Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Stroje mugolskie ...
Stroje mugolskie dla czarodziejów
W rogu pola namiotowego utworzyła się już mała kolejka do kranu z wodą. Harry, Ron i Hermiona stanęli na końcu, tuż za dwoma czarodziejami kłócącymi się o coś zażarcie. Jednym był staruszek w długiej nocnej koszuli w kwiatki. Drugi był najwyraźniej pracownikiem Ministerstwa Magii; w ręku trzymał parę spodni w prążki i wyglądał, jakby miał się rozpłakać ze złości.
- Załóż je, Archie, nie bądź głupi, przecież nie możesz paradować w czymś takim, mugole przy bramie już zaczynają coś podejrzewać...
- Kupiłem to w sklepie mugoli. (...) Mugole to noszą.
- Mugolskie kobiety, Archie, nie mężczyźni! Mężczyźni noszą to! - odpowiedział czarodziej z ministerstwa, wymachując spodniami w prążki.
- Ani myślę chodzić w czymś takim - odrzekł oburzony staruszek - Lubię, jak mi przewiewa intymne zakątki, to bardzo zdrowe...

Bellatriks Lestrange


Bellatriks Lestrange zd. Black (ur. 1951r. zm. 2 maja 1998r.) - najstarsze dziecko Durelli Rosier oraz Cygnusa Blacka, siostra Andromedy, Narcyzy oraz Stevena, małżonka Rudolfusa Lestrange, czarodziejka czystej krwi. Jedna z czołowych Śmierciożerców, fanatyczna wielbicielka Czarnego Pana. Po raz pierwszy mamy okazje o niej usłyszeć w piątym tomie sagi - w Zakonie Feniksa.

Pierwsze 30 lat z życia panny Belli

Bellatriks, podobnie jak większość członków swojej rodziny, podczas Ceremonii Przydziału we wrześniu 1962 roku została przydzielona do Slytherinu. Już w młodości wykazywała potężne zdolności magiczne, które niestety głównie służyły jej do złych celów. Tuż po zakończeniu edukacji, prawdopodobnie zgodnie z wolą rodziny, wyszła za swojego dalekiego kuzyna oraz kolegę ze szkoły - Rudolfa Lestrange. Jakiś czas później wraz z nim zasiliła szeregi Śmierciożerców, gdzie dzięki swojej nad wyraz godnej podziwu służbie stała się jedną z najwierniejszych sług Voldemorta.


Bellatriks w latach szkolnych


Dalsze życie, tuż po upadku Czarnego Pana

Jak można się domyśleć, Bellatriks, gdy tylko dowiedziała się o upadku swojego pana postanowiła jak najprędzej go odszukać, gdyż ani na chwilę nie przestała wątpić w jego powrót. Wraz z mężem, szwagrem oraz jednym ze Śmierciożerców - Bartym Crouchem Jr. napadła na małżeństwo Longbottomów, sądząc, iż posiadają oni jakieś informacje odnośnie miejsca pobytu Lorda Voldemorta. Za użycie na nich zaklęcia Cruciatus, które doprowadziło do postradania zmysłów tejże pary, została skazana na dożywotni pobyt w Azkabanie. Mimo jawnego wyroku Bellatriks nie wyrzekła się Czarnego Pana i nadal dozgonnie wierzyła w jego powrót.

Powrót Voldemorta - dalsze losy Bellatriks

Gdy tylko Czarny Pan ponownie się odrodził, było jasne, że pobyt Bellatriks w Azkabanie szybko się zakończy. W 1996 roku doszło do masowej ucieczki grupy Śmierciożerców z więzienia i natychmiastowego dołączenia do swojego pana. W czerwcu, 1996 roku panna Lestrange brała udział w bitwie w Departamencie Tajemnic. Próbowała jak najszybciej zdobyć przepowiednię, aby móc jak najszybciej dostarczyć ją Voldemortowi. Wiedziała jak bardzo jest to dla niego ważne, więc chciała to również wykorzystać do zyskania w oczach swego pana. Wystarczy sobie przypomnieć jej przerażenie, gdy dowiedziała się o zbiciu szklanej kulki oraz panikę, kiedy próbowała wytłumaczyć wszystko Voldemortowi. Podczas tejże bitwy z jej rąk zginął Syriusz Black. Tuż po tym padły słowa, które Harry zapamiętał na długo i wiele razy je do siebie przywoływał: Musisz chcieć go użyć, Potter. Musisz naprawdę chcieć zadać ból... cieszyć się z tego.... Chwile po tym, gdy Voldemortowi nie udało się zwyciężyć był on zmuszony wraz z nią się teleportować. Później miało miejsce jeszcze wiele ważnych wydarzeń, w których brała udział Bellatriks. Oto ich krótki opis oraz jej rola w nich:

* Przysięga wieczysta - w lecie, 1996 roku wraz ze swoją siostra Narcyzą przybyła ona do domu Severusa Snape'a. Wtedy to miały też miejsce wywody Bellatriks, co do "wiarygodności" Mistrza Eliksirów. Jednak później, z nieukrywaną niechęcią została gwarantką Przysięgi Wieczystej, pomiędzy Naryczą, a Severusem. Miała skryta nadzieję, że coś pójdzie nie tak i Snape po prostu zginie.

* Pierwsza bitwa o Howgart - w czerwcu 1997 roku, dzięki udanej naprawie Szafki Zniknięć, wraz z innymi Śmierciożercami dostała się ona do wnętrza Hogwartu. W szkole rozpętała się prawdziwa bitwa, podczas której Bellatriks nie dawała za wygraną. Była świadkiem śmierci Dumbledore'a, na Wieży Astronomicznej. Lestrange była bardzo zadowolona ze śmierci Albusa. Ponownie udało jej się zbiec i powrócić do Czarnego Pana.

* Dwór Malfoy'a - po ucieczce z bitwy Bellatriks na stałe osiadła w domu swojej siostry Narcyzy, który stał się główną siedzibą Voldemorta. Wiadomym jest, że z radością przystanęła ona na prośbę swego pana, kiedy to mogła w swoim rodzinnym skarbcu przechować Miecz Gryffindora oraz jedną najcenniejszych rzeczy Riddle'a - jeden z jego horkruksów. Wystarczy sobie wyobrazić w jak wielką wpadła furię, gdy tuż przy pojmanym przez szmalcowników trio znalazła miecz. Wtedy to zaczęła torturować Hermionę, aby dowiedzieć się, czy nie włamali się oni do jej skarbca i czegokolwiek jeszcze nie zabrali (przez czegokolwiek mamy rozumieć oczywiście horkruksa). Chwilę później miała miejsce ponowna ucieczka głównych bohaterów, która niestety nie zakończyła się zbyt szczęśliwie. Bellatriks zdążyła rzucić nóż w stronę Zgredka, który trafił go prosto w serce.

Druga Bitwa o Hogwart - 2 maja 1998 roku Bellatriks tuż przy boku swojego mistrza brała udział w jednej z największych bitw tamtych czasów. Podczas starcia nie wiadomo dokładnie ile osób ona zabiła. Jednak jest pewne, że z jej rąk zginęła Nimfadora Tonks oraz Remus Lupin. Potem bitwa została chwilowo przerwana i panna Bella wraz z Voldemortem oczekiwała na przybycie Pottera do Zakazanego Lasu. Łatwo jest sobie wyobrazić jej wielką radość, kiedy zobaczyła "martwego" Harry'ego. Niestety było to tylko chwilowe. Tuż po powtórnym przybyciu do zamku ponownie rozgorzała walka. Bellatriks podobnie jak Czarny Pan, walczyła z trzema przeciwniczkami - Luną, Ginny oraz Hermioną. Jednak jej zdolności magiczne przewyższały moce tej trójki, gdyż jak ona sama twierdziła czarnej magii uczyła się od samego Voldemorta. W pewnej chwili zaklęcie Avada Kedavra rzucone przez panią Lestrange o cal minęło Ginny Weasley. Widząc to Molly Weasley z furią ruszyła na Bellę. Obie panie walczyły by zabić. W końcu Bellatriks została przez nią pokonana (prawdopodobnie ugodziło ją w pierś Mordercze Zaklęcie Molly). Szkoda, że nie mogła widzieć z jaką złością przyjął to jej Pan (z pewnością by się to jej spodobało).


Bellatriks podczas pobytu w Azkabanie


Wygląd, cechy charakteru, umiejętności

Bellatriks była wysoką kobietą, o długich, lśniących, grubych czarnych włosach i ciemnych oczach. Miała wąskie usta, mocne szczęki oraz ciężkie powieki. Była dokładnym przeciwieństwem Narcyzy, jednak z kolei bardziej przypominała ona swoją znienawidzoną siostrę Andromedę. Można rzec, że w całej serii zostały przedstawione głównie jej negatywne cechy tj. arogancja, złośliwość, bezczelność, porywczość, okrutność, żądza krwi itd. W wielu momentach mogła ona sprawiać wrażenie osoby niezrównoważonej psychicznie. Wiadomym jest, że Bellatriks była czarodziejką obdarzoną wielką mocą, umiejąca rzucać Zaklęcia Niewybaczalne, niewerbalne oraz znającą się na oklumencji.

Ciekawostki

- W filmowej wersji, w Bellatriks Lestrange wciela się słynna Helena Bonham-Carter.
- Różdżka Belli miała 12 i 3/4 cala długości, włókno ze smoczego serca oraz była wykonana z orzechu włoskiego - bardzo sztywna.
- W filmie jej nazwisko jest dwukrotnie inaczej wymawiane (z akcentem angielskim oraz francuskim).


Komentarze
~lilypotter12 F
Dodano dnia 29 November 2011 19:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 184
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 06.09.11
Medale:
Brak
Bardzo dobry artykuł, jest tak starannie napisany jak o F;eur Delacour polecam!! W oczywiście
~Theodore F
Dodano dnia 29 November 2011 19:51
Zbanowany
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1200
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 94
Data rejestracji: 11.11.11
Medale:
Medal
Twoje artykuły są tak dopracowane, iż mógłbym je czytać ciągle i nie złapałbym ANI jednego błędu. Taka zaleta świadczy o kompetencjach pana Dziedzica - nie dość, że dowcipniś, to jeszcze i pisarczyk. Z pewnością mógłbyś się zapisać do mojej grupy.

Nie mogę tobie postawić innej oceny, ponieważ to byłoby karygodne, więc za bardzo solidną pracę daję W. Gratuluję takiego talentu!
~Helltrix13 F
Dodano dnia 29 November 2011 21:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Lord
Punktów: 3021838
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 78
Data rejestracji: 20.03.11
Medale:
Brak
Całe mnóstwo pomyłek. Nawet nie udało Ci się przepisać poprawnie imion! DRuelli! Fajnie było się dowiedzieć, że Bellatrix miała jakiegoś brata! O_O WTF? Nie ma takiego skrótowca jak "zd.", poprawna forma "z d.".

Miała skryta nadzieję, że coś pójdzie nie tak i Snape po prostu zginie.
Na jakiej podstawie wysnuwasz tak daleko idące wnioski? Może i go nienawidziła, ale Bellatrix wątpiła w to, iż Snape w ogóle zgodzi się złożyć przysięgę. Sam pomysł wyszedł w końcu od Narcyzy, Bella nie miała nawet czasu, by pomyśleć o ewentualnych korzyściach. Dla mnie to zwykła nadinterpretacja.

w czerwcu 1997 roku, dzięki udanej naprawie Szafki Zniknięć, wraz z innymi Śmierciożercami dostała się ona do wnętrza Hogwartu
Przydałoby się tutaj jasno określić podmiot, bo z kontekstu zdania wynika, że to szafka dostała się ze Śmierciożercami do zamku. Przy tym punkcie ważniejszy jest jednak brak informacji o tym, że Bellatrix w zamku pojawia się wyłącznie w filmie!

Malfoy'a
Na litość boską! Pisze się Malfoya! Bez apostrofu! Po 'y' na końcu nazwisk w języku angielskim, nie stosujemy go, gdyż oznacza on pominięcie w wymowie poprzedzającej litery i zastąpienie jej ostatnią. Nie czytamy w końcu "Malfoa", tylko właśnie "Malfoya[ja]".

panna Bella
Panną to ona już nie była...

Masa powtórzeń, liczne literówki, błędy, zły szyk wielu zdań, z których spora część jest niejasna. Całość w mojej ocenie Okropna! ;]
~Kalia F
Dodano dnia 30 November 2011 16:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wybitny Uczeń
Punktów: 629
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 31.10.09
Medale:
Brak
Twój artykuły jest świetny! Nie znalazłam w nim błędów ortograficznych ani interpunkcyjnych. Można w nim znaleźć bardzo ciekawe informacje i ciekawostki dotyczące Bellatriks. Artykuł jest dopracowany i staranny. Zawiera zdjęcia co jest dużym plusem. Artykuł zasługuje na W. I pisz dalej takie charakterystyki!
~Huncwotka F
Dodano dnia 30 November 2011 19:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Animag Lew
Punktów: 544
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 37
Data rejestracji: 15.03.11
Medale:
Brak
Świetny artykuł, daje W. Do tej pory nawet nie podejrzewałam, że Bella miała brata...
~Dagamara18 F
Dodano dnia 30 November 2011 20:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 688
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 95
Data rejestracji: 02.10.11
Medale:
Brak
Muszę powiedzieć że świetny artykułUśmiechPisz tak dalej.
~trampka F
Dodano dnia 02 December 2011 19:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybitny Uczeń
Punktów: 622
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 18
Data rejestracji: 31.07.11
Medale:
Brak
Lubie Belle, a artykuł OK... Pamiętam jak się lałam po tym -Nie w moją córkę SUKO!! Ach.... No także ten daje W Rozbawiony

Dodano dnia 02 grudzień 2011 21:04
Aaa no i jeszcze po długim zastanowieniu i sprawdzeniu w Googlach stwierdzam, że Bella nie miała brata Uśmiech Więc zmieniam ocenę na PO (dzięki Merlinie, że jeszcze nie dodałam wybitnego) i pytam stanowczo: skąd wgl Ci się wziął ten Steven? W książce zero, a przecież Syriusz był ostatnim męskim potomkiem Blacków... No chyba, że mógł zginąć przed pierwszym upadkiem Voldemorta, ale wątpię...

LH: Edycja!
~HardNute F
Dodano dnia 06 December 2011 07:51
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1234
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 155
Data rejestracji: 03.12.11
Medale:
Brak
Bella nie miała brata Stevena!

Zdjęcia są, co jest dużym plusem. Jest również świetnie opisana charakterystyka. Zero błędów interpunkcyjnych i ortograficznych! Dziedzicu, jesteś genialny! Moja ocena: W.
~Bellatrix Lestrange Black F
Dodano dnia 08 December 2011 15:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Prefekt Slytherinu
Punktów: 439
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 32
Data rejestracji: 18.02.11
Medale:
Brak
Daję PO ze względu na parę drobnych pomyłek.
Szczególnie bolesnym dla mnie błędem było złe podanie imienia pani Rosier (!!!Druella!!!).
Bardzo dobry pomysł z fotkami.
Artykuł pomysłowy, ciekawy i szalenie wciągający (zwłaszcza dla mnie jako fanki Bellatrix).
Pozdrawiam!
~dawber1992 F
Dodano dnia 09 December 2011 19:35
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 328
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 08.12.11
Medale:
Brak
naprawfe rzeczowy artykul.nie bede sie czepiac kilku niedociagniec, ktore juz byly nadmienione w poprzednich komentarzach.ciesze sie ze mozna tu znalezc tyle rzeczy na temat bohaterow wystepujacych w ksiazkach chociaz bellatriks lestrange nigdy nie byla moja ulubiona bohaterka bo byla po prostu zdrowo szurnieta.ale to nie miejsce na takie opinie osobistych preferencji .dziekuje w imieniu wszystkich za artykul.daje W Uśmiech pozdrawiam
~Julia_Granger F
Dodano dnia 10 December 2011 22:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 204
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 23
Data rejestracji: 03.08.11
Medale:
Brak
Kocham ten artykuł! Przyjemnie się czyta, jest rzeczowy i przejrzysty. Co do postaci Bellatrix to zgadzam się w 100% z Twoim opisem. Świrnięta babka Uśmiech.
WYBITNY
~arya119 F
Dodano dnia 12 December 2011 19:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 7
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 30.11.11
Medale:
Brak
Wspaniały artykuł!
Przy okazji chciałam dodać ciekawostkę, że słowo ''BELLATRIX'' z łacińskiego oznacza "kobieta żołnierz"
no i tyleUśmiech
~Graupek F
Dodano dnia 14 December 2011 16:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 42
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 09.07.11
Medale:
Brak
Dobry artykół. Jestem jednak nie do końca pewien, ze napisałeś/as go sam. Mimo wszystko .W
~emilyanne F
Dodano dnia 16 December 2011 17:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Dziedzic Gryffindora
Punktów: 5622
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 203
Data rejestracji: 28.10.11
Medale:
Brak
Geniusz z Ciebie Dziedzicu, nie wiem czy chciało by mi się pisać tak szczegółową charakterystykę Oczko Oczywiście Wybitny się należy, bo jak inaczej Rozbawiony Geniusz Rozbawiony
~SevLily36 F
Dodano dnia 20 December 2011 21:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1807
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 91
Data rejestracji: 19.10.11
Medale:
Brak
Nie, nie i jeszcze raz nie! Przede wszystkim: to było o książce czy o filmie? Bo jakoś nie przypominam sobie, żebym czytała o Bellatriks na wieży astronomicznej... a, i nie wiedziałam, że miała brata o_O! Mnóstwo powtórzeń, literówek, źle zbudowane zdania...
Bella jest jedną z moich ulubionych postaci, fajnie, że ukazała się artykuł o niej, ale bardzo się na nim zawiodłam.
~Angel14 F
Dodano dnia 21 December 2011 14:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2184
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 48
Data rejestracji: 16.04.11
Medale:
Brak
Bardzo dobry artykul, milo sie go czytalo, daje W.
~BellaTrixx F
Dodano dnia 25 December 2011 00:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 17
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 04.10.11
Medale:
Brak
-różdżka z orzechu? chyba z orzecha!
- oktrutność - nie ma czegoś takiego jest okrucieństwo
-być "dokładnym przeciwieństwem" ? można być jedynie dokładnie takim samym...
masa podobnych błędów - napisane po polskiemu
myślałam, że dowiem się czegoś nowego, no zaskoczyło mnie tylko że Bella miała brata- błąd
~anex F
Dodano dnia 26 December 2011 22:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 336
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 06.05.10
Medale:
Brak
Ona nie była panną, miała męża Uśmiech Nie mam żadnych ważnych uwag. Super artykuł. Wybitny!
~CzarnaRozdzka43 F
Dodano dnia 04 January 2012 16:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 100
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 03.01.12
Medale:
Brak
Bardzo dużo pomyłek; Po raz pierwszy usłyszeliśmy o niej w czawartym tomie- gdy Harry zajrzał do myślodsiewni Dumbledore'a. Nie wydaje mi się też, żeby miała brata, a jej mąż miał na imię Rudolfus- nie Rudolf. I ten artykuł jest o książce czy o flimie? Bo w szóstym tomie nie czytałam nic o Bellatriks na wieży... (chociaż szkoda) Daję Z.
~Expelliarmus F
Dodano dnia 18 January 2012 10:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 40
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 18.10.11
Medale:
Brak
artykuł jest świetny doskonele opisane losy bellatrix cech charakteru takrze odzzwierciedlają ją samą wybitny
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 71% [35 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 10% [5 głosów]
Zadowalający Zadowalający 12% [6 głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 6% [3 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 342
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59