Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GwnaNowociArtykuyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdyby by(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu by uczy(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz si zalogowa, aby mc zagosowa.
Ostatnie artykuy
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamie Filozofi...
Losowy cytat
Tyrani
Tyrani
Nie rozumiesz? Voldemort sam stworzy sobie najwikszego wroga, podobnie jak wszyscy tyrani na caym wiecie! Masz pojcie, jak bardzo tyrani lkaj si ludzi, ktrych uciskaj? Wszyscy zdaj sobie spraw, e ktrego dnia, wrd wielu ofiar z ca pewnoci znajdzie si kto, kto powstanie przeciw nim i pomci si!
Harry Potter i Wizie Azkabanu - streszczenie
Harry w rodku nocy odrabia w tajemnicy przed Dursleyami zadan na wakacje prac domow. Tak si skada, e powoli dochodzi pnoc, a z jej wybiciem chopak skoczy 13 lat. Jak zwykle nie oczekuje niczego specjalnego w ten dzie, ale tym razem srogo chocia pozytywnie zostaje rozczarowany. Niedugo po pnocy bowiem, za porednictwem sowiej poczty dostaje cakiem sporo przesyek. Jedn z nich jest tradycyjny list z Hogwartu tym razem zawierajcy dodatkowo formularz, ktry podpisany przez opiekuna upowania do odwiedzania wioski Hogsmeade, ale kada kolejna okazuje si by prezentem urodzinowym z doczonymi do yczeniami, za ktre odpowiadaj Ron, Hermiona i Hagrid. wieo upieczony trzynastolatek po raz pierwszy w yciu by szczliwy z faktu, e ma urodziny, ale nazajutrz caa ta rado byskawicznie wyparowaa, a to ze wzgldu na dwie "hiobowe wieci". Pierwsz z nich Harry puci raczej mimo woli, a byo to telewizyjne doniesienie o ucieczce z wizienia seryjnego mordercy, ale druga jak bya nowina o przyjedzie do Dursleyw ciotki Marge, ktrej Potter nienawidzi z jawn wzajemnoci, cakowicie go przygnbia...

Kady dzie spdzony pod jednym dachem z siostr wuja Vernona to dla Harry`ego prawdziwy trening trzymania nerww na wodzy, ktry ostatecznie koczy si fiaskiem. Ostatniego wieczoru jej pobytu na Privet Drive, sprowokowany Potter traci cierpliwo i przy uyciu magii nadmuchuje ciotk niczym balon, po czym bez chwili zastanowienia pakuje si i ucieka z domu, a trzeba przy tym doda, e odchodzi z niepodpisanym formularzem. Dzieem przypadku podczas bkania si po mugolskich przedmieciach, chopak trafia na czarodziejski autobus zwany "Bdnym Rycerzem", ktrym dociera do Dziurawego Kota w Londynie. W czasie podry dowiaduje si take, e zaobserwowany w dzienniku telewizyjnym morderca, nazywajcy si Syriusz Black, jest czarodziejem, a uciek z Azkabanu, wizienia dla czarodziejw. We wspomnianym Dziurawym Kotle na Harry`ego czeka sam minister magii - Korneliusz Knot. Co ciekawe, nie karze on Pottera, ale informuje o doprowadzeniu ciotki do stanu normalnoci oraz prosi go o to, aby do koca wakacji mieszka w owym pubie i podczas spacerw nie zapuszcza si do mugolskiego Londynu tylko spacerowa po Poktnej.

Danej obietnicy dotrzyma, a wkrtce, na dzie przed odjazdem, doczyli do niego Hermiona i Weasleyowie. Dziewczyna w ramach prezentu urodzinowego od rodzicw kupuje sobie kota, ktrego ze wzgldu na specyficzn anatomi nazywa Krzywoapem. Wieczorem tego samego dnia, Harry przez przypadek podsuchuje rozmow pastwa Weasleyw, z ktrej wnioskuje, e Syriusz Black uciek z Azkabanu, aby go zabi i to byo powodem nietypowego potraktowania go przez Knota. Nazajutrz wszyscy docieraj na dworzec samochodami podstawionymi przez Ministerstwo Magii, a na miejscu ojciec Rona przekazuje Harry`emu te informacje, ktre chopak sam wczeniej podsucha. Decyduje si nimi podzieli z dwojgiem najlepszych przyjaci, ktrzy przyjmuj to gorzej ni przypuszcza, waciwie wpadaj w panik. Nieszczeglnie sympatyczn podr zakca dodatkowo pojawienie si w pocigu dementora - potwornego stworzenia bdcego jednym ze stranikw Azkabanu. Na skutek tego spotkania Harry mdleje syszc jednoczenie w swoim umyle gosy przykrej przeszoci woajce jakby z gbi duszy... Potwora przepdza nowy nauczyciel obrony przed czarn magi - Remus John Lupin, z ktrym trjka przyjaci dzielia przedzia.

Po przybyciu na zamek Hogwart, Harry na wasnej skrze przekonuje si jak byskawicznie rozchodz si niektre wieci. O jego niemiej przygodzie z dementorem wie ju profesor McGonagall i z miejsca dokada stara o stan zdrowotny chopaka, ale wie rwnie wikszo szkoy z Malfoyem na czele, ktry nie szczdzi Potterowi przykrych zoliwoci. Podczas uczty inauguracyjnej Dumbledore komunikuje, e dementorzy bd penili w tym roku rol ochrony szkoy oraz zostaje podana oficjalna informacja o nowym nauczycielu obrony przed czarn magi, a take o nowym wykadowcy opieki nad magicznymi stworzeniami, ktrym ku zdumieniu wszystkich zostaje Rubeus Hagrid. Harry, Ron i Hermiona oczywicie serdecznie gratuluj mu tej nominacji, ale z ma dawk sceptycyzmu myl o czekajcej ich nastpnego dnia lekcji z duym przyjacielem...

Pierwsz lekcj w semestrze mia by nowy przedmiot jakim jest wrbiarstwo, ktre wykada profesor Trelawney. Nie by to wymarzony pocztek semestru. Pani profesor okazaa si by pozerk o sztucznie eterycznym gosie, ktra co gorsza szybko, ale do przekonujc przepowiedziaa Harry`emu mier widzc j w ukadzie fusw w jego filiance, ktre to fusy tworzyy ponuraka, najgorszy omen w wiecie czarodziejw. Mimo i Potter nie daje wiary w autentyczno tego typu wrb to odczuwa zdenerwowanie, gdy wydaje mu si, e kilkakrotnie widzia ju ponuraka. Czarnych myli nie odpdza od niego nawet Hagrid, ktrego pierwsza lekcja koczy si nieszczliwym wypadkiem. Na inauguracyjnych zajciach, nowy profesor pokazuje trzecioklasistom hipogryfy: niezwyke stworzenia bdce w poowie olbrzymimi orami, a w poowie komi. Lekcja przebiega interesujco i bez zakce dopki na scen nie wkracza Malfoy i wiadomie obraa niezwykle honorowe stworzenie. Hipogryf zwany Hardodziobem, ktrego wczeniej ujedzi Harry, rani Malfoya w rami, a tym samym stawia pod znakiem zapytania kontynuacj nauczycielskiej kariery Hagrida, zwaszcza, e ojciec Draco wci ma due wpywy w tym take na szko... W nerwowej atmosferze upywaj Gryfonom pierwsze dni szkoy, a pozytywnie przeomowym punktem okazuje si by obrona przed czarn magi wykadana przez nowego nauczyciela. Profesor Lupin przygotowujc interesujce zajcia, podczas ktrych modzi czarodzieje uczyli si walki z widmem zwanym boginem, ktre przybiera posta tego czego w danej chwili si boimy, szybko zaskarbi sobie sympati, szacunek i zaufanie podopiecznych. Obrona przed czarn magi staa si ulubionym przedmiotem wikszoci trzecioklasistw nie wyczajc Harry`ego, ktry poza tym z kadym dniem co raz bardziej nienawidzi wrbiarstwa.

Dla Pottera rozpoczynaj si treningi quidditcha i ju na wstpie pierwszego z nich, Wood uwiadamia swoj druyn jak bardzo jest zdesperowany, eby zdoby puchar poniewa to jego ostatni rok nauki w Hogwarcie. Pena pasji przemowa obrocy mobilizuje ca druyn. Po powrocie do pokoju wsplnego, Harry`ego nie czeka jednak przyjemna wiadomo. W Halloween odbdzie si pierwszy wypad do Hogsmeade, a najprawdopodobniej chopak bdzie jedynym trzecioklasist, ktry si tam nie uda ze wzgldu na brak podpisanego formularza. Samotny i rozgoryczony odwiedza profesora Lupina, podczas ktrej to wizyty do gabinetu przychodzi Snape przynoszc Lupinowi tajemniczy wywar, ktre ten ku zdumieniu Pottera wypija. Wieczorem ma miejsce tradycyjna uczta z okazji Nocy Duchw, po ktrej dochodzi do mrocych krew w yach wydarze. W rodku nocy do zamku wamuje si Syriusz Black. Ucieka jednak pozostawiajc po sobie lad w postaci zniszczonego ptna obrazu z Grub Dam. Dumbledore nakazuje wszystkim uczniom spdzenie nocy w Wielkiej Sali podczas, gdy sam wraz z nauczycielami przeczesuje zamek w poszukiwaniu zbiega co ostatecznie nie przynosi jakichkolwiek efektw. Dyrektor wyciga jednak wnioski i dokada stara, aby wprowadzi w szkole wszystkie moliwe rodki bezpieczestwa.

Z niewiadomych przyczyn profesor Lupin nie pojawia si na kolejnej lekcji obrony przed czarn magi, a w charakterze jego zastpcy do klasy przychodzi, o zgrozo, profesor Snape, dla ktrego jest to znakomita okazja do pognbienia Gryfonw. Rozpoczyna si rwnie sezon quidditcha, ale tym razem zamiast tradycyjnej inauguracji meczem Gryffindor - Slytherin, mamy rywalizacj Gryffindoru z Hufflepuffem. Mecz okazuje si nieatwy, gra odbywa si w trudnych warunkach, ale Potter jest bliski zapania znicza. Niestety, z bliej nieokrelonych przyczyn na boisko przychodz dementorzy, czego nastpstwem jest jego upadek z mioty. Znicza apie szukajcy Puchonw - Cedrik Diggory, Gryfoni przegrywaj, a ukochana miota Harry`ego - Nimbus 2000, zostaje zniesiona poza pole gry i uderza w Wierzb Bijc. Po tym wydarzeniu profesor Lupin obiecuje Harry`emu, e nauczy go jak broni si przed destrukcyjnym wpywem dementorw, aby taka sytuacja nie miaa ju nigdy miejsca. Czar goryczy jak nosi w sobie Potter przepenia wiadomo o nastpnym wypadzie do Hogsmeade, w ktrym chopak rzecz jasna nie ma prawa uczestniczy. Nie ma prawa, ale rzecz jasna nie jest to niemoliwe. Pomagaj mu w tym Fred i George Weasleyowie ofiarowujc mu Map Huncwotw - niezwyky "system nawigacji" po Hogwarcie i okolicach, ukazujcy rwnie wszystkich ludzi przebywajcych w obrbie przedstawionych graficznie terenw i tajne przejcia, z ktrych kilka prowadzi prosto do Hogsmeade. Bez chwili wahania Potter udaje si do wioski, gdzie spotyka przyjaci i o wszystkim im opowiada. Staje sie niestety take mimowolnym wiadkiem rozmowy kilkorga nauczycieli, ministra magii i barmanki z pubu Trzy Mioty - Madame Rosmerty, z ktrej dowiaduje si, e Syriusz Black by najlepszym przyjacielem jego ojca, a take chrzestnym chopaka, ale to on odpowiada za doprowadzenie Voldemorta do Potterw...

Te rewelacje sprawiaj, e Harry jest jednoczenie wcieky i zaamany, a to drugie uczucie dzieli z nim rwnie Hagrid, ktry zostaje wezwany na przesuchanie w sprawie agresywnego zachowania Hardodzioba. W przypadku przegranego procesu hipogryf zostanie skazany na mier. Tymczasem nadchodzi Boe Narodzenie i Potter otrzymuje wspaniay prezent - Byskawic, najlepsz miot sportow jak do tej pory wyprodukowano. Podniecenia jakie podarek wywoa u niego i Rona nie podziela Hermiona, ktra podejrzewa, e mgby j przysa Black, a jego cele niekoniecznie miay by szczytne. Dziewczyna mwi o tym profesor McGonagall, ktra konfiskuje miot na czas bliej nieokrelony. To niesamowicie denerwuje chopcw czego efektem jest ktnia z Hermion. Harry rozpoczyna spotkania z profesorem Lupinem, podczas ktrych uczy si zaklcia Patronusa powstrzymujcego dementorw, ale pocztkowo nie wida rezultatw mimo czynionych postpw. Po jednym z tych spotka osabiony, ale i zamylony Harry wpada na korytarzu na profesor McGonagall, ktra w kocu oddaje mu Byskawic. Po powrocie do pokoju wsplnego przez moment wydaje si, e wszystko wrci do normy, ale sprawy przybieraj nieoczekiwany obrt: szczur Rona, Parszywek znikn i istniej niezbite dowody na to, e zjad go kot Hermiony.

Gryfonw czeka drugi mecz, mecz z Krukonami, od ktrego w duej mierze zaley jak potocz si losy walki o puchar. Byskawica w druynie zdecydowanie podnosi morale wszystkich zawodnikw Gryffindoru i daje to skutek, gdy pokonuj oni reprezentacj Ravenclawu w piknym stylu. Radosna zabawa trwa do pna, a kiedy wszystkich ju ogarn bogi sen do zamku ponownie wamuje si Syriusz Black, ale tym razem dostaje si a do dormitorium trzynastoletnich Gryfonw, gdzie przez nieostrono budzi Rona, ktry swoim krzykiem budzi p Gryffindoru i Black tym razem take ucieka nie dajc si schwyta. Pomimo wszystkich rodkw ostronoci Harry znw nielegalnie odwiedza Hogsmeade. Przez gupot daje si tam zobaczy Malfoyowi, ktry natychmiast informuje o tym Snape`a czym oczywicie pakuje Pottera w powane kopoty. Z opresji wybawia go Lupin, ale przy okazji go strofuje i poznaje sekret jakim jest Mapa Huncwotw, ktra w efekcie zostaje mu skonfiskowana. Na domiar zego Hagrid przegra proces i na Hardodzioba zapad wyrok mierci...

Nadchodzi fina rozgrywek w Quidditchu - Gryffindor kontra Slytherin. Aby da kocowe zwycistwo swojej druynie, Harry musi zapa znicza, gdy Gryfoni bd mieli ponad 50 punktw przewagi. Udaje mu si ta sztuka i Gryffindor zdobywa puchar rozgrywek szkolnych w Quidditchu. Euforia po tym zwycistwie trwaa jeszcze kilka dni, tak e zanim si wszyscy obejrzeli czekay ich ju egzaminy kocowe. Podczas sprawdzianu z wrbiarstwa profesor Trelawney wpada w niezidentyfikowany trans i mwi, e jeszcze przed pnoc wierny suga Voldemorta wyruszy by poczy si ze swoim panem... Wieczorem tego samego dnia ma odby si egzekucja Hardodzioba. Trjka przyjaci udaje si do Hagrida, gdzie o dziwo znajduj teoretycznie martwego Parszywka. Oddalajc si od chatki sysz jak hipogryf zostaje city, a w drodze powrotnej Parszywek wyrywa si Ronowi, ktry w chwil pniej zostaje zaatakowany przez olbrzymiego, czarnego psa i razem znikaj w jamie pomidzy korzeniami Wierzby Bijcej. Harry i Hermiona ruszaj ich ladem a docieraj do Wrzeszczcej Chaty.

Tam okazuje si, e pies jest animagiem, a w dodatku Syriuszem Blackiem. Po chwili do "wesoego zgromadzenia" docza niespodziewanie profesor Lupin, ktry wita si z Blackiem niczym ze starym przyjacielem. Zaskoczenie t sytuacj nie rozadowuje napicia, wrcz przeciwnie: modzi Gryfoni z Harrym na czele czuj si zdradzeni i oszukani. Lupin uspokaja jednak wszystkich i opowiada skomplikowan histori za spraw, ktre wychodzi na jaw, e to oni, Remus i Syriusz wraz z Jamesem - ojcem Harry`ego i Peterem Pettigrew stworzyli Map Huncwotw, e Parszywek to animag, wanie Peter. Mwi te o swoim wilkoactwie i wielkiej braterskiej przyjani wymienionych wyej "huncwotw" i ich nienawici do Snape`a. Dziwnym trafem mistrz eliksirw zjawia si we Wrzeszczcej Chacie i stara si przej inicjatyw, ale udaremniaj mu to Harry, Ron i Hermiona rzucajc na niego zaklcie rozbrajajce. Syriusz mwi, e to Pettigrew zdradzi rodzin Potterw, a nastpnie upozorowa swoj mier i odci sobie palec, a kiedy Black zobaczy go na zdjciu postanowi uciec z Azkabanu, odnale go i pomci przyjaciela. Rzeczywicie: Parszywek okazuje si nie by szczurem i przybiera posta owego Glizdogona, a ponadto przyznaje sie do winy. Harry nie pozwala jednak Syriuszowi i Lupinowi zabi go. Uwaa, e jego ojciec nie chciaby, aby jego najlepsi przyjaciele stali si mordercami przez kogo tak ndznego... Kiedy wszyscy opuszczaj Wrzeszczc Chat i sytuacja wyglda na opanowan i zaagodzon nastpuje co najmniej podanego. Ot, jest penia i Lupin przemienia si w wilkoaka, a w czasie wywoanego tym zamieszania ucieka Pettigrew. Co wicej, na boniach pojawiaj si setki dementorw chccych wyssa dusze z Syriusza i Harry`ego. W ostatniej chwili odpdzi ich Patronus niewiadomego pochodzenia, a w chwil potem Potter straci przytomno.

Obudzi si wraz z pozostaymi w skrzydle szpitalnym, gdzie czekaa informacja, e Syriusz zosta zapany i czeka na zoenie "pocaunku dementora". Wydawaoby si, e wszystko stracone, ale jako wiateko nadziei pojawia si Dumbledore, ktry sugeruje Hermionie, eby uya zmieniacza czasu, ktry jak si okazao suy jej przez cay rok w celu zaliczania wszystkich przedmiotw. Idc za rad dyrektora Harry z Hermion cofaj si w czasie i w efekcie ratuj Hardodzioba, na ktrym ucieka uratowany rwnie przez nich Syriusz. Zbiegnicie tego ostatniego zaamuje Knota i niezwykle rozsierdza Snape`a ku uciesze wiadomej trjki i Dumbledore`a.

Ostatnie dni semestru miny spokojnie jeli nie liczy pewnego incydentu. Wci rozgoryczony Snape wyjawi przed szko "futerkowy" sekret Lupina i ten zoy rezygnacj i opuci stanowisko. Wyniki egzaminw okazay si pozytywne dla wikszoci i zanim si obejrzeli siedzieli ju w pocigu szybko zmierzajcym na poudnie. W trakcie podry Harry otrzyma list od Syriusza, w ktrym ojciec chrzestny wyzna mu i to on wysa Byskawic oraz doda, e Ron moe zatrzyma swk jaka przyniosa list poniewa bd co bd z jego powodu straci szczura. Doczy take pozwolenie dla chrzeniaka, aby mg odwiedza Hogsmeade. Szczliwy Harry powrci do Dursleyw, ktrzy nie byli ju dla niego jedyn rodzin...




Nadesane przez: Liondragon
Dodane: 30 2007 12:20Kotecek4
Komentarze
~BlackBack F
Dodano dnia 10 August 2010 11:54
Uytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktw: 57
Ostrzee: 2
Komentarzy: 26
Data rejestracji: 08.08.10
Medale:
Brak
Dobre streszczenie, ale polecam innym tez przeczytac ksike bo z niej sie wiecej dowiecie s tam dialogi i jest wiecej szczegw ja sam nie lubie zabardzo czyta strzeszcze! za to strzeszczenie daje ci N.
~SophieSerpens F
Dodano dnia 29 June 2011 09:37
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Dorosy Czarodziej
Punktw: 877
Ostrzee: 0
Komentarzy: 38
Data rejestracji: 28.06.11
Medale:
Brak
Cakiem nieze streszczenie, chocia po co w ogle je tworzy? "Harry Potter" w oryginale jest najlepszy! xD
~seba5111998 F
Dodano dnia 11 December 2011 11:39
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktw: 35
Ostrzee: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 30.08.11
Medale:
Brak
wietne streszczenie: dugie, ale nie nudne. Gdybym nie przeczyta wszystkich czci Harrego Pottera 6 razy to jeszcze bardziej bybym zachwycony.
~CzarnaRozdzka43 F
Dodano dnia 07 January 2012 20:19
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Waciciel Pamitnika
Punktw: 100
Ostrzee: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 03.01.12
Medale:
Brak
Fajne i wyczerpujce streszczenie, chocia myl, e w przypadku Harry'ego jest troch niepotrzebne. Zgadzam si z ciemn100:
Streszczenie fajne i ciekawe, jednak ksika to nie to samo. Streszczenia czsto si przydaj, ale nie w przypadku Harry'ego. Tutaj czytanie jest po prostu przyjemnoci!

Jednak, jeli komu naprawd si nie chce czyta tej ksizki, to to streszczenie naprawde mu si przyda. Daj PO.
~SevLily36 F
Dodano dnia 02 April 2012 20:55
Uytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktw: 1807
Ostrzee: 1
Komentarzy: 91
Data rejestracji: 19.10.11
Medale:
Brak
a, wietne streszczenie, wszystkie najwaniejsze elementy s w nim zawarte Rozbawiony Gratulacje i Wybitny!
~Hannibal F
Dodano dnia 11 May 2012 19:17
Uytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Horkruks
Punktw: 7188
Ostrzee: 0
Komentarzy: 76
Data rejestracji: 04.04.12
Medale:
Brak
Dugie, porzdne, do szczegowe jak na streszczenie. Szkoda, e Potter nie jest lektur w szkole (w kadym razie u mnie go ie ma, nie byo i nigdy nie bdzie), bo wtedy wiele osb signovy wanie do tego streszczenia. Zasuone W.
~milka2596 F
Dodano dnia 17 November 2012 08:37
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Mugol
Punktw: 2
Ostrzee: 3
Komentarzy: 18
Data rejestracji: 14.11.12
Medale:
Brak
Bardzo podobaj mi si twoje streszczenia , ale po co je czyta jak mona przeczyta ksike i o wiele wicej si wieUmiech
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 02 January 2013 01:01
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktw: 256094
Ostrzee: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Kolejne bardzo dobrze napisane streszczenie Umiech Daj W
~Charlie F
Dodano dnia 05 January 2013 18:23
Uytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktw: 2595
Ostrzee: 2
Komentarzy: 179
Data rejestracji: 06.11.11
Medale:
Brak
Streszczenia bardzo dobre. Dugie, ale przynajmniej jest wicej szczegw. Dam ci W.
~Fleur Potter F
Dodano dnia 08 June 2015 13:51
Uytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Waciciel Pamitnika
Punktw: 107
Ostrzee: 1
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 28.05.15
Medale:
Brak
Moim zdaniem artyku jest wietny, dugi, bez adnych bdw
( przynajmniej ich nie zauwayam, ale, jeli s to bardzo przepraszam. )
Ja nie uwaam take, e to streszczenie, jesli co to jest bardzo dugi artyku. Ale wszystko jest OK, wic daj WYBITNYUmiech.
~Glanvak F
Dodano dnia 14 March 2021 14:56
Uytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Goblin
Punktw: 34
Ostrzee: 0
Komentarzy: 25
Data rejestracji: 14.03.21
Medale:
Brak
doxycycline adond puedo comprar
~BethhKak F
Dodano dnia 28 December 2021 02:15
Uytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Drugoroczniak
Punktw: 84
Ostrzee: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 27.12.21
Medale:
Brak
ПО Леон для смартфонов и планшетов можно загрузить напрямую с сайта букмекера или из моби-версии. Там же находятся указания, как скачать Леонбетс на Android или АйОС и как инсталлировать приложение на ваш гаджет. Программы полностью бесплатны.
Обзор программ .
Загрузить программу БК Леонбетс можно с сайта букмекера (для Андроид) или из ЭппСтора (программа для АйОС). ПО по своим функциям полностью повторяют компьютерную и моби-версию Leonbets.
Есть скачать ПО Леонбетс, можно линию котировки, обращаться в техподдержку, участвовать в акциях и многое другое. Доступно несколько методов пополнения счета, в том числе ApplePay и Самсунг Пэй. Леон установить следует еще и по причине наличия функции графического отображения хода событий - благодаря этой опции вы сможете мониторить все, что случается в игре в режиме реального времени.
Технические характеристики ПО для Андроид:
1. Версия (на 18.11.2021) - 6.28.1.
2. Размер файла - 41,98 МБ.
3. Язык - русский.
4. Категория - Спорт, ставки.
5. Наличие в ПлейМаркет - нет.
6. Разработчик -Леон.
7. Рейтинг - 4,5 из 5,0.
Технические характеристики ПО для АйОС:
1. Совместимость: iPhone- требуется iOS 12.1 или новее; iPad- требуется iPadOS 12.1 или новее; iPodtouch-требуется iOS 12.1 или новее.
2. Размер файла - 42,4 МБ.
3. Язык - русский.
4. Категория - Спорт, ставки.
5. Наличие в AppStore- да.
6. Разработчик -Леон.
7. Рейтинг - 4,5 из 5,0.
ПО Leonbets на Андроид.
Загрузить Леон на Андроид можно прямо с сайта букмекерской конторы. В магазине "ПлейМаркет" эту программу не найти из-за политики компании Google.
Установка ПО для Android :
1. Зайдите на сайт leon.ru с мобильного телефона .
2. Сверху будет кнопка "Скачать", а рядом - баннер о бесплатной ставке при регистрации в приложении .
3. После клика на "Скачать" всплывет новое диалоговое окно с предложением скачать apk. Подтвердите скачивание.
4. Установочный файл программы сохранится в памяти гаджета. Далее его файл можно отыскать на устройстве и начать установку инсталляцию.
5. Дождитесь окончания распаковки файла. На экране появится сообщение с кнопками "Готово" и "Открыть".
Приложение на АйОС.
Программа для iOS от Леон имеет мало отличий от аналога для Android. Скачатьприложение Леонбетс на iPhone можно из официального магазина AppStore.
Новые версии будут устанавливаться автоматически при подключении соответствующей опции. Возможна авторизация по Face ID и Touch ID.
Софт на Виндоус.
ПО Leon на компьютер невозможно. Продукт не разработан букмекером.
Отзывы пользователей.
Если судить по по средней оценке (4,5), программы для Android и iOS оставляют у пользователей больше положительных, чем плохих впечатлений. Из плюсов бетторы выделяют фрибет за регистрацию , своевременные выплаты и приятный интерфейс. Из недостатков выделяют отсутствие видеотрансляций матчей и статистики.
https://www.rodi.ru/forum/-847
Приложение Leon для телефонов Софт Leonbets для телефонов Софт Леон для смартфонов и планшетов Софт Leon для мобильных устройств Софт Leon для телефонов 2506e53
приложение бк Леон
~PrestarelyhKak F
Dodano dnia 08 January 2022 10:00
Uytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Waciciel Pamitnika
Punktw: 105
Ostrzee: 0
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 31.12.21
Medale:
Brak
Дамы и господа. Недавно я нашёл пансионат престарелых Доброта в Минске. Со временем появилась необходимость в дополнительном присмотре за пожилыми близкими, но времени не хватает.
Поэтому вопрос для многих очень требующий решения. Если вы тоже в подобной ситуации, тогда вам поможет Пансионат для пожилых и инвалидов "Доброта" в Белоруссии.
http://getrejoin.com/ru/question/uslugi-nedorogogo-doma-dlya-prestarelyh-v-minske-1666899.html
Пансионат для пожилых людей в Минске Дом престарелых Доброта c3189ee
~medinheld F
Dodano dnia 14 November 2022 15:58
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Mody Czarodziej
Punktw: 755
Ostrzee: 0
Komentarzy: 378
Data rejestracji: 13.11.22
Medale:
Brak
Pericytes are capillary associated vessel wall mural cells and, together with neural cells and endothelial cells ECs, part of the so called neurovascular unit NVU, the structure underlying the BBB 3 <a href=http://clomid.mom/>clomid for pregnancy</a> Tamoxifen resistant growth is also stimulated by the upregulation of growth factor signaling pathways HER2, IGFR1, and FGFR1 and subsequent activation of the mitogen activated protein kinase MAPK cascade or phosphoinositide 3 kinase PI3K pathway
~medinheld F
Dodano dnia 22 November 2022 15:06
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Mody Czarodziej
Punktw: 755
Ostrzee: 0
Komentarzy: 378
Data rejestracji: 13.11.22
Medale:
Brak
Belleview Dr <a href=http://clomid.mom/>where can i buy clomid from india</a>
~MorrisDooke F
Dodano dnia 26 December 2022 17:03
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktw: 151
Ostrzee: 0
Komentarzy: 81
Data rejestracji: 24.12.22
Medale:
Brak
<a href="https://www.hydroxychloroquinex.com/#">chloroquine over the counter uk</a>
~MorrisDooke F
Dodano dnia 27 December 2022 05:23
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktw: 151
Ostrzee: 0
Komentarzy: 81
Data rejestracji: 24.12.22
Medale:
Brak
https://www.hydroxychloroquinex.com/# hydroxychloroquine mechanism of action
~Neloseela F
Dodano dnia 25 January 2023 01:21
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Dorosy Czarodziej
Punktw: 853
Ostrzee: 0
Komentarzy: 425
Data rejestracji: 23.01.23
Medale:
Brak
Fritz and colleagues 22 recently identified microsomal epoxide hydrolase as a predictor of the tamoxifen response in breast cancer <a href=https://doxycycline.buzz>doxycycline interactions</a>
~Neloseela F
Dodano dnia 31 January 2023 15:50
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Dorosy Czarodziej
Punktw: 853
Ostrzee: 0
Komentarzy: 425
Data rejestracji: 23.01.23
Medale:
Brak
Navarro D, Doreste H, Cabrera JJ, Morales M, DГ­az Chico JC, DГ­az Chico BN <a href=http://nolvadex.hair>will nolvadex raise testosterone</a>
~IssuepGes F
Dodano dnia 08 February 2023 20:57
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Picioroczniak
Punktw: 377
Ostrzee: 0
Komentarzy: 192
Data rejestracji: 08.02.23
Medale:
Brak
Typically, individuals parti****te in 12 to 20 weekly sessions that last from 1 to 2 hours each, Davis Studio Vermont weight loss healthy meals with a goal of weight loss in the range of 1 <a href=http://zithromax.top>azithromycin 250</a> t have any mature folicles
Dodaj komentarz
Zaloguj si, aby mc doda komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani uytkownicy mog ocenia zawarto strony

Zaloguj si lub zarejestruj, eby mc zagosowa.

Wybitny Wybitny 71% [45 gosw]
Powyej oczekiwa Powyej oczekiwa 22% [14 gosw]
Zadowalajcy Zadowalajcy 3% [2 gosw]
Ndzny Ndzny 2% [1 gos]
Okropny Okropny 2% [1 gos]
Logowanie
Nazwa uytkownika

Haso



Nie moesz si zalogowa?
Popro o nowe haso!
Shoutbox
Musisz si zalogowa, aby mc doda wiadomo.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary bd ogldane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

mylaam, ze znikna na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak oya
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Umiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Umiech
^N F 11-08-2023 19:19

Soneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Soneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gocinny nard o czym czsto nie zdajemy sobie sprawy mwic o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego uytkownika!

» Administratorw: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Goci online: 294
» Uytkownikw online: 0

Brak uytkownikw online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59