Insider Pottermore udziela odpowiedzi na pytania od userów
Dodane przez Lady Holmes dnia 28 August 2011 21:13
Zapewne duża ilość użytkowników Hogsmeade z utęsknieniem oczekuje sowy z listem aktywacyjnym od Pottermore. Również inni szczęśliwcy z całego świata się niecierpliwią i piszą listy do Pottermore z pytaniami, kiedy wyślą im maile aktywujące konto. Na Insiderze Pottermore pojawiły się odpowiedzi na niektóre z nich. Zapraszam pod czytaj więcej.
Treść rozszerzona
Zapewne duża ilość użytkowników Hogsmeade z utęsknieniem oczekuje sowy z listem aktywacyjnym od Pottermore. Również inni szczęśliwcy z całego świata się niecierpliwią i piszą listy do Pottermore z pytaniami, kiedy wyślą im maile aktywujące konto. Na Insiderze Pottermore pojawiły się odpowiedzi na niektóre z nich.

Drogie Pottermore. Spędzam czas pisząc to, żeby przypomnieć Wam, że nie jestem charłakiem. Chcę mój list teraz, proszę.

Sądzę, iż naprawdę powinniście wysłać inną sową z moim listem... Errol niezbyt dobrze znosi długie podróże.


Wiemy, że sprawdzacie swoje skrzynki za każdym razie, kiedy opublikujemy informację o wysłaniu kolejnej części maili.

Wcześniej Was informowaliśmy, że będziemy stopniowo udostępniać Pottermore kolejnym użytkownikom.

Dobrze wiemy, jak frustrujące może być to oczekiwanie, ale nie martwcie się - będziemy dalej wysyłać maile aktywacyjne.


Czy macie zamiar opublikować wreszcie harmonogram wysyłania maili czy będziecie dalej pozostawiać nas w niepewności?

Obecny stan beta jest niedopracowany, więc bardzo ważną rzeczą dla nas jest sprawdzenie, jak Pottermore radzi sobie z coraz większą liczbą użytkowników.

W każdej chwili dodajemy nowych użytkowników do Pottermore, robimy przerwę i obserwujemy, jak strona działa i czy wszystko działa jak należy, aby zapobiec większym usterkom utrudniającym funkcjonowanie na stronie.

Planujemy w tygodniu dać dostęp do strony większej ilości osób, zrobić przerwę i sprawdzić, jak strona funkcjonuje.

Niestety, nie możemy ułożyć harmonogramu wysyłania maili, ponieważ musimy reagować na problemy zgłoszone przez aktywnych użytkowników. To właśnie dlatego tak nieregularnie wysyłamy listy do Was.