Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Przemowa Voldemorta.
Przemowa Voldemorta.
"-Harry Potter nie żyje. Został zabity, gdy uciekał, ratując siebie, podczas gdy wielu z was oddało za niego życie. Niesiemy wam jego ciało jako dowód na to, że wasz bohater zginął. Zwyciężyliśmy. Straciliście połowę ludzi. Moi śmierciożercy przewyższają Was liczebnie, a Chłopca, Który Przeżył, już nie ma. Zakończmy tę wojnę. Każdy, kto postanowi dalej walczyć, mężczyzna, kobieta czy dziecko, zostanie uśmiercony, podobnie jak wszyscy członkowie jego rodziny. Wyjdźcie z zamku, padnijcie przede mną na kolana, a daruję wam życie. Życie zachowają też wasi rodzice i wasze dzieci, wasi bracia i wasze siostry. Przebaczę wszystkim i razem zbudujemy nowy świat. "
Draco Malfoy
Draco Malfoy urodził się 5 czerwca 1980 roku w angielskim hrabstwie Wiltshire. Jego rodzice to Narcyza i Lucjusz, wierni słudzy Czarnego Pana. Jego imię po łacinie oznacza "smok" lub "wąż" , a nazwisko z języka francuskiego to "wiarołomny". Podczas Ceremonii Przydziału tiara przydzieliła go do Slytherinu.

Chłopak w wyglądzie odziedziczył po rodzicach wszystko to, co najlepsze. Jak wiadomo, jego matka była po części wilą, więc Draconowi również udało się uszczknąć coś z tego wspaniałego dziedzictwa. Idealnie nadawał się do roli szukającego, gdyż był szczupły, wysoki, zwinny i co najważniejsze, wysportowany. Swymi szarymi oczami, przypominającymi oczy ojca, nie raz oczarował niewinną damską duszyczkę, a setki dziewczyn pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, wydatnych ust.


W ekranizacjach książek o przygodach Harry`ego Pottera w rolę Dracona wciela się Tom Felton


Charakter jednak nie prezentował się już tak różowo jak sama postać. Chłopak robił wszystko, by uprzykrzyć życie Gryfonom, szlamom i wszystkim tym, których nie trawił. Szczególnie znienawidził Harry'ego Pottera, kiedy ten odrzucił jego jakże zaszczytną propozycję przyjaźni. Uwielbiał szydzić z czarodziejów, którzy nie mieli czystej krwi i na każde pytanie odpowiadać ironicznie. Nigdy nie wstydził się także chwalić swym rodzinnym majątkiem i tym, że zawsze dostaje to, czego tylko zapragnie. Dawał również często do zrozumienia, że gardzi Hogwartem, a poszedł do tej szkoły tylko dlatego, że jego matka nie zniosłaby rozłąki, jaką przyniosłaby jego edukacja w Durmstrangu.

Przyjaźnił się z Vincentem Crabbem, Gregorym Goylem oraz Pansy Parkinson.

Był pupilkiem nauczyciela eliksirów, który wszystkie jego wyskoki puszczał mimochodem. Rzadko kiedy pokazywał swe uczucia. Jednak kiedy w wieku 16 lat dołączył do Śmierciożerców i był szantażowany przez Voldemorta, rozkleił się i zaczął zwierzać ze swoich problemów Jęczącej Marcie.

Podczas wykonywania zleconego przez Sami-Wiecie-Kogo zadania, Malfoy odkrył tajne wejście do Pokoju Życzeń i tam wykonywał większą część swojej pracy. Dzięki temu pod koniec roku szkolnego 1996/1997 sprowadził do szkoły grupkę sług Tego, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać.

Mimo swej zewnętrznej powłoki palanta, w środku targały nim sprzeczne uczucia. Z jednej strony chciał pokazać swą twardość i opanowanie, a z drugiej nie miał odwagi wykonać polecenia danego mu przez Czarnego Pana. Draco miał zabić ówczesnego dyrektora Hogwartu, Albusa Dumbledore'a. Po wielu nieudanych próbach, w zadaniu tym wyręczył go Severus Snape, który, jak się później okazuje, zrobił to z polecenia samego Albusa. Przez to zdarzenie chłopcu groziła straszliwa śmierć, ale Voldemort zamiast niego samego, ukarał jego ojca, a panicz Malfoy wyszedł cało z tego zdarzenia.

W głębi serca Draco był po prostu niewinnym dzieckiem, wystawionym przez rodziców na zgubne działanie Czarnej Magii i zmuszonym do bliskich kontaktów z Czarnym Panem. Gdyby jego dzieciństwo potoczyłoby się inaczej, z pewnością chłopiec żyłby inaczej i może pokazywałby się nam od swej dobrej strony.

Kiedy miał 17 lat i wojna z Tym, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać rozgorzała na dobre, Draco chciał udaremnić misję zniszczenia horkruksów Voldemorta przez Pottera. Gdy wpadł do Pokoju Życzeń wraz ze swymi gorylami, przez zgubne zaklęcie rzucone przez jednego z nich, stracił jednego ze swych przyjaciół - Crabbe`a, a on sam wraz z Goylem wyszedł z tego zdarzenia cało dzięki pomocy Harry`ego.

W późniejszych latach Draco ożenił się z Astorią Greengrass, która urodziła mu syna, Scorpiusa, a jego stosunki z Potterem uległy znacznej poprawie.




Nadesłane przez: Crayon
Dodane: marzec 14 2008 17:50:21
Komentarze
~dark shadow F
Dodano dnia 23 February 2011 21:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zastępca Ministra
Punktów: 1770
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 149
Data rejestracji: 23.02.11
Medale:
Brak
Draco Malfoy to jedna z moich najulubieńszych postaci. Fajnie napisane. Wybitny.
Co do Draco to zgadzam się z opisem. Te włosy i usta.... Która by go nie chciała....
~roksanas122 F
Dodano dnia 23 May 2011 16:51
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -44
Ostrzeżeń: 4
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 23.05.11
Medale:
Brak
NIENAwIDZE GO

ale poza tym Świetny artykuł
~Gryf5r F
Dodano dnia 15 August 2011 22:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 673
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 21
Data rejestracji: 08.08.11
Medale:
Brak
Bardzo lubię młodego Malfoya. Od samego początku zgrywał twardziela, tak naprawdę był tchórzem o dobrym sercu, w każdym razie na pewno gdzieś w głębi, skrywała się dobroć. Myślę, że gdyby Tiara wybrała go do Gryffindoru byłby dobrym człowiekiem, ale brakowało mu odwagi dlatego trafił do Slytherinu, jak każdy z jego rodu. Ogólnie lubię tą postać, a artykuł oceniam na PO Uśmiech
~mysterious girl F
Dodano dnia 16 August 2011 19:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 134
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 14.08.11
Medale:
Brak
Mi Draco Malfoy nie przypadł do gustu. Większość dziewczyn ( w tym moja przyjaciółka) wpatrują się w niego jak w obrazek. Zgadam się z nimi, że Tom Felton jest przystojny, ale nic po za tym. Artykuł dobrze napisany ( sama bym lepiej tego nie zrobiła). Oczywiście daje Wybitny.
~Slizgonka_17 F
Dodano dnia 19 August 2011 16:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 108
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 18.08.11
Medale:
Brak
, i loove Draco Malfoy . ! Tomm . < 33

, daję wybitny . !

, poozdrro . ! X 33
~HermionaGranger17 F
Dodano dnia 22 August 2011 20:35
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 61
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 22.08.11
Medale:
Brak
To moja ulubiona postać w Harrym Potterze ; ]
~Alex Verie F
Dodano dnia 28 August 2011 16:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Redaktor Proroka
Punktów: 1012
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 55
Data rejestracji: 25.08.11
Medale:
Brak
Super artykuł. Draco jest moim ulubionym bohaterem z H.P. Uśmiech Ale nie wydaje mi się żeby Narcyza była w żadnej części willą, chyba, że o czymś nie wiem. Narcyza pochodziła ze Szlachetnego i Starożytnego Rodu Black, chociaż nie ma wielu informacji o jej matce... Ale nie wydaje mi się, żeby była willą (po części). Ale "Palanta"?! Jakim on był palantem? Kiedy, gdzie?! On był świetny! Daje W, ale można by napisać więcej. I jeżeli ktoś ma informacje na temat Narcyzy i bycia willą, proszę o napisanie na PW Uśmiech Wredny
~Irene McKaz F
Dodano dnia 04 October 2011 23:17
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Sklepikarz z Hogsmeade
Punktów: 824
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 18
Data rejestracji: 29.09.10
Medale:
Brak
Narcyza była po części wilą?! Uh-oh!
Nie wiedziałam. Pamiętam tylko o rodzinie Delacour.
~Dagamara18 F
Dodano dnia 19 October 2011 20:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 688
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 95
Data rejestracji: 02.10.11
Medale:
Brak
Ja też za nim oczywiście nie przepadam ale aktor wcielający w jego postać jest bardzo interesujący.Artykuł trochę za krótki widziałam bardziej obszerniejsze ale i tak fajnie.Daję PO
~Dagamara18 F
Dodano dnia 09 December 2011 19:16
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 688
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 95
Data rejestracji: 02.10.11
Medale:
Brak
Artykuł dobry ale spodziewałam się bardziej rozwiniętej charakterystykiUśmiechPO
~21olka F
Dodano dnia 19 December 2011 16:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Horkruks
Punktów: 7277
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 12.12.11
Medale:
Brak
Fajny artykuł
Draco to jedna z moich ulubionych postaciUśmiech
jest przystojnym blondynem a do tego ten zły charakterUśmiechUśmiech
~lady552 F
Dodano dnia 31 December 2011 17:48
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sześcioroczniak
Punktów: 590
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 88
Data rejestracji: 15.11.11
Medale:
Brak
Ja od zawsze lubiłam Dracona. Po prostu jego charakter do niego pasuje. Wyobrazcie sobie jakby np. Harry,lub Dambledore miał taki charakter. Naj bardziej podobało mi to zdanie: pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, wydatnych ust.
Pozdrawiam wszystkich fanów Dracona.Cool
~CzarnaRozdzka43 F
Dodano dnia 04 January 2012 20:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 100
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 03.01.12
Medale:
Brak
W swoim artykule wyraziłaś wiele moich myśli. Draco jest jedną z moich ulubionych postaci. Nie jest taki jednolity jak reszta- zły lub dobry. Zawsze "wkłada" maskę zimnego drania, a tak naprawdę jest po prostu zagubionych chłopakiem. Tekst bardzo fajny, daję W Uśmiech
~Fleur_Delacour F
Dodano dnia 14 January 2012 15:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 12
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 14.01.12
Medale:
Brak
Sama postać Malfoy'a od samego początku przypadła mi do gustu. Pytanie tylko dlaczego? Arogancki, zarozumiały i do tego ślizgon, a ich w głębi duszy nie znoszę. Cóż, być może to sam fakt, iż w filmach gra go Tom Felton, a w książkach jest on nie tylko wredny, lecz czasem i wyraża jakieś tam uczucia. Daję więc W. Oczko
~kamkaHermioneDraco F
Dodano dnia 08 March 2012 17:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1120
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 250
Data rejestracji: 13.12.11
Medale:
Brak
Hmm... Jak ja lubię Draco...Rozbawiony Daję WRozbawiony
~HermionaTonks F
Dodano dnia 15 March 2012 18:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 310
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 10.03.12
Medale:
Brak
Draco jest moją ulubiną postacią najlepsze było to:
Swymi szarymi oczami, przypominającymi oczy ojca, nie raz oczarował niewinną damską duszyczkę, a setki dziewczyn pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, wydatnych ust.
Artykuł na W
~EllMalfoy F
Dodano dnia 14 April 2012 17:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 95
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 23.03.12
Medale:
Brak
Artykuł naprawdę świetny.
Brakuje mi zdjęcia starszego Draco.
Ogólnie fajnie napisane.
Wielkie dzięki za to, że Narcyza była po części wilą.
Bez Ciebie nigdy bym się o tym nie dowiedziała.
Nieźle się to czytało.
Uwielbiam postać Draco.
W głębi serca zawsze był dobry i nie potrafił zabić.
Fajnie było to pokazane na filmie, gdzie Draco poszedł do śmierciożerców tylko dlatego, że wołała go matka.
Rozpisałam się.
Daję W. Oczko
~Hannibal F
Dodano dnia 16 April 2012 13:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Horkruks
Punktów: 7188
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 76
Data rejestracji: 04.04.12
Medale:
Brak
Artykuł porządny, ale dałabym W gdyby nie to "setki dziewczyn pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, wydatnych ust." Nie żebym się nie zgadzała (Zawstydzony) ale myślę, że podobne frgamenty można zamieścić na forum itp., a artykuł powinien mieć bardziej obiektywny, leksykalny charakter.Poddaje się Daję więc PO. Dowcipniś

PS Nie cierpię tego zdjęcia. Jęzor
~marihermiona F
Dodano dnia 09 July 2012 13:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Redaktor Proroka
Punktów: 1058
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 06.07.12
Medale:
Brak
Wybitny atr. podoba mi się. Jest super.
~zahipnotyzowana F
Dodano dnia 26 November 2012 18:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 24
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 22.11.12
Medale:
Brak
Draco jest bardzo złożoną postacią, ale nigdy nie wybaczę mu tego, że złamał Harry' emu nos. Artykuł super, ciekawe skąd wzięłaś te informacje.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 75% [46 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 20% [12 głosów]
Zadowalający Zadowalający 3% [2 głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 2% [1 głos]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 288
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59