Tytuł: Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska :: Zadania na Turniej Trójmagiczny

Dodane przez Hogsmeade_pl dnia 16-08-2008 23:49
#1

Gdybyście mogli wymyślić jakieś własne zadanie na TT, to co byście wybrali? Jakie trudności postawilibyście przed zawodnikami? Oczywiście stawiamy na kreatywność i oryginalne pomysły, których większości z Was z pewnością nie brakuje.

Dodane przez Hermiona_Lily_tusia dnia 27-08-2008 17:53
#2

Może... walka z jakąś himerą, albo wydostanie się jak najszybciej z jakiejś galarety czy coś:PP nie mam pomysłu

Dodane przez Harry_Potter dnia 27-08-2008 18:56
#3

Hmmm... może jakieś zadanie z kategorii eliksirów. Wykonanie suuuper trudnego eliksiru na czas?! Albo jakiś tor przeszkud, żeby sprawdzić wiedzę uczestników z ONMS, OPCM, eliksirów, zaklęć, transmutacji i zielarstwa... albo coś! Nic innego nie mogę wymyślić! He he he

Dodane przez wiktordogan dnia 28-08-2008 22:22
#4

Przydałoby się jakieś zadanie z eliksirów ale jezioro i labirynt bym zostawił .

Dodane przez Irreplaceable_ dnia 30-08-2008 18:40
#5

Ja bym dała może jakąś zagadkę... Przecież wiemy, że nie każdy ma mocną głowę od zagadek. Jakiś prawie taki sam jak z tymi butelkami z 1 :P
Albo Quiz dotyczący tego, lub zeszłego roku. Byłoby ciekawie ;]

Dodane przez Yennefer dnia 02-09-2008 11:01
#6

Ja bym dała coś trudnego, bardzo trudnego... nie przychodzi mi na myśl nic konkretnego, ale co powiecie na walkę z Voldemortem? Hehehe, to byłoby coś:D

Dodane przez Lady_Van_Tassel dnia 07-09-2008 19:12
#7

Ja bym dała pojedynek z innymi zawodnikami na różdżki (coś takiego jak w Klubie Pojedynków Lockharta). Walka z dementorami jeszcze brzmi nieźle :P

Dodane przez Dimrilla dnia 30-09-2008 13:14
#8

Hmm...Może tak:

Zadanie 1)
Tor przeszkód - podobny do tego, jaki Lupin urządził uczniom na egzaminie z OPCM-u na trzecim roku.
Żeby było trudniej, trzeba złapać w trakcie czerwonego kapturka i zmusić go do ujawnienia wskazówki (przy 'zmuszaniu' obowiązuje zakaz stosowania niewybaczalnych! :P )

Zadanie 2)
Trzeba dojść przez Zakazany Las do domku Babci.
Wskazówka z zadania 1 - instrukcja jak dojść do domku Babci.
Po drodze trzeba zmierzyć się z wilkołakiem (na tę okoliczność Fenrir mógłby dostać przepustkę z Azkabanu... ). W domku Babci uczestnik miałby do rozwiązania quiz (musiałby zadać babci właściwe pytania - czemu masz takie wielkie oczy/uszy/zęby? - a z odpowiedzi ułożyć sobie kolejną wskazówkę)
Oczywiście gdyby uczestnik pogubił drogę i zbyt późno przybył do domku babci miałby utrudnione zadanie, gdyż musiałby tutaj zmierzyć się z wilkołakiem i uratować połkniętą babcię, a gdyby nie dało się jej odratować - radzić sobie bez dalszych wskazówek.

Zadanie 3)
Na błoniach ' wyhodowano' szklaną górę, na szczycie której leży Puchar TT. Uczestnicy muszą się tam wspiąć i go zabrać.
wskazówka z zadania 2 - informacja, gdzie ukryto liny,raki i czekan :D
(Oczywiście kto mądry weźmie miotłę i po poleci na górę - tylko będzie musiał uważać na pilnujące przestrzeni powietrznej wściekłe tłuczki - sztuk 10 :]
Inne możliwości dotarcia na górę to transmutowanie palców w szpony lub wypicie Eliksiru Wielosokowego z odnóżem pająka (tylko efektów ubocznych ciężko byłoby się pozbyć) )

Dodane przez HPziom dnia 30-09-2008 14:09
#9

może spotkanie z dwoma trolami bez różdzki (ale mozna miec eliksiry i by animagiem) xD

Dodane przez BellX dnia 07-12-2008 21:13
#10

Och... na pewno coś piekielnie trudnego!
1. Coś z eliksirów albo zielarstwa
2. Walka z jakimś upiornym potworem
3. Jakieś dobre zadnie na logikę!

Edytowane przez Ariana dnia 07-12-2008 22:28

Dodane przez Rybka_109a dnia 11-12-2008 19:50
#11

1.Jakieś zadanie z Zielarstwa.
2.Walka z Voldemortem albo dementorami.
3.Wyłowienie różdżki Albusa.
4.Uratowanie Fltwicka.
To ostatnie chyba trochę dziwne prawda??

Dodane przez Lord Harry Potter dnia 14-12-2008 10:17
#12

1.Walka z własnym przyjacielem
2.Trzeba by rozpoznać jakieś mikstury.
3.Można by było pokonać samego siebie

Dodane przez PiotrexCichy dnia 20-12-2008 20:36
#13

Ja bym na przykład dał konkurencje psychologiczną i fizyczną.
Że mamy bardzo trudno zagadkę (pomieszane eliksiry, jakaś zagadka) i jak się uda przechodzisz do dalszej drogi jak nie to musisz zmierzyć się z wybranym tobie potworem jak pokonasz lub zgadniesz idziesz dalej i znajdujesz się w WIELKIM zamglonym korytarzu gdzie nic nie widać a słychać bardzo wiele, w tym korytarzu spotykasz innych zawodników i stają do walki.
Kiedy walka się zakończy (czyli jak zostanie 2 zawodników) idą dalej na początku razem przechodzą przez bagno bo sami se rade nie dadzą potem się rozdzielają i wchodzą do lasu gdzie wszystko żyje nawet trawa muszą pokonać ten las i W KOŃCU dojdą do wymarzonego pucharu TT!!


Jak fajne pisać :)

Dodane przez moniczka929 dnia 01-01-2009 13:59
#14

może wydostanie sie z paszczy smoka albo jakiegoś innego groźnego stwora :0)

Dodane przez Olaa dnia 04-01-2009 18:48
#15

Ja bym postawiła takie zadanie: przejść labirynt pełen najróżniejszych stworzeń i zagadek

Dodane przez MissHipHop dnia 04-01-2009 19:04
#16

kazałabym im przejść przez rzekę bez dna
do Bolaa; tak przeciez było w książce

Dodane przez igla dnia 04-01-2009 19:09
#17

Może jakaś zagadka związana z eliksirami. Podanoby skład eliksiru i jego właściwości i uczestnik musiałby zgadnąć, co to jest. xDD

Dodane przez Shetanka dnia 04-01-2009 19:36
#18

HPziom napisał/a:
może spotkanie z dwoma trolami bez różdzki (ale mozna miec eliksiry i by animagiem) xD


Sztrukę przemieniania się w zwierzęta opanowuje się latami, przygotowanie eliksirów też nie jest 'ot tak', więc byłoby to nierealne biorąc pod uwagę, że o zadaniu uczniowie dowiadywali się dopiero kilkanaście minut przed jego wykonaniem.

Mhh, ja mam słabą głowę do wymyślania takich rzeczy, ale bardzo możliwe że jednym z zadań byłaby właśnie zagadka logiczna. Mogłobybyć też coś takiego, że po całym Hogwarcie rozrzucone byłyby wskazówki, i każdy dostałby na początku jedną, np. gdzie ma iść. Potem dostałby wiadomość np. "Idź prosto a za x metrów pojawi się *opis zwierzęcia*". I jak pokona to zwierzę to następna kartka ze wskazówką i tak dalej, a na koniec byłaby wskazówka gdzie jest Puchar Turnieju xdd.

Dodane przez aparecjum dnia 04-01-2009 20:09
#19

Bolaa napisał/a:
Ja bym postawiła takie zadanie: przejść labirynt pełen najróżniejszych stworzeń i zagadek


labirynt ? nudaa... zwykłym zaklęciem np. drętwota moglibyścei ich pokonać... zresztą już było.

ja bym dała np:
Przeniesienie zawodników w jakiś odległy zakątek hogsmead, walczenie z jakimś przeraźliwym stworem, odnaleienie Świstoklika
-.-

Dodane przez Beatrix dnia 07-01-2009 20:35
#20

Walka z dementorami, hipogryfami lub test na znalezienie animaga w gromadzie stworów. W pierwszej próbie musiałby wykazać się odwagą i opanowaniem, w drugiej pomysłem, a w trzeciej spostrzegawczością i dużą wiedzą.

Dodane przez _Syriusz_ dnia 07-01-2009 20:49
#21

Ja kazalbym im pic Ognista Whiskey Ogdena do upadlego, potem uciekac na miotle przed smokami a na koniec pocalowac dementora xD

Dodane przez Harry 14 dnia 02-02-2009 19:01
#22

nie mam pojęcia ale może spotkanie z dementorem albo kto pierwszy przebiegnie hogwart w środku mogła też by być jakaś zagadka

Dodane przez Lucyfer dnia 08-02-2009 17:59
#23

Coś w czym możnaby użyć logiki... Jakląś łąmigłówkę proponuję!

Edytowane przez Lucyfer dnia 08-02-2009 18:00

Dodane przez Ariana Malfoy dnia 08-02-2009 19:05
#24

Hm........
Ja dodała bym:
- z eliksirów: znalezienie jakiegoś antidotum w ciągu 2godzin na truciznę którą podano któremuś z uczniów.
- odnalezienie ukrytej komnaty i otworzenie jej bez użycia czarów, w której to komnacie znajdował by się klucz otwierający wejście do labiryntu
- ustawienie Pucharu TT na środku jeziora pełnego magicznej substancji nie pozwalającej go przepłynąć w pław, i pełnej tajemniczych stworów, ale jeszcze nie wiem jakich :D

Dodane przez michal_black dnia 18-02-2009 19:36
#25

1.czyrakobulwy:celujemy czyrakobulwami w grzyby i mam tylko trzy strzaly i trzy powierzchnie z grzybami.
2.jakas zadanie z elikirów.
3.wydostanie sie na miotle z jaskini w której roi sie pelno od troli

Dodane przez Harry_20 dnia 11-05-2009 14:02
#26

1.Zadanie z zielarstwa
2.Wytworzyć jakiś bardzo cenny eliksir
3.Pojedynek magów tylko że o wiele trudniejszy niż ten zorganizowany przez Lotharta:)

Dodane przez Elfka dnia 11-05-2009 14:09
#27

Trzeba by bylo odcumować statek a potem popłynąć nim na środek jeziotra gdzie czekałaby tylko jedna miotła i dlatego zawodnik musiał się śpieszyc żeby do niej zdążyć. Następnie lecisz w górę i w górę a tam napadają cię dementorzy a żeby przejść zadanie musisz znaleźć puchar ukryty w chmurach. Bomba...

Dodane przez Niewidka dnia 15-05-2009 14:45
#28

Walka z bliskim przyjacielem... lub z samym sobą. Nie wiem dokładnie jak by to miało wyglądać, ale brzmi ciekawie. :happy:

Edytowane przez Niewidka dnia 24-06-2009 21:22

Dodane przez Madlenne dnia 15-05-2009 14:54
#29

Bardzo podoba mi się pomysł Niewidki- walka z samym sobą. To by było coś. Albo próba zmierzenia się ze swoją największą wadą: np. ktoś chytry musiałby coś od siebie bezinteresownie ofiarować lub przejść przez pokój pełen bogactw i nie dotknąć żadnego...

Dodane przez Hugon Weasley dnia 24-06-2009 20:38
#30

1. Zabawa w podchody w Zakazanym Lesie xD (coś w stylu szukaniu kolejnych wskazówek aby dojść do tej ostatniej z wskazówką do drugiego zadania) xD
2. Należy odnaleźć sposób na wyjście z labiryntu (my znajdujemy się w środku przyprowadzeni z opaskami na oczach) Ten kto pierwszy wyjdzie z labiryntu otrzyma wskazówki do ostatniego zadania (we wskazówce z poprzedniego zadania znajdziemy pokazany kierunek w który mamy się udać np. Północny zachód do posągu i potem na wschód)
3.Ostatnie zadanie polega na pokonaniu pewnego obszaru ternu (tor przeszkód) mając do dyspozycji takie przedmioty jak lina itp. (brak różdżki)
Gdzie na końcu znajduje się puchar TT z Ogromną ilością słodkości wewnątrz ;D

Edytowane przez Ariana dnia 24-06-2009 21:12

Dodane przez GinnyPotterxD dnia 29-08-2009 21:59
#31

Na pierwsze zadanie hmmm .:
Walka między sobą...
2.
Wydostanie się z jakiegoś ogromnego budynku z ktorego jest jedno wyjscie(bez pomocy magii) xD
3.
Latanie na miotle na wyznaczonych terenach i szukanie Pucharu xD

Może nie jest to za...hmm...normalne ale ja bym tak chciała :P
Chciaż bardzo mi sie podobaly zadania wymyslone przez Panią Rowling
Najbardzie 2 uwielbiam plyyywac xDD x3

Dodane przez Nimfadora Tonks 120 dnia 17-09-2009 19:05
#32

Osobiście wymyśliłam jedno zadanie (trochę podobne do tego jeziora):
Nauczyciele przebierają się z śmierciożerców i porywają z trybun przyjaciół zawodników. Zawodnicy ruszają im na ratunek. Znajdują ich w Zakazanym Lesie, pozornie torturowanych przez śmierciożerców-nauczycieli. Między zawodnikami, a resztą stoi Puchar Turnieju. Zawodnicy muszą pokonać pokusę sięgnięcia po Puchar i zwyciężyć nauczycieli. Pierwszy, który pokona nauczyciela, może sięgnąć po Puchar.Puchar przenosi wszystkich zawodników i ich przyjaciół na Arenę Początkową. Ten, kto dotknął Pucharu, wygrywa.

Edytowane przez Ariana dnia 18-09-2009 18:02

Dodane przez Hipogryf dnia 17-09-2009 19:54
#33

Stawiam na porwanie, kogoś, kto byłby ważny dla tylko jednego zawodnika. I mają hasło, że tylko oni mogą go/ją uratować, bo jest zaczarowane, że tylko uczestnicy TT mogą tam wejść. No i to jest ich własna wola- wchodzą i przechodzą dalej, albo zostają i tracą punkty.

Dodane przez piecka21 dnia 28-12-2009 09:50
#34

Udanei sie do serca Zakazanego Lasu i odnalezienie tam Stworzeń i roślin które by trzeba było wykożystać w trudnym eliksirze w drugim zadaniu w lesie było by mnóstwo różnych magicznych stworzeń i roślin które by stanowiły przeszkodę . Trzecim zadaniem mogło by być wypicie tego eliksiru który by sprawał że potrzebna by była jego moc w ostatnim zadaniu .

Dodane przez syriusz4127 dnia 29-01-2010 19:38
#35

ja bym dał bieg sprinterski z przeszkodami :D <żart>

Dodane przez kaszub dnia 28-03-2010 14:31
#36

1 Pokonanie dementorów i uwolnienie więźnia z mini azkabanu
2 wejście do zakazanego lasu i przyniesienie jadu akromanatuli
3 lot na hipogryfie i przyniesienie gałązki z bijącej wieżby

Dodane przez Loonyy dnia 28-03-2010 18:15
#37

1. Stworzyć eliksir śmierci.
2. Wygrać pojedynek z jakimś czarodziejem.
3. Wyścig na miotłach (wszystkie są takie same, żeby były równe szanse), i kto pierwszy przeleci przez metę musi znaleźć puchar ukryty w zamku.

Nie mam dzisiaj głowy do wymyślania..

Dodane przez marta dnia 29-07-2010 11:41
#38

Hmmm...
Sama nie wiem, ja chyba wybrałabym na zadanie TT jakąś trudną zagadkę logiczną, tak, aby reprezentanci szkół mogliby wykazać się nie tylko odwagą i siłą, ale również umysłem i sprytem. Chciałabym połączyć to wszystko w jednym zadaniu...

Dodane przez muchor dnia 29-07-2010 12:53
#39

1) NA SPRYT I SZYBKIE MYŚLENIE [ROZUMOWANIE] - Każdy z zawodników musi iść do hogsmeade i odnaleźć jakiegoś otrutego człowieka (w całym hogsmeade jest ich sześć, a zawodników jest trzech). Trzeba odnaleźć antidotum na jego truciznę w ciągu godziny. Wzamian człowiek ten powie nam wskazówkę do drugiego zadania. Jeśli się spóźnimy o więcej niż dziesięć minut od rozpoczęcia zadania, człowiek zapomni jaka była wskazówka.
2) NA ODWAGĘ I ZNAJOMOŚĆ MAGII [ZAKLĘĆ] - Każdy z zawodników musi odnaleźć wejście do labiryntu (wskazówka otrutego) i dojść do jego środka (także wskazówka otrutego) pokonując przy tym różne potwory typu: mantykora, tylnowybuchowe sklątki, demoentorzy, boginy, jadowite tekantule, czerwone kapturki, ludożerczy żywopłot itp. W środku labiryntu czeka na zawodników zagadka.
3)NA LOGIKĘ I SZYBKOŚĆ [REFLEKS]- Każdy z zawodników musi rozwiązać zagadkę z zadania drugiego. Dotyczy ona eliksirów.
Oto jej treść:
(Jest to zmieniona troszkę wersja zagadki z HP i KF, a zmieniona jest dla tego, aby nie było w niej błędów, które niestety pierwodnie były)

Groza czyha za wami, a szczęście przed wami,
Dwie z nas wam pomogą, żadna nie omami,
Jedna z ośmiu pozwoli pójść dalej przed siebie,
Inna pozwoli wrócić temu, który jest w potrzebie,
Trzy z nas kryją zacne wino pokrzywowe,
Trzy truciznę wsączą w serce oraz w głowę.
Wybieraj, jeśli nie chcesz cierpieć tutaj wiecznie,
Oto cztery wskazówki, jak przeżyć bezpiecznie:
Pierwsza: jakkolwiek chytrze trucizna się skrywa,
Jest zawsze z lewej strony tego, co dała pokrzywa;
Druga: różną mają zawartość butelki ostatnie,
Lecz jeśli chcesz iść naprzód, nie pij płynu z żadnej;
Trzecia: różne mają flaszki kształty i wymiary,
Lecz najmniejsza i największa kryją dobre czary;
Czwarta: obie drugie od końca smak podobny mają,
Choć wyglądem całkiem się nie przypominają.

Zawodnicy muszą wybrać fiolkę, która, według nich, prowadzi naprzód.
4)NA ROZPOZNAWANIE [LUB COŚ W TYM STYLU] - Każdy z zawodników którzy wybrali dobrze lądują w skrytce w Gringocie. Muszą odnaleźć Puchar Trujmagiczny. Dzieje się to samo, co w skrytce Lestrange'ów. A ta skrytka jest o osiem metrów większa!
Ten, kto pierwszy złapie puchar, zostanie przeniesiony na podium na błoniach Hogwartu i wygra.
Tak naprawdę wygryw ten, kto ma najwięcej pkt., ale złapanie puchau daje ich 100, a za każde zadanie można dostać maks 10.

Dodane przez salazar dnia 29-07-2010 14:03
#40

1.W pierwszym zadaniu zawodnik powinien zdobyć jakiś cenny przedmiot a zarazem wskazówkę np.:przedostać się do zamkniętej części Ministerstwa Magi nie zauważony.Tam pokonać parę potworów i zdobyć wskazówkę.
2. Uwolnić nauczyciela ,który został uwięziony w Askabanie i pokonać dementorów strzerzących więźnia.
3.Zawodnik znajduje się w nieznanej części zamku w jednej z komnat znajduje dziesięciu sobowturów swojego najlepszego przyjaciela , jeden jest prawdziwy .Musisz wybierać ,jeśli trafisz na prawdziwego możesz iśc dalej jeśli się pomylisz sobowtóry zamieniają się w inferiusy . Musisz ich pokonać . następnie idziesz dalej . Na koncu znajdujesz puchar o ile ktoś go nie zdobył przed tobą.

Dodane przez LilyPotter dnia 29-07-2010 15:09
#41

1. To na przykłąd taki Tor przeszkód, jak w HP i Kamieniu Filozoficznym. Diabelskie sidła, może dodatkowo jeszcze basen pełen druzgotków, latające klucze , szachy, troll i eliksiry, a na końcu wskazówki ukryte w... nie wiem czym=)
2. Może tor przeszkód ale tylko z czarnomagicznymi stworzeniami i roślinami (wiedza z ONMS, OPCM i zielarstwa)
3. Może coś takiego: najbliższy przyjacil lub ktoś z rodziny itp. zostaje ukryty w zamku. Uczestnicy mają dwie godziny, aby go uwolnić, inaczej ta osoba zostanie wyprowadzona z zamku. Drogi będą strzegły zagadki i tylko zagadki. Będą ukryte w wielu miejscach i polegały na przykład na wybranie dobrego eliksiru itp. O i jeszcze przed wejściem każdy z uczestników dostaje eliksir, na który antidotum ma ta ich najbliższa osoba (ta, która jest schowana). Po upływie dwóch godzin eliksir zacznie działać, a jeśli uczestnik nie dostanie antidotum, eliksir ten spowoduje kilka niezbyt przyjemnych efektów ubocznych(;>). Wtedy mogą pomóc nauczyciele, ale zadanie jest niezaliczone. Jeśli jednak uczestnik wypije antidotum, dstaje wskzówkę co do położenia pucharu TT.

Pozdrawiam drogi Gościu

Dodane przez Krzysiek dnia 03-08-2010 14:34
#42

jakieś zadanie przy użyciu czarów albo eliksirów albo obrony przed czarną magią albo transmutacji

Dodane przez Emma16 dnia 07-08-2010 14:28
#43

1. Coś na logikę np. kilka zagadek od sfinksa ;)
2. Coś z eliksirów np. uwarzenie jakiegoś trudnego.
3. Jakaś walka np. z wilkołakiem.
4. Pokonanie dementora.
5. Wkazanie się znajomością z zaklęć, transmutacji i magicznych zwierząt.

Dodane przez LunaLovegood_HP dnia 09-08-2010 11:16
#44

Dotarcie do pucharu ,którego strzegą różne zaklęcia z wszystkich dziedzin magii

Dodane przez Charakternik dnia 12-08-2010 21:25
#45

Ja , wybrałbym , hmm.
1. Wytworzyć jakiś Eliksir , jeden z najtrudniejszych .
2.Pokonać jakieś stworzenie , bardzo , bardzo potężne .
3.nie wiem , nie potrafie wymyśleć! ; p

Dodane przez Ein_Black dnia 25-09-2010 10:56
#46

Hmmm...Może zadanie w Zakazanym Lesie aby odnaleźc smoka i go pokonac za pomocą zaklęc !!! :)

Dodane przez Crazy Flower dnia 25-09-2010 13:51
#47

Przede wszystkim spotkania z jakimiś potworami.
Trudne magiczne zagadki.
Zadanie na przyrządzenie jakiegoś eliksiru.

Tyle na tą chwilę przyszło mi do głowy.

Dodane przez hermionagWESZ dnia 13-11-2010 19:36
#48

1 ZADANIE:
Coś logicznego z truciznami jak w Kamieniu Filozoficznym pamięacie zagadkę snapea broniącą kamienia? No właśnie. Coś takiego, logiczne myślenie, jak powiezdiała Hermiona, dla niektórych to pułapka bez wyjścia.
2 ZADANIE:
Hm...hm...Wiem, złapać testrala własnym pomyłem czyli wpóścić jakieś dzikie testrale do zakazanego i trzeba je złapać.
3 ZADANIE:
Coś w stylu 3 zadania w Harrym Potterze, połączenie OPCM, ONMS Zaklęć itp.

Dodane przez fleur441 dnia 13-11-2010 20:24
#49

według mnie mogło by to być zadanie w którym należy przejść przez Zakazany Las i radzić sobie ze zwierzętami i innymi stworzeniami w nim żyjących .oczywiście po drodze musieliby zbierać wskazówki jak mają dojść do umówionego punktu . w tym punkcie czekali by na nich sędziowie , ocenili ich stan czy wyglądają dobrze czy mają jakieś ślady po walce no i oczywiście nauczyciele , Hagrid , pani Pomfrey i pozostali uczniowie oglądający turniej .
______________________________________________________________
jeśli już ktoś miał podobny pomysł to przepraszam , ale nie czytałam wszystkich . ; )

Edytowane przez fleur441 dnia 13-11-2010 20:35

Dodane przez Draculina dnia 30-01-2011 14:47
#50

Może coś z elixirów byłoby fajnie jak by wszyscy pozamieniali się w latające trolle,i jeszcze może jakieś z dementorami lub boginem niewiem czy to dobre ale jak ktoś by wywołał bogina w postaci dementora to to by miał podwójny problem z tymi uroczymi stworzankami he he.:lol:

Dodane przez Veinlii dnia 07-02-2011 20:47
#51

Może przejście kawałka danego odcinka Zakazanego Lasu, można by tam dać też jakieś przeszkody dodatkowe.

Dodane przez Peverell dnia 05-05-2011 14:24
#52

No cóż. Pierwsze zadanie mogło by być coś podobnego do Kamienia Filozoficznego czyli kilka zadań stworzonych przez nauczycieli (myślę, że mogło by to zrobić równierz kilku nauczycieli z Dumstrangu i B... [nie pamiętam :shy: ] ) narazie nie mam innych pomysłów co do zadań lecz jak coś mi wpadnie do główki to napiszę.

Dodane przez Francesca_Potter dnia 05-05-2011 14:55
#53

pojedynek na miotłach z użyciem zaklęc rozbrająjacych , namalowanie sklątki , pokonanie snapea , pokonanie schodów w najkrótszym czasie , przebiegnięcie labiryntu wzdłuż oraz w szerokosc. namalowanie portertu swojego wisiela .

Dodane przez Anchelee dnia 23-05-2011 17:37
#54

Gdyby to ode mnie zależało to Turniej Trójmagiczny wyglądałby zupełnie inaczej. Między innymi dlatego, że byłoby w nim trochę więcej zadań niż trzy.
Pierwsze zadanie - zostałaby walka ze smokiem. Było to wystarczająco trudne i niebezpieczne jak na moje gusta.
Drugie zadanie - to jezioro było beznadziejne! Wstawiłabym tam walkę z dementorami i boginem.
Trzecie zadanie - mógłby zostać labirynt, ale z ochroną w postaci nauczyciel OPCMu na jednego ucznia. Byłoby bezpieczniej.
Czwarte zadanie - prawdziwy pojedynek np. z aurorem.
Piąte zadanie - bardziej rekreacyjnie: wyścigi na miotle. Sprawdziłoby to zwinność i szybkość zawodników.
Szóste zadanie - zrobienie kilku trudnych eliksirów pod okiem Mistrza Eliksirów, Severusa Snape'a. Nie chcemy przcież, żeby Hogwart wyleciał w powietrze, albo na boisku do Quidditcha powstał ogromny krater.

Dodane przez Hermionka111213 dnia 23-05-2011 18:14
#55

Hmmm... Może coś ze wspinaczką i szybkością, np. trzeba by się wspiąć w jak najszybszym czasie na jedną z gór otaczających Hogwart i wbić na szczycie flagę z godłem szkoły. :D

Dodane przez pioter potter dnia 23-05-2011 18:21
#56

hmmm czy ja wiem czy wyścigi na miotłach to dobry pomysł krum by dominował, a fleur nie było by dobrze .
pierwsze 2 zadania spoko. ale 3 to bym dał walkę tak jak w tekenie np :
victor krum vs fleur
hp vs cedrick diggroy
i winer vs winer

Dodane przez fanka98 dnia 23-05-2011 18:36
#57

pioter potter napisał/a:
victor krum vs fleur
hp vs cedrick diggroy
i winer vs winer



czyli pewnie Wiktor przeciw Cedrikowi

Dodane przez SevLily35 dnia 23-05-2011 18:39
#58

1. Pokonanie górskiego trolla.
2. Wytwarzanie Eliksiru Żywej Śmierci.
3. Pojedynek czarodziejów albo pokonanie dementora.

Dodane przez HermionaWojciechowska dnia 11-06-2011 13:00
#59

No np.
1.,,Insygnia śmierci`` polegające na tym, że robi się ich podróbki a potem je si.ę chowa, a uczestnicy mają je znaleść, oczywiście są one na terenie Hogwartu.
2.,,Zaklęcia`` polegające na wiedzy, kto zna najwięcej zaklęć, i umie je zademonstrować wygrywa(zaklęcia niewybaczalne się nie liczą) ;)
3. ,,Znaleść zranionego jednorożca`` sama nazwa wskazuje o co chodzi;)
:]

Dodane przez dunia2000 dnia 24-06-2011 19:59
#60


1.Walka z boginem
2.Lot na hipogryfie
3.Walka ze śmierciożercami

Dodane przez Julia_Granger dnia 04-08-2011 13:18
#61

Logiczna zagadka, powiązana z eliksirami, zaklęciami i może transmutacją...Jej, tak szczerze, to nigdy się nad tym nie zastanawiałam...

Dodane przez Herminka dnia 09-10-2011 13:33
#62

Ja bym dała złapanie jakiegoś potwora w zakazanym lesie, np. z gigantycznym ślimakiem ;)

Dodane przez Ridlovaaa dnia 09-10-2011 17:20
#63

Pokonanie 5 dementorów?

Dodane przez Kris Riddle dnia 26-11-2011 12:11
#64

1 - Tor przeszkód w trakcie którego wypuszczane były by : Boginy, Akromantule i trolle
2 - Czarami stworzony najlepszy przyjaciel który tworzył by wyzwiska i strzelał zaklęciami (oczywiście zawodnicy nie wiedzieli by że to podróby)
3 - Pójść na Koncert Justina Biebera :D
3 - położyli by 3 (4 z Harrym) przedmioty na piedestałach i dokładnie ich strzegli potem kazali zawodnikom cofnąć się w czasie i zabrać te przedmioty tak aby nikt ich nie zauważył ;D

Dodane przez rogogon21 dnia 27-11-2011 20:42
#65

dobre by było , gdyby organizatorzy pogubili różne rzeczy a oni mieliby je odnaleźć .byłyby one schowane na całym terytorium hogwartu a oni przy pomocy zaklęć , które poznaliznleźć je w każdym dziwnym i niebezpiecznym miejscu

Dodane przez aneczka00402 dnia 27-11-2011 20:52
#66

Pamiętajcie, że nie mogą to być rzeczy, które na codzień są zakazane. Czyli tak, jak coś tam mówicie, żę zrobić coś na obszarze zakazanego lasu. A nie mogą to być tez rzeczy pogubione przez organizatorów na terenie Hogwartu, bo reprezentant Hogwartu miałby większe szanse, bo zna obszar szkoły lepiej niż reprezentanci innych szkół.

Może coś w rodzaju drogi do komnaty kamienia filozoficznego z różnymi zadaniami z każdej dziedziny magii (oczywiście dziedziny zgadzające się we wszystkich trzech szkołach). Tak, to by było coś!

Edytowane przez aneczka00402 dnia 27-11-2011 20:59

Dodane przez Ptasznikk dnia 27-11-2011 21:12
#67

Myślę, że ostatnim, najtrudniejszym zadaniem Turnieju Trójmagicznego mogłoby być rozbawienie Severusa Snape'a ;D Ale nie rozbawienia go swoją głupotą i niekompetencją tylko w normalnej rozmowie. Sądzę, że mało komu by się to udało... ;D

Dodane przez Pani Riddle dnia 27-11-2011 21:30
#68

Ptasznikk napisał/a:
Myślę, że ostatnim, najtrudniejszym zadaniem Turnieju Trójmagicznego mogłoby być rozbawienie Severusa Snape'a ;D Ale nie rozbawienia go swoją głupotą i niekompetencją tylko w normalnej rozmowie. Sądzę, że mało komu by się to udało... ;D



Zadanie nie do wykonania :rol:


Zadania mogą być takie (i w moim FF będą ;) ) :
1. :spam: Przekonać babcię że nie jest się głodnym (takie na rozgrzewkę, nie brać na poważnie!)

1. 4 sędziów wrzuciłoby do wybranego miejsca w jeziorze przedmioty, które mają wygrawerowane inicjały osoby, która ma je złowić :blah:
2. Najpierw zawodnikom będą na przerwach i po lekcjach zabierać różdżki (aby nie użyli zaklęcia tłumaczącego). Następnie każdy złowiony przedmiot skrywał będzie zagadkę w innym języku (np. albańskim), i trzeba będzie ją rozwiązać. Po rozwiązaniu, wyjdzie hasło oznaczające miejsce, gdzie zawodnicy znajdą swoje różdżki.
3. trzecim zadaniem, jest pokonanie Severusa Snape (Bo tylko on walczy fer (bez ulg itp.) bo dla niego najważniejsze jest zwycięstwo xD ) w magicznym pojedynku.

Edytowane przez Pani Riddle dnia 27-11-2011 21:31

Dodane przez Witch66 dnia 27-11-2011 21:57
#69

hmmm może coś z eliksirów myślę że byłoby dobre ...

Dodane przez kasika89 dnia 14-02-2012 16:59
#70

Na przykład...
1.walka z jakims super przeciwnikiem
2.bardzo trudna zagadka na czas i jest sie uwiezionym w komnacie do ktorej co jakis czas sa wysylane potwory
3.tor przeszkod z wilkolakami i pajakami typu aragog

Dodane przez Severus Tobias Snape dnia 22-03-2012 14:34
#71

mozliwe,że musieliby sie zmierzyc z wilkołakiem albo wampirem.

Dodane przez Jeanette dnia 06-05-2012 01:54
#72

Może jakiś pojedynek z boginami... Ja tam ich nie lubię... Albo rozpoznanie jakiegoś prawdziwego przedmiotu, albo stworzenia. Np. jak odróżnić szpiczaka od jeża, ale tylko za pomocą różdżki.

Dodane przez marihermiona dnia 12-07-2012 19:23
#73

hmmm. może przejście przez Zakazany Las?

Dodane przez Aneczka dnia 12-07-2012 19:32
#74

Walka z dementorami, boginami i trytonami. Do tego Zaklęcie Pełnego Porażenia Ciała i kazanie samemu sie uwolnić. Albo podać uczestnikom veritaserum, dowiedzienie sie jakiego gada lub zwierzaka najbardziej sie boją, wepchnięcie ich do jakiegoś ciemnego pokoju i kazanie rozprawić sie z tym zwierzakiem. To tyle z moich pomysłów :)

Dodane przez Nerona_58 dnia 13-08-2012 21:03
#75

bardzo ciekawe pytanie. mam takie propozycje:

1.tunel pełen trujących gazów, czarnych płomieni i płynów a na drugim końcu przedmiot z wskazówką do kolejnego zadania. na stole pełno składników eliksirów.trzeba stworzyć odpowiedni eliksir aby unicestwić trujące substancje i przejść bezpiecznie po wskazówkę.

2.kilka potworów i magicznych stworzeń które trzeba unicestwić, uśpić lub podać odpowiednie jedzenie aby przepuściły cię dalej.

pomysłu na 3 zadanie nie mam

Dodane przez microszymek08 dnia 14-08-2012 08:37
#76

ginny weasley 55 napisał/a:
bardzo ciekawe pytanie. mam takie propozycje:

1.tunel pełen trujących gazów, czarnych płomieni i płynów a na drugim końcu przedmiot z wskazówką do kolejnego zadania. na stole pełno składników eliksirów.trzeba stworzyć odpowiedni eliksir aby unicestwić trujące substancje i przejść bezpiecznie po wskazówkę.

2.kilka potworów i magicznych stworzeń które trzeba unicestwić, uśpić lub podać odpowiednie jedzenie aby przepuściły cię dalej.



microszymek08 uważa że to dobry pomysł XD:
twoje propozycje są niezłe

Dodane przez Priori Incantatem dnia 25-09-2013 18:21
#77

Będąc współtwórcą turnieju chciałbym, aby każdy z uczestników zmierzył się ze swoimi największymi lękami. Coś na zasadzie bogina w trzeciej części. :)

Dodane przez neymar dnia 25-09-2013 18:35
#78

zaklencie cruciatus .wrzuczenie do wody bez rozdzki walka z dementorami i zadanie uwolnienia wiezniow z azkabanu

Dodane przez BlackSpirit dnia 25-09-2013 19:51
#79

Hmmm.... Ja bym postawiła na :
1.Walka z dementorem
2. Ucieczka przed wilkołakiem
3. Pokonanie bazyliszka.
Wiem, że może to trochę trudne, ale myślę, że uczestnicy dali by sobie radę.... Najwyżej staną ze śmiercią twarzą w twarz, co byłoby największym wyzwaniem. Ale to już nie mój problem. Im crazy and i know it xD

Dodane przez Blackdobby dnia 07-10-2013 17:17
#80

Coś piekielnie trudnego...

Pojedynek z jakąś bandą magicznych stworów...
Też z jeziorem, tyle, że pływałaby tam jakaś poczwara...
Jakiś tor przeszkód ze smokami, sfinksami...znajdowałby się na takich ala moczarach...

Dodane przez pottermanka135 dnia 11-01-2014 17:34
#81

ja bym zrobiła podziemne tunele, takie z boginami, może jakiś smok i z innymi magicznymi stworzeniami

Dodane przez Hermiona778 dnia 20-06-2014 11:01
#82

Walka z wężem, a potem (co by było NA PEWNO konieczne) wytworzenie antidotum na jad ów węża ze składników znajdujących się w labiryncie, które byłyby pohowane w miejscach chronionych przez inne straszne stwory magiczne :-). Labirynt byłby na wzór tego z trzeciego zadania.

Dodane przez Lunatyk_99 dnia 20-06-2014 13:57
#83

Ktoś na górze podsunął już taki pomysł i myślę, że byłby świetny. - Wyścig przez Zakazany Las (tylko z pewnymi ulepszeniami i utrudnieniami) jako III zadanie i odnalezienie jednorożca.
I. zadanie... to może coś takiego jak w HP. Arena z niebezpiecznymi stworzeniami. Ze sobą tylko różdżka. Najpierw kilka erklingów, potem Troll górski i krwiopędy. Nie trzeba byłoby ich zabić, a jedynie unieszkodliwić i na koniec zdobyć jakiś przedmiot...na przykład lustro. Byłaby to wskazówka do drugiego zadania.
II. walka z samym sobą (widziałam to na górze i to jest EKSTRA) ze swoją gorszą połową...taką podstępną. Ale nie można zabić siebie samego. Na przykład każdy zadany cios w przeciwnika bolałby też nas. (w sumie to nie wiem jak mogłoby się to skończyć xd


Na pewno nie mogłoby tam być zabijania wilkołaków! Wilkołaki to czarodzieje w momencie przemiany...A na zaklęcie Cruciatus żaden normalny organizator nie wydałby zgody.

Dodane przez Ario dnia 20-06-2014 14:00
#84

1.Pokonanie Snape'a na czytanie w umyśle
2.Kazdy uczestnik musi na innych uczestnikow rzucic zaklecie imperio aby przeciagnac ich na swoja strone zeby pomogli mu w walce z wilkolakiem w jakijs komnacie pelnej pajakow i wezy ;p wiecej pomyslow nie mam ;p

Dodane przez leeaa dnia 20-06-2014 15:01
#85

1. A może jakaś walka na wyobraźnie w Pokoju Życzeń? Zawodnicy by wyobrażali sobie w jakim miejscu są (im straszniejsze tym lepsze;P) lub wyobrażaliby sobie broń jaką pokonują jakieś straszne magiczne stworzenie?;)
2. W każdym zawodniku po kolei zostałaby wszczepiana namiastka Voldemorta i musieliby z tym walczyć przez powiedzmy tydzień kierując się Harrowymi wskazówkami ....
Hahaha wiem, że głupoty wymyślam, nic ciekawszego nie wpadło mi do głowy ;)