks) - Szmalcownicy - brak danych - podczas ucieczki przed Szmalcownikami.
8. Gornak (goblin) - Szmalcownicy - brak danych - podczas ucieczki przed Szmalcownikami.
10. Rufus Scrimgeour (Minister Magii) - Śmierciożercy - brak danych - podczas tortur mających na celu otrzymanie informacji o pobycie Harry'ego.
11. Peter "Glizdogon" Pettigrew (Śmierciożerca, jeden z Huncwotów) - uduszony przez własną magiczną dłoń - uduszenie przez magiczną dłoń, otrzymaną od Voldemorta - posiadłość Malfoyów.
13. Nimfadora Tonks (auror) - Bellatrix Lestrange - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
14. Remus Lupin (jeden z Huncowtów, były nauczyciel obrony przed czarną magią w Hogwarcie) - Antonin Dołohow - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
15. Vincent Crabbe (uczeń Hogwartu, przyjaciel Draco Malfoya) - w wywołanym przez siebie pożarze - zaklęcie Szatańskiej Pożogi - Druga Bitwa o Hogwart, Pokój Życzeń.
16. Fred Weasley (były uczeń Hogwartu, brat bliźniak George'a Weasleya) - Augustus Rookwood - w eksplozji wywołanej przez Rookwooda - Druga Bitwa o Hogwart.
17. Walden Macnair (Śmierciożerca) - Rubeus Hagrid - rzucony przez Hagrida w ścianę - Druga Bitwa o Hogwart.
18. Antonin Dołohow (Śmierciożerca) - Filius Flitwick - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
19. Severus Snape (nauczyciel w Hogwarcie) - wąz Nagini - ukąszenie - Druga Bitwa o Hogwart, Wrzeszcząca Chata.
20. Colin Creevey (uczeń Hogwartu) - brak danych - brak danych, Druga Bitwa o Hogwart.
21. Nagini (wąż Voldemorta) - Neville Longbottom - zabity Mieczem Godryka Gryffindora - Druga Bitwa o Hogwart.
22. Bellatrix Lestrange - Molly Weasley - prawdopodobnie zaklęcie Avada Kedavra - Druga Bitwa o Hogwart.
23. Lord Voldemort - sam siebie - Avada Kedavra - Druga Bitwa o Hogwart.
PRAWDOPODOBNIE ZGINĘLI:
1. Lavender Brown (uczennica Hogwartu) - brak danych - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
Napisane przez Percy Weasley
dnia 04 August 2011 04:18
Najbardziej mi żal Freda! Uwielbiałam zarówno jego, jak i jego bliźniaka Georga. Są świetni! No a oprócz niego to szkoda mi bardzo
1)Zgredka. Biedaczek, był bardzo poświęcony Harremu.
2)Bellatrix, od razu ją polubiłam.
3)Snape'a też od razu polubiłam.
4)Lupin, był bliski Harremu, co prawda nie tak jak Syriusz ale zawsze.
5)Tonks, wspaniała i nieprzewidywalna!
6)Hedwigi
7) no i oczywiście Alastora
Dom:Ravenclaw Ranga: Skrzat domowy Punktów: 19 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 5 Data rejestracji: 01.09.11 Medale: Brak
Scenę śmierci Freda czytałam kilka razy, bo nie mogłam w to uwierzyć. Okropnie było mi też żal Remusa i Tonks, byli cudowni. Ale! Pozostawili po sobie Teddy'ego, którego uwielbiam.
Dom:Slytherin Ranga: Drugoroczniak Punktów: 76 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 1 Data rejestracji: 04.09.11 Medale: Brak
Zaintrygowała mnie właśnie ta Lavender... Nie było opisane w książce czegoś o jej śmierci... No, ale kogo nie moge przeboleć ? Oczywiście Snape'a ! Kocham go od pierwszej części sagi !
Dom:Slytherin Ranga: Zastępca Dyrektora Punktów: 3783 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 997 Data rejestracji: 25.08.08 Medale: Brak
Strasznie mi szkoda wszystkich tych, którzy umarli. Szczególnie ciężko było mi się pogodzić ze śmiercią Freda, bo to był koniec genialnego duetu bliźniaków...
Pani Rowling nie miała żadnej litości dla swoich bohaterów...
Dom:Ravenclaw Ranga: Charłak Punktów: 10 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 1 Data rejestracji: 27.06.09 Medale: Brak
Bathilda Bagshot została zabita przez Voldemorta albo jego sługów - przeciez to Nagini później się w niej ukryła zwabiając Harryegi i Hermionę więc chyba oczywiste jak zginęła. A o Gornaku gdzie była mowa że zginął? Jeśli już to chyba w podziemiach Gringota przez smoka?
Dom:Gryffindor Ranga: Przeciętny Uczeń Punktów: 184 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 11 Data rejestracji: 06.09.11 Medale: Brak
Żal mi Freda Weasleya, Zgredka, Snape'a, Glizdogona i Voldemorta (chociaż im się należało, nie?), Lupina, Crabbe'a, Colina, Nagini, Lavender Brown, Hodwigi, Moody'ego. Z innych tomów Dumbledore'a, Lily i Jamesa Pottera, Toma Riddle'a (ojca), Syrisza Blacka.
Dom:Gryffindor Ranga: Przeciętny Uczeń Punktów: 184 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 11 Data rejestracji: 06.09.11 Medale: Brak
Szkoda mi najbardziej Nimfadory Tonks i Remusa Lupina. Dobrze, że Molly zabila Bellatrix. Wredna baba pozabijała Tonks, Zgredka, Syriusza... Siedź w piekle, Bello!
herminko, mieszasz książkę z filmem. W książce zginął we wrzeszczącej Chacie, przez ukąszenie Nagini. W filmie to stało się w hangarze na łodzie, po zaklęciu Voldka.
Dom:Hufflepuff Ranga: Sklepikarz z Hogsmeade Punktów: 824 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 12 Data rejestracji: 05.04.11 Medale: Brak
Mnie najbardziej szkoda Tonks, Lupina, Freda i Snape'a. Ubolewam także nad śmiercią Bellatrix, bo pomimo tego, że zabiła moją ulubioną postać, ją także lubiłam.
Dom:Ravenclaw Ranga: Barman w Dziurawym Kotle Punktów: 1391 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 47 Data rejestracji: 29.06.11 Medale: Brak
Mi najbardziej żal Severusa, Remusa,Tonks, Freda i Zgredka. To moje ulubione postacie.:<
Szkoda , że Pni Rowling uśmierciła tak wiele osób. Jednak rozumiem to gdyż, chciała pokazać ogram tragedii pozbawiając ich życia; <
Dom:Slytherin Ranga: Trzecioroczniak Punktów: 161 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 22 Data rejestracji: 04.10.11 Medale: Brak
LiliPotter, Voldi zabił sam siebie, bo to było tak:
1.Hary użył zaklęcia tarczy.
2.Voldi jej nie zauważyli strzelił Avadą.
3.Avada dobiła do tarczy Pottera.
4.Avada nie przeszła przez tarczę i się od niej odbiła.
5.Walnęła w Voldiego i go zabiła.
Podsumowanie:
Voldi zabił sam siebie, bo to on rzucił Avadę, a Potter przecież na początku nie chciał zabić Voldka tylko przeżyć jego zaklęcie, więc Voldi (przez przypadek, ale jednak) zabił sam siebie. Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli moje bełkoty.
Co do artykułu to super, nie zauważyłam żadnych błędów więc ocena Wybitna. Trochę sie rozpisałam, więc już kończę, bo mi ręka odpada i wam też pewnie nie chce się już czytać, ale tak mam, że jak zacznę pisać to nie mogę przestać. Tak jak teraz mówię, że kończę, a cały czas piszę No ale teraz na serio koniec. Papa!!!
Dodano dnia 26 październik 2011 208
Oj sory ja już to oceniłam tylko na zadowalający nie wiem czemu? Ale i tak artykuł bardzo mi się podoba więc mam nadzieję że mi wybaczysz tę straszną pomyłkę.
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.