Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Dedykacja
Dedykacja
Dla Neila, Jessiki i Davida, którzy zaczarowali mój świat.
Podsumowanie
Krótkie podsumowanie najważniejszych wątków szóstego tomu. Wszystko według moich subiektywnych opinii. Zapraszam do lektury.


Według mnie Albus Dumbledore nie zostawiłby Harry'ego w takiej sytuacji. Jego rodzice zmarli od śmiertelnego zaklęcia rzuconego przez Lorda Voldemorta, kiedy chłopak miał rok, a Syriusz został zamordowany przez Bellatrix Lastrange. Jeżeli Dumbledore naprawdę umarł, to znaczy że Harry pozostał sam - nie licząc przyjaciół - ponieważ nie ma już żadnego opiekuna, któremu mógłby powierzyć swoje troski, a który wiedziałby jak mu pomoc, poradzić.
Niewiadomo jednak czy Dumbledore pozostawił go tak całkowicie samego, oczywiście biorąc pod uwagę to, że został zabity…


W szóstym tomie spotykamy się z tym, że Dumbledore mówi Harry'emu, że jego krew jest o wiele cenniejsza. Można z tego wnioskować, że dyrektor poświęcił się, nie tylko dla Harry'ego, ale także dla Snape'a. Gdyby Albus przeżył, Severus zginąłby. Jeżeli weźmiemy pod uwagę taką opcję, oznaczałoby to, że Dumbledore zaufał Ronowi i Hermionie, których teraz zadaniem będzie pomoc Harry'emu w poszukiwaniu horkruksów. Podejrzewam, że jedno z nich albo nawet oboje zginą, za co Harry będzie się obwiniać...
Oczywiście w większości książek i filmów dobro wygrywa, więc z góry można przewidzieć, że Voldmort zginie, ale trzy horkruksy przed nimi, dlatego też mam nadzieję, że siódmy tom będzie najdłuższy z wszystkich.


Podejrzewam też, że do Harry'ego, Rona i Hermiony przyłączy sie ktoś z GD, np. Luna bądź Neville, a może nawet któryś z członków Zakonu Feniksa. Wątpię w przyczynienie się Ministerstwa Magii do odnalezienia horkruksów, Bardzo możliwe, że przyłączy się Krum. Nie wiem dokładnie kto to będzie, ale wierzę, że Harry, Ron i Hermiona nie będą zdani sami na siebie.


Bardzo mnie ciekawi co łączy Lorda Voldemorda i Bellatrix Lestrange – w ministerstwie magii, pod koniec piątego tomu, pomógł tylko jej, a pozostałych śmierciożerców zostawił. Śmiem przypuszczać, że coś ich łączy - chodzi mi stosunki rożne od: pan - podwładny.
Bella powiedziała w szóstym tomie: "[...] Nazwał mnie swoją najwierniejszą..." i co jak co, ale chyba nie bez powodu Czarny Pan tak ją wyróżnia? Wiem, że ona ma męża - Rudolfa, ale czy tacy ludzie przed czymkolwiek sie wahają? Dziwne żeby Voldemort miał romans - przecież on nie jest już prawie człowiekiem, jednak dla niego jest ważne, żeby odczuwał pożądanie, nie miłość.





Nadesłane przez: Nesaja
Dodano: 08 2006 sierpień 16 2006 08:57:47
Komentarze
~Rewolucja F
Dodano dnia 03 January 2009 19:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Dyrektor Hogwartu
Punktów: 4576
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 310
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Bardzo możliwe, że przyłączy się Krum.

Ha, ha, ha! Przy tym zdaniu to leżę i się śmieję. Rotfl.
Śmiem przypuszczać, że coś ich łączy - chodzi mi stosunki rożne od: pan - podwładny.

Tak, jasne, jasne. ^^
~~~
Hmm... cały artykuł niespecjalnie mi się podoba, więc nie będę komentować jego treści, bo to jest Twoja - jak to określiłaś/eś - subiektywna opinia.
Mam co do tego jednak pewne zastrzeżenia.
Dlaczego artykuł jest taki krótki? o.O
Czy to są twoje wszystkie przemyślenia?
Ja po przeczytaniu 6. tomu miałam więcej. ;d
~~~
Bądź co bądź, artykuł zły nie jest, ale lepszy mógłby być. Pod względem gramatycznym, interpunkcyjnym czy ortograficznym, nie mam się do czego przyczepić.
Wena życzę i sukcesów.
~Beatrix F
Dodano dnia 11 January 2009 19:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 87
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 05.01.09
Medale:
Brak
Co do Twoich eee pomysłów co do teoretycznego romansu Voldemorta z Belatrix to sądzę, że za przeproszeniem jest to totalna bzdura! Wybacz stary/ Niesaja, ale dla mnie jest to w ogóle bez sensu. Czarny Pan ma się zakochać w jakieś śmiertelniczce? Nieee...uważam to za głupotę i dlatego nie daję żadnej oceny. Myślę, że trochę się skompromitowałeś/aś w moich oczach. Przykro mi.
Aczkolwiek prócz tej "wpadki" nie mam się czego przyczepić. Uważam jednakże, że ten artykuł jest zdecydowanie za krótki.
~Ginewra Potter__Weasley F
Dodano dnia 02 October 2009 18:12
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -39
Ostrzeżeń: 4
Komentarzy: 34
Data rejestracji: 02.10.09
Medale:
Brak
Jeśli Voldi potrafiłby kochać, to nie byłoby całej afery z jego udziałem. Bella+Voldi=nic!!!!!!
Nazwał ją najwierniejszą, bo wolała żyć w Azkabanie niż wyprzeć się Lorda Voldemorta. Pozdrawiam
^Lady Holmes F
Dodano dnia 01 January 2010 11:27
Administrator
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 29123
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 497
Data rejestracji: 21.11.09
Medale:
Brak
Niewiadomo jednak czy Dumbledore pozostawił go tak całkowicie samego, oczywiście biorąc pod uwagę to, że został zabityr30;
Spacja.
Podejrzewam też, że do Harry'ego, Rona i Hermiony przyłączy sie ktoś z GD, np. Luna bądź Neville, a może nawet któryś z członków Zakonu Feniksa.
Literówka.
Wiem, że ona ma męża - Rudolfa, ale czy tacy ludzie przed czymkolwiek sie wahają?
Literówka.
***
Przeleciałam przez ten art jak burza i to mnie zniesmaczyło.
Bella i Czarny Pan razem - Rotfl - chciałabym to zobaczyć.
Jedynie Zadowalający.
~Harry zakochany w Ginny F
Dodano dnia 14 March 2010 15:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 40
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 08.02.10
Medale:
Brak
Voldzio zginie, do Harry'ego, Rona i Hermiony nikt się nie przyłączy, Voldek NIE KOCHA Bellatrix, a Sneape tak naprawdę w siódemce wciąż jest dobry i zabił Dubeldka na jego własne życzenie!
Daję Okropny, a nawet Trolla gdyby się dało.
~rybcia88 F
Dodano dnia 21 March 2010 21:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 4
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 26.08.09
Medale:
Brak
Przyznaję racje poprzednikom Voldemorta nic nie łączy z Bellatrix. Ona jest najwierniejsza i oddała życię za swojego pana ..
~Eisblume F
Dodano dnia 10 May 2010 20:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1201
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 35
Data rejestracji: 04.05.10
Medale:
Brak
Voldemort nikogo nie kocha. Bellatriks wyróżnia tylko dlatego, że była mu wierna od samego początku do samego końca.
Artykuł krótki i jak dla mnie dosyć słaby.
~zuza878 F
Dodano dnia 26 June 2010 13:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 261
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 33
Data rejestracji: 12.06.10
Medale:
Brak
Artykuł dla mnie bezsensu. Dużo z twoich pomysłów się nie sprawdziło. Śmierć Rona i Hermiony, romans Voldemorta? Dobre sobie...
~Hermii F
Dodano dnia 26 August 2010 19:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -134
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 25.08.10
Medale:
Brak
To pod koniec jest ciekawe nie wyobrażam sb Voldemorta żeby kogoś kochał bo to coś nie ma serca tylko by wymachiwał tą różdżką
i mówił zaklęcie Avada Kedavra
~Wasp F
Dodano dnia 29 December 2010 09:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 672
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 17.12.10
Medale:
Brak
Harry zostanie sam z Ronem i Hermioną - Krum na pewno się do nich nie przyłączy, a Ginny, Luna i Neville zostaną w Hogwarcie
Czarny Pan nie potrafi kochać
Snape mimo śmierci Dumbledora zostanie zabity przez Voldemorda
Daje okropny - najpierw przeczytaj książkę,a potem pisz - to co jest w tym artykule to same bzdury
Szkoda, że tu nie ma Trolla, bo wtedy bym Ci go dała!
drogi Gościu
Milva: Rób ostępy po przecinkach.
~Faria7 F
Dodano dnia 18 June 2012 18:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2652
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 48
Data rejestracji: 10.06.11
Medale:
Brak
Trochę bez sensu artykuł, mija się z prawdą. Literówki. Niezbyt mi się podobał ten artykuł. Trochę w tym prawdy, ale niewiele, dlatego daję Z.
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 28 December 2012 01:10
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
z początku pomysły wydawały mi się trafione, no ale tylko z początku romans Czarnego Pana z wariatką Bellą ? Bez przesady, być może Bella by tego sobie nawet życzyła - ale tu pojawia nam się zasadniczy problem - oni oboje nie potrafili kochać, dlatego taki pomysł w ogóle nie wchodził w grę
~Martiz2000 F
Dodano dnia 15 April 2013 21:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Goblin
Punktów: 32
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 15.04.13
Medale:
Brak
Voldemort z Bellą? To jest niemożliwe. Czarny pan kocha tylko nieśmiertelność. A Krum, który ma się przyłączyć do głównych bohaterów?
Nie kupuję tego.
~juliahermiona F
Dodano dnia 18 April 2013 19:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 795
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 119
Data rejestracji: 25.03.13
Medale:
Brak
no spry, ale to raczej nie jest najlepszy artykuł, a już szczególnie dziwi mnie to co sobie pomyślałeś/aś o rzekomym związku Lorda Voldemorta z Bellatriks Lestrange, chociaż na początku trochę mnie zdziwiło, to że uważasz że Ron i Hermiona zginą, do czego oczywiście nie dojdzie, bo na koniec 7części po pokonaniu Voldemorta pobiorą się i będą miećdzieci, ale potem zobaczyłam datę, więc sie domyśliłam że wtedy chyba jeszcze nie bylo w Polsce 7 części, a jak była, to widocznie jej nie przeczytałaś/eś. ja też nie daję żadnej oceny, bo ten atykuł mnie nie urzekl
~wiechlina roczna F
Dodano dnia 04 June 2015 20:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 230
Data rejestracji: 11.05.15
Medale:
Medal
Przeczytałem z przyjemnością, ponieważ wiele przewidywań dotyczących roli rożnych postaci. Okazało się zadziwiająco trafnych, Krum nie dołączył, ale to on naprowadził na temat insygniów. Sugestia romansu Voldemorta i Bellatriks, nigdy do mnie nie przemawiała.Voldemort, klasyczny psychopata, inteligentny, zdecydowany, metodyczny i pozbawiony empatii , a do tego "już nie całkiem człowiek". Dla niego miłość, z wyjątkiem własnej nie istnieje. Bellatriks też raczej, przedkładała pierwszeństwo wspólnych idei, nad uczuciami. Trudno przewidywać przyszłość, ale autorowi, w znacznej części się to udało. Powyżej Oczekiwań.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 13% [3 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 22% [5 głosów]
Zadowalający Zadowalający 48% [11 głosów]
Nędzny Nędzny 4% [1 głos]
Okropny Okropny 13% [3 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 166
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59