Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- A teraz posłuchaj, Harry - powiedział Lockhart. - Kiedy Draco wyceluje w ciebie różdżką, zrobisz tak.
Uniósł własną różdżkę i wykonał nia serię skomplikowanych ruchów, co skończyło się tym, że wyleciała mu z ręki. Snape uśmiechnął się drwiąco, kiedy Lockhart szybko ją podniósł, mówiąc:
- Uups... moja różdżka jest trochę za bardzo rozochocona.
Rude włosy i zamglony (nieobecny) wzrok: są to cechy nie tylko najlepszego przyjaciela Harry'ego Pottera - Rona Weasleya. Wcielający się w tą rolę Rupert Grint (18) w rzeczywistości jest taki sam. Gdy ktoś się z nim spotyka, stale musi przypominać sobie, że siedzi przed Rupertem Grintem, a nie przed Ronem Weasleyem. Są bardzo podobni. Podobnie jak jego bohater, także Rupert wychowywał się w dużej rodzinie: obok rodziców, Nigela i Jo ma brata Jamesa (17) i trzy siostry: Georginę (14), Samanthę (11) i Charlottę (8).
"Jesteśmy wielkimi fanami Harry'ego Pottera! I oczywiście uwielbiamy Weasleyów!" - mówi Rupert. Jedynie koledzy Ruperta nie cierpią na manię Pottera. "Wolą oglądać horrory na DVD" - przyznaje ze skruchą Rupert i zaraz dodaje: "Chociaż bywa różnie. Byli dumni i ciągle zadręczali mnie pytaniami, gdy dostałem tą rolę. Byli szczególnie zainteresowani Emmą i chcieli wiedzieć o niej wszystko". Rupert lubi wspominać w jaki sposób dostał rolę: "W hip-hopowym wideo wyrapowałem z jakich powodów powinienem zagrać rolę Rona. Jak widać producentom dość się mój pomysł spodobał, bo zaprosili mnie na przesłuchanie. Po kilku dniach dostałem angaż."Jednak jako dziecko Rupert wcale nie marzył o karierze aktorskiej. Chciał być lodziarzem. Ostatnio spełnił część swoich dziecięcych marzeń: "Kupiłem samochód z lodami. Jeśli coś nie wypali w aktorstwie zawsze będę mógł pracować jako lodziarz!" - aktor uśmiecha się szeroko. Jest pod tym względem wykwalifikowany: sześć miesięcy temu zdobył prawo jazdy, choć dopiero za trzecim razem: "Oblałem dwa razy, bo jestem okropnie leniwy!" Nawet na planie filmu? "Nie!" - odpowiada urażony. "Na planie daję z siebie wszystko... zwłaszcza podczas przerw" - uśmiecha się szeroko. Garderoba Ruperta przypomina zwykły salon gier: PS3, piłkarzyki, stół bilardowy. Nie ma tam niemal niczego, w co nie można by zagrać. Zarówno aktorzy jak i członkowie ekipy uwielbiają spędzać czas w "Pokoju Zabaw Ruperta" i chyba nic w tym dziwnego. David Yates (44), reżyser filmu "Harry Potter i Zakon Feniksa" mówi szeroko się uśmiechając : "Jeśli kogoś szukaliśmy, w pierwszej kolejności była sprawdzana przyczepa Ruperta. W 95% przypadków właśnie tam odnajdywaliśmy zgubęr". Za pierwszą gażę kupił sobie quada. Jeśli akurat nie zajmuje się nim ani samochodem z lodami wówczas ćwiczy utrzymanie równowagi na swym jednokołowym rowerze. Twierdzi, że jeśli Ron byłby postacią realną z pewnością stałby się jego najlepszym przyjacielem.
Nadesłane przez: Lady Snape Dodane: sierpień 11 2007 07:22:14
Napisane przez Hogsmeade_pl
dnia 12 August 2008 15:13
Dom:Hufflepuff Ranga: Dziedzic Hufflepuff Punktów: 6158 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 483 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Hmm... fajnie opisane, ale czegoś tu brakuje. Krótki artcik, mogłeś/łaś napisać więcej. To jedno, a drugie to chociażby coś takiego.... : "Witam wszystkich... bla,bla... teraz ide śledzić Ronalda... bla, bla..
Dom:Slytherin Ranga: Właściciel Pamiętnika Punktów: 95 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 19 Data rejestracji: 23.03.12 Medale: Brak
Po mojemu trochę krótki. No i wcześniej wiedziałam większość z zawartych tu informacji.
No, ale czytało się fajnie, nie raziły błędy i komentarz Yatesa był cudowny.
Jak ktoś ma płyty z Insygniami Śmierci, to w dodatkach specjalnych można zobaczyć ten "salon gier".
No i zawsze miło przeczytać coś o Rupercie.
Daję W.
Dom:Slytherin Ranga: Lord Punktów: 256094 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 1,385 Data rejestracji: 15.12.12 Medale: Brak
Wcale nie jest krótki moim zdaniem. Osobiście mam już dość tych przydługich, i niesamowicie nudnych artykułów, które ciągną się w nieskończoność jak szare flaki z olejem. Oj ten Rupert też nijaki jak rodzynki po świętach, średnio na jeża, byle był, i tyle. Wstrzymuję się od oceniania... Sorry ;p
Dom:Gryffindor Ranga: Pięcioroczniak Punktów: 401 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 22 Data rejestracji: 21.04.14 Medale: Brak
Fajny artykuł .Ja tam się cieszę, że nie jest długi, gdyż takie zazwyczaj już w połowie staja się nudne. Nie wiedziałam, że Ron zamierzał zostać lodziarzem. Nieco to śmieszne i dziwne. Ale każdy ma jakiegoś bzika, co nie? Miło przeczytać coś o tym rudzielcu.
Nie zauważyłam większych błędów, więc za całokształt daję W.
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.