Użytkownik
Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 148
Ostrzeżeń: 1
Postów: 54
Data rejestracji: 15.01.12
Medale:
Brak
|
Witam. Po przeglądnięciu wielu tematów na forum zauważyłam, że użytkownicy wielokrotnie prosili administratorów o możliwość skasowania konta lub jego skasowanie przez administratora. Wielkie było moje zdziwienie, gdy przeważnie użytkownicy uzyskiwali odmowną odpowiedź. Dziwi mnie to dlatego, że w ostatni dniach Pobe skasował bez mojej wiedzy moje drugie konto, które nawiasem mówiąc miałam przez m.in. jego nieprofesjonalne zachowanie i nie rozumiem polityki administratorów. Jeżeli użytkownik chce skasowania konta to się mu tego nie robi, a jeżeli nie chce, to się mu kasuje? Proszę o rozwianie moich wątpliwości.
I uprzejmie proszę by tematu nie blokowano do momentu aż moje wątpliwości zostaną rozsiane. Bo zauważyłam, że w wielu tematach w pomocy administratorzy blokowali temat zakładając, że użytkownik zrozumiał co mieli na myśli. Tymczasem użytkownicy mogli mieć jakieś pytania do tego co napisali administratorzy.
__________________
Edytowane przez Buczek dnia 27-01-2012 11:02 |
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 4
Ostrzeżeń: 2
Postów: 1,044
Data rejestracji: 03.09.10
Medale:
Brak
|
Witam. Po przeglądnięciu wielu tematów na forum zauważyłam, że użytkownicy wielokrotnie prosili administratorów o możliwość skasowania konta lub jego skasowanie przez administratora. Wielkie było moje zdziwienie, gdy przeważnie użytkownicy uzyskiwali odmowną odpowiedź. Dziwi mnie to dlatego, że w ostatni dniach Pobe skasował bez mojej wiedzy moje drugie konto, które nawiasem mówiąc miałam przez m.in. jego nieprofesjonalne zachowanie i nie rozumiem polityki administratorów. Jeżeli użytkownik chce skasowania konta to się mu tego nie robi, a jeżeli nie chce, to się mu kasuje? Proszę o rozwianie moich wątpliwości.
A może po prostu twoje konto nie zostało usunięte, tylko zmieniono nick? Rzeczywiście, ja też chciałbym, aby mi usunięto konto, ponieważ na nie już nie wchodzę.
I uprzejmie proszę by tematu nie blokowano do momentu aż moje wątpliwości zostaną rozsiane. Bo zauważyłam, że w wielu tematach w pomocy administratorzy blokowali temat zakładając, że użytkownik zrozumiał co mieli na myśli. Tymczasem użytkownicy mogli mieć jakieś pytania do tego co napisali administratorzy.
Mogli, ale nie musieli. W razie zamknięcia tego tematu prawdopodobnie można zadać kolejne pytanie na PW administratorowi bądź osobie, która zamknęła temat przed całkowitym wyjaśnieniem sprawy.
__________________
I znowu za dużo wolnego i jednocześnie za mało...
|
Użytkownik
Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 148
Ostrzeżeń: 1
Postów: 54
Data rejestracji: 15.01.12
Medale:
Brak
|
Nick zmieniono mi wcześniej, na tamtym koncie, bez mojej wiedzy. Prosiłam by mi go przywrócono, jednak Pobe odmówił. Postanowiłam więc założyć nowe konto (to obecne) z nickiem jaki miałam pierwotnie na poprzednim koncie i poinformowałam o tym Pobego. Po jakimś czasie rozmawiałam z kimś w Shoutboxie o tej sprawie i przyznałam, że tamto konto to moje drugie, poprzednie. I na drugi dzień Pobe bezceremonialnie skasował to drugie konto i napisał mi o tym w PW. Pomijam już milczenie i ignorancję ze strony Pobego na moje pytania i zarzuty, bo nie o tym ten temat.
I chcę przejść do sedna. Dlaczego jednym się kasuje drugie konto bez ich wiedzy, innym odmawia czegoś takiego mimo, że o to proszą, a trzecim, bardziej uprzywilejowanym, pozwala się na użytkowanie dwóch kont (mam na myśli użytkowanie czynne, a nie zwykłe posiadanie jak w przypadku dwóch pierwszych grup).
__________________
|