To pytanie nurtuje mnie od wczoraj. Czytam sobie wczoraj HPiKP (rozdzia Jaskinia), i natrafiam na sowa:
"- Voldemort nie przejmuje si waga, ale iloci mocy magicznej, ktra pywa po tym jeziorze. Uwaam raczej, e rzuci na t d urok, ktry powoduje, e tylko jeden czarodziej naraz moe w niej pyn.
- Ale w takim razie...?
- Nie sdz, eby si liczy, Harry. Jeste niepenoletni i niewykwalifikowany. Voldemort nigdy si nie spodziewa, e szesnastolatek trafi w to miejsce. Myl, e wydawao mu si to nieprawdopodobne, eby twoje moce rwnay si moim."
Zastanawiam si wic jak Regulus Black (zakadajc, e to on jest R.A.B-em) wzi horkruksa. Musia by tam sam, bo nie mg wzi kompana, a wtpi, e zabra ze sob jakie dziecko. A moe by potniejszym czarodziejem ni Dumbledore (w co wtpi)?
Czy to znaczy, e by inny sposb na zabranie horkruksa?
A jak sam Voldemort by to zrobi, gdyby zechcia swojego horkruksa odwiedzi lub zabra? Miby problem z wyjciem z jaskini.
Dumbledore przeoczy pewnie jaki szczeg, co kosztowao go strat si, a co za tym idzie, mier (zakadajc, e umar).
Czyby Dumbledore niepotrzebnie si naraa?
Dom:Gryffindor Ranga: Skrzat domowy Punktw: 23 Ostrzee: 0 Komentarzy: 3 Data rejestracji: 03.05.12 Medale: Brak
Zastanawiam si wic jak Regulus Black (zakadajc, e to on jest R.A.B-em) wzi horkruksa. Musia by tam sam, bo nie mg wzi kompana, a wtpi, e zabra ze sob jakie dziecko. A moe by potniejszym czarodziejem ni Dumbledore (w co wtpi)?
Regulus Black wzi swojego skrzata, ktry wypi za niego eliksir.
Fajny artyku , W ;d
Dom:Gryffindor Ranga: Charak Punktw: 8 Ostrzee: 0 Komentarzy: 1 Data rejestracji: 07.07.12 Medale: Brak
Regulus Black wybra si sam po ten medalion, a gdy ju by na miejscu wezwa stworka. Skrzaty maj wiksz moc ni czarodzieje i dziki temu dosta si tam gdzie czarodziej nie mgby. No wic Stworek wypi ten eliksir, a Regulus zabra horkruksa i podmieni go dajc na to samo miejsce podobny medalion.
Dom:Gryffindor Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego Punktw: 70 Ostrzee: 0 Komentarzy: 4 Data rejestracji: 12.07.12 Medale: Brak
Regulus wzi Stworka ( swojego skrzata domowego, ktry wczeniej by z Czarnym Panem w tej jaskini ), kaza sobie pokaza jak wej tam, popyn ze Stworkiem na te wysepk, powiedzia mu e gdy misa bdzie pusta zamieni medaliony i zniszczy ten pierwszy, potem wypi eliksir, napi sie wody z jeziora i inferiusy wcigny go pod wod, Stworek zamieni medaliony, deportowa si ( magia skrzatw rni si od magii czarodziejw ), a potem prbowa zniszczy medalion. Nie udao mu si, ale nie bd pisaa wszystkiego - na pewno sama si dowiesz
Dom:Slytherin Ranga: Przecitny Ucze Punktw: 167 Ostrzee: 0 Komentarzy: 5 Data rejestracji: 02.11.12 Medale: Brak
Chyba niezbyt dokadnie czytasz. Regulus wzi ze sob Stworka, aby ten zabra medalion kiedy on (Regulus) wypije eliksir. Niestety sam jak to przewidzia umar, bo w morsk to zabray go inferiusy. Oczywicie to wszystko wynika z opowieci Stworka. Regulus nie wpad na to sam. Wzorowa si na LV. Jak LV na wypraw wzi Stworka. Tylko ,e rnica bya taka ,e Stworek nie pi eliksiru tylko Regulus. Wtedy LV zostawi Stworka na wyspie ,ale ten si deportowa na yczenie Regulusa.
Dom:Ravenclaw Ranga: Pierwszoroczniak Punktw: 48 Ostrzee: 0 Komentarzy: 6 Data rejestracji: 27.12.12 Medale: Brak
Przecie R.A.B. mia ze sob Stworka (skrzat domowy nie jest czarodziejem) i i R.A.B. kaza Stworki pokaza, jak wyj horkruksa i aby regulus wypi ten eliksir, Stworek zamieni medaliony i wrci na Grimmuald Place, bo pan mu tak kaza, bo regulusa wcigny inferiusy pod wod. A Regulus tylko chcia zamieni medaliony i kaza Stworkowi zniszczy horkruksa. Take w moim mniemaniu niezbyt dobrze przeczytaa ksik. Pozdrawiam.
Dom:Slytherin Ranga: Lord Punktw: 256094 Ostrzee: 2 Komentarzy: 1,385 Data rejestracji: 15.12.12 Medale: Brak
Tak jak wyej - wiemy ju wszyscy dokadnie - no wic zasuga Stworka w tym udziale zawsze jaka jest - mimo paskudnego wygldu i charakteru, co dobrego udao mu si w kocu zrobi
Dom:Gryffindor Ranga: Mody Czarodziej Punktw: 795 Ostrzee: 0 Komentarzy: 119 Data rejestracji: 25.03.13 Medale: Brak
no wlanie mi si te tak wydaje, e Regulus Black mial ze sob stworka, a Voldemort, jako wlaciciel Horkruksa mgl mie wiksze mliwoci dotyczce jego wasnej duszy, a moe po prostu umieszczajc go tam zdj na chwile zaklcia obronne, ale i tak dziwi si e Dumbledore potrafi zrobi a tyle dla dobra calej ludzkoci ( eby uwolnic ich Voldemorta)
Dom:Gryffindor Ranga: Charak Punktw: 14 Ostrzee: 0 Komentarzy: 3 Data rejestracji: 31.05.13 Medale: Brak
te si nad tym zastanawiaam i na to chyba nie ma wyjanienia. W tym momencie Rowling bya nie konsekwentna. O to trzeba by byo spyta sam krlow J.K.R.
Pozdro YsKaMcGonagall O.o
Dom:Slytherin Ranga: Trzecioroczniak Punktw: 149 Ostrzee: 0 Komentarzy: 28 Data rejestracji: 31.05.13 Medale: Brak
Sam Regulus wypi eliksir . Da Stworkowi faszywy medalion i i R.A.B kaza mu woy ten medalion to tym jak wypije a potem odpyn dk . A sam zabi si wchodzc do jeziora penego "ywych trupw" Zawsze si przy tym wzruszam .
Dom:Gryffindor Ranga: Prefekt Naczelny Punktw: 708 Ostrzee: 2 Komentarzy: 54 Data rejestracji: 06.07.13 Medale: Brak
Poszed ze stworkiem po medalion jak si o nim dowiedzia i wypi eliksir i kaza by stworek wzi medalion jak on czyli Regulus wypije eliksir i kaza mu odpyn z medalionem
Dom:Gryffindor Ranga: Mugol Punktw: 2 Ostrzee: 0 Komentarzy: 1 Data rejestracji: 31.03.15 Medale: Brak
ECH...To byo tak, e R.AB wzi ze sob Stworka sam wypi eliksir a Stworkowi nakaza by nie dopuci by Black przesta pi eliksir i by zabra horkus i go zniszczy
Dom:Bezdomny Ranga: Drugoroczniak Punktw: 84 Ostrzee: 0 Komentarzy: 15 Data rejestracji: 27.12.21 Medale: Brak
ПО Леон для мобильных устройств можно скачать напрямую с leon.ru или из mobi-версии. Там же можно найти инструкции, как скачать Леонбетс на Android или устройства Эппл и как инсталлировать программу на ваш гаджет. Программы полностью бесплатны.
Обзор приложений.
Скачать приложение БК Леонбетс можно с официального сайта (для Android) или из магазина AppStore (ПО для АйОС). Программы по присутствующим опциям полностью повторяют десктопную и моби-версию Леонбетс.
Есть загрузить приложение Leon, можно линию линию букмекера, обращаться в службу поддержки, получать бонусы и не только. Доступно множество методов внесения депозита, в том числе Эппл Пэй и Самсунг Пэй. Leon установить следует еще и по причине наличия матч-трекера - благодаря этому инструменту вы сможете мониторить все, что случается в спортивном событии в режиме реального времени.
Технические параметры ПО для Андроид:
1. Версия (на 18.11.2021) - 6.28.1.
2. "Вес" файла - 41,98 МБ.
3. Язык - русский.
4. Категория - Спорт, ставки.
5. Наличие в ПлейМаркет - нет.
6. Разработчик -Леон.
7. Рейтинг - 4,5 из 5,0.
Технические параметры ПО для АйОС:
1. Совместимость: iPhone- требуется iOS 12.1 или новее; iPad- требуется iPadOS 12.1 или новее; iPodtouch-требуется iOS 12.1 или новее.
2. "Вес" файла - 42,4 МБ.
3. Язык - русский.
4. Категория - Спорт, ставки.
5. Наличие в AppStore- да.
6. Разработчик -Леон.
7. Рейтинг - 4,5 из 5,0.
Программа Леонбетс на Android.
Загрузить Leonbets на Андроид можно непосредственно с leon.ru. На площадке PlayMarket программа отсутствует ввиду политики компании Google.
Установка ПО для Андроид:
1. войдите на ЛЕОН РУ с мобильного телефона .
2. На верхней панели навигации будет кнопка "Скачать", а недалеко - информация о бесплатной ставке за загрузку ПО Леон.
3. После нажатия кнопки "Скачать" всплывет новое диалоговое окно с предложением загрузить файл приложения. Подтвердите скачивание.
4. Установочный файл приложения сохранится в памяти устройства. Затем его файл можно найти на телефоне и запустить установку инсталляцию.
5. Дождитесь завершения анпакинга файла. На экране вылезет сообщение с кнопками "Готово" и "Открыть".
Приложение на iOS.
Программа для АйОС от Leonbets имеет мало отличий от аналога для Андроид. Загрузитьприложение Leonbets на айфон можно из ЭппСтора.
Новые версии будут приходить автоматически при подключении соответствующей опции. Доступна авторизация по Face ID и Touch ID.
Программа на ПК.
Программа Леон на компьютер не получится. Продукт не разработан букмекером.
Отзывы пользователей.
Если судить по по средней оценке (4,5), программы для Android и iOS оставляют у пользователей больше положительных, чем плохих впечатлений. Из позитивных моментов бетторы выделяют бонусную ставку за регистрацию , быстрые выплаты и удобный интерфейс. Из недостатков выделяют отсутствие трансляций игр и статистики.
https://issues.apache.org/jira/browse/AAR-9114 ПО Leonbets для смартфонов и планшетовПО Леон для телефоновПрограмма Леон для смартфонов и планшетовПО Леонбетс для телефоновПрограмма Леонбетс для мобильных устройств a24ed41
приложение бк Леон
Dom:Bezdomny Ranga: Waciciel Pamitnika Punktw: 105 Ostrzee: 0 Komentarzy: 19 Data rejestracji: 31.12.21 Medale: Brak
Всем привет. Недавно я нашёл пансионат престарелых Доброта в Минске. Со временем появилась необходимость в дополнительном присмотре за престарелыми родственниками, но времени не хватает.
Поэтому вопрос для многих очень требующий решения. Если вы тоже в подобной ситуации, тогда вам поможет Частный дом престарелых Минск "Доброта" в Беларуси.
https://www.pinterest.com/pin/763712049320057641 Пансионат для пожилых людей в МинскеДом престарелых Доброта 0f6_9ef
Rekord OnLine: 5422
Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.