Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
Harry, Ron, Fred i George postanowili pójść na wzgórze, na małe pastwisko należące do państwa Weasleyów. Otoczone było drzewami, które zasłaniały je od strony wioski, więc mogli tam poćwiczyć quidditcha, pamiętając, żeby nie podlatywać za wysoko. Nie mogli użyć prawdziwych piłek, bo gdyby wymknęły się spod kontroli i zaczęły latać nad wioską, trudno byłoby to mugolom wyjaśnić, więc używali jabłek. Po kolei dosiadali Nimbusa Dwa Tysiące Harry'ego, najlepszej miotły, jaką mieli - stara Spadająca Gwiazda Rona była tak powolna, że często wyprzedzały ją motyle.
"Harry Potter i Insygnia Śmierci" jest najbardziej krwawą częścią serii przygód o młodym czarodzieju. J.K. Rowling uśmierciła wiele niewinnych postaci, lecz zginęli również śmierciożercy, ze swoim panem na czele. Przedstawiam wam listę wszystkich postaci, które zginęły w tym tomie.
Schemat: Imię i nazwisko postaci (krótki opis postaci) - imię i nazwisko zabójcy - sposób, w jaki została zabita - miejsce śmierci.
ZGINĘLI:
1. Charity Burbage (nauczycielka mugoloznastwa w Hogwarcie) - Lord Voldemort - zaklęcie Avada Kedavra - zabita w posiadłości Malfoyów.
2. Hedwiga (sowa Harry'ego) - brak danych - zaklęcie Avada Kedavra - podczas ewakuacji Harry'ego z Little Whinging.
3. Alastor "Szalonooki" Moody (auror) - Lord Voldemort - zaklęcie Avada Kedavra - podczas ewakuacji Harry'ego z Little Whinging.
4. Bathilda Bagshot (pisarka, autorka "Historii Magii") - brak danych - brak danych - Dolina Godryka.
5. Gregorowicz (wytwórca różdżek) - Lord Voldemort - zaklęcie Avada Kedavra - własny dom.
6. Dirk Cresswell (pracownik Ministerstwa Magii) - Szmalcownicy - brak danych - podczas ucieczki przed Szmalcownikami.
7. Ted Tonks (ojciec Nimfadory Tonks) - Szmalcownicy - brak danych - podczas ucieczki przed Szmalcownikami.
8. Gornak (goblin) - Szmalcownicy - brak danych - podczas ucieczki przed Szmalcownikami.
10. Rufus Scrimgeour (Minister Magii) - Śmierciożercy - brak danych - podczas tortur mających na celu otrzymanie informacji o pobycie Harry'ego.
11. Peter "Glizdogon" Pettigrew (Śmierciożerca, jeden z Huncwotów) - uduszony przez własną magiczną dłoń - uduszenie przez magiczną dłoń, otrzymaną od Voldemorta - posiadłość Malfoyów.
13. Nimfadora Tonks (auror) - Bellatrix Lestrange - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
14. Remus Lupin (jeden z Huncowtów, były nauczyciel obrony przed czarną magią w Hogwarcie) - Antonin Dołohow - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
15. Vincent Crabbe (uczeń Hogwartu, przyjaciel Draco Malfoya) - w wywołanym przez siebie pożarze - zaklęcie Szatańskiej Pożogi - Druga Bitwa o Hogwart, Pokój Życzeń.
16. Fred Weasley (były uczeń Hogwartu, brat bliźniak George'a Weasleya) - Augustus Rookwood - w eksplozji wywołanej przez Rookwooda - Druga Bitwa o Hogwart.
17. Walden Macnair (Śmierciożerca) - Rubeus Hagrid - rzucony przez Hagrida w ścianę - Druga Bitwa o Hogwart.
18. Antonin Dołohow (Śmierciożerca) - Filius Flitwick - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
19. Severus Snape (nauczyciel w Hogwarcie) - wąz Nagini - ukąszenie - Druga Bitwa o Hogwart, Wrzeszcząca Chata.
20. Colin Creevey (uczeń Hogwartu) - brak danych - brak danych, Druga Bitwa o Hogwart.
21. Nagini (wąż Voldemorta) - Neville Longbottom - zabity Mieczem Godryka Gryffindora - Druga Bitwa o Hogwart.
22. Bellatrix Lestrange - Molly Weasley - prawdopodobnie zaklęcie Avada Kedavra - Druga Bitwa o Hogwart.
23. Lord Voldemort - sam siebie - Avada Kedavra - Druga Bitwa o Hogwart.
PRAWDOPODOBNIE ZGINĘLI:
1. Lavender Brown (uczennica Hogwartu) - brak danych - brak danych - Druga Bitwa o Hogwart.
Napisane przez Percy Weasley
dnia 04 August 2011 04:18
Dom:Slytherin Ranga: Skrzat domowy Punktów: 19 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 2 Data rejestracji: 04.08.11 Medale: Brak
Przykro mi z powodu Snape'a, kocham tą postać od pierwszego tomu.
Tak samo Bellatrix. Poruszyła mnie też śmierć Zgredka - był taki niewinny i oddany Harry'emu.
Dom:Gryffindor Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie Punktów: 2703 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 73 Data rejestracji: 14.10.09 Medale: Brak
Przy Lavender powinno być chyba napisane, że zginęła przez ugryzienie przez Greybacka. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Co do samego artykułu to jest na temat. Krótko, wyraźnie i może sie przydać. Daję Wybitny.
19. Severus Snape (nauczyciel w Hogwarcie) - wąż Nagini - ukąszenie - Druga Bitwa o Hogwart, Wrzeszcząca Chata
Co do arta. Przyczepię się do ostatniego podpunktu, tj.Lorda Voldemorta. Niepełne jest określenie, ze zabił sam siebie. Nie popełnił przecież samobójstwa, zabiło go jego własne, odbite zaklęcie.To jest różnica.
Dom:Gryffindor Ranga: Wybitny Uczeń Punktów: 622 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 18 Data rejestracji: 31.07.11 Medale: Brak
A mi najbardziej szkoda Snape'a , Lupinów i Hedwigi... Artykuł zdecydowanie Wybitny. Musiał kosztować dużo pracy , w końcu wertowanie książki od początku jest dość pracochłonnym zajęciem.
Dom:Gryffindor Ranga: Animag Lew Punktów: 553 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 96 Data rejestracji: 24.08.09 Medale: Brak
Ten artykuł jest w większości ściągnięty z Wikipedii. Jak mi nie wierzycie to wpiszcie: "Harry Potter i Insygnia Śmierci". Jednym z podpunktów jest właśnie "Lista uśmierconych postaci i zwierząt" gdzie znajduję się tabelka z informacjami zawartymi w tym właśnie arcie.
Dom:Gryffindor Ranga: Trzecioroczniak Punktów: 162 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 13 Data rejestracji: 08.08.11 Medale: Brak
Bardzo mi się podoba.
Najbardziej szkoda mi było Snape'a, Remusa i Nimfadory...
Co do Lavender - w książce było coś, że Fenrir Greyback odsunął się z jej ciała, co oznacza, że mogła być martwa, ale też nieprzytomna... Jednak w filmie zrobili jej śmierć.
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.