Tytuł: Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska :: Zadania na Turniej Trójmagiczny

Dodane przez muchor dnia 29-07-2010 12:53
#32

1) NA SPRYT I SZYBKIE MYŚLENIE [ROZUMOWANIE] - Każdy z zawodników musi iść do hogsmeade i odnaleźć jakiegoś otrutego człowieka (w całym hogsmeade jest ich sześć, a zawodników jest trzech). Trzeba odnaleźć antidotum na jego truciznę w ciągu godziny. Wzamian człowiek ten powie nam wskazówkę do drugiego zadania. Jeśli się spóźnimy o więcej niż dziesięć minut od rozpoczęcia zadania, człowiek zapomni jaka była wskazówka.
2) NA ODWAGĘ I ZNAJOMOŚĆ MAGII [ZAKLĘĆ] - Każdy z zawodników musi odnaleźć wejście do labiryntu (wskazówka otrutego) i dojść do jego środka (także wskazówka otrutego) pokonując przy tym różne potwory typu: mantykora, tylnowybuchowe sklątki, demoentorzy, boginy, jadowite tekantule, czerwone kapturki, ludożerczy żywopłot itp. W środku labiryntu czeka na zawodników zagadka.
3)NA LOGIKĘ I SZYBKOŚĆ [REFLEKS]- Każdy z zawodników musi rozwiązać zagadkę z zadania drugiego. Dotyczy ona eliksirów.
Oto jej treść:
(Jest to zmieniona troszkę wersja zagadki z HP i KF, a zmieniona jest dla tego, aby nie było w niej błędów, które niestety pierwodnie były)

Groza czyha za wami, a szczęście przed wami,
Dwie z nas wam pomogą, żadna nie omami,
Jedna z ośmiu pozwoli pójść dalej przed siebie,
Inna pozwoli wrócić temu, który jest w potrzebie,
Trzy z nas kryją zacne wino pokrzywowe,
Trzy truciznę wsączą w serce oraz w głowę.
Wybieraj, jeśli nie chcesz cierpieć tutaj wiecznie,
Oto cztery wskazówki, jak przeżyć bezpiecznie:
Pierwsza: jakkolwiek chytrze trucizna się skrywa,
Jest zawsze z lewej strony tego, co dała pokrzywa;
Druga: różną mają zawartość butelki ostatnie,
Lecz jeśli chcesz iść naprzód, nie pij płynu z żadnej;
Trzecia: różne mają flaszki kształty i wymiary,
Lecz najmniejsza i największa kryją dobre czary;
Czwarta: obie drugie od końca smak podobny mają,
Choć wyglądem całkiem się nie przypominają.

Zawodnicy muszą wybrać fiolkę, która, według nich, prowadzi naprzód.
4)NA ROZPOZNAWANIE [LUB COŚ W TYM STYLU] - Każdy z zawodników którzy wybrali dobrze lądują w skrytce w Gringocie. Muszą odnaleźć Puchar Trujmagiczny. Dzieje się to samo, co w skrytce Lestrange'ów. A ta skrytka jest o osiem metrów większa!
Ten, kto pierwszy złapie puchar, zostanie przeniesiony na podium na błoniach Hogwartu i wygra.
Tak naprawdę wygryw ten, kto ma najwięcej pkt., ale złapanie puchau daje ich 100, a za każde zadanie można dostać maks 10.