Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
(...) - Widziałem twoje serce, ono jest moje.
- (...) Widziałem twoje marzenia, Ronaldzie Weasley, i widziałem to, czego się boisz. Wszystkie twoje marzenia mogą się spełnić, ale mogą się też spełnić twoje najgorsze obawy...
- (...) Zawsze najmniej kochany, najpierw przez matkę, która pragnęła córki... najmniej kochany teraz... przez dziewczynę, która woli twojego przyjaciela... zawsze na drugim miejscu, wiecznie w czyimś cieniu...
- (...)Po co wróciłeś? Bez ciebie było nam lepiej, bez ciebie byliśmy szczęśliwi, cieszyliśmy się, że ciebie nie ma... wyśmiewaliśmy się z twojej głupoty, twojego tchórzostwa, twojego tupetu...
- Tupetu! (...) A kto by na ciebie spojrzał? Kto by zwrócił na ciebie uwagę przy Harrym Potterze? Dokonałeś czegoś, co mogło by dorównać czynom Wybrańca? Kim ty jesteś w porównaniu z Chłopcem, Który Przeżył?
(...) - Twoja matka wyznała (...) że wolałaby mnie za syna, chętnie by cię na mnie wymieniła...
- A kto by go wolał, jaka kobieta by go chciała? Jesteś dla niego nikim, nikim, nikim. (...)
Dilys Drewent - od 1722 roku do 1741 roku pracowała w Szpitalu Świętego Munga. W 1741 roku została dyrektorem Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Pełniła ten urząd do 1768 roku, kiedy najprawdopodobniej zginęła. Była to jedna z najbardziej zasłużonych dyrektorów Hogwartu.
Everard - podobnie jak Dilys Drewent to jeden z najbardziej zasłużonych dyrektorów Hogwartu. Dokładna data jego narodzin nie jest znana. Wiemy. że posiadał portret w Ministerstwie Magii, więc może to znaczyć, że tam pracował.
Phineas Nigellus Black- najmniej lubiany dyrektor Hogwartu. Jeden z członków rodziny Black i jednocześnie prapradziadek Syriusza. Należał do Slytherinu. Miał swój portret przy Grimmuald Place 12.
Armando Dippet - poprzednik Albusa Dumbledore'a. Za jego kadencji, młody Tom Riddle uczęszczał do Hogwartu. Doszło wtedy tez do otwarcia legendarnej Komnaty Tajemnic.
Albus Persival Wulfryk Brian Dumbledre - Wynalazł dwanaście sposobów wykorzystania smoczej krwi. Zabił czarnoksiężnika Grindelwalda. Przez wielu uważany za największego dyrektora Hogwartu. Jedyna osoba, której bał się Lord Voldemort. W drugim tomie został zawieszony w czynnościach dyrektora. W piątym tomie został usunięty z funkcji przez Ministra Magii, jednak wrócił na stanowisko. Był jedyną osobą, która wiedziała o życiu Voldemorta.. Został zamordowany przez Severusa Snape'a. Jego grób mieści się w Hogwarcie na błoniach.
Dolores Jane Umbridge – Objęła stanowisko dyrektorskie po usunięciu Dumbledore'a. Była również pierwszym w historii Wielkim Inkwizytorem. Przed objęciem tego stanowiska była starszym podsekretarzem w biurze ministra, oraz nauczycielem Obrony Przed Czarna Magia.
Minerwa McGonagall - w drugim tomie zastępowała Albusa Dumbledore'a gdy ten był zawieszony. Po śmierci Dumbledore'a objęła stanowisko dyrektora Hogwartu, ale nie wiadomo czy nim pozostanie. Przed tym uczyła transmutacji w Hogwarcie.
Dom:Slytherin Ranga: Siedmioroczniak Punktów: 679 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 94 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Hmy...
Krótko zwięźle i na temat.
A mówiąc ściślej, o niektórych to tak na prawdę nie wiedziałam, albo nie mogę sobie przypomnieć ich
Postawię PO, bo nie ma tutaj zbyt wiele opisów.
Dom:Bezdomny Ranga: Charłak Punktów: 9 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 2 Data rejestracji: 25.08.08 Medale: Brak
Taka mała poprawka: w opisie Dumbledore'a jest informacja, że "zabił czarnoksiężnika Grindelwalda". Każdy kto przeczytał 7. książkę, wie, iż Dumbledore pokonał go w pojedynku, ale nie zabił. Grindelwald zginął z ręki Voldemorta.
Dom:Gryffindor Ranga: Przeciętny Uczeń Punktów: 167 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 22 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Ja również uważam Dumbledora za największego czarodzieja...
A teraz o arcie:
Art zwięzły, ale trochę krótki i brakuje mi zdjęć... Zdjęcia napewno polepszyły by arcik...
Dom:Ravenclaw Ranga: Redaktor Żonglera Punktów: 1046 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 128 Data rejestracji: 29.08.08 Medale: Brak
Artykuł średni. Na poziomie zadowalającym. Ja także uważam, że należało wspomniec coś o portretach byłych dyrektorów i o samym gabinecie. Pomyśl o editcie.
Dom:Hufflepuff Ranga: Dziedzic Hufflepuff Punktów: 6158 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 483 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Hmy...
Krótko zwięźle i na temat.
Dokładnie. Zgadzam się.
Tylko nie wiem czy przypadkiem nie powinno być 'dyrektorzy H.' a nie 'Dyrektorowie H.'.
No cóż, nie wiem. ; p
Na temat, ale za tak krótki art moge dać tylko Z. Mogłeś/łaś napisac więcej, choćby z lekkim humorem, np. jak to ty cofasz się w czasie i ich spotykasz, krótki wywiadzik z każdym, na koniec lista i gotowy świetny art.
Dom:Ravenclaw Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu Punktów: 1818 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 80 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Krótko, ale nic więcej dodawać tu nie trzeba. Artykuł podobał mi się, ale na kolana mnie niepowalił.
"Zabił czarnoksiężnika Grindelwalda."- Dumbledore wcale nie zabił Grinewalda, a jedynie go pokonał, a to znaczna różnica.
Literówki ( zwłaszcza ta "dyrektorowie", troche błędów, ale jakoś to przeboleję. Korci mnie, korci postawić Ci PO, ale ten artykuł moim zdaniem zasługuje tylko na Z, a mogłoby być lepiej. Zdecydowanie jakieś zdjęcia/obrazki polepszyłyby efekt końcowy, a tak to jednak pozostaję przy Z.
Dom:Gryffindor Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru Punktów: 125 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 26 Data rejestracji: 11.11.08 Medale: Brak
No cóż, artykuł średni. Brak mi tu zdjęć i w ogólne tak nieciekawie jakoś.
Tak jakby zrobiona na 'odwal się'. Do tego kilka drobnych lietrówek, ale nie będę się już czepiać...
A mogło być lepiej.
Dom:Gryffindor Ranga: Niewymowny Punktów: 1561 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 60 Data rejestracji: 02.12.08 Medale: Brak
Pyszności! ^^
Takie arty mają tu być. Zwięzłe, nie muszą być takie krótkie, ale bez większych błędów, podsumowanie tego co jest w książce i trochę od siebie.
Nie ma zdjęć- czy każdy art musi mieć zdjęcia?
Wg mnie wyglądałoby tutaj trochę... hmmm... nie na miejscu?
Tak, w tytule jest błąd.
Dom:Slytherin Ranga: Skrzat domowy Punktów: 18 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 6 Data rejestracji: 26.12.08 Medale: Brak
Wydawało mi się, że Snape był przez jakiś czas dyrektorem... Ale dawno nie czytałam 6 cześci, więc najpewniej się mylę... Chyba jak większość stawiam PO To chyba jedyny taki artykuł...
Dom:Gryffindor Ranga: Skrzat domowy Punktów: 18 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 24 Data rejestracji: 29.12.08 Medale: Brak
Brawo!!
Super artykuł . Gratulacje zwięźle na temat i ,, maksimum informacji w minimum treści'' a i nie zgadzam się z Roten bo nie musi być dużo ważne żeby było na temat i dużo informacji tak jak ty napisałeś . Oczywiście dam PO po niestety zauważyłam maluteńkie błędy ponieważ powinno być w tytule Dyrektorzy a nie Dyrektorowie ale to jest naprawdę maluteńki błąd.PO i POZDROWIONKA
Dom:Ravenclaw Ranga: Więzień Azkabanu Punktów: -192 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 3 Data rejestracji: 25.01.09 Medale: Brak
Kilka błędów: przed Minewrą McGonagall jeszcze Severus Snape i Lord Voldemort wykończył Grindelwalda, a Dumbledore stoczył z nim pojedynek, który wygrał. Daję:
Dom:Gryffindor Ranga: Czwartoroczniak Punktów: 206 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 13 Data rejestracji: 26.01.09 Medale: Brak
zapomniałaś o dosyć ważnym dyrektorze dla historii hogwartu. Był nim Severus Snape... według mnie mogłaś do każdego z dyrektorów napisać troszkę więcej... ale z drugiej strony nie pamiętałamo dwóch pierwszych dyrektorach o których pisałaś...
Dom:Gryffindor Ranga: Pięcioroczniak Punktów: 410 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 45 Data rejestracji: 02.02.09 Medale: Brak
Fajny artykuł a jak już ktoś wspomniał Dumbledore nie zabił Grindewalda tylko go pokonał i zabrał mu różdżkę można jeszcze było napisać o kamieniu filozoficznym ja także nie pamiętałem pierwszych dyrektorów. Pomiędzy Umbrige a McGonagall powinien być jeszcze Snape.
Za artykuł dam PO.
Dom:Slytherin Ranga: Uczestnik TT Punktów: 238 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 35 Data rejestracji: 28.08.08 Medale: Brak
Hm, dyrektorzy zostali opisani. Ale przydałby się może jakiś krótki wstęp o tej funkcji. Jest też parę nieścisłości.
Ogólnie- artykuł mnie nie zachwycił jakoś szczególnie, ale jakiś najgorszy też nie jest. Dam Zadawalający.
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.