J.K.Rowling wspiera kampanię "Read On. Get On."
Dodane przez Ginny Evans dnia 10 September 2014 09:33
J.K.Rowling postanowiła udzielić swojego wsparcia kampanii Read On. Get On. Ten nowo powstały projekt ma na celu promowanie lepszych standardów czytelniczych u dzieci. Ostatnie badania dowiodły, że 1,5 miliona brytyjskich jedenastolatków nie będzie umiało "dobrze czytać" już w 2025 roku. Przewodnicząca kampanii Julia Cleverdon pod pojęciem "dobrze czytać" rozumie, czytać ze zrozumieniem i być w stanie dyskutować o książkach takich jak "Harry Potter", czy "Wyspa skarbów". Jednym z celów kampanii jest przekonanie brytyjskich partii politycznych, aby w swoich programach na rok 2015 zawarły obietnicę udoskonalenia umiejętności czytania u najbardziej ubogich dzieci. Ponadto Read On. Get On. dąży do stworzenia silnego narodu czytelników, zachęcając rodziców do czytania swoim dzieciom 10 minut każdego dnia.

Co sądzicie o angażowaniu się J.K.Rowling w tego typu kampanie?