Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Po przypadkowej w...
Po przypadkowej wizycie u Puszka
''Nie macie oczu? Nie widzieliście, na czym on stał?''
Parodie
Pomiędzy tym, co nas śmieszy, a tym, co uważamy za głupie jest bardzo cienka linia, a niektórzy twórcy parodii Harry'ego Pottera często ją przekraczają.

Gdy tylko wejdziemy na byle jaką stronę z filmami, od razu rzucają się w oczy filmy o tematyce 'Harry Potter'. Większość to wywiady, slajdy zdjęć, ale są także śmieszne i mniej śmieszne parodie. Ludzie często przekraczają w nich granice przyzwoitości, co ostatnio stało się domeną parodii- kur*a, to najczęściej co drugie słowo. Ale jednak ludzi to śmieszy i lubią takie oglądać, a twórcy dzięki syntezatorom mowy stają się coraz bardziej popularni.



Jedną z najbardziej popularnych parodii na stronach z filmikami, jest seria Potter Puppet Pals, w której to bohaterowie są pokazani jako pacynki. To, czy są zabawne, czy też nie, zależy od autora, bo każdy, kto chce zrobić taki film, robi to za pomocą pewnej strony, a potem składa to w jedną całość za pomącą programu, który każdy użytkownik Windowsa dobrze zna- Movie Makera. PPP cieszą się w Internecie ogromną popularnością- fani tworzą mnóstwo avatarów i stron, poświęconym tej parodii.



Kolejną serią filmów są tak zwane przeróbki oryginalnych filmów, czyli nic innego, jak wyciszenie głosu filmu i dodanie swojego, bardziej ordynarnego dialogu, który ma nas śmieszyć. Fakt jest taki, że niektóre z tych filmów mogą śmieszyć, ale większość po prostu jest żenująca.

Trzecią, i ostatnią z bardziej popularnych form parodii jest nakręcenie swojego własnego filmu o Harrym. Ludzie przebierają się za bohaterów i nakręcają filmy, w których nie brakuje sprośnych i mało śmiesznych tekstów. W popularnej, na stronie z filmami serii, po prostu pokazuje się bohaterów jako bezgranicznych zboczeńców, dziewczyny jako wyuzdane prostytutki a nauczycieli jako pedofilów. No cóż, o gustach się nie dyskutuje.

Jeśli chcecie się pośmiać, lub poużalać nad głupotą twórców takich filmów, zapraszam TUTAJ.
Miłego (lub nie) oglądania.




Nadesłane przez: Slyth
Dodane: wrzesień 15 2007 11:20:44
Komentarze
~Bellatrix_Lestrange F
Dodano dnia 26 August 2008 00:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 7
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Niektóre parodie są faktycznie żenujące, przez przypadek zobaczyłam jakiś film na you tube to zastanawiałam się jak można zrobić taką głupotę.Martwy...
~Lily_niki F
Dodano dnia 26 August 2008 04:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 277
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Przyznaję racje Belli... Niektóre to naprawdę, przekraczają granicę dobrego smaku... żal mi się robi tych ludzi :/ daję W bo art jest naprawdę dobry Oczko
~ain_eingarp F
Dodano dnia 27 August 2008 11:45
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 400
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Niektóre parodie rzeczywiście są smieszne. Nawet fani Pottera tworzą śmieszne filmiki tylko po to, aby można było spojrzeć na to z innej strony. Ale są też parodie, w których nie ma nic zabawnego. Głos jest po prostu przerobiony, a tak jak już zostało napisane w artkule, co drugie słowo to jakieś przekleństwo. Coś takiego to poprostu żenada, albo jakby to powiedziały moje koleżanki żal ;-).
~Marauders F
Dodano dnia 30 August 2008 16:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 38
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 22
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Większość parodii jest strasznie głupia a nie śmieszna ... Ostatnio coś takiego o HP oglądałam na Vivie ... po prostu szkoda słów
~Dorkas F
Dodano dnia 06 September 2008 17:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 166
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 56
Data rejestracji: 04.09.08
Medale:
Brak
I oto mamy temat bez końca. Racja, parodii jest wiele. I dzielą się, jak zresztą wszystko na grupy. Według mnie podział jest następujący:

* głupie
* śmieszne
* wulgarne
* na poziomie
* totalnie do bani
Podział prosty. Do oglądania i do niczego. Taki moim zdaniem jest najprościej podzielić wszystkie parodie. Naprawdę w niektórych co drugie słowo to przekleństwo i to jest wkurzające. Jak coś ma być śmieszne to niech będzie śmieszne a nie głupie. I tu się zgadzam że o gustach się nie dyskutuje. Tyle ile gustów tyle opini o parodiach XXI wieku. Ale naprawdę nie powinno się z takimi rzeczami przeginać.

Pozdrawiam wszystkich potteromaniaków.
~Shi F
Dodano dnia 06 September 2008 23:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 60
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Faktycznie na przeróżnych stronach internetowych można znaleźć wszelkiego rodzaju przeróbki i parodie ,,Harrego Pottera" . Co prawda nie które z nich są dość zabawne ,ale jeżeli wkracza w nie wulgarność zaczyna się to robić niesmaczne. Niestety wszędzie znajdą się osoby o niskiej samoocenie próbujący na siłę się od czegoś wybić tworząc takie filmiki.
~Shantie F
Dodano dnia 09 September 2008 00:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 13
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Tak samo jak z TH xD
Jedni kochają, drudzy nienawidzą. Taka kolej rzeczy.
Ale faktycznie, niektórzy to przeginają ;/
~Harry_Potter F
Dodano dnia 09 September 2008 17:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 729
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 71
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Parodii nie zabraknie ale niektóre (a jest to większość) jest żenująca, ja widziałam kilka parodi jedna nawet była troche śmieszna ale reszta albo żenująca albou wulgarna. Widziałam kilka może mniej niż 5) i już mówię NIE parodie są beznadziejne. Uważam że niektórzy po prostu nie mają co robić i przeginają! To jest taka zabawa dla głupich (bez obrazy) Jestem z typu ludzi tolerancyjnych ale do pewnego stopnia!
~Kei F
Dodano dnia 12 September 2008 00:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Redaktor Żonglera
Punktów: 1046
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 128
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Jesli coś jest zrobione z pomysłem, to czemu nie? Ale jesli coć jest głupie i żałosne to ja już dziękuję.
Jak to się mówi: "Głupie rzeczy są śmieszne, głupi ludzie nie". Wlasnie do takich ludzi zalicza się większość "twórców" tych parodii.
Wszytsko powinno być robione ze smakiem i umiarem, a tu często tego brakuje. No nic. Jeśli ktoś to lubi, to ok. Ale ja nie przepadam i nie polecam.
~Chichuana F
Dodano dnia 20 September 2008 22:16
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1265
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 113
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Ciekawy artykuł, fajny styl pisania, dobrze, że dodałeś zdjęcia.

Kolejną serią filmów są tak zwane przeróbki oryginalnych filmów, czyli nic innego, jak wyciszenie głosu filmu i dodanie swojego, bardziej ordynarnego dialogu, który ma nas śmieszyć. Fakt jest taki, że niektóre z tych filmów mogą śmieszyć, ale większość po prostu jest żenująca.

Napisałeś to tak, jakby zawsze był dodany ordynarny tekst. Nie zawsze i nie wszędzie. Niektóre (przyznam, że rzadko, ale jednak) są wartościowe i śmieszne!
!Fantazja F
Dodano dnia 22 September 2008 18:18
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9813
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 304
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Medal
Rzeczywiście, w internecie roi się od wszelkiego rodzaju filmików parodiujących Harry`ego Pottera. Nie powiem, niektóre są naprawdę świetne, można się przy nich porządnie pośmiać, ale większość... Po prostu szkoda gadać. AŁtorzy tego rodzaju filmików myślą, że przekleństwami i zboczonymi scenkami kogoś rozśmieszą. Tymczasem rozśmieszają bardzo skąpą grupę osób, większość kręci tylko głową z politowaniem, zostawiając komentarz pod tytułem 'żal.pl'. Jednak na szczęście nie tylko aŁtorzy biorą się za parodie i niekiedy można natrafić na coś naprawdę dobrego. Na przykład Potter Puppet Pals mi się podoba. Może nie zawsze, bo to zależy, ale jednak uważam, że z trzech wymienionych przez Ciebie rodzajów parodii, kukiełki są najlepsze. ;P
Za artykuł dostaniesz ode mnie Powyżej Oczekiwań. Wybitne stawiam tylko wtedy, gdy coś mnie zachwyci. Ten tekst mnie nie zachwycił, chociaż nie powiem, spodobał mi się. Masz u mnie oczywiście plus za zdjęcia, chociaż to pierwsze mogłeś zmniejszyć, bo rozpycha stronę.
~Bellatrix__Lestrange F
Dodano dnia 12 October 2008 13:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 256
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 12.10.08
Medale:
Brak
Nie lubię oglądać parodii Harrego Pottera. Są głupie i bardzo dziecinne. Autorzy owych filmików nie mają chyba co zrobić z wolnym czasem...
~Villemo F
Dodano dnia 23 October 2008 14:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 791
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 148
Data rejestracji: 04.10.08
Medale:
Brak
No racja, często trafić można na chamskie i żenujące parodie. Ale przecież jest też wiele śmiesznych i fajnie zrobionych filmików, z których naprawdę można się pośmiać ;P
~Olaa F
Dodano dnia 04 December 2008 19:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 362
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 10.11.08
Medale:
Brak
Już widziałam nie jedną parodie. Niekiedy są fajne niekiedy żenujące i wręcz ochydne ( z takimi przekleństwami ze robi niedobrze), albo pisał je chory pedofil albo rzeczywiście dzieci którym się nudziło.
~lu_cile F
Dodano dnia 06 December 2008 02:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -24
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 30.11.08
Medale:
Brak
Filmy z serii Potter Puppet Pals potrafią być naprawdę zabawne!
Uwielbiam The mysterious ticking noise.
Ale generalnie staram się nie tracić czasu na oglądanie opisanych przez ciepie żenujących parodii. Lepiej poczytać HP lub inną książkę Uśmiech
Ładny tekst.
~Carol F
Dodano dnia 06 December 2008 13:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 480
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 06.12.08
Medale:
Brak
Oglądałam niektóre parodie Harrego Pottera i rzeczywiście niektóre są bardzo wulgarne, ale prawdą jest, że zdarzają sie również śmieszne. Artykuł fajny Uśmiech W
~Monix F
Dodano dnia 08 December 2008 21:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 89
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 08.12.08
Medale:
Brak
Obejrzałam parę parodii jednak nie wydaję mi się ani trochę śmieszne. Nie mam nic przecież takiemu parodiowaniu, ale jeśli jest to zrobione z humorem na poziomie i przede wszystkim bez wulgaryzmów. Większość parodii właśnie opiera się na przekleństwach, kolokwializmach i wulgaryzmach. Brak jest ludzi z wyobraźnią, którzy stworzyliby dobrą parodię, po której obejrzeniu nikt nie będzie zdegustowany i zażenowany.
~Madeleine Lestrange F
Dodano dnia 30 December 2008 17:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1185
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 129
Data rejestracji: 14.12.08
Medale:
Brak
Te pacynki są świetne. Ale cóż, więcej udanych parodii nie zobaczyłam. Chciałam się pośmiać więc wpisałam na Youtube hasło "parodia Harry'ego Pottera". No i sie pośmiałam.Tyle że nie z filmików, ale raczej głupoty ludzkiej. Zawsze się dziwię, ile głupoty znajduje się w niektórych ludzkich mózgach. Skąd to się bierze? Doprawdy, pojęcia nie mam.
Co do samego artykułu - jest bardzo dobry. Wszystko ładnie rozpisane, w dodatku są zdjęcia - czego więcej chcieć? Stawiam wybitny.
~Emma Felton F
Dodano dnia 04 January 2009 19:48
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -180
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 03.01.09
Medale:
Brak
Fakt.
Większość to są żenujące podróbki.
To jest po prostu żal.pl i ludzka głupotaMartwy...
~atrammarta F
Dodano dnia 07 January 2009 20:16
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Niewymowny
Punktów: 1561
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 60
Data rejestracji: 02.12.08
Medale:
Brak
W Internecie są tysiące parodii. I tak jak zaznaczyłaś w swoim artykule, który z resztą bardzo mi się podobał, są one śmieszne, ale nieraz bardzo nie na poziomie.

Pomiędzy tym, co nas śmieszy, a tym, co uważamy za głupie jest bardzo cienka linia, a niektórzy twórcy parodii Harry'ego Pottera często ją przekraczają.

Bardzo mi się podobał ten cytat. Dokładnie odzwierciedla to o czym pisałaś. Idealne podsmumowanie.

A teraz co do samego artykułu: nie dość, że bardzo ładnie i estetycznie, bezbłędnie, napisany to jeszcze bardzo mi się podobał. Był naprawdę dobry i muszę Ci powiedzieć, że chyba jest to jeden z najlepszych, które czytałam na Hogs.

Wybitny ; )
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 65% [40 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 21% [13 głosów]
Zadowalający Zadowalający 13% [8 głosów]
Nędzny Nędzny 2% [1 głos]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 338
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59