Tytuł: Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska :: Kasowanie konta

Dodane przez Buczek dnia 27-01-2012 11:00
#1

Witam. Po przeglądnięciu wielu tematów na forum zauważyłam, że użytkownicy wielokrotnie prosili administratorów o możliwość skasowania konta lub jego skasowanie przez administratora. Wielkie było moje zdziwienie, gdy przeważnie użytkownicy uzyskiwali odmowną odpowiedź. Dziwi mnie to dlatego, że w ostatni dniach Pobe skasował bez mojej wiedzy moje drugie konto, które nawiasem mówiąc miałam przez m.in. jego nieprofesjonalne zachowanie i nie rozumiem polityki administratorów. Jeżeli użytkownik chce skasowania konta to się mu tego nie robi, a jeżeli nie chce, to się mu kasuje? Proszę o rozwianie moich wątpliwości.

I uprzejmie proszę by tematu nie blokowano do momentu aż moje wątpliwości zostaną rozsiane. Bo zauważyłam, że w wielu tematach w pomocy administratorzy blokowali temat zakładając, że użytkownik zrozumiał co mieli na myśli. Tymczasem użytkownicy mogli mieć jakieś pytania do tego co napisali administratorzy.

Edytowane przez Buczek dnia 27-01-2012 11:02

Dodane przez Matthew Lucas dnia 05-02-2012 12:20
#2

Witam. Po przeglądnięciu wielu tematów na forum zauważyłam, że użytkownicy wielokrotnie prosili administratorów o możliwość skasowania konta lub jego skasowanie przez administratora. Wielkie było moje zdziwienie, gdy przeważnie użytkownicy uzyskiwali odmowną odpowiedź. Dziwi mnie to dlatego, że w ostatni dniach Pobe skasował bez mojej wiedzy moje drugie konto, które nawiasem mówiąc miałam przez m.in. jego nieprofesjonalne zachowanie i nie rozumiem polityki administratorów. Jeżeli użytkownik chce skasowania konta to się mu tego nie robi, a jeżeli nie chce, to się mu kasuje? Proszę o rozwianie moich wątpliwości.


A może po prostu twoje konto nie zostało usunięte, tylko zmieniono nick? Rzeczywiście, ja też chciałbym, aby mi usunięto konto, ponieważ na nie już nie wchodzę.

I uprzejmie proszę by tematu nie blokowano do momentu aż moje wątpliwości zostaną rozsiane. Bo zauważyłam, że w wielu tematach w pomocy administratorzy blokowali temat zakładając, że użytkownik zrozumiał co mieli na myśli. Tymczasem użytkownicy mogli mieć jakieś pytania do tego co napisali administratorzy.


Mogli, ale nie musieli. W razie zamknięcia tego tematu prawdopodobnie można zadać kolejne pytanie na PW administratorowi bądź osobie, która zamknęła temat przed całkowitym wyjaśnieniem sprawy.

Dodane przez Buczek dnia 05-02-2012 14:45
#3

Nick zmieniono mi wcześniej, na tamtym koncie, bez mojej wiedzy. Prosiłam by mi go przywrócono, jednak Pobe odmówił. Postanowiłam więc założyć nowe konto (to obecne) z nickiem jaki miałam pierwotnie na poprzednim koncie i poinformowałam o tym Pobego. Po jakimś czasie rozmawiałam z kimś w Shoutboxie o tej sprawie i przyznałam, że tamto konto to moje drugie, poprzednie. I na drugi dzień Pobe bezceremonialnie skasował to drugie konto i napisał mi o tym w PW. Pomijam już milczenie i ignorancję ze strony Pobego na moje pytania i zarzuty, bo nie o tym ten temat.

I chcę przejść do sedna. Dlaczego jednym się kasuje drugie konto bez ich wiedzy, innym odmawia czegoś takiego mimo, że o to proszą, a trzecim, bardziej uprzywilejowanym, pozwala się na użytkowanie dwóch kont (mam na myśli użytkowanie czynne, a nie zwykłe posiadanie jak w przypadku dwóch pierwszych grup).