Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
Nadal tego nie rozumiesz, Riddle? Nie wystarczy po prostu ją mieć! Możesz ją trzymać w dłoni, możesz jej używać, ale przez to nie stajesz się jej prawdziwym właścicielem. Nie słuchałeś tego co mówił Ollivander? To różdżka wybiera czarodzieja... Czarna Różdżka rozpoznała swojego nowego pana, zanim Dumbledore umarł, a był nim ktoś, kto nigdy jej nie dotknął. Odebrał różdżkę Dumbledore'owi wbrew jego woli, nie zdając sobie w pełni sprawy z tego, co uczynił, nie mając pojęcia, że najpotężniejsza, najgroźniejsza różdżka na świecie jest gotowa mu służyć.
W lipcu potwierdzono, że Clémence Poésy (Fleur Delacour) będzie kontynuowała swoją współpracę z domem mody Chloé. Tak samo jak w 2008 roku aktorka jest twarzą kampanii reklamowej perfum. Tym razem zapach nosi nazwę Love Story. Aby zobaczyć spot reklamowy z Clémence, klikajcie tutaj, jeśli zaś chcecie zobaczyć plakat reklamujący nową woń, łapcie tego świstoklika.
W wywiadzie dla Telegraph Poésy tak komentowała swoją wspópracę z Chloé:
Byłam bardzo wzruszona, kiedy Chloe poprosiła mnie, żebym to zrobiła po raz drugi.
Nigdy nie sądziłam, że to się wydarzy. Dorastałam podziwiając poezję ubrań - Chloé był pierwszym domem mody, w którym kupiłam ubrania, kiedy zaczynałam moją karierę aktorską.
O spocie reklamowym: To jest o dziewczynie, która nie chce pozostać w jednym miejscu; w tej reklamie czuje się ruch.
Zródło: mugglenet.com
Napisane przez Ginny Evans
dnia 14 January 2015 22:44
Reklama całkiem ładna, aktorka też, ale znowu uderzyło mnie, jak bardzo ona nie pasuje do roli Fleur nie dziwię się temu jej wzruszeniu współpracą z Chloe, bo udział w takich kampaniach reklamowych to zawsze jest zaszczyt
Rekord OnLine: 5422 Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.