· Zadania na Turniej Trójmagiczny |
~Elfka
|
Dodany dnia 11-05-2009 14:09
|
Użytkownik
Dom: Hufflepuff
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 702
Ostrzeżeń: 2
Postów: 348
Data rejestracji: 02.05.09
Medale:
Brak
|
Trzeba by bylo odcumować statek a potem popłynąć nim na środek jeziotra gdzie czekałaby tylko jedna miotła i dlatego zawodnik musiał się śpieszyc żeby do niej zdążyć. Następnie lecisz w górę i w górę a tam napadają cię dementorzy a żeby przejść zadanie musisz znaleźć puchar ukryty w chmurach. Bomba...
__________________
Serdecznie i gorące pozdrowienia dla Jamie Black NAJLEPSZEJ CZŁOWIECZYNY NA ŚWIECIE i dla Jamajki jej psa!
|
|
|
|
~Niewidka
|
Dodany dnia 15-05-2009 14:45
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1969
Ostrzeżeń: 0
Postów: 487
Data rejestracji: 05.04.09
Medale:
Brak
|
Walka z bliskim przyjacielem... lub z samym sobą. Nie wiem dokładnie jak by to miało wyglądać, ale brzmi ciekawie.
__________________
Najtrudniej jest widzieć słońce, wierzyć w słońce i nie czuć ciepła.
Edytowane przez Niewidka dnia 24-06-2009 21:22 |
|
|
|
~Madlenne
|
Dodany dnia 15-05-2009 14:54
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Niewymowny
Punktów: 1654
Ostrzeżeń: 0
Postów: 401
Data rejestracji: 08.02.09
Medale:
Brak
|
Bardzo podoba mi się pomysł Niewidki- walka z samym sobą. To by było coś. Albo próba zmierzenia się ze swoją największą wadą: np. ktoś chytry musiałby coś od siebie bezinteresownie ofiarować lub przejść przez pokój pełen bogactw i nie dotknąć żadnego...
__________________
I heard your voice through a photograph
I thought it up and brought up the past
Once you know you can never go back
I've got to take it on the otherside
http://hogsmeade....ad_id=2030
|
|
|
|
~Hugon Weasley
|
Dodany dnia 24-06-2009 20:38
|
Użytkownik
Dom: Ravenclaw
Ranga: Goblin
Punktów: 38
Ostrzeżeń: 0
Postów: 26
Data rejestracji: 19.01.09
Medale:
Brak
|
1. Zabawa w podchody w Zakazanym Lesie (coś w stylu szukaniu kolejnych wskazówek aby dojść do tej ostatniej z wskazówką do drugiego zadania)
2. Należy odnaleźć sposób na wyjście z labiryntu (my znajdujemy się w środku przyprowadzeni z opaskami na oczach) Ten kto pierwszy wyjdzie z labiryntu otrzyma wskazówki do ostatniego zadania (we wskazówce z poprzedniego zadania znajdziemy pokazany kierunek w który mamy się udać np. Północny zachód do posągu i potem na wschód)
3.Ostatnie zadanie polega na pokonaniu pewnego obszaru ternu (tor przeszkód) mając do dyspozycji takie przedmioty jak lina itp. (brak różdżki)
Gdzie na końcu znajduje się puchar TT z Ogromną ilością słodkości wewnątrz ;D
__________________
...W najbliższych oknach tłoczyli się uczniowie. Wiele twarzy, zarówno w pociągu, jak i na peronie, zwróciło się w stronę Harry'ego. - Na co oni się tak gapią!- zapytał Albus, który razem z Rose wystawili głowy przez okno przedziału. - Nie przejmuj się - odrzekł Ron.- Na mnie. Jestem bardzo sławny. Albus, Rose, Hugo i Lily wybuchnęli śmiechem...
Udało się, dostali w kość, niech żyje Potter nam! A Voldek gnije w piekle, za którym tęsknił sam!
"Kły bazyliszka z głośnym klekotem powypadały Hermionie z ramion. Podbiegła do Rona i pocałowała go w usta. Ron też rzucił kły i miotłę i odpowiedział na to z takim entuzjazmem, że stopy Hermiony zawisły w powietrzu."
- Nie w moją córkę, ty suko! Pani Weasley zrzuciła pelerynę, biegnąc ku Bellatriks, która obróciła się w miejscu i ryknęła śmiechem na jej widok.
Edytowane przez Ariana dnia 24-06-2009 21:12 |
|
|
|
~GinnyPotterxD
|
Dodany dnia 29-08-2009 21:59
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 147
Ostrzeżeń: 0
Postów: 41
Data rejestracji: 29.08.09
Medale:
Brak
|
Na pierwsze zadanie hmmm .:
Walka między sobą...
2.
Wydostanie się z jakiegoś ogromnego budynku z ktorego jest jedno wyjscie(bez pomocy magii)
3.
Latanie na miotle na wyznaczonych terenach i szukanie Pucharu
Może nie jest to za...hmm...normalne ale ja bym tak chciała
Chciaż bardzo mi sie podobaly zadania wymyslone przez Panią Rowling
Najbardzie 2 uwielbiam plyyywac D x3
__________________
J.K. Rowling is my Hero
|
|
|
|
~Nimfadora Tonks 120
|
Dodany dnia 17-09-2009 19:05
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 285
Ostrzeżeń: 1
Postów: 127
Data rejestracji: 13.09.09
Medale:
Brak
|
Osobiście wymyśliłam jedno zadanie (trochę podobne do tego jeziora):
Nauczyciele przebierają się z śmierciożerców i porywają z trybun przyjaciół zawodników. Zawodnicy ruszają im na ratunek. Znajdują ich w Zakazanym Lesie, pozornie torturowanych przez śmierciożerców-nauczycieli. Między zawodnikami, a resztą stoi Puchar Turnieju. Zawodnicy muszą pokonać pokusę sięgnięcia po Puchar i zwyciężyć nauczycieli. Pierwszy, który pokona nauczyciela, może sięgnąć po Puchar.Puchar przenosi wszystkich zawodników i ich przyjaciół na Arenę Początkową. Ten, kto dotknął Pucharu, wygrywa.
__________________
No zarycz,no!
Ruchy!!!
Tato, on się wymyka! Interweniuj!!!
Kocham Cię, tato!!!
(Shrek Forever)
Edytowane przez Ariana dnia 18-09-2009 18:02 |
|
|
|
~Hipogryf
|
Dodany dnia 17-09-2009 19:54
|
Użytkownik
Dom: Ravenclaw
Ranga: Goblin
Punktów: 27
Ostrzeżeń: 1
Postów: 25
Data rejestracji: 12.09.09
Medale:
Brak
|
Stawiam na porwanie, kogoś, kto byłby ważny dla tylko jednego zawodnika. I mają hasło, że tylko oni mogą go/ją uratować, bo jest zaczarowane, że tylko uczestnicy TT mogą tam wejść. No i to jest ich własna wola- wchodzą i przechodzą dalej, albo zostają i tracą punkty.
__________________
Eee... DAJ KAMIENiA!
"Mamy coś,czego on nie ma, coś o co warto walczyć!"
... Mamy nos!
Mój wymarzony... ma prostokątne okulary.
|
|
|
|
~piecka21
|
Dodany dnia 28-12-2009 09:50
|
Użytkownik
Dom: Ravenclaw
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1213
Ostrzeżeń: 1
Postów: 209
Data rejestracji: 27.07.09
Medale:
Brak
|
Udanei sie do serca Zakazanego Lasu i odnalezienie tam Stworzeń i roślin które by trzeba było wykożystać w trudnym eliksirze w drugim zadaniu w lesie było by mnóstwo różnych magicznych stworzeń i roślin które by stanowiły przeszkodę . Trzecim zadaniem mogło by być wypicie tego eliksiru który by sprawał że potrzebna by była jego moc w ostatnim zadaniu .
__________________
drogi Gościu
|
|
|
|
~kaszub
|
Dodany dnia 28-03-2010 14:31
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 10
Ostrzeżeń: 0
Postów: 7
Data rejestracji: 27.03.10
Medale:
Brak
|
1 Pokonanie dementorów i uwolnienie więźnia z mini azkabanu
2 wejście do zakazanego lasu i przyniesienie jadu akromanatuli
3 lot na hipogryfie i przyniesienie gałązki z bijącej wieżby |
|
|
|
~Loonyy
|
Dodany dnia 28-03-2010 18:15
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Zastępca Ministra
Punktów: 1752
Ostrzeżeń: 3
Postów: 419
Data rejestracji: 18.03.10
Medale:
Brak
|
1. Stworzyć eliksir śmierci.
2. Wygrać pojedynek z jakimś czarodziejem.
3. Wyścig na miotłach (wszystkie są takie same, żeby były równe szanse), i kto pierwszy przeleci przez metę musi znaleźć puchar ukryty w zamku.
Nie mam dzisiaj głowy do wymyślania..
__________________
Nigdy nie mogłam pogodzić się z kreowaniem mnie na symbol seksu. Z seksu uczyniono przedmiot. Nienawidzę myśli, że mam być przedmiotem.
Bóg umiera jeśli go nie kochamy, ale ja nie umarłam, choć nikt mnie nie kochał.
|
|
|
|
~marta
|
Dodany dnia 29-07-2010 11:41
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 875
Ostrzeżeń: 0
Postów: 136
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
|
Hmmm...
Sama nie wiem, ja chyba wybrałabym na zadanie TT jakąś trudną zagadkę logiczną, tak, aby reprezentanci szkół mogliby wykazać się nie tylko odwagą i siłą, ale również umysłem i sprytem. Chciałabym połączyć to wszystko w jednym zadaniu...
__________________
Od przebiegłości Ślizgonów
Kretynizmu Puchonów
I o Wiedzy-O-Własnej -Wszechwiedzy Krukonów
CHROŃ NAS GRYFFINDORZE !
"- Dlaczego mam zatem słuchać serca?
- Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdybyś udawał, że nie słyszysz, o czym mówi, nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać tego, co myśli o życiu i o świecie."
|
|
|
|
~muchor
|
Dodany dnia 29-07-2010 12:53
|
Użytkownik
Dom: Ravenclaw
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1854
Ostrzeżeń: 3
Postów: 476
Data rejestracji: 04.03.10
Medale:
Brak
|
1) NA SPRYT I SZYBKIE MYŚLENIE [ROZUMOWANIE] - Każdy z zawodników musi iść do hogsmeade i odnaleźć jakiegoś otrutego człowieka (w całym hogsmeade jest ich sześć, a zawodników jest trzech). Trzeba odnaleźć antidotum na jego truciznę w ciągu godziny. Wzamian człowiek ten powie nam wskazówkę do drugiego zadania. Jeśli się spóźnimy o więcej niż dziesięć minut od rozpoczęcia zadania, człowiek zapomni jaka była wskazówka.
2) NA ODWAGĘ I ZNAJOMOŚĆ MAGII [ZAKLĘĆ] - Każdy z zawodników musi odnaleźć wejście do labiryntu (wskazówka otrutego) i dojść do jego środka (także wskazówka otrutego) pokonując przy tym różne potwory typu: mantykora, tylnowybuchowe sklątki, demoentorzy, boginy, jadowite tekantule, czerwone kapturki, ludożerczy żywopłot itp. W środku labiryntu czeka na zawodników zagadka.
3)NA LOGIKĘ I SZYBKOŚĆ [REFLEKS]- Każdy z zawodników musi rozwiązać zagadkę z zadania drugiego. Dotyczy ona eliksirów.
Oto jej treść:
(Jest to zmieniona troszkę wersja zagadki z HP i KF, a zmieniona jest dla tego, aby nie było w niej błędów, które niestety pierwodnie były)
Groza czyha za wami, a szczęście przed wami,
Dwie z nas wam pomogą, żadna nie omami,
Jedna z ośmiu pozwoli pójść dalej przed siebie,
Inna pozwoli wrócić temu, który jest w potrzebie,
Trzy z nas kryją zacne wino pokrzywowe,
Trzy truciznę wsączą w serce oraz w głowę.
Wybieraj, jeśli nie chcesz cierpieć tutaj wiecznie,
Oto cztery wskazówki, jak przeżyć bezpiecznie:
Pierwsza: jakkolwiek chytrze trucizna się skrywa,
Jest zawsze z lewej strony tego, co dała pokrzywa;
Druga: różną mają zawartość butelki ostatnie,
Lecz jeśli chcesz iść naprzód, nie pij płynu z żadnej;
Trzecia: różne mają flaszki kształty i wymiary,
Lecz najmniejsza i największa kryją dobre czary;
Czwarta: obie drugie od końca smak podobny mają,
Choć wyglądem całkiem się nie przypominają.
Zawodnicy muszą wybrać fiolkę, która, według nich, prowadzi naprzód.
4)NA ROZPOZNAWANIE [LUB COŚ W TYM STYLU] - Każdy z zawodników którzy wybrali dobrze lądują w skrytce w Gringocie. Muszą odnaleźć Puchar Trujmagiczny. Dzieje się to samo, co w skrytce Lestrange'ów. A ta skrytka jest o osiem metrów większa!
Ten, kto pierwszy złapie puchar, zostanie przeniesiony na podium na błoniach Hogwartu i wygra.
Tak naprawdę wygryw ten, kto ma najwięcej pkt., ale złapanie puchau daje ich 100, a za każde zadanie można dostać maks 10.
__________________
truskawka
Pozrowinia dla: Lady Cat, Yoyo, Pyflame, Ta sama maggie, Maladie, Mooll, Silencia, Arya, Wióra, Tom Riddle, Hermionka, Lapa, Lori Lemonberry, Lady House, Lena Luna, Lily Potter, Buczek, Bloo, Aniutek96, Pandora, Deprimo Corfingo, Bonnie131, Malkontentka, Polami, Buka, Agnes Black, Imbecile, Ginny004, Robbotto, Ginny Ruda i Narciss.
No i oczywiście ukłony w stronę sprawiedliwej Czary.
Oraz dla wszystkich miłych użytkowników Hogsmeade.
|
|
|
|
~salazar
|
Dodany dnia 29-07-2010 14:03
|
Użytkownik
Dom: Ravenclaw
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 99
Ostrzeżeń: 0
Postów: 53
Data rejestracji: 28.07.10
Medale:
Brak
|
1.W pierwszym zadaniu zawodnik powinien zdobyć jakiś cenny przedmiot a zarazem wskazówkę np.rzedostać się do zamkniętej części Ministerstwa Magi nie zauważony.Tam pokonać parę potworów i zdobyć wskazówkę.
2. Uwolnić nauczyciela ,który został uwięziony w Askabanie i pokonać dementorów strzerzących więźnia.
3.Zawodnik znajduje się w nieznanej części zamku w jednej z komnat znajduje dziesięciu sobowturów swojego najlepszego przyjaciela , jeden jest prawdziwy .Musisz wybierać ,jeśli trafisz na prawdziwego możesz iśc dalej jeśli się pomylisz sobowtóry zamieniają się w inferiusy . Musisz ich pokonać . następnie idziesz dalej . Na koncu znajdujesz puchar o ile ktoś go nie zdobył przed tobą.
__________________
|
|
|
|
~LilyPotter
|
Dodany dnia 29-07-2010 15:09
|
Użytkownik
Dom: Slytherin
Ranga: Horkruks
Punktów: 7311
Ostrzeżeń: 0
Postów: 622
Data rejestracji: 21.05.10
Medale:
|
1. To na przykłąd taki Tor przeszkód, jak w HP i Kamieniu Filozoficznym. Diabelskie sidła, może dodatkowo jeszcze basen pełen druzgotków, latające klucze , szachy, troll i eliksiry, a na końcu wskazówki ukryte w... nie wiem czym=)
2. Może tor przeszkód ale tylko z czarnomagicznymi stworzeniami i roślinami (wiedza z ONMS, OPCM i zielarstwa)
3. Może coś takiego: najbliższy przyjacil lub ktoś z rodziny itp. zostaje ukryty w zamku. Uczestnicy mają dwie godziny, aby go uwolnić, inaczej ta osoba zostanie wyprowadzona z zamku. Drogi będą strzegły zagadki i tylko zagadki. Będą ukryte w wielu miejscach i polegały na przykład na wybranie dobrego eliksiru itp. O i jeszcze przed wejściem każdy z uczestników dostaje eliksir, na który antidotum ma ta ich najbliższa osoba (ta, która jest schowana). Po upływie dwóch godzin eliksir zacznie działać, a jeśli uczestnik nie dostanie antidotum, eliksir ten spowoduje kilka niezbyt przyjemnych efektów ubocznych(;>. Wtedy mogą pomóc nauczyciele, ale zadanie jest niezaliczone. Jeśli jednak uczestnik wypije antidotum, dstaje wskzówkę co do położenia pucharu TT.
Pozdrawiam drogi Gościu
__________________
|
|
|
|
~Emma16
|
Dodany dnia 07-08-2010 14:28
|
Użytkownik
Dom: Ravenclaw
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 86
Ostrzeżeń: 0
Postów: 32
Data rejestracji: 04.08.10
Medale:
Brak
|
1. Coś na logikę np. kilka zagadek od sfinksa
2. Coś z eliksirów np. uwarzenie jakiegoś trudnego.
3. Jakaś walka np. z wilkołakiem.
4. Pokonanie dementora.
5. Wkazanie się znajomością z zaklęć, transmutacji i magicznych zwierząt. |
|
|
|
~Charakternik
|
Dodany dnia 12-08-2010 21:25
|
Użytkownik
Dom: Slytherin
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 686
Ostrzeżeń: 1
Postów: 202
Data rejestracji: 11.08.10
Medale:
Brak
|
Ja , wybrałbym , hmm.
1. Wytworzyć jakiś Eliksir , jeden z najtrudniejszych .
2.Pokonać jakieś stworzenie , bardzo , bardzo potężne .
3.nie wiem , nie potrafie wymyśleć! ; p |
|
|
|
~Ein_Black
|
Dodany dnia 25-09-2010 10:56
|
Użytkownik
Dom: Hufflepuff
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -8
Ostrzeżeń: 2
Postów: 77
Data rejestracji: 22.09.10
Medale:
Brak
|
Hmmm...Może zadanie w Zakazanym Lesie aby odnaleźc smoka i go pokonac za pomocą zaklęc !!!
__________________
|
|
|
|
~Crazy Flower
|
Dodany dnia 25-09-2010 13:51
|
Użytkownik
Dom: Slytherin
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2153
Ostrzeżeń: 1
Postów: 308
Data rejestracji: 20.06.10
Medale:
Brak
|
Przede wszystkim spotkania z jakimiś potworami.
Trudne magiczne zagadki.
Zadanie na przyrządzenie jakiegoś eliksiru.
Tyle na tą chwilę przyszło mi do głowy.
__________________
|
|
|
|
~hermionagWESZ
|
Dodany dnia 13-11-2010 19:36
|
Użytkownik
Dom: Ravenclaw
Ranga: Gracz Quidditcha Ravenclawu
Punktów: 133
Ostrzeżeń: 1
Postów: 54
Data rejestracji: 13.11.10
Medale:
Brak
|
1 ZADANIE:
Coś logicznego z truciznami jak w Kamieniu Filozoficznym pamięacie zagadkę snapea broniącą kamienia? No właśnie. Coś takiego, logiczne myślenie, jak powiezdiała Hermiona, dla niektórych to pułapka bez wyjścia.
2 ZADANIE:
Hm...hm...Wiem, złapać testrala własnym pomyłem czyli wpóścić jakieś dzikie testrale do zakazanego i trzeba je złapać.
3 ZADANIE:
Coś w stylu 3 zadania w Harrym Potterze, połączenie OPCM, ONMS Zaklęć itp.
__________________
Od cnoty Gryfonów
Kretynizmu Puchonów
Od przebiegłości Ślizgonów
CHROŃ NAS RAVENCLAWIE!!!
Pozdro dla wszystkich którzy mnie pozdrawiają
CIOTKA MURIEL:
-...i masz o wiele za długie włosy, Ronaldzie, przez chwilę pomyliłam cię z Ginevrą. Na brodę Merlina, co ten Ksenofilius Lovegood ma na sobie? Wygląda jak omlet. A ten to kto? - warknęła na widok Harry'ego. - Ee... to nasz kuzyn Barny, ciociu Muriel. - Jeszcze jeden Weasley? Mnożycie się jak gnomy
|
|
|
|
~fleur441
|
Dodany dnia 13-11-2010 20:24
|
Użytkownik
Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 92
Ostrzeżeń: 1
Postów: 44
Data rejestracji: 15.10.09
Medale:
Brak
|
według mnie mogło by to być zadanie w którym należy przejść przez Zakazany Las i radzić sobie ze zwierzętami i innymi stworzeniami w nim żyjących .oczywiście po drodze musieliby zbierać wskazówki jak mają dojść do umówionego punktu . w tym punkcie czekali by na nich sędziowie , ocenili ich stan czy wyglądają dobrze czy mają jakieś ślady po walce no i oczywiście nauczyciele , Hagrid , pani Pomfrey i pozostali uczniowie oglądający turniej .
______________________________________________________________
jeśli już ktoś miał podobny pomysł to przepraszam , ale nie czytałam wszystkich . ; )
__________________
Niesamowite - powiedział, kręcąc gałką z boku lornetki - Mogę sprawić, że ten wapniak na dole znowu podłubie sobie w nosie... i znowu ... i jeszcze raz.
Jak gdzieś jest raban, to o każdej porze Wezwij Irytka, będzie jeszcze gorzej!
Gdzie Crabbe jest , tam nie ma co jeść ; D
Edytowane przez fleur441 dnia 13-11-2010 20:35 |
|
|