Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Płaczący Malfoy
Płaczący Malfoy
- Przestań - jęknęła Jęcząca Marta z jednej z kabin. - Przestań... powiedz mi, co cię dręczy... mogę ci pomóc...
- Nikt mi nie może pomóc - odrzekł Malfoy, dygocząc na całym ciele. - Nie mogę tego zrobić... nie mogę... to nie działa... a jeśli szybko tego nie zrobię... on powiedział, że mnie zabije...
I Harry zdał sobie sprawę, że Malfoy płacze, naprawdę płacze: łzy spływały po jego bladej twarzy i skapywały do brudnej umywalki. A potem westchnął, przełknął głośno łzy, wzdrygnął się, spojrzał w lustro i ponad swoim ramieniem zobaczył Harry`ego.

Młode Pokolenie
GINNY I HARRY POTTER:

James Syriusz Potter jest to najstarszy syn Ginny i Harryego. Jest on na drugim roku szkoły w Hogwarcie. Podobnie jak jego matka i ojciec należy do Gryffindoru. James lubi straszyć Albusa tym, że trafi do Slytherinu i przyniesie wstyd rodzinie. Ma podobny charakter jak osoby od których otrzymał imiona.

Albus Severus Potter jest to drugie dziecko Ginny i Harryego. Ma on 11 lat i właśnie po raz pierwszy jedzie do Hogwartu. Jako jedyny z trójki rodzeństwa ma oczy Lily (matki Harryego). Jest on bardzo podobny do swego ojca. Bardzo się boi, że trafi do Slytherinu, jednak jego obawy rozwiał ojciec mówiąc, że człowiek po którym odziedziczył drugie imię był Ślizgonem i bardzo dzielnym człowiekiem. Powiedział mu też, że Tiara Przydziału jego też chciała umiejscowić w Slytherinie jednak go wysłuchała i przydzieliła go do Gryffindoru. Albus jest z tego samego roku co Rose.

Lily Luna Potter najmłodsza córka Ginny i Harryego. Ma ona 9 lat i nie może się doczekać kiedy w końcu pojedzie do Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Jest z tego samego roku co Hugo. Lily jest bardzo podobna do swojej matki.

RON I HERMIONA WEASLEY:

Rose Weasley jest najstarszą córką Hermiony i Rona. Ma 11 lat i podobnie jak Albus po raz pierwszy jedzie do Hogwartu. Bardzo się cieszy z tego powodu, jednak nie chce trafić do Slytherinu.

Hugo Weasley jest najmłodszym synem Rona i Hermiony. Podbnie jak Lily ma 9 lat. Lily i Hugo bardzo się lubią.

BILL I FLEUR WEASLEY:

Victoria Weasley jest najstarszą córką Billa i Fleur. W jednej ósmej jest willą, co zapewne odziedziczyła po swojej matce. Jest obiektem zainteresowania Teda Lupina. W pociągu James zauważa jak Victoria i Ted Lupin się całują.

Dominique Weasley jest drugą córką Billa i Fleur.
Louis Weasley jest jedynym synem Billa i Fleur.

PERCY I AUDREY WEASLEY:

Molly Weasley córka Percyego i Audrey. Swoje imię odziedziczyła po babci, matce Percyego.

Lucy Weasley córka Percyego i Audrey.

GEORGE I ANGELINA WEASLEY:

Fred Weasley syn Georgea i Angeliny. Swoje imię odziedziczył po bracie bliźniaku Georgea

Roxanne Weasley córka Georgea i Angeliny.

REMUS I NIMFADORA LUPIN:

Ted Remus Lupin syn Nimfadory i Lupina. Podobała mu się Victoria, można to stwierdzi gdy James przyłapuję ich w pociągu jak się całują. Rodzice Teda zginęli gdy był mały w bitwie o Hogwart. Po śmierci rodziców zajmowała się nim babcia Andromeda Tonks, jednak często bywał u Harryego. Ted był podobny do swojej matki, to znaczy był metamorfomagiem. Jego ojcem chrzestnym był Harry Potter.

RUDOLF I LUNA SKAMENDER:

Lorcan syn Luny i Rolfa. Miał brata bliźniaka Lysandera.
Lysander syn Luny i Rolfa. Miał brata bliźniaka Lorcana.

DRACO I ASTORIA MALFOY:

Scorpius syn Draco i Astorii. Jest z tego samego roku co Albus i Rose.






Nadesłane przez: My_Chemical_Romance
Dodano: kwiecień 04 2008 10:28:58
Komentarze
~BabyFace F
Dodano dnia 28 August 2008 21:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 30
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Strasznie dużo tu ,,zgrzytów", powtórzeń i literówek. Nieprzyjemnie mi się czytało ; )
Za często używasz słów ,,jest" i ,,ma", to się rzuca w oczy już na samym początku i raczej nie umila czytania ; ) Podobnie jak powtarzające się ,,Jest on.." ,,Ma on.." i takie tam. Czasem lepiej to skrócić i napisać po prostu ,,Ma 11 lat" i ,,Jest bardzo podobny do ojca", o wiele ładniej brzmi, wierz mi : )
,,Jako jedyny z trójki rodzeństwa ma oczy Lily (matki Harryego)" - oczy Lily (matki Harry'ego) ? Harry miał oczy identyczne do oczu Lily, więc wystarczy napisać, że jako jedyny z trójki rodzeństwa ma zielone oczy swojego ojca. I pamiętaj o apostrofach, szczególnie przy tym: ,,George'a" i ,,Percy'ego".
,,Ma podobny charakter jak osoby od których otrzymał imiona." - to jest chyba spory błąd ortograficzny albo językowy - ,,Ma charakter podobny do charakterów osób, po których otrzymał swoje dwa imiona" - nie uważasz, że tak jest o niebo lepiej ?
,,Lorcan syn Luny i Rolfa.
Lysander syn Luny i Rolfa.
" - ojciec ma na imię Rudolf, a więc Rudolfa, nie Rolfa : )
Jednak widzę, że starałeś lub aś się, żeby wszystko było poprawne i przejrzyste, no i dowiedziałam się kilku nowych rzeczy, oceniłam na Zadowalający ; )
~Bellatrix__Lestrange F
Dodano dnia 12 October 2008 17:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 256
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 12.10.08
Medale:
Brak
Nawet fajny ten artykuł. Piszesz z mnóstwem powtórzeń, co się rzuca w oczy.
Szkoda, że Rowling nie będzie pisała następnych tomów no, ale co jest zaletą książki: zawsze można powrócić do początku. Tylko czy będzie mi się chciało wracać po raz 6? Zobaczymy Uśmiech
~Larikann F
Dodano dnia 01 December 2008 11:33
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 21
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 29.11.08
Medale:
Brak
Mimo iż wreszcie dowiedziałam się jak to było to artykuł nie czytało mi się przyjemnie. Za dużo literówek i powtórzeń. Radzę na przyszłość przeczytać to co się napisało zanim się to zamieści. Dlatego daje tylko Z.
~Carol F
Dodano dnia 06 December 2008 18:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 480
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 06.12.08
Medale:
Brak
Nawet fajny artykuł ale było dużo powtórek, a to sprawiło, że się nie zbyt dobrze czytało. Ale ogólnie fajne, bo nie wiedziałam dużo o tym Młodym Pokoleniu Uśmiech Z
~Madeleine Lestrange F
Dodano dnia 20 December 2008 23:01
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1185
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 129
Data rejestracji: 14.12.08
Medale:
Brak
Wiedziałam o wszystkim. Jednak wiele osób zapewne nie było poinformowanych... Za styl niestety muszę jednak zniżyć ocenę. Artykuł Zadowalający.
~Emily Riddle F
Dodano dnia 02 January 2009 16:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Woźny Hogwartu
Punktów: 954
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 01.01.09
Medale:
Brak
Ciekawy artykuł Uśmiech
Wcześniej wiedziałam o tym wszystkim, tylko nie o Lunie.
Szczerze mówiąc się zdziwiłam, bo ja nic na ten temat nie znalazłam, a byłam ciekawa z kim się związała Luna Rozbawiony
No i teraz już wiem xD
Wcześniej nie słyszałam o tym Skamenderze..
Gratuluję ciekawego artykułu Uśmiech
Daję PO
~ewcia F
Dodano dnia 22 February 2009 20:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 59
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 06.02.09
Medale:
Brak
Sam artykuł jest ciekawy, ale strasznie zdenerwowała mnie Rowling, który poza dziećmi głównych bohaterów nie wymienia innych a nawet mie pisze o losach innych postaci. Skoro zakończyła pisanie książki i nie wspomniala nic na ten temat nie powinna juz o tym mówic w wywiadach ponieważ tak nie zachowuje się profesjonalny pisarz.
~martusia3396 F
Dodano dnia 07 April 2009 13:48
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 233
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 23.03.09
Medale:
Brak
Wg mnie Rowling powinna napisać jeszcze jedną książkę, wktórej wyjaśni kto jest czyim dzieckiem i kto się z kim ożenił Tak w ogóle daję WybitnyCool
~Hirador F
Dodano dnia 18 April 2009 21:36
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 4
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 28.01.09
Medale:
Brak
Dajcie spokój, literówkami zajmują się ludzie do tego powołani. A co do artykułu to dla mnie jest raczej formą... Dokumentacyjną? Zebrane informacje, ale nie wypisane prozą tylko wypunktowane, więc muszą być powtórzenia.
~cocoshocko F
Dodano dnia 24 June 2009 21:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 9
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 15.06.09
Medale:
Brak
Fajnie że w książce nie było wzmianki o większości z tych postaci... Moim zdaniem to bez sensu. Mogła by napisać książkę o młodym pokoleniu naszych bohaterów ;D wtedy było by wiadomo kto, z kim i dlaczego ;P
~Oyster F
Dodano dnia 19 August 2009 20:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 489
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 95
Data rejestracji: 19.08.09
Medale:
Brak
Najbardziej rozśmieszyły mnie dzieci Luny Rozbawiony ona to ma pomysły na imiona. Resztę znałam z Wikipedii, ale osobiście art jako taki. Dużo powtórzeń itp. Zadowalający.
~idejsza F
Dodano dnia 10 October 2009 11:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -69
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 15.09.09
Medale:
Brak
Fajnie się było co nieco dowiedzieć o bohaterach epilogu, jednak przez te wszystkie powtórzenia nie czytało się tego przyjemnie.
~Reveneged F
Dodano dnia 20 October 2009 19:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 20
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 40
Data rejestracji: 16.10.09
Medale:
Brak
Teda zginęli gdy był mały w bitwie o Hogwart

To zdanie lepiej by brzmiało:
Gdy Ted był mały, jego rodzice zginęli w bitwie o Hogwart Oczko
~maruuus F
Dodano dnia 29 November 2009 21:44
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -22
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 15.11.09
Medale:
Brak
Super art. Mam tylko jedno zastrzeżenie, a mianowicie : "George'a". Następnym razem staraj się dodawać apostrof - to ładniej wygląda xD Daję W
~Nigellus_Black F
Dodano dnia 06 February 2010 16:45
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1476
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 171
Data rejestracji: 30.01.10
Medale:
Brak
Zdecydowanie za dużo pojawiło sie tu powtórzeń. To znacznie pogarsza styl tego artykułu. Poza tym zauważył pewien błąd, córka Fleur i Billa powinna mieć na imię Victoire, a nie Victoria. Tak mi się zdaje Oczko Artykuł jest sam w sobie bardziej zbiorem informacji, niż swobodnym tekstem, dlatego też nie mogę ocenić go na wyższą ocenę niż Z ;]
!leea F
Dodano dnia 06 February 2010 19:19
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 11463
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 329
Data rejestracji: 30.01.10
Medale:
Medal
Uuu...dużo powtórzeń, troszkę literówek, ale wracajmy do samej treści twojego artykułu. Bardzo ciekawy, ładnie napisany. Podzielony na akapity z podkreśleniami- co w znacznym stopniu, ułatwia jego interpretację. nie wiedziałam z kim związała się Luna, ani z kim Draco. Najbardziej, przez imię ucierpiał chyba Scorpius ( jak by osobo o imieniu Dracon nie miała żadnego normalnego pomysłu ) i Albus Severus xD. Szkoda mi bardzo Tedy Lupina bo stracił ojca i matkę ( dwie moje ulubione postacie, które nie powinny zginąć ) Smutny

Pomijając błędy ortograficzne- PO
^Lady Holmes F
Dodano dnia 27 February 2010 15:18
Administrator
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 29123
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 497
Data rejestracji: 21.11.09
Medale:
Brak
Podobnie jak jego matka i ojciec należy do Gryffindoru.

Strasznie zgrzyta mi to zdanie.
Jako jedyny z trójki rodzeństwa ma oczy Lily (matki Harryego).

A gdzie apostrof?
Lily Luna Potter najmłodsza córka Ginny i Harryego.

Lepiej by brzmiało:
Lily Luna Potter - najmłodsza córka Ginny i Harry`ego.
Ma ona 9 lat i nie może się doczekać, kiedy w końcu pojedzie do Szkoły Magii i Czarodziejstwa.

Zgubiony przecinek.
Ma 11 lat i podobnie jak Albus, po raz pierwszy jedzie do Hogwartu.

Przecinek zagubiony.
Swoje imię odziedziczył po bracie bliźniaku Georgea

Apostrof.
***
Uff... dużo błędów. Pełno literówek, brak apostrofów, itp.
Daję Zadowalający.
~hermiona1999 F
Dodano dnia 04 March 2010 15:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 195
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 51
Data rejestracji: 27.02.10
Medale:
Brak
Podobają mi się niektóre imiona np.Rose , Lili,Luna,Viktoria,Albus,James.Jednak muszę pogratulować to jest super świetny artykuł , wiele się z niego dowiedziałam,jest bardzo interesujący.Daję Wybitny.
~Lady Bellatriks F
Dodano dnia 14 August 2010 23:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2508
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 31
Data rejestracji: 02.04.10
Medale:
Brak
Niezły artykulik, tylko trochę za dużo błędów ortograficznych i językowych... Dam PO Uśmiech
~Lonney F
Dodano dnia 19 August 2010 17:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 22
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 18.08.10
Medale:
Brak
Hmm... Ciekawie napisane i dużo można się z tego dowiedzieć. Ale jednak fajniej, by było, gdyby Rowling napisała książkę np. "Po Harry'm Potterze" czy coś takiego, a nie udzielała takich informacji w wywiadzie.

Ocena: PO
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 21% [8 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 33% [13 głosów]
Zadowalający Zadowalający 46% [18 głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 310
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59