Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- To się chyba zaczęło od... od takiego gościa... ale naprawdę, trudno mi uwierzyć, że ty nie znasz jego imienia, każdy w naszym świecie je zna...
- Kogo?
- No... Nie lubię wypowiadać tego imienia, jak nie muszę. Nikt tego nie lubi.
- Dlaczego?
- Garbate gargulce, Harry, ludzie wciąż maja pietra. Cholibka, nie jest lekko. No więc był jeden czarodziej, który... no... zeźlił się. Znaczy się, zrobił się zły jak diabli. Gorszy. Gorszy niż gorszy. Nazywał się...
Hagrid przełknął ślinę, ale nie wypowiedział żadnego słowa.
- Może napiszesz? - podsunął Harry.
- A czy ja wiem, jak to się pisze? No dobra... Voldemort.
Wywiad z J. K. Rowling przeprowadzony na kilka minut przed przeczytaniem pierwszego rozdział książki Harry Potter and the Deathly Hallows.
PYT: Przeżyłaś niesamowitą, dziesięcioletnią podróż. Jak to jest osiągać, doprowadzać do jej końca? JKR: Nie mogę ci powiedzieć. Nigdy nie byłam tak podekscytowana wyjściem kolejnego dzieła. Jestem bardzo emocjonalna. Mogę płakać.
Jestem dzisiaj bardzo szczęśliwa. To mój ulubiony tom z serii, więc leszego pożegnania się nie mogłam sobie wyobrazić. Czy ludzie ją polubią, czy nie - ja będę. Pisarz, który kończy dzieło, czuje się podobnie.
PYT: Jak dzisiejszy wieczór przedstawia się w porównaniu do rozbłysków Harry'ego Pottera z poprzednich 10 lat? JKR: Dzisiejszy wieczór będzie szczytowy. Zostanie w mojej pamięci odwiecznie. Dzień przed premierą był dniem wspomnień i oglądania się na przeszłość, jak to wszystko się zaczęło.
Bardzo dużo rozmawiałam z moimi towarzyszami tej podróży, np. z amerykańskim edytorem w Nowym Jorku. Cały czas wspominaliśmy te 10 wspaniałych lat.
PYT: Tydzień przed premierą doświadczyliśmy przykrego doświadczenia: wielu ludzi rozprowadzało przecieki, które według nich były spoilerami. Niszczyło to niesamowitą atmosferę wybudowaną wokół tomu. JKR: Różnymi rzeczami można nakarmić różnych ludzi. Próbowaliśmy wszelkimi sposobami chronić historię i pozwolić dzieciakom samym cieszyć się lekturą książki. Dlatego, niechybnie, pojawili się ludzie, którzy próbowali złamać obowiązujące embargo.
Jeśli zaistnieje taka sytuacja, czujesz się okropnie w niej pogrążony. Jestem bardzo wdzięczna dla wszystkich, którzy przestrzegali czasu embargo. Kiedy usiadłam na środku sali, większość dzieci szeptała 'co się stanie, co się stanie?'. Nie wiedzieli nic, co świadczy o uczciwości niektórych. To cudowne, naprawdę!
PYT: Usłyszymy o tobie ponownie? JKR: Więc, jestem pewna, że usłyszycie o mnie ponownie, ale na obecną chwilę naprawdę chcę odpocząć i zaczerpnąć powietrza. Potrzebuję tego, ponieważ sytuacja wokół mnie jest głośna i rozległa. Prawdopodobnie potrzebna mi jest przerwa, aby znaleźć jakieś perspektywy i wrócić do normalnego życia.
Dom:Slytherin Ranga: Lord Punktów: 256094 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 1,385 Data rejestracji: 15.12.12 Medale: Brak
Wywiad, który powinna przeczytać każda osoba, która nudzi i marudzi na temat 8 części oraz kolejnych tomów HP - sama autorka ma już serdecznie dość, zmęczenie ---> to mówi samo za siebie. Jednak wciąż odgrzewane są te same kotlety 'niech napisze' - jęczą dzieci, ehhh, krótki, i na plus;p
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.