Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Ludzie dobrze wyc...
Ludzie dobrze wychowani
- CZY MÓGŁBY PAN NAS UWOLNIĆ OD TYCH CHOLERNYCH ŚWIŃSTW?!
Harry spojrzał w stronę kanapy. Cała trójka Dursleyów osłaniała głowy rękami, bo szklanki waliły ich w czaszki, rozchlustując zawartość.
- Och, tak mi przykro - odrzekł uprzejmie Dumbledore i ponownie machnął różdżką, a wszystkie trzy szklanki zniknęły. - Ale... wie pan, lepiej było po prostu wypić, jak przystało na ludzi dobrze wychowanych.

Magiczne studia w Polsce
Niedawno dla ponad 10 mln. magicznych Polaków wybił ostatni dzwonek szkolny. Obecnie trwają Magiczne Anarchistyczne Testy Umiejętności i Rzeczy Ambiwalentnych, po których tegoroczni MATURArzyści mają czas wolny aż do października. Lecz my nie polecamy zwlekać z wyborem przyszłych studiów tak długo! Już dzisiaj w naszym przewodniku po polskich uczelniach dowiesz się, gdzie najlepiej jest studiować!


Śląsko-Dąbrowska Wyższa Szkoła Sportów Magicznych w Warszawie - jedna z najmłodszych polskich uczelni magicznych, powstała ona w 1949 roku, po powstaniu Mostu Śląsko-Dąbrowskiego, od którego nazwy pochodzi nazwa tejże akademii. Szkoła ta jest ewenementem, ze względu na swoje położenie - mieści się ona nad mostem. Aby dostać się do niej, trzeba posiadać miotłę lub licencję teleportacyjną. Z tychże powodów już na wstępie odpada cała masa leniwych kandydatów na studia. Dlatego też Ś-DWSMC, pomimo swojego stosunkowo młodego wieku, cieszy się dobrą renomą.

Wybrane kierunki:
- marketing i zarządzanie drużyną sportową - z wynikiem końcowym asystent trenera mokotowskiej drużyny;
- stosowanie przedmiotów codziennego użytku na meczach - z wynikiem końcowym magister pseudokibicologii;

Magiczna Uczelnia Administracji i Zarządzania w Kraśniku - najstarsza uczelnia magiczna w Polsce, założona w 966 roku przez pierwszego Ministra Magii Polski - Świętosława z Eikengraven. Jak przekonuje nas jej prospekt reklamowy, bycie najstarszą szkołą "pokazuje, jak stara jest biurokracja w Rzeczpospolitej i dlaczego powinniśmy jej się uczyć". Co roku miliony studentów starają się tam dostać i po semestrze przenoszą się do innych szkół.

Wybrane kierunki:
- zarządzanie, sortowanie i odpowiednie numerowanie papierów - z wynikiem końcowym magister papierologii;
- prawo i terminologie magiczne - z wynikiem końcowym magister prawa i terminologii magicznych;

Pomorska Akademia Sztuk Kreatywnych i Magicznych w Świnoujściu - uczelnia powstała w 1510 roku z inicjatywy włoskiego czarodzieja, Leonarda da Vinci, który pragnął, aby ludzie we wszystkich krajach mieli możliwość rozwijania swoich umiejętności, zarówno kreatywnych, jak i magicznych. Akademia oferuje ciekawe widoki, łatwe prace domowe i wiecznie rozpitych studentów artystów oraz nietypowy kształt budynku - ze względu na to, iż człowiek projektujący ową budowlę uważał, że łatwiej się uczyć w pozycji z góry na dół, budynek jest... odwrócony do góry nogami. Przed rozpoczęciem nauki tutaj należy obowiązkowo posiadać najnowszy model Samoprzylepnych Butów od Vespucciego.

Wybrane kierunki:
- rozwijanie sztuk magicznych - z wynikiem końcowym magister inżynier renesansu;
- kreatywne postrzeganie świata - z możliwością kontynuacji nauki na dowolnym kierunku;

Magiczna Wyższa Szkoła Stosunków Międzynarodowych w Augustowie - jedyna taka szkoła w Europie Środkowej, powstała w 1763 roku. Można tam zawrzeć znajomości z cudzoziemcami, jak i samemu w ramach stypendium wyjechać za granicę. W ostatnim roku w Unii Europejskiej najwięcej nowych pracowników pochodziło z tej uczelni. Co miesiąc organizowane są spotkania integracyjne wszystkich studentów w pobliskiej wsi Burniszki, gdzie na łonie natury można poznać kolegów z kierunku.

Wybrane kierunki:
- filologia słowiańska - z wynikiem końcowym magister słowianistyki;
- przystosowanie do zagranicznych standardów - możliwa kontynuacja nauki w Irlandii, równocześnie z pracą;

Mugolski Uniwersytet Magiczny w Rzeszowie - otwarty w 1730 roku, trzy lata po śmierci jego fundatora i głównego pomysłodawcy, angielskiego czarodzieja - Isaaca Newtona. Tutaj można się dowiedzieć sporo o tym, że nie tylko magia rządzi przyrodą, ale także fizyka i chemia... oraz mugole. Dla najlepszych dostępne są praktyki podczas światowego tournee najsłynniejszej mugolskiej piosenkarki, Doroty Rabczewskiej. Ciekawostką jest budynek uniwersytetu, który jest dla mugoli widoczny jako Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, w przeciwieństwie do większości uczelni magicznych, które są po prostu niemożliwe do zobaczenia dla takich ludzi.

Wybrane kierunki:
- prawa natury i magii - z wynikiem końcowym inżynier magicznej natury, możliwa kontynuacja nauki na Poleskiej Politechnice Ekologicznej;
- mugoloznawstwo - z wynikiem końcowym doktor mugoloznawstwa, możliwa kontynuacja nauki na mugolskiej uczelni;

Poleska Politechnika Ekologiczno-Magiczna w Brześciu - pionier wśród szkół światowych w sprawach ekologii, założony w 1897 roku. Generalnie w tej szkole można ujrzeć ekoterrorystów, przyszłych Green Peace'owców, ale również po prostu osoby interesujące się ochroną środowiska. Budynek politechniki jest zbudowany w całości z materiałów naturalnych, nie wydziela żadnych zanieczyszczeń, a studenci mają zakaz dojeżdżania na zajęcia pojazdami silnikowymi.

Wybrane kierunki:
- marketing i zarządzanie organizacjami ekologicznymi - z wynikiem końcowym magister administracji ekologiczno-magicznej;
- ochrona i zachowywanie środowiska w stanie naturalnym - inżynier ekologii magicznej, z gwarantowaną możliwością wstąpienia do Green Peace;


Którą uczelnię wybierzesz? To zależy tylko od Ciebie. Do zobaczenia w nowym roku akademickim!
Komentarze
~patrickriddle F
Dodano dnia 20 June 2009 10:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -33
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 20.06.09
Medale:
Brak
Wspaniale.
Wymaga wielkiej wyobraźni, ja po mimo iż ją mam, nigdy nie napisał bym czegoś takiego.
Dam PO.
~poppi94 F
Dodano dnia 25 June 2009 12:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 94
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 20.04.09
Medale:
Brak
No tak, ciekawy artykuł, na pewno wymagał nie lada wyobraźniUśmiech wybrałabym chyba Poleska Politechnika Ekologiczno-Magiczna w Brześciu hehe^^ Oryginalnie;p
Bardzo mi się podobał ten artykuł!!!! Daję "wybitny"!!!!
~gemini F
Dodano dnia 29 June 2009 22:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 205
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 25.06.09
Medale:
Brak
Fajny aktykuł, naprawdę Dowcipniś Trzeba było nieźle ruszyć wyobraźnię, żeby powstało coś takiego. Naprawdę podziwiam, choć zgadzam się z innym komentarzem, że przydałaby się jeszcze jakaś szkoła Aurorów. Ale ogólnie super!
~Tia F
Dodano dnia 08 July 2009 22:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 58
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 08.07.09
Medale:
Brak
Temat bardzo ciekawy i orginalny, przynajmniej dla mnie bo wczesniej sie z takim nie spotkalam. Opisy szkol bardzo przejrzyste i latwe w czytaniu. Niestety patrzac po kierunkach uczelni, nie znalazlam nic trafnego i mi odpowiadajacego Smutny . Dam W!
~Katie Slayer F
Dodano dnia 23 July 2009 23:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 8
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 17.09.08
Medale:
Brak
Super artykuł ! ;]
Pewnie długo się nad tym siedziało...
Szkoda, że takich szkół naprawdę nie ma Smutny
Ja wybieram Rzeszów ;>
~Cho_Black_S F
Dodano dnia 27 July 2009 20:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 156
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 36
Data rejestracji: 18.11.08
Medale:
Brak
Bueheheehe. Wybitny bez dwóch zdań. Należą Ci się brawa za bardzo bujną wyobraźnię i nieziemskie pomysły. Teraz trzeba je tylko realizować. Mugolska piosenkarka Doda, czyli Dorota Rabczewska. hahahahahhazha. Jeden z lepszych artów jakie wogle czytalam. Jestem pod wrażeniem... Więcej takich "wypocin" prosimy... A i Doda nie jest najsławniejsza, jeśli już to najgłupsza, najdziwniejsza, najdurniejsza mugolska piosenkarką. Ja bym tego ine wymyśliła, serio...
~PadfootWifeLoon F
Dodano dnia 31 July 2009 17:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 178
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 03.06.09
Medale:
Brak
Chodź do bycia 'MATURArzystką' zostało mi zaledwie 3 lata to o wyborze drogi dalszej edukacji myślę już.
I Dziękuje za podpowiedź Oczko
Pomorska Akademia Sztuk Kreatywnych i Magicznych w Świnoujściu - to jest to! Rozbawiony
A poza tym koło Świnoujścia mam znajomych Rozbawiony


Podziwiam cię za wyobraźnie i to ,że miałaś siłę by to napisać i stworzyć Rozbawiony
Za artykuł daję oczywiście Wybitny bo widać, ze się napracowałaś Uśmiech
~Lady Doys F
Dodano dnia 05 August 2009 15:18
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -37
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 02.08.09
Medale:
Brak
Ej no chyba nie ma dla mnie tu odpowiedniego kiedynku Rozbawiony Chociaz nie wiem chyba moze bym cos wybrała w sumie Uśmiech
Artykuł jest świetny daje wybitny Rozbawiony
~polami F
Dodano dnia 13 August 2009 10:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Sklepikarz z Hogsmeade
Punktów: 817
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 40
Data rejestracji: 17.12.08
Medale:
Brak
Artykuł jest niezły, acz trochę monotonny i nie mam poczucia, że temat został wyczerpany, lub chociaż napoczęty z każdej strony. Podoba mi się styl, ale uważam, że artykułowi czegoś brak. Myślę, że tym czymś jest róźnorodne rozwinięcie tematy. Daje Z.
~AduSka F
Dodano dnia 13 September 2009 00:35
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 8
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 12.09.09
Medale:
Brak
ja bym poszła do Magicznej Wyższa Szkoły Stosunków Międzynarodowych w Augustowie, tylko troszke mi daleko^^. ale tam doleci się na miotle... ;P
~Hipogryf F
Dodano dnia 13 September 2009 16:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Goblin
Punktów: 27
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 12.09.09
Medale:
Brak
Delirantka, podejdź trochę z dystansem do tego xD Mnie zadowoliłby instytut w stylu: "Pisz Głupoty jak Rita Skeeter", czyli może jakieś magiczne dziennikarstwo i fotografia ;p alboo... nie wieem... miałaś wyobraźnię Uśmiech daję W
~Amanda F
Dodano dnia 22 September 2009 19:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -86
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 21.09.09
Medale:
Brak
Mocne....(śmieje się)Wybrane kierunki:
- zarządzanie, sortowanie i odpowiednie numerowanie papierów - z wynikiem końcowym magister papierologii;
~Schizofrenik F
Dodano dnia 30 September 2009 15:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 54
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 28.09.09
Medale:
Brak
Bardzo, bardzo ale to bardzo pomysłowy artykuł.
Czekam na kolejne oferty bo jak na razie nie znalazłem studiów dla siebie a jak na razie nie jest mi na rękę aby studiować w innym kraju.
Chociaż słyszałem że w Wielkiej Brytanii jest jedna z najlepszych szkół aurorów.A z tych ofert które podałaś wybrałbym Pomorską Akademię Sztuk Kreatywnych i Magicznych w Świnoujściu.
WYBITNY naturalnie dla Ciebie!!!
~Ginewra Potter__Weasley F
Dodano dnia 10 October 2009 11:44
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -39
Ostrzeżeń: 4
Komentarzy: 34
Data rejestracji: 02.10.09
Medale:
Brak
Błędy, które zauważyłam,to:

MATURArzyści
tournee.
Tylko dwa błędy ortograficznie, żadnych poważniejszych nie zauważyłam, na temat i zwięźle. Podobał mi się fragment o Samoprzylepnych butach i o kierunkach, np. papierologii.
Minus za brak zdjęć. Ale dam Wybitny za wyobraźnię. Pozdrawiam.
~Bard123 F
Dodano dnia 08 November 2009 01:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 42
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 07.11.09
Medale:
Brak
Nie doczytałem do końca, bo aż mnie mdli i rzygać się chce. Częściowo może po tym że jadłem stare parówki... ehhh wolę nie mówić...
Dam P za dobre chęci.
~pomyluna F
Dodano dnia 11 November 2009 13:58
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1818
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Coż za uroczy artykuł ^^ Taie włąśnie są mile widziene. Oryginalne, do których stworzenia trzeba troszkę włąśniej wyobraźni. BArdzo m isię spodobał. Myślę, że Pomorska Akademia Sztuk Kreatywnych i Magicznych w Świnoujściu to uczelnia dla mnie Oczko Ewentualnie Śląsko-Dąbrowska Wyższa Szkoła Sportów Magicznych w Warszawie Język
Oczywiśćie i niezaprzeczalnie W!
~CzesiekGinny F
Dodano dnia 16 November 2009 15:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 25.09.09
Medale:
Brak
Ja się chyba wybiorę do takiej uczelni tylko będę musiała pierw odnowić moją licencję na miotłę (jeszcze Zamiatacz ale moi mugole obiecali nową).

Świetny artykuł . Oczko
~La_Luna F
Dodano dnia 23 December 2009 16:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 15.01.09
Medale:
Brak
Albo Ci się nudziło, albo Ci się nudziło. xD
Nie no.. Masz wspaniałą wyobraźnię, sama bym taką chciała. Na Polskim to bym miała siódemkę, normalnie. Oczko
Nie no... Artykuł świetny, błędów.. nie wiem (pewnie jakieś były, ale..) Kierunków mogłoby być więcej, ale że też te Ci się chciało wypisać... to.. Bardzo, bardzo okey... Uczelnie magiczne...Napisz licea, może się do jakiegoś wybioręŚmiech

Masz Wybitny, za swoją rozwiniętą wyobraźnię.
~Irytek F
Dodano dnia 31 December 2009 21:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 78
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 18
Data rejestracji: 31.12.09
Medale:
Brak
Fajny artykuł! Trudno uwierzyć, że ktoś ma taką wyobraźnię, żeby wymyślić te wszystkie nazwy szkół i ich opisy! Naprawdę, jestem pod wielkim wrażeniem twórczości autora. Daje Wybitny, za samą pomysłowość. Sam nie wiem jaką szkołę bym wybrał, ale podoba mi się Śląsko-Dąbrowska Wyższa Szkoła Sportów Magicznych w Warszawie i Pomorska Akademia Sztuk Kreatywnych i Magicznych w Świnoujściu. Daje Wybitny, za samą pomysłowość.
~Uranos-Haruka F
Dodano dnia 08 January 2010 14:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 36
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 02.02.09
Medale:
Brak
Świetne, nawet nie mam siły pisać jak bardzo mi się podoba, bo duszę się ze śmiechuRotfl W każdym razie pomysł jest super, z tego co widzę większości się podobaOczko Bez błędów, ekstra pomysł. Oczywiście Wybitny, a ja podziwiam wyobraźnię.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 79% [89 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 12% [13 głosów]
Zadowalający Zadowalający 7% [8 głosów]
Nędzny Nędzny 1% [1 głos]
Okropny Okropny 2% [2 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 246
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59