Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
W chwili, gdy jej palec dotkną Mrocznego Znaku, blizna na czole Harry'ego strasznie zapiekła, rozgwieżdżony pokój znikną mu z oczu i stał teraz na skalnym występie klifu, u którego stóp rozbijały się morskie fale, a serce wypełniało mu poczucie triumfu - mają chłopaka.
Tak jak w innych dyscyplinach sportu, tak i w quidditchu znaleźli się zawodnicy, którzy grali znakomicie lub tak bardzo czymś zasłynęli, iż są uznawani za najlepszych graczy w dziejach tej wspaniałej gry.
Catriona Mccormack - najlepsza zawodniczka w historii drużyny Chluby z Portree. Dwukrotnie dowodziła tą ekipą podczas zwycięskich meczów o mistrzostwo ligi. W latach sześćdziesiątych XX wieku, wystąpiła też trzydzieści sześć razy w reprezentacji Szkocji.
Kevin Broadmoor i jego brat Karl Broadmoor - jedni z najbardziej brutalnych graczy w historii quidditcha. Pałkarze drużyny Jastrzębi z Falmouth. Byli aż czternaście razy zawieszani za brutalną grę i łamanie przepisów przez Departament Czarodziejskich Gier i Sportów.
Darren O'Hare - obrońca drużyny Pustułek z Kenmare. Kilkakrotnie był kapitanem reprezentacji Irlandii. Podobno to on wprowadził popularną dzisiaj formację ścigających, tzw. "głowę jastrzębia" (swoją drogą - ciekawe, jak to zrobił, skoro był obrońcą).
Eunice Murray - znakomita szukająca najlepszej brytyjskiej drużyny w historii, czyli Srok z Montrose.
Zwycięstwa przychodziły jej tak łatwo, że zażądała wprowadzenia szybszego znicza, gdyż "ten normalny jest zbyt łatwy do złapania". Zmarła w 1942 roku.
Roderic Plampton - chyba najbardziej znana w świecie legenda quidditcha. Dowodził swoją drużyną, Tajfunami z Tutshill, gdy ta odnosiła największe sukcesy. Wystąpił dwadzieścia dwa razy w reprezentacji Anglii, jednakże najbardziej znany jest z tego, że posiada rekord świata w szybkości złapania złotego znicza. W 1921 roku zrobił to w trzy i pół sekundy po rozpoczęciu meczu. Co prawda, większość twierdzi, iż był to czysty przypadek, jednak sam Plumpton do śmierci uważał, że wcześniej dokładnie zaplanował ten manewr.
Dom:Ravenclaw Ranga: Redaktor Żonglera Punktów: 1046 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 128 Data rejestracji: 29.08.08 Medale: Brak
No to już wiem kogo muszę lubić ; P Catriona Mccormack i Eunice Murray! Moje faworytki! KOBITKI GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!
No, ale podobają mi się też panowie Kevin Broadmoor i jego brat Karl Broadmoor. Co z tego, że grali brutalnie? Wtedy faktycznie było widowisko i człowiek (czarodziej ^_^) wiedział za co płaci.
Niemniej informacje są bardzo fajne i dla zapalonych fanów quidditcha na pewno przydatne. Są też przedstawione w ładny sposób. Dam za ten artykuł ''PO''
Dom:Slytherin Ranga: Młody Czarodziej Punktów: 791 Ostrzeżeń: 3 Komentarzy: 148 Data rejestracji: 04.10.08 Medale: Brak
Fajny artykuł. W książce nie było zbyt dużo informacji, w filmie w ogóle :/ A tu proszę....I już wszystko na ten temat wiem. Daje W, bo praca świetna ;P
Dom:Ravenclaw Ranga: Więzień Azkabanu Punktów: -14 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 15 Data rejestracji: 30.12.08 Medale: Brak
mi sie osobisccie nie podoba pomysl artykulu. no i dlaczego nie ma tu ludo bagmana? on jest najlepsza postac ksiazki nie liczac syriuszka a wy go nie uwzgledniacie w ocenie najlepszych sportowców? on zdecydowanie byl dobry a nawet bardzo dobry. wybitny. o !
Dom:Gryffindor Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka Punktów: 470 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 26 Data rejestracji: 24.01.09 Medale: Brak
Mało ich Hehe, ja się tam też pojawie ehhee ;p
Kevin Broadmoor i jego brat Karl Broadmoor - jedni z najbardziej brutalnych graczy w historii quidditcha. Pałkarze drużyny Jastrzębi z Falmouth. Byli aż czternaście razy zawieszani za brutalną grę i łamanie przepisów przez Departament Czarodziejskich Gier i Sportów.
Hehe, tak sie wlasnie gra z hardocrem ^^ haha
Eunice Murray - znakomita szukająca najlepszej brytyjskiej drużyny w historii, czyli Srok z Montrose.
Zwycięstwa przychodziły jej tak łatwo, że zażądała wprowadzenia szybszego znicza, gdyż "ten normalny jest zbyt łatwy do złapania". Zmarła w 1942 roku.
Na speedzie leciała hehe ^^ ' Nie no jak taka dobra była, to gratulejszynssss
Dom:Slytherin Ranga: Skrzat domowy Punktów: 20 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 40 Data rejestracji: 16.10.09 Medale: Brak
Do tego artykułu jak ulał pasuje moje ulubione powiedzenie:
,,Krótko i na temat". Dużo informacji, zawartych w krótkim tekście. Należą ci się gratulacje ;D
Dom:Gryffindor Ranga: Pierwszoroczniak Punktów: 45 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 7 Data rejestracji: 03.10.09 Medale: Brak
No to już wiem kogo muszę lubić ; P Catriona Mccormack i Eunice Murray! Moje faworytki! KOBITKI GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!
No, ale podobają mi się też panowie Kevin Broadmoor i jego brat Karl Broadmoor. Co z tego, że grali brutalnie? Wtedy faktycznie było widowisko i człowiek (czarodziej ^_^) wiedział za co płaci.
Niemniej informacje są bardzo fajne i dla zapalonych fanów quidditcha na pewno przydatne. Są też przedstawione w ładny sposób. Dam za ten artykuł ''PO''
Dom:Slytherin Ranga: Goblin Punktów: 26 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 7 Data rejestracji: 01.12.09 Medale: Brak
No cóż, artykul nie najgorszy - ale moim zdaniem zdecydownie do dobrych nie należy. Zabrakło mi tu wielu słynnych osobistości( chociażby Wiktora Kruma, Aidana Lycha, Ludo Bagmana, itd.) Następnym razem przyłóż się trochę bardziej, ponieważ do tych graczy można było spokojnie coś jeszcze dopisać. Oceniam na Z.
Dom:Gryffindor Ranga: Pierwszoroczniak Punktów: 40 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 7 Data rejestracji: 09.07.11 Medale: Brak
Ja wspomnę o najmłodszej zawodniczce w reprezentacji Polski. Anna Kuska ma 10 lat i gra na co dzień w GROMACH Z KOMORNIK (małej wsi pod Poznaniem). Daje "W".
Dom:Slytherin Ranga: Lord Punktów: 256094 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 1,385 Data rejestracji: 15.12.12 Medale: Brak
a gdzie Gwenog Jones - kapitan Harpii ? To fantastyczny sport - w świecie czarodziejów najbardziej popularna dyscyplina sportowa, ale gdybym nawet uczył się w Hogwarcie - a w dorosłym życiu zamieszkał w Hogsmede, to i tak piłka nożna byłaby na pierwszym miejscu - tej miłości nic nie powstrzyma...
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.