Super Bowl pomaga przy promocji Parku
Dodane przez Ballaczka dnia 29 January 2010 09:00
Ile Harry Potter ma wspólnego z rozgrywkami finałowej ligi futbolu amerykańskiego? Jak się okazuje, wcale nie tak mało. Portal Media Decoder donosi nam dzisiaj o nowym pomyśle organizatorów tegorocznych rozgrywek Super Bowl, którzy postanowili wykorzystać powstający właśnie magiczny park rozrywki. Podczas gdy amerykańscy sportowcy walczyć będą o zdobycie wyjątkowego trofeum, widzowie tych zmagań obejrzą specjalnie przygotowany spot. Reklama, która promować ma potterowski lunapark wyemitowana zostanie siódmego lutego podczas pierwszej połowy trwania rozgrywek. Spot nie tylko promować ma czarodziejskie atrakcje na Florydzie, jest także częścią specjalnej kampanii, zatytułowanej: Bądź odważny. Bądź ekstrawagancki. Bądź wyjątkowy. Pierwsze zdjęcie stanowiące fragment całej reklamy znajdziecie tutaj. Oczywiście gdy tylko spot znajdzie się w sieci, poinformujemy was o tym.
Treść rozszerzona
Ile Harry Potter ma wspólnego z rozgrywkami finałowej ligi futbolu amerykańskiego? Jak się okazuje, wcale nie tak mało. Portal Media Decoder donosi nam dzisiaj o nowym pomyśle organizatorów tegorocznych rozgrywek Super Bowl, którzy postanowili wykorzystać powstający właśnie magiczny park rozrywki. Podczas gdy amerykańscy sportowcy walczyć będą o zdobycie wyjątkowego trofeum, widzowie tych zmagań obejrzą specjalnie przygotowany spot. Reklama, która promować ma potterowski lunapark wyemitowana zostanie siódmego lutego podczas pierwszej połowy trwania rozgrywek. Spot nie tylko promować ma czarodziejskie atrakcje na Florydzie, jest także częścią specjalnej kampanii, zatytułowanej: Bądź odważny. Bądź ekstrawagancki. Bądź wyjątkowy. Pierwsze zdjęcie stanowiące fragment całej reklamy znajdziecie tutaj. Oczywiście gdy tylko spot znajdzie się w sieci, poinformujemy was o tym.