Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Harry, jego wuj i...
Harry, jego wuj i Dudley
- A co z moją pracą?! Co ze szkołą Dudley'a? Nie sądzę, by banda hokuspokusowatych wałkoni przejmowała się takimi sprawami...
- Czy wuj nie rozumie?! - krzyknął Harry - ONI BĘDĄ WAS TORTUROWAĆ, A POTEM WAS ZABIJĄ, TAK JAK ZABILI MOICH RODZICÓW!
- Tato - odezwał się Dudley podniesionym głosem -tato... ja idę z tymi z Zakonu.
- Dudley - powiedział Harry - po raz pierwszy w życiu mówisz z sensem.

Draco Malfoy
Draco Malfoy urodził się 5 czerwca 1980 roku w angielskim hrabstwie Wiltshire. Jego rodzice to Narcyza i Lucjusz, wierni słudzy Czarnego Pana. Jego imię po łacinie oznacza "smok" lub "wąż" , a nazwisko z języka francuskiego to "wiarołomny". Podczas Ceremonii Przydziału tiara przydzieliła go do Slytherinu.

Chłopak w wyglądzie odziedziczył po rodzicach wszystko to, co najlepsze. Jak wiadomo, jego matka była po części wilą, więc Draconowi również udało się uszczknąć coś z tego wspaniałego dziedzictwa. Idealnie nadawał się do roli szukającego, gdyż był szczupły, wysoki, zwinny i co najważniejsze, wysportowany. Swymi szarymi oczami, przypominającymi oczy ojca, nie raz oczarował niewinną damską duszyczkę, a setki dziewczyn pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, wydatnych ust.


W ekranizacjach książek o przygodach Harry`ego Pottera w rolę Dracona wciela się Tom Felton


Charakter jednak nie prezentował się już tak różowo jak sama postać. Chłopak robił wszystko, by uprzykrzyć życie Gryfonom, szlamom i wszystkim tym, których nie trawił. Szczególnie znienawidził Harry'ego Pottera, kiedy ten odrzucił jego jakże zaszczytną propozycję przyjaźni. Uwielbiał szydzić z czarodziejów, którzy nie mieli czystej krwi i na każde pytanie odpowiadać ironicznie. Nigdy nie wstydził się także chwalić swym rodzinnym majątkiem i tym, że zawsze dostaje to, czego tylko zapragnie. Dawał również często do zrozumienia, że gardzi Hogwartem, a poszedł do tej szkoły tylko dlatego, że jego matka nie zniosłaby rozłąki, jaką przyniosłaby jego edukacja w Durmstrangu.

Przyjaźnił się z Vincentem Crabbem, Gregorym Goylem oraz Pansy Parkinson.

Był pupilkiem nauczyciela eliksirów, który wszystkie jego wyskoki puszczał mimochodem. Rzadko kiedy pokazywał swe uczucia. Jednak kiedy w wieku 16 lat dołączył do Śmierciożerców i był szantażowany przez Voldemorta, rozkleił się i zaczął zwierzać ze swoich problemów Jęczącej Marcie.

Podczas wykonywania zleconego przez Sami-Wiecie-Kogo zadania, Malfoy odkrył tajne wejście do Pokoju Życzeń i tam wykonywał większą część swojej pracy. Dzięki temu pod koniec roku szkolnego 1996/1997 sprowadził do szkoły grupkę sług Tego, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać.

Mimo swej zewnętrznej powłoki palanta, w środku targały nim sprzeczne uczucia. Z jednej strony chciał pokazać swą twardość i opanowanie, a z drugiej nie miał odwagi wykonać polecenia danego mu przez Czarnego Pana. Draco miał zabić ówczesnego dyrektora Hogwartu, Albusa Dumbledore'a. Po wielu nieudanych próbach, w zadaniu tym wyręczył go Severus Snape, który, jak się później okazuje, zrobił to z polecenia samego Albusa. Przez to zdarzenie chłopcu groziła straszliwa śmierć, ale Voldemort zamiast niego samego, ukarał jego ojca, a panicz Malfoy wyszedł cało z tego zdarzenia.

W głębi serca Draco był po prostu niewinnym dzieckiem, wystawionym przez rodziców na zgubne działanie Czarnej Magii i zmuszonym do bliskich kontaktów z Czarnym Panem. Gdyby jego dzieciństwo potoczyłoby się inaczej, z pewnością chłopiec żyłby inaczej i może pokazywałby się nam od swej dobrej strony.

Kiedy miał 17 lat i wojna z Tym, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać rozgorzała na dobre, Draco chciał udaremnić misję zniszczenia horkruksów Voldemorta przez Pottera. Gdy wpadł do Pokoju Życzeń wraz ze swymi gorylami, przez zgubne zaklęcie rzucone przez jednego z nich, stracił jednego ze swych przyjaciół - Crabbe`a, a on sam wraz z Goylem wyszedł z tego zdarzenia cało dzięki pomocy Harry`ego.

W późniejszych latach Draco ożenił się z Astorią Greengrass, która urodziła mu syna, Scorpiusa, a jego stosunki z Potterem uległy znacznej poprawie.




Nadesłane przez: Crayon
Dodane: marzec 14 2008 17:50:21
Komentarze
~Avada_Kedavra__ F
Dodano dnia 07 December 2009 20:33
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 19
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 07.12.09
Medale:
Brak
Artykul swietny. Naprawde. ;D
Draco jest moim ulubionym Slizgonem.
A aktor go grajacy swietnie wczul sie w role Draco. ;P
~Mara F
Dodano dnia 23 December 2009 20:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 98
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 22.12.09
Medale:
Brak
Fajny artykuł bo o mojej ulubionej postaciUśmiech
Czepić się można tylko tej przyjaźni damsko męskiej...
Ogólnie reszta mi się podobaUśmiech
Daję W!
~globus6 F
Dodano dnia 03 January 2010 15:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 60
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 23.12.09
Medale:
Brak
Super artykuł. Zawsze lubilam Draco, ale nazwiska mnie rozbrajają:
Penelopa Clearwater(Czysta albo przeżroczysta woda ale nie wiem dokladnie), Astoria Greengrass(zialona trawa). Za artykuł W
~Coffin F
Dodano dnia 10 January 2010 15:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 18
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 10.01.10
Medale:
Brak
Uwielbiam Draco. To moja ulubiona postać. Cieszę się, że przedstawiłaś go takiego jakim ja go widzę. Bo naprawdę uważam, że Draco byłby zupełnie inny gdyby urodził się w innej rodzinie. Kwestia wychowania i przede wszystkim przykładu dawanego przez rodziców. Draco to chłopak tłumiący swoje uczucia i okazujący wzgardę tak naprawdę tym którym jego ojciec nienawidzi. Rowling dobrze przerysowała Malfoya, choć uważam, że ukazała go jako zbyt dużego gnojka. Osobiście wolę Draco z opowiadań.

A za artykuł oczywiście wielkie ślizgońskie W
~Narcyzaa F
Dodano dnia 29 January 2010 09:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Gracz Quidditcha Slytherinu
Punktów: 118
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 23.01.10
Medale:
Brak
"Swymi szarymi oczami, przypominającymi oczy ojca, nie raz oczarował niewinną damską duszyczkę, a setki dziewczyn pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, Ja też sie do tego zaliczam, i szczerze zazdroszczę Parkinson. Rozbawiony A jeśli chodzi o szczegóły to jestem ciekawa z kąd wiesz z kim się ożenił ?
Atr. bardzo dobrze napisany, daje Wybitny.
~baranek22 F
Dodano dnia 06 April 2010 17:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 102
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 16.02.10
Medale:
Brak
Genialny artykuł Oczko

Draco jest jedną z moich ulubionych postaci Oczko

Oczywiście daję W!!
~krzychoziomal F
Dodano dnia 07 April 2010 13:31
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -117
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 17
Data rejestracji: 06.04.10
Medale:
Brak
doskonały artykuł zawsze nienawidziłem Malfoya był źle nastawiony do gryfonów był taki zarozumiały dopiero troszkę go polubiłem w 6 tomie kiedy żalił się Jęczącej Marcie wspaniały artykuł
daje W+UśmiechUśmiechUśmiech
~Polgara F
Dodano dnia 12 April 2010 15:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 92
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 11.04.10
Medale:
Brak
Uwielbiam Draco - to moja ulubiona postać, a poza tym jest tak boski, że gdyby naprawdę istniał, szalałabym za nim. <3 Rozbawiony
Nie wiedziałam, że Narcyza była po części wilą! To w sumie wszystko wyjaśnia. Uśmiech
Artykuł ciekawy, wszystkie ważne informacje są zamieszczone, poza tym jest też grafika, co u mnie zawsze jest plusem. Oczko
Wybitny ^^
~Lavenda F
Dodano dnia 06 May 2010 23:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 15
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 06.05.10
Medale:
Brak
świetny artykuł! zwłaszcza ten fargment: "Swymi szarymi oczami, przypominającymi oczy ojca, nie raz oczarował niewinną damską duszyczkę, a setki dziewczyn pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, wydatnych ust. " Zawstydzony uwielbiam Draco! Toma oczywiście też Oczko
~Laufey F
Dodano dnia 15 May 2010 12:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Portret w gabinecie dyrektora
Punktów: 5205
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 100
Data rejestracji: 15.05.10
Medale:
Brak
On jest cudowny ! W pierwszych dwóch filmach może być ale w trzecim filmie następuje objawienie . A setki dziewczyn pragnęło dotknąć jego jasnych, błyszczących włosów w kolorze blond i posmakować miękkich, wydatnych ust. - Zaliczam się do nich RozbawionyDowcipniśŚmiech Zazdroszczę wszystkim dziewczynom , które miały z nim styczność w momencie kręcenia trzeciego filmu .
~Luna_975 F
Dodano dnia 26 June 2010 19:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Gracz Quidditcha Slytherinu
Punktów: 132
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 22.06.10
Medale:
Brak
Draco to jeden z moich ulubionych bohaterów. Zawsze lubiłam takich wrednych i troche zarozumiałych. A artykul bardzo dobry. Daję W
~Sophie Wide F
Dodano dnia 29 June 2010 19:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 72
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 29.06.10
Medale:
Brak
Interesujący artykuł, zebrane wszystkie najważniejsze fakty. Jednak mimo to, chciałabym, żeby był nieco obszerniejszy. (Tak, uwielbiam czytać o Draco Dowcipniś ciekawa, niebanalna osobowość) Styl artykułu jest luźny, ale też staranny. Przyjemnie i płynnie się czyta. Daję wybitny.
~muchor F
Dodano dnia 15 July 2010 18:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1854
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 56
Data rejestracji: 04.03.10
Medale:
Brak
Naprwadę bardzo ładny artykuł. Schludny, estetyczny, prawie wszystkie informacje prwdziwe (prawie, bo co ma znaczyć ta powłoka palanta!?)
W dodatku teks jest długi i ładny. No i jeszcze zdjęcie. Wszystko pieknie opisane. Daje W, choć za nazwanie go palantem powinnaś dostać PO lub nawet Z, ale będę litościwa.Rozbawiony
No to daję Wybitny
i pozdroRozbawionyRozbawionyRozbawiony
i pa!CoolCoolCool
~Gibi F
Dodano dnia 24 July 2010 15:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 177
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 09.05.10
Medale:
Brak
Artykuł superaśny! Zawsze myślałam, że żoną Dracona była Pansy Parkinson Oczko
~Bellatriks_xdd F
Dodano dnia 28 July 2010 20:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 94
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 25
Data rejestracji: 30.05.10
Medale:
Brak
Nie lubię Draco. Nie wiem dlaczego, ale nigdy za nim nie przepadałam.
Jednak za artykuł podaruję Wybitny ; D
~Mormon F
Dodano dnia 13 August 2010 22:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 15
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 13.08.10
Medale:
Brak
Dracze jest moja ulubioną postacia. Skąd wiesz jak sie nazywała jego żona?
~Hermii F
Dodano dnia 25 August 2010 18:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -134
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 25.08.10
Medale:
Brak
Draco jest super uwiebiam jak on gra w Harrym Poterze !
~I love Draco F
Dodano dnia 29 August 2010 11:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 47
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 28.08.10
Medale:
Brak
Super artykuł [biografia] Oczko
Jest moją ulubiona postacią z "Harrego Pottera".
Daję W Uśmiech
~Hermiona_13 F
Dodano dnia 05 December 2010 10:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 116
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 03.11.10
Medale:
Brak
Bardzo ciekawy artykuł. Nie wiedziałam, że matka Dracona była wilą. Osobiście nie lubię Malfoya. Nie podoba mi się jak traktuję inne osoby, a szczególnie mugolaki i Gryfonów. W ogóle nie przepadam za Ślizgonami. W pierwszych częściach Draco był dość przystojny, a potem był trochę brzydszy. Szkoda, że nie jest napisane, że jego różdżka to: Głóg i włos jednorożca, 10 cali. Nie znalazłam błędów. Artykuł obszerny, dużo informacji. Daję Wybitny i życzę kolejnych wspaniałych artykułów.
~bloomix F
Dodano dnia 27 January 2011 21:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybitny Uczeń
Punktów: 617
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 22
Data rejestracji: 22.01.11
Medale:
Brak
Artykuł bardzo mi się podobał, są w nim wszystkie ważne informacje na jego temat również te dodatkowe (do innych: to Rowling chyba coś mówiła właśnie na temat tego, że Draco ożenił się z Astorią ;D). Daję W, bo w dodatku o moim ukochanym bohaterze z HP ;D Ale to nie zmienia faktu, że artykuł i tak bardzo dobry Oczko
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 75% [46 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 20% [12 głosów]
Zadowalający Zadowalający 3% [2 głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 2% [1 głos]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 310
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59