Dodane przez damiano1202 dnia 13-11-2014 01:45
#1
Witam, moj problem wyglada tak, ze topek sie nie rusza i nie rzuca bombami co uniemozliwia przejscie poziomu. Byl temat wczesniej, lecz zostal zamkniety a problem nie zostal rozwiazany, wiec moje pytanie jest nastepujace, czy ktos zdolal naprawic to?
Dodane przez Julix dnia 14-01-2017 16:49
#2
Wiem, że trochę późno, ale może się komuś jeszcze to przydać.
Należy otworzyć folder gry i znaleźć plik o nazwie
defuser.ini. Tutaj możesz zmienić za co odpowiada konkretny klawisz. Poszukaj "Backspace" (lub innego, najlepiej rzadko używanego przycisku) i po "=" wpisz "ghost". Całość powinna wyglądać tak: "
Backspace=ghost". W tym samym pliku gry przypisz do jakiegoś wolnego przycisku możliwość zwykłego chodzenia, za co odpowiedzialne jest słowo rwalkr1;. Będzie to na przykład "
P=walk". Bedąc w grze po przyciśnięciu backspace będziemy mogli przelatywać przez ściany i różne obiekty. Skieruj swoją postać w stronę sufitu i wleć do pomieszczenia nad topkiem. Teraz trzeba wyłączyć nasze zdolności przenikania za pomocą kliknięcia przycisku P (lub innego, w zależności od tego, który wybrałeś wcześniej.
Możesz kontynuować swoją rozgrywkę. Miłej zabawy! ;)
Edytowane przez Julix dnia 14-01-2017 16:50
Dodane przez Unda dnia 08-01-2018 15:58
#3
Julix, tryb ducha to takie oszukiwanie gry - dobre, jak nie da się nic innego zrobić. Jest jeszcze inny sposób.
Wejdź do folderu, w którym masz zainstalowanego Więźnia Azkabanu. Potem wejdź w folder "System". Tam odszukaj plik "Default.ini".
Znajdź linię z tekstem: "RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice" i wstaw ";" (średnik) bezpośrednio przed tym tekstem.
Potem znajdź linię z: ";RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice" i usuń ";" (średnik).
U mnie to zadziałało, topek zaczął rzucać petardami i można go pokonać normalnie :)
Edytowane przez Unda dnia 08-01-2018 15:59