Tytuł: Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska :: Harcerstwo

Dodane przez niewesolypagorek dnia 29-08-2008 18:23
#9

kochanka_dracona napisał/a:

Ja osobiście bym nie wstąpiła, bo jestem ZA leniwa i perspektywa tego, że nie ma gdzie umyć się przez kilka dni z rzędu mnie po prostu przeraża. ;]

Kto Ci takich bzdur naopowiadał że na biwakach nie ma się gdzie myć? O.o buhaha.

rootfl!!!!111

ja powiem szczerze, że to zależy od tego dokąd pojedziesz ;P bo jeżeli jeździsz na biwaki, obozy, wszędzie do jakichś renomowanych pomieszczeń, hoteli, pól namiotowych, czy baz obozowych 666-cio gwiazdkowych to się dziwisz...

ja ostatnio... [2 tygodnie temu] byłam na obozie wędrownym... całymi dniami szliśmy... z plecakami pełnymi ekwipunku na 10 dni, namiotami etc. etc.

1 dzień. przyjeżdżamy, idziemy po górach przez cały dzień, o 23 dotarliśmy na pole namiotowe, rozbiliśmy namioty i SPAĆ! wierz mi nikt nawet nie myślał o kąpieli... dopiero następnego dnia rano, [2 dzień] wszyscy umyli się rano w umywalce [prysznic kosztował 70 gr za minutę o.O ] idziemy dalej... jeszcze daaalej, pod górę... z plecakiem ofc, idziemy do schroniska... docieramy i patrzymy... a tam tabliczka 'schronisko bez wody i prądu... o lodówkę nawet nie pytać] brud! nawet nie było normalnego wc... trzeba było wyjść z budynku schroniska, iść 10m do góry... czyli na szczyt, bo to na górze było... już chyba nie trzeba dodawać, że wiało jak.... no, wiało :D 3 dzień... wychodzimy stamtąd idziemy górami i nie górami... z plecakami... o 24 gdzieś, dotarliśmy na pole namiotowe... i dopiero tam był prysznic z goracą wodą!@!!!!!!!111 ahhh *.* rano wyjechaliśmy kawałek... kawałek szliśmy po górach z plecakami i dotarliśmy na pole namiotowe na którym był zimny prysznic 24 na dobę *.* i na tym polu zostaliśmy do końca *.* czyli jakieś około 5 dni ;d

wierz mi... byliśmy tak cholernie czyści przez cały czas... no ja nie wiem kto jej takich głupot mógł naopowiadać... xD