Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska - regulamin

OGÓLNE

§1. Definicje
  1. Portal - strona internetowa umieszczona pod adresem http://hogsmeade.pl i pochodnymi oraz cała jej zawartość.
  2. Regulamin - niniejszy dokument, umieszczony pod adresem: http://hogsmeade.pl/viewpage.php?page_id=1 który ma zastosowanie w Portalu.
  3. Super Administrator - osoba posiadająca całkowite uprawnienia i tworząca portal.
  4. Administrator - osoba z uprawnieniami do edycji i zajmująca się tworzeniem portalu.
  5. Moderator - osoba opiekująca się porządkiem na portalu.
  6. Redaktor - osoba będącą w Redakcji Portalu.
  7. Użytkownik - osoba zarejestrowana na portalu.
  8. Gość - osoba niezarejestrowana, przeglądającą portal.
§2. Portal porusza tematykę związaną na wszelakie sposoby z cyklem Harry Potter, a także inne związane z fantastyką.
§3. Informacje dotyczące Super Administratorów, Administratorów, Moderatorów Forum, Użytkowników oraz Gości (np. numery IP i adresy e-mail) są udostępniane Super Administratorom i Administratorom.
§4. Super Administratorzy, Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do edytowania, usuwania i modyfikowania zawartości portalu, jeżeli narusza ona regulamin.
§5. Super Administratorzy oraz Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za publikowane przez użytkowników treści.
§6. Super Administrator posiada wyłączność na interpretację regulaminu.
§7. W przypadku jakichkolwiek reguł, które nie zostały wspomniane w niniejszym regulaminie, w użycie wchodzą zasady Netykiety oraz prawo Rzeczpospolitej Polskiej.


FORUM

§1 Z forum korzystać mogą zarejestrowani użytkownicy. Wyjątek stanowią osoby, które otrzymały co najmniej 2 ostrzeżenia.
§2 Moderatorzy mają prawo edytować i usuwać posty oraz przenosić, przyklejać, blokować i usuwać tematy.
§3 Forum widoczne jest dla wszystkich osób odwiedzających stronę, również dla tych niezarejestrowanych. Wyjątek stanowią działy "Poznajmy się", "O nas", "Kosz" i "Ściana Wstydu".
§4 Użytkownik zakładający nowy temat ma obowiązek upewnić się wcześniej, czy już taki nie istnieje, a następnie umieścić go w odpowiednim dziale.
a) Pytania zadawane w temacie mają być formułowane w taki sposób, by uniknąć spamu.
b) Nazwy tematów powinny być zrozumiałe i jasno odzwierciedlać ich zawartość.
c) Posty dodawane w powtarzających się tematach są usuwane.
§5 Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem.
§6 Zabronione jest reklamowanie jakichkolwiek produktów i usług na forum.
§7 Użytkownik ma możliwość edycji i usunięcia swoich postów. Zakazane jest pisanie kilka postów z rzędu.
§8 Zabrania się umieszczania w shoutboksie, podpisach, komentarzach i na forum (poza wyznaczonymi działami) linków i wpisów, których celem jest propagowanie totalitarnego ustroju państwa oraz nawoływanie do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych oraz różnic w poglądach politycznych.
§9 Użytkownik korzystając z działów posiadających własny regulamin, zobowiązany jest do jego przestrzegania:
  1. Regulamin działu "Fan Fiction"
  2. Regulamin działu "Zabawy"
  3. Regulamin działu "Pomoc w nauce"

SHOUTBOX

§1 Z Shoutboxa korzystać mogą zarejestrowani użytkownicy, oprócz tych, którzy otrzymali co najmniej 3 ostrzeżenia.
§2 Shoutbox jest widoczny dla każdego użytkownika przeglądającego stronę.
§3 Administratorzy i Super Administrator mają prawo edytować i usuwać wiadomości, jeżeli naruszają regulamin.
§4 Zabronione jest wysyłanie kilka wiadomości naraz. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy zostanie przekroczona liczba dozwolonych liter.
§5 Zabronione jest reklamowanie jakichkolwiek produktów i usług w SB. Za zignorowanie tego punktu grozi kara w postaci ostrzeżenia.


KOMENTARZE

§1 Pisać komentarze mogą zarejestrowani użytkownicy. Wyjątek stanowią osoby, które otrzymały co najmniej 2 ostrzeżenia.
§2 Moderatorzy mają prawo edytować i usuwać komentarze.
§3 Komentarze widoczne są dla wszystkich osób odwiedzających stronę, również dla tych niezarejestrowanych.
§4 Zabronione jest pisanie komentarzy niezwiązanych z tematem.
§5 Zabronione jest umieszczanie reklam w komentarzach.
§6 Użytkownik ma możliwość edycji i usunięcia swoich komentarzy. Zakazane jest pisanie kilka komentarzy z rzędu.


GRUPY SPOŁECZNE

§1 Postanowienia ogólne:
  1. Grupa społeczna może zostać założona przez każdego zarejestrowanego użytkownika.
  2. O dostępności grupy decyduje założyciel.
  3. Do grupy otwartej może dołączyć każdy użytkownik.
  4. O przyjęciu do grupy zamkniętej decyduje założyciel bądź jej członkowie.
  5. Zakazane jest zakładanie grup rasistowskich, propagujących nietolerancję, mających na celu obrażanie innych lub zawierających treści pornograficzne.
§2 Użytkowanie grup społecznych:
  1. W grupach społecznych obowiązują zasady netykiety (m.in. zakaz spamowania, używania przekleństw, obrażania innych użytkowników).
  2. Zakładanie tematów już istniejących na stronie jest zakazane.
  3. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do edytowania i kasowania zamieszczonych postów oraz tematów.
  4. Zabronione jest umieszczanie reklam w grupach społecznych. Dotyczy to również linków do adresów spoza portalu.
  5. Lider nie odpowiada za treści zamieszczone w jego grupie przez innych użytkowników.
  6. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie i wykluczenie z grupy.

DODATKOWE

§1 W przypadku otrzymania ostrzeżenia, użytkownik w ciągu tygodnia może się od niego odwołać, po upływie tego terminu odwołanie nie będzie rozpatrywane.
§2 Każdy użytkownik ma możliwość zmiany nicku, jednak odstęp czasu pomiędzy zmianami nie może być mniejszy niż 3 miesiące.
§3 W podpisie użytkownika nie może znajdować się więcej niż 3 obrazki/ gify wraz z krótkim tekstem. §4 Zabronione jest umieszczanie reklam w podpisie. Dotyczy to również linków do adresów spoza portalu.

§3 Użyteczne informacje:
  1. Zasady nadsyłania artykułów
  2. Zasady nadsyłania zdjęć
  3. Odpracowywanie ostrzeżeń


Za nieprzestrzeganie powyższych podpunktów grożą kary.
Redakcja Hogsmeade zastrzega sobie prawo do zmian powyższego regulaminu.

Copyright ©2004-2012, Hogsmeade.pl