Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Narzekania Filcha
Narzekania Filcha
Filch wyjął pióro z garnuszka na biurku i zaczął rozglądać sie za pergaminem.
Gnój - syczał jadowicie - wielkie skwierczące smocze kupy... żabie mózgi... szczurze jelita

Zdjęcia z HPiZF
Zakon Feniksa filmW sieci pojawiło się kilka, niepublikowanych wcześniej, zdjęć z planu Zakonu Feniksa. Możemy zobaczyć na nich między innymi Voldemorta, Dumbledore'a, Syriusza, Lucjusza... i kilku innych. Klikajcie na ten link.

Zródło: snitchseeker.com
Komentarze
~Kabaczek F
Dodano dnia 18 May 2009 20:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 656
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 56
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Haha fajna fota Voldemorta i Dumbledore'a. Ogólnie to dobrze, że publikuję takie stare zdjęcia. Uśmiech
~Onyx F
Dodano dnia 19 May 2009 05:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 421
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 10.05.09
Medale:
Brak
Taak. Oczko
Na takie zdjęcia fajnie jest popatrzeć. Oczko
Dumbledore i Voldemort wyglądają jak dobry kumple z przed lat. Oczko
~Lady James F
Dodano dnia 23 May 2009 10:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zastępca Dyrektora
Punktów: 3783
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 997
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Najlepsza fotka to Voldemort i Dumbledore, rozmawiają ze sobą jak starzy, dobrzy kumple. xD Fajne jest też zdjęcie z Lucjuszem i Syriuszem. Oczko
Oceny

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 556
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59