Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Dedykacja
Dedykacja
DEDYKACJA
TEJ KSIĄŻKI
JEST ROZSZCZEPIONA
NA SIEDEM CZĄSTEK:
DLA NEILA
DLA JESSIKI
DLA DAVIDA
DLA KENZIE
DLA DI
DLA ANNE
I DLA CIEBIE
JEŚLI WYTRWAŁ
Z HARRYM
AŻ DO KOŃCA

Rupert o wybranych piosenkach Oasis
Rupert Grint (Ron Weasley)We wrześniowym wydaniu magazynu Q pojawił się artykuł, w którym Rupert Grint, nam znany z roli rudowłosego Rona Weasleya, wypowiada się na temat piosenek zespołu Oasis. Sympatyczny aktor wspomniał także o tym, że to Daniel Radcliffe był dla potterowskiej ekipy filmowej swego rodzaju DJ-em - to właśnie on wybierał muzykę podczas zabiegów związanych z makijażem czy garderobą. Skany artykułu, dzięki uprzejmości portalu Snitchseeker.com możecie znaleźć łapiąc ten świstoklik, a przetłumaczone fragmenty czekają na Was pod czytaj więcej.
Piosenka: "Cast No Shadow"
Rupert: Uwielbiam brzmienie tej piosenki - jest bardzo łagodne. Prawdopodobnie najczęściej słuchaną przeze mnie płytą tego zespołu jest "Morning Glory" - naprawdę można powiedzieć, że podczas nagrywania tego albumu Oasis był u szczytu formy.
Piosenka: "Live Forever"
Rupert: To chyba moja ulubiona piosenka tego zespołu - uwielbiam ten drum beat rozpoczynający utwór. Zawsze będę często odsłuchiwał "Live Forever" - przypomina mi hymn, nigdy mi się nie znudzi.
Piosenka: "Headshrinker"
Rupert: Początkowo ten utwór był wersją b-side (dla "Some Might Say"). Lubię go za fajny tekst i naprawdę proste rymy, które stworzył Noel Gallagher.
Piosenka: "Hey Now!"
Rupert: To zupełnie inna era od czasów "Morning Glory". I ja, i Daniel Radcliffe, jesteśmy wielkimi fanami muzyki, ale to Dan wybiera utwory, które są grane podczas charakteryzacji. Jest raczej wielbicielem zespołu Blur, ja tak pół na pół. Jestem za młody, żeby pamiętać wielką bitwę Oasis i Bluru - miałem siedem lat - ale lubię oba zespoły.

Zródło: snitchseeker.com
Komentarze
Brak dodanych komentarzy.
Oceny

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się.

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Sponsorzy
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~raven F 18-02-2020 22:21

Koniec psot, wracamy do szarości! Czarodziej
~Ginny Evans F 10-02-2020 12:30

co to była za noc!
~Ginny Evans F 10-02-2020 05:49

Dobranoc, hogs! Duch
~raven F 10-02-2020 05:40

Parasite bierze wszystko, serduszko dla Joaquina, ciepły uścisk dla Leo bez Oscara, dziękuję za tę noc, dobranoc :*
~raven F 10-02-2020 05:21

Damn, ale Zellweger przynudza, niech już sobie idzie! Zły
~raven F 10-02-2020 05:16

To co, trzeba obejrzec Judy?
~raven F 10-02-2020 05:16

Tak, ladne to bylo
~Ginny Evans F 10-02-2020 05:12

piękne zwrócenie uwagi, że wszystkie formy opresji są ze sobą połączone, nikt nie jest wolny dopóki wszyscy nie są wolni
~Ginny Evans F 10-02-2020 05:11

I'M NOT CRYING Płacze
~raven F 10-02-2020 05:10

(Wiem, ze mowi Twoim glosem, ale to i tak bardziej moj kolega)
~raven F 10-02-2020 05:08

Fun fact. Slysze jego glos i sie boje. Damn.
~Ginny Evans F 10-02-2020 05:07

Joaquin ♥
~Ginny Evans F 10-02-2020 05:00

zapomniałam, że aktor grający Magnusa w DA nie zyje :/
~raven F 10-02-2020 04:57

O, o! Bedzie Kobe </3
~raven F 10-02-2020 04:47

A Rocketmana to nawet moja mama widziala, pewnie sie ucieszy Oczko
~CynaMona F 10-02-2020 04:42

Niech się pośpieszą z najważniejszymi nagrodami, bo zaraz będę musiała się zbierać Smutny
~raven F 10-02-2020 04:37

Gina Davis!
~raven F 10-02-2020 04:35

No nic, juz wiem, ze Lors przyszedl, dowiedzial sie, ze bede i poszedl.
~Ginny Evans F 10-02-2020 04:34

tak, jak sie wylogowalam to dziala
~raven F 10-02-2020 04:34

Nie wiem, czy to zalezy od komputera, czy np dziala, jesli ktos jest niezalogowany

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
HBD22_Lep
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 60
» Zarejestrowanych: 25,527
» Zbanowanych: 1,582
» Gości online: 328
» Użytkowników online: 2

~Rwjtg
~Epbyc

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59