Tytuł: Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska :: Jak przejść grę "Harry Potter i Zakon Feniksa"?

Dodane przez Hogsmeade_pl dnia 24-08-2008 13:47
#1

Czy ktoś ma jakieś sugestie, łatwe wskazówki dotyczące przejścia całej gry? Proszę piszcie. A może jakiś problem? Napisz, a my Ci doradzimy.

Dodane przez Ephileps dnia 28-08-2008 00:39
#2

Najrozsądniej jest zaopatrzyć się w poradnik do tej gry :)

Dodane przez Doti_Tonks dnia 28-08-2008 16:05
#3

Przeszłam już całą grę, ale zostały mi dwa pojedynki szachów czarodziejów, których za nic nie mogę wygrać. I jeszcze kilku procent brakuje mi na drugim piętrze i kompletnie nie wiem co zrobić by je dostać. Chyba mam tam coś do posprzątania ale gdzie i co nie mam pojęcia. Resztę już zrobiłam, więc jeśli ktoś ma jakieś pytania to niech tu pisze.

Dodane przez Przemek dnia 28-08-2008 17:27
#4

Jak ktoś chce zdobyć hasło do portretu tamtej babki w lochach co w puszcza tylko ślizgonów to trzeba założyć pelerynkę-niewidkę i zejść tam prosto schodami sali wejściowej do Lochu. Tam będzie stać dwóch ślizgonów, trzeba iść za nimi i potem zanim wejdą powiedzą hasło.

Edytowane przez Przemek dnia 14-12-2008 15:49

Dodane przez Yennefer dnia 28-08-2008 23:01
#5

Ja tak samo jak Doti_Tonks przeszłam już większość. Zostały mi szachy i gargulki. Mam 2 problemy co do sprzątania hogwartu i wykonywania jakichś czynności na eliksirach. Sprzątanie: mam 65/66 wysprzątanych elementów (plamy wody w Sali Wejściowej i koło Wiadyktu, skrzydło szpitalne i salon gryfonów itp.) Eliksiry: nie mam zielonego pojęcia co tam zrobić! Jakby ktoś wiedział cokolwiek na ten temat proszę o pomoc. Piszcie też swoje problemy ja również Wam chętnie pomogę. ;)

Dodane przez alexis_tonks dnia 28-08-2008 23:23
#6

Tak jak Doti_Tonks zostały mi już tylko detale. A tak to przeszłam już kilka razy. Więc jak coś to pisac na PW.

Dodane przez Przemek dnia 29-08-2008 16:20
#7

Ja przeszedłem całą grę mam wszystkie puchary oprócz gargulek i szachów. Gdzie jest czwarty mistrz gargulek?:confused:

Dodane przez wiktordogan dnia 29-08-2008 23:27
#8

Bardzo,ale to bardzo dziękuje wam za wskazówki:smilewinkgrin:zaraz siadam do gry!

Dodane przez Luniaczka dnia 30-08-2008 00:13
#9

Przemek. Czwarty mistrz gargulek pojawi sie dopiero, gdy pokonasz 3 pozostałych, czyli mistrza Ravenclawu, Huflepuffu i Slytherinu. Czwarty gracz to dziewczyna, która jest mistrzem Gryffindoru i będzie stała na wybrukowanym dziedzińcu, obok mistrza Slytherinu.
Życzę powodzenia!

Dodane przez Karrollina dnia 30-08-2008 15:00
#10

Ja takrze Przeszłam całą gre ale została mi tak zwana opcja gry bez końca ... Musze przejść jeszcze eksplodującego durnia gargulki i szachy czarodziejów ... chciałabym już to skończyć :amgad:

Dodane przez basik199215 dnia 05-09-2008 00:49
#11

Ja tam się zniechęciłam do tej gry... bo nie mogłam wygrać szachów z tą z biblioteki a takto bym ją przeszła... Cierpliwość mnie zawiodła:D

Dodane przez Przemek dnia 05-09-2008 20:15
#12

Mm pokonanych wszystkich trzech mistrzów gargulek i nie pojawił się 4 mistrz:mad:

Dodane przez Doti_Tonks dnia 06-09-2008 10:56
#13

Przemku, czwarty mistrz gargulek pojawia się na Wybrukowanym Dziedzińcu. Nie ma obok niej koła go gargulek. Po prostu stoi obok boiska gargulek właśnie w tej lokacji. Jest to dziewczyna z Gryffindoru, która tak jakby przygląda się grze innych na Wybrukowanym Dziedzińcu. Musisz do niej podejść i nacisnąć enter. Wtedy zaczniesz rozgrywkę o mistrzostwo.

Dodane przez Emo Witch dnia 07-09-2008 16:06
#14

Przeszłam prawie całą grę:
miałam wszystkie rzeczy Luny,
miałam prawie wszystkich lokalizacji w Hogwarcie odkryte 100%,
ale potem nie chciało mi się już grać ponieważ już po ostatniej walce nie ma nic ciekawego.

Dodane przez Esuoh dnia 07-09-2008 16:58
#15

Gra jest super, przeszłam całą. Nie mogę wygrać ostatniego pojedynku szachów a tak to chyba mam wszystko. Oczywiście brakuje mi trochę detali ale to drobnostki.:jupi:

Dodane przez Przemek dnia 09-09-2008 20:05
#16

Dzięki

Dodane przez Ginny93 dnia 12-09-2008 19:54
#17

no to ja Wam powiem az wstyd sie przyznac utknelam na napisaniu wypracowania dla Snape ale za nic nie moge znalezc ksiazki bo w bibiotece jej nie znalazlam czy mozecie mi jakos pomoc z gory dzieki ;pp

Dodane przez Doti_Tonks dnia 13-09-2008 11:19
#18

Książka dla Snape'a jest w bibliotece, w dziale ksiąg zakazanych. Ostatni regał na lewo chyba, taki do połowy zapełniony, tam klikniesz enter i będziesz miała książkę.

Dodane przez Sirius PL dnia 27-09-2008 18:30
#19

Ja przeszedłem całą grę w 1 tydzień. Jeżeli chce się mieć 100% ukończenia do najlepieć zaopatrzyć się w jakiś poradnik.

Dodane przez Fleur17 dnia 27-09-2008 18:33
#20

zgadzam się z Syrius PL dzięki poradnikowi się przejdzie tą grę w 100 %:)

Dodane przez DominiKa812 dnia 28-09-2008 13:38
#21

Ja grałam to nie mogę dojść o co chodzi z tymi krzyżykami na dziedzińcu chyba z Luną...

Dodane przez Doti_Tonks dnia 28-09-2008 15:58
#22

Krzyżyki pojawiają się w tym momencie gry, w którym Fred i George rozpoczęli dywersje. Są to oznaczenia miejsc na których trzeba położyć ich kieszonkowe bagna (zazwyczaj leżą w pobliżu lub na dachu). Gdy znajdziesz bagno, kładziesz je na krzyżyku i odpalasz odpowiednim zaklęciem (w trakcie gry dostaniesz podpowiedź jakie to zaklęcia).

Dodane przez DominiKa812 dnia 29-11-2008 18:33
#23

Aha, Dziękuje ;) Mam nadzieje, że sobie poradzę.

Dodane przez Black Syriusz dnia 13-12-2008 21:44
#24

przeszedłem całą grę

Dodane przez Danger dnia 19-12-2008 16:49
#25

Ja mam pewien problem.... nie chodzi tutaj jak przejść coś w grze, mianowicie: zainstalowałem sobie dzisiaj ową grę, wszystko ładnie pięknie się włącza, pokazuje się filmik, następnie ikonka żeby przycisnąć enter i gazeta.... gdzie wszystko się urywa, tzn. nie ma napisów z menu głównego ani żadnych innych :blah: jak przejeżdżam myszką to słychać tylko dźwięk wydawany przez najazd "rączki" na jakąś opcję. Na "ślepo" klikałem cały czas enter to mi się gra włączyła i przeszedłem kawałek, ale jak trzeba coś wyszukać np. z mapy Huncwotów no to kicha, bo tam nic nie pisze, po prostu tekstów nie ma. Zainstalowałem sterowniki i nic... byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś by mi pomógł.

Dodane przez Harry Potterix dnia 19-12-2008 16:55
#26

hmm.trudne mi wszystko działa wiesz może gra piracka czy sciągana to wszystko jak orginalna to kompa masz starego czy co ale powinno działać.Wiesz może łatki brakuje i trzeba zainstalować albo usunąć jakieś programy z kompa

Edytowane przez Harry Potterix dnia 19-12-2008 16:56

Dodane przez DominiKa812 dnia 21-12-2008 19:42
#27

Gdzie można znaleść rzeczy Luny? Wiem, że jedna jest w wielkiej sali. Ktoś wie gdzie reszta?

Dodane przez Astoria-Malfoy dnia 22-12-2008 10:37
#28

Rzeczy Luny:

-Dziedziniec wieży z zegarem,(na wprost od wejścia)(to są chyba jakieś buty)
-Biblioteka,(na stole w głównym pomieszczeniu biblioteki)(dziwaczna czapka)
-Wejście na wiadukt,(obok portretu)(pergamin albo gazeta)
-Dziedziniec wejściowy,(trzeba pozamiatać liście ,które znajdują się na prawo od wejścia)
-Wielka sala.(na którymś ze stołów)(niebieski sweterek?)

Dodane przez DominiKa812 dnia 22-12-2008 13:12
#29

DzięKi Wielkie !

Dodane przez Alice Evithe dnia 22-12-2008 18:49
#30

Gdzie znaleźć kieszonkowe bagna Freda i Georga, w misji z Luną i tymi krzyżykami?

Dodane przez Alice Evithe dnia 23-12-2008 14:17
#31

Gdzie znaleźć kieszonkowe bagna Freda i Georga, w misji z Luną i tymi krzyżykami?
Nie wiem w ogóle, o co w tym chodzi. ^^ Wszystkie inne misje (tzn. z bliźniaczkami, Colinem i Deanem) wykonałam, ale ciągle nie wiem, co zrobić, żeby przejść misję z Luną.

I przy okazji - gdzie dowiedzieć się, kto wypożyczył książkę z zaklęć, którą ma użyć Harry aby napisać wypracowanie dla Flitwicka?

Dodane przez potterfanka dnia 28-12-2008 18:15
#32

Książka jest w Wielkiej Sali.Jak tam wejdziesz Hermiona powie - Ej co czyta ta dziewczyna...I wszystko się wyjaśni

A ja mam pytanko...Ekhem...W bibliotece jest portret błazna z tajemnym przejściem.Trzeba mu dać "dzisiejszego" proroka.Gdzie można go znaleźć???


Dodany dnia 01-01-2009 19:37

Do Alice.1 bagno jest na dachu na dziedzińcu wierzy z zegarem.drugie bagno jest na dziedzińcu transmutacji.Tam będzie stała Ginny.

Edytowane przez Souriant dnia 03-01-2009 19:10

Dodane przez potterfanka dnia 01-01-2009 19:37
#33

Do Alice.1 bagno jest na dachu na dziedzińcu wierzy z zegarem.drugie bagno jest na dziedzińcu transmutacji.Tam będzie stała Ginny.

Dodane przez Funker dnia 16-01-2009 20:57
#34

Najczęściej zadawane przez graczy pytania:
1. Gdzie są mówiące gargulce?
2. Gdzie są rzeczy Luny?
3. Skąd wziąć Proroka Codziennego?

Odpowiedzi:

1. Obok Deana, Na schodach do Umbridge, 5 piętro - taras, na wiadukcie i na Brukowanym Dziedzińcu.
2. W wielkiej sali, na Wejściu na Dziedziniec (pod liśćmi), w Bibliotece i przy Wejściu na wiadukt.
3. Trzeba rzucić Depulso na mównice Dumbledora, i wtedy jest krótki filmik z sowami. (jedna z nich zrzuca Proroka)

Mam nadzieję że pomogłem :)

Dodane przez makulatura dnia 26-01-2009 16:43
#35

a ja nie wiem jak zdobyć hasło do gościa co rymuje i do tego co boi się że go ktoś podsłucha

Dodane przez Lilly Luna Potter dnia 26-01-2009 16:59
#36

moj brat ma 5 czesc i nie moze jej przejsc. Ja w nia nie gram, bo nie wiem (nie wnikałam) czy mozna jakos sobie "dopasowac" uklad sterowania? zawsze gralam strzalkami i nie moge sie odzwyczaic...mozna zmienic?

Dodane przez makulatura dnia 26-01-2009 17:33
#37

jasne wystarczy że zrobisz: [ podczas gry ]
Esc > Opcje > Konfiguracja kontrolera [ i tam wszystko ustawiasz ]

A ja nie wiem jak zdobyć hasło do gościa co rymuje i do tego co boi się, że go ktoś podsłucha.

Edytowane przez Milka dnia 01-02-2009 17:38

Dodane przez selena dnia 01-02-2009 17:33
#38

ja się zacięłam na samym początku, kiedy muszę odnaleźć Nevilla i mam coś zrobić z jakimiś dziwnymi roślinami... nie wiem, to angielska gra, a ja niestety nie znam angielskiego

Dodane przez Potter dnia 07-02-2009 12:46
#39

Przeszedłem całą grę 100%
A ja wiem jak zdobyć hasło od kolesia który się boi , że go podsłuchają.
Na przeciwko niemu są dwie zbroje trzeba je naprawić i już masz hasło.

Dodane przez Herma-aga23 dnia 06-03-2009 20:47
#40

Gdzie jest piąty gadający gargulec? Już mam:
1. Jak się idzie po schodkach do gabinetu Umbridge.
2. Na wiadukcie (czy na jakimś moście)
3. Na dziedzińcu (tym zielonym)
4. I jeszcze na tym dziedzińcu co trzeba było znaleźć aparat.

A piąty gdzie jest nie mam pojęcia :(

Dodane przez Lunka_07 dnia 07-03-2009 11:27
#41

Herma-aga23, podobno piąty gargulec jest na czwartym piętrze. A jak chcesz wiedzieć gdzie dokładnie, to napisz na PW, bo tutaj nie będę się rozpisywać...

Pozdrawiam!

Dodane przez Przemek dnia 11-03-2009 08:47
#42

Herma piąty gargulec jest jak idziesz doskrzydła szpitalnego przez bibliotekę a raczej przez portret tego gościa co ma sowę. Potem trzeba po schodkach w górę i wyjść na taki jak by balkon który jest po lewej stronie. Musisz iść na koniec balkonu i jest gargulec.:jupi:

Edytowane przez Przemek dnia 12-03-2009 15:04

Dodane przez Herma-aga23 dnia 14-03-2009 19:36
#43

No i znowu mam problem. Tym razem szukam rzeczy Luny.
Znalazłam już bluzę (czy coś takiego) w Wielkiej Sali.
Jeśli ktoś może to bardzo proszę o pomoc.

Dodane przez Karolcia dnia 08-04-2009 10:23
#44

Ile rzeczy Luny trzeba znaleźć?
A jak już znajde to co mam dalej zrobić?:tooth:

Edytowane przez Milka dnia 08-04-2009 18:03

Dodane przez Karolcia dnia 09-04-2009 08:49
#45

Prosze pomóżcie mi!!!!:confused:

Dodane przez Karolcia dnia 09-04-2009 08:52
#46

pomocy!

Dodane przez Przemek dnia 13-04-2009 16:59
#47

Jak chcesz wiedzieć ile jest rzeczy Luny to wciśnij Esc i wejdź w statystyki albo coś w tym związku i zjedź na sam dół.

Dodane przez novakai dnia 16-04-2009 18:38
#48

Mam pewien problem.Doszłam do momentu, w którym trzeba wykonać różne zadania dla członków GD. Wykonałam już je wszystkie(kieszonkowe bagna-Luna i Ginny, to z zegarem-Dean Thomas, głośniki Umbridge- Parvati i Padma Patil, paczki w sowiarni- Colin). Teraz nie wiem co mam zrobić. Gdy rozmawiam z Ronem i Hermioną pojawiają się teksty takie jak: "Musimy dowiedzieć się, czy pozostali członkowie GD są bezpieczni", "Sprawdż na mapie. Tam ich znajdziemy". Włączam mapę, ale rubryka "Zadania" jest pusta. Co mam zrobić? Proszę o pomoc!!! Mam wersję gry na Play Station 2, ale jest to mniej więcej taka sama rozgrywka jak w wersji na PC.

Dodane przez lupinek dnia 25-04-2009 14:07
#49

wybierz wtedy na mapie huncwotów wybrukowany dziedziniec i tam znajdziesz ostatnie kieszonkowe bagno.

Dodane przez group1998 dnia 16-05-2009 17:40
#50

Dzięki Astoria-Malfoy miłem problem z tym zadaniem. Jak ty to zrobiłaś:o

Dodane przez group1998 dnia 18-05-2009 12:41
#51

Mam problem z hasłem do portretutego gościa co mówi, że znają je tylko ci co są w Hogwarcie 50 lat. Którego ducha mam zapytać(Jęcząca Marta nie chce nic powiedzieć)?

Dodane przez Lapa dnia 18-05-2009 15:39
#52

Jeśli zapytasz jęczącą Marte ona powie ci to hasło... tylko ono będzie tak zaszyfrowane w rozmowie że faktycznie można się pomylić. Idź do tego portretu i sprawdź. Jestem pewien że ona ci to powiedziała. Ale fakt, że miałem tę sam problem co ty...
Ja mam inne pytanie... Gdzie są te wszystkie rzeczy Luny??? I takie pytanko: Czy w tym roku (w piątej części gry, oczywiście) będą sumy?
Z kolei mi najtrudniej było znaleźć hasło do tego portretu, który układa te wierszyki... tam trzeba było się narobić

Dodane przez group1998 dnia 18-05-2009 15:46
#53

Jedna z rzeczy jest w Wielkiej Sali, druga na dziedzińcu wieży z zegarem i na dziedzińcu wejściowym(pozamiataj liście). Pozostałe są w bibliotece i w wejściu na wiadukt.

Mam problem. Gdzie jest znicz tego gościa z salonu Gryffindoru?


Edycja!

Edytowane przez Milka dnia 18-05-2009 17:00

Dodane przez group1998 dnia 18-05-2009 16:31
#54

Mam problem. Gdzie jest znicz tego gościa z salonu Gryffindoru?

Dodane przez Paddy dnia 01-06-2009 17:40
#55

Wie ktoś może jak pokonać tę roślinkę Nevilla? Próbuję chyba ze 20 minut i nic ;/

Dodane przez group1998 dnia 02-06-2009 11:49
#56

Mam małe pytanko. Gdzie są goście od Eksplodującego Durnia?

Edytowane przez group1998 dnia 02-06-2009 11:49

Dodane przez Paddy dnia 02-06-2009 17:27
#57

Co trzeba zrobić w misji z Luną? Bo mam po angielsku i niezbyt rozumiem ;/

Dodane przez Andrzejster dnia 02-06-2009 20:29
#58

~group1998 jeden jest na (chyba) czwartym lub piątym pietrze, a drugi przy portrecie Nicka jak się idzę przez drewniany most
~Paddy o jaką misje ci chodzi, bo Luna miała ich kilka.

Dodane przez Paddy dnia 02-06-2009 20:36
#59

Ta w Lesie niedaleko chatki Hagrida. Coś tam trzeba przenieść i nie wiem o co w tym chodzi, tzn. nie wiem co przenieść i gdzie.

Dodane przez Andrzejster dnia 02-06-2009 20:59
#60

Musisz podnieść to zawinięte mięso, które leży koło Luny i zanieść je na samą górę. Pamiętaj o tym by hamować mięso za skałami, bo inaczej spadnie na dół.

Dodane przez Paddy dnia 02-06-2009 21:07
#61

Dzięki

Dodane przez Voldi dnia 03-06-2009 16:50
#62

group1998 napisał/a:
Jedna z rzeczy jest w Wielkiej Sali, druga na dziedzińcu wieży z zegarem i na dziedzińcu wejściowym(pozamiataj liście). Pozostałe są w bibliotece i w wejściu na wiadukt.

Mam problem. Gdzie jest znicz tego gościa z salonu Gryffindoru?


Edycja!



Na przeciwko obrazu tego chłopaka na miotle, namalowany jest taki staruszek. W prawym, dolnym rogu lata znicz.:)

Dodane przez Irreplaceable_ dnia 04-06-2009 15:36
#63

A ja mam pytanie, bo przeszłam całą grę, ale mam jeszcze do wykonania chyba z 15 % i nie wiem co dalej ^^ . O co chodzi z tym mięsem i zniczem to raz (XDD), a dwa, to jak np. wygra sie raz z mistrzem Gryffindoru w szachy, wyłączy się grę i potem znowu raz itd. to też to będzie uznawane, bo mi coś nie uznaje? ^^

Dodane przez Kreska dnia 04-06-2009 19:43
#64

1. Sprawdź czy masz w opcjach ustawiony autozapis.
2. Po każdym pojedynku (z własnego doświadczenia) dobrze jest po prostu wcisnąć ESC i kliknąć Zapisz Przygodę.

Dodane przez Andrzejster dnia 16-06-2009 19:29
#65

Ja też mam pytanie: Jak złapać tego znicza w Pokoju Wspólnym Gryfonów?

Dodane przez danio66 dnia 16-06-2009 23:03
#66

Jak ktoś ma problem z przejściem gry Harry Potter i Zakon Feniksa to ja chętnie pomogę :)

Dodane przez danio66 dnia 16-06-2009 23:07
#67

Poprostu czekaj aż ten znicz podleci do Ciebie i naciśnij X (w wersji na PlayStation):)

Dodane przez Andrzejster dnia 17-06-2009 11:23
#68

Tylko jak ja mam wersje na PC to co trzeba wcisnąć? Albo raczej jakie zaklęcie zastosować?

Dodane przez danio66 dnia 17-06-2009 12:22
#69

Ja mam wersję na PS2, ale wiem, że żadnego zaklęcia nie trzeba użyć. Poprostu poczekaj aż ten znicz do Ciebie sam przyleci. Spróbuj coś w tym czasie kiedy przyleci do Ciebie ponaciskać parę przycisków.

Dodane przez Milka dnia 17-06-2009 12:26
#70

danio66 napisał/a:
Ja mam wersję na PS2, ale wiem, że żadnego zaklęcia nie trzeba użyć. Poprostu poczekaj aż ten znicz do Ciebie sam przyleci. Spróbuj coś w tym czasie kiedy przyleci do Ciebie ponaciskać parę przycisków.

A nie lepiej, żebyś sprawdził w ustawieniach sterowania, co oznacza u Ciebie klawisz X i wtedy powiedzieć? Wtedy inny użytkownik sprawdzi w swoich ustawieniach, co ma pod taką funkcją wpisane i użyje tego klawisza w odpowiednim momencie.

Dodane przez Andrzejster dnia 17-06-2009 12:43
#71

Dobra trochę się pobawiłem i odkrylem, że do złapania znicza trzeba nacisnąć klawisz ENTER, który zwykle odpowiada klawiszowi X na joypadzie.

Dodane przez Kreska dnia 20-06-2009 12:35
#72

No i fajnie, dzięki. Teraz ja też idę spróbować. Dziękuję, że ktoś to wreszcie sprawdził! Prawdziwy upór! :jupi:

Edytowane przez Milka dnia 20-06-2009 14:05

Dodane przez Cointreau dnia 30-06-2009 17:14
#73

Cześć. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, o co chodzi w tej misji z Luną, gdzie ona stoi przed tym wielkim zegarem i są pozaznaczane jakieś krzyżyki?

Dodane przez Andrzejster dnia 01-07-2009 10:53
#74

W tej misji chodzi o podstawienie ławek pod mur ten przy wyjściu na most, potem musisz naprawić dach(Reparo), podejść do wieżyczki i rzucić Redukto, ukaże ci się piramidka znieść ją na ziemię i postaw na "X". Potem odpal incendio w nią i gotowe. Potem trzeba jeszcze dwie zrobic w podobny sposób.
Druga jest na brukowanym dziedzińcu:
Wchodzisz na "balkon" naprawiasz schody i "balkon" potem rynnę i wchodzisz na samą górę. Piramidka jest gdzieś na samej górze, znosisz ją na dół i odpalasz.
A trzecia na dziedzińcu trasmutacji, ale tam musisz najpierw stoczyć walkę z kilkoma Ślizgonami. Potem zdejmujesz piramidkez drzewa na "X", odpalasz i po misji:)

Dodane przez Jane Diggory dnia 08-07-2009 11:25
#75

Mam pytanie. Jak zdobyć hasło do portretu tego gościa co rymuje "Znajdź 3 twarze, a dowiesz się o czym marzę"?

Dodane przez Andrzejster dnia 08-07-2009 11:44
#76

Musisz iść do tego portretu na siódmym piętrze. Nie tego co prowadzi na sam dół tylko tego dalszego. On będize ci także kazał gdzieś iść tylko nie pamiętam gdzie.

Dodane przez Jane Diggory dnia 08-07-2009 19:58
#77

Ok, już wiem, dzięki.
Mam kolejne pytanie. Będąc w Pokoju Nagród zauważyłam, że jest gablota, w której pojawi się puchar po zdobyciu jakiś plakietek. O co chodzi?

Dodane przez Andrzejster dnia 09-07-2009 10:49
#78

Na ścianach Hogwartu są takie jaśniejsze cegły, na które trzeba rzucić accio i zbadać(Enter przed plakietką) lub plakietki, na które trzba rzucić incendio i także zbadać. W całym Hogwarcie jest ich chyba 15.

Dodane przez Gubi Potter dnia 09-07-2009 11:30
#79

fajna jest ta gra?

Dodane przez Cointreau dnia 09-07-2009 22:14
#80

Andrzejster napisał/a:
Musisz iść do tego portretu na siódmym piętrze. Nie tego co prowadzi na sam dół tylko tego dalszego. On będize ci także kazał gdzieś iść tylko nie pamiętam gdzie.


A dokładnie gdzie trzeba potem iść?

Dodane przez Raffinio dnia 14-07-2009 09:41
#81

ma ktos jakies porady jak sprawniej i lepiej rzucac czary bo np. mam problem z incendio i experialmuss :P

aha i jeszcze jedno jak dobrze poslugiwac sie czarami w pojedynkach?

Edytowane przez Milka dnia 14-07-2009 18:50

Dodane przez Raffinio dnia 14-07-2009 10:02
#82

aha i jeszcze jedno jak dobrze poslugiwac sie czarami w pojedynkach?

Dodane przez okamilo2 dnia 14-07-2009 10:54
#83

ja nie wiem jak trzeba przejść tam z tymi paczkami w sowiarni bo ja mam po angielsku

Edytowane przez Milka dnia 14-07-2009 18:52

Dodane przez okamilo2 dnia 14-07-2009 11:01
#84

mam problem z przejściem tego zadania tam w sowiarni

Dodane przez azovick dnia 14-07-2009 15:30
#85

HEJ MAM PYTANIE WICIE MOŻE JAK WYWRÓCIĆ ŁAWKI W SALI OBRONY PRZED CZARNĄ MAGIĄ? MAM TAM CIĄGLE 65% A JUŻ OTWORZYŁAM WSZYSTKIE SZUFLADY RZUCIŁAM ZAKLĘCIE NA KSIĄŻKI, PROJEKTOR I PIECYK ZNALAZŁAM OBRAZ ZA SZAFĄ I NIE WIEM CO JESZCZE

Dodane przez okamilo2 dnia 14-07-2009 17:48
#86

a lata tam taki stworek niebieski

Dodane przez Andrzejster dnia 14-07-2009 17:59
#87

~okamilo2 - wchodzisz do sowiarni po rynnie tam jest takie okno niezasawione pudłami (kawałek nad ziemią) wchodzisz przez nie i Colin zaczyna ci spuszczać pudła musisz je łapać i umieszczać w zaznaczonych miejscach (czerwony X na sianie). Następnie jak umieścisz wszystkie to idź na sama górę tam bedą otwarte drzwi. Wejdź przez nie i następnie napraw ławkę. Wyjdź przez nią na dwór i zejdź na dół do przyjaciół. i o jakiego niebieskiego stworka ci chodzi?
~azovick - to chyba jest jakis błąd bo teżnie mogę tych ławek przewrócić.

Dodane przez okamilo2 dnia 14-07-2009 18:07
#88

ja nie wiem oco chodzi z tymi paczkami w sowiarni bo ja mam po angielsku i nie znam dobrze angielskiego

Dodane przez Andrzejster dnia 14-07-2009 18:09
#89

Przecież ci wyrażnie napisałem co trzeba zrobić...

Dodane przez Raffinio dnia 14-07-2009 22:52
#90

jakim sposobem przejsc ostatniego mistrza szachow? nie moge tego przejsc :(

Dodane przez Andrzejster dnia 15-07-2009 08:58
#91

To juztrzeba być super dobrze wyszkolonym w szachy, od tak jak pierwszy raz grasz w szachy to ci się nie uda. Mi sie to jeszcze też nie udało.

Dodane przez Raffinio dnia 15-07-2009 12:03
#92

ja w szachy dobrze gram ojechalem mojego wujka co byl mistrzem mojego miasta w szachy ;p a tutaj niespodzianka nie moge :P ale i tak dawno w nie nie gralem :P no to moze dlatrego xD

Edytowane przez Milka dnia 15-07-2009 20:05

Dodane przez makulatura dnia 19-07-2009 13:23
#93

A nie wiecie gdzie dokładnie znajdę tego gogola kikuta [ czy jakoś tak ] który powinien być w jakiejś sali obok kolumnady?? O jaką salę chodzi? Plis opisz mi to ktoś dokładniej proszę !

Dodane przez Kreska dnia 21-07-2009 11:58
#94

A, wiem o co chodzi. Ten cały gogol kikut (nie wnikajmy w szczegóły jak się nazywa), a właściwie jego portret jest w sali obok kolumnady. Czyli: jednym sposobem jest zaznaczenie na mapie Huncwotów 'kamienny wiadukt', albo zaznaczenie na mapie 'lochów'. Dojdziesz wtedy do obszernego pomieszczenia, z księgą wpisów (czy jakoś tam), zniszczonym regałem. Na prawo od schodów (koło regału) jest portret Gogla Kikuta.

Chyba pomogłam...? W wyjaśnianiu to ja nie jestem najlepsza, ale mam nadzieję, że załapiesz.

_______________________

Andrzejster napisał/a:
To juztrzeba być super dobrze wyszkolonym w szachy, od tak jak pierwszy raz grasz w szachy to ci się nie uda. Mi sie to jeszcze też nie udało.


Szczera prawda xD. Ja pokonałam za pierwszym podejściem mistrza szachownicy i nie wiem, co w tym trudnego. Ale jak mówi Andrzejster, trzeba być dobrym w szach,by to przejsć. Na to nie ma rady.
W Pokoju Nagród, dostaniecie wtedy za gablotką nagrodę. To taka jakby tarczo-szachownica. Gdy klikacie enterem, jeden pion się przesuwa.


Edycja.

Edytowane przez Milka dnia 24-07-2009 20:19

Dodane przez Kreska dnia 21-07-2009 12:02
#95

Andrzejster napisał/a:
To juztrzeba być super dobrze wyszkolonym w szachy, od tak jak pierwszy raz grasz w szachy to ci się nie uda. Mi sie to jeszcze też nie udało.


Szczera prawda xD. Ja pokonałam za pierwszym podejściem mistrza szachownicy i nie wiem, co w tym trudnego. Ale jak mówi Andrzejster, trzeba być dobrym w szach,by to przejsć. Na to nie ma rady.
W Pokoju Nagród, dostaniecie wtedy za gablotką nagrodę. To taka jakby tarczo-szachownica. Gdy klikacie enterem, jeden pion się przesuwa.

Dodane przez Johny Eleven Fingers dnia 26-07-2009 12:16
#96

1 pytanie: gdzie jest drugi mistrz szachów?
2 pytanie: Gdzie jest książka potrzebna do zrobienia misji prof. Filtwicha?


Dodane przez Kreska dnia 26-07-2009 17:04
#97

1 pytanie: gdzie jest drugi mistrz szachów?

Hm, nie kojarzę. Wiem, że Ślizgoni siedzą w Wielkiej Sali, Krukoni w bibliotece a Gryfoni w pokoju wspólnym.
2 pytanie: Gdzie jest książka potrzebna do zrobienia misji prof. Filtwicha?

Jakiego Flitwicha? Profesora FLITWICKA, aha. Bodajże w wielkiej sali, tam bedzie siedziała pewna dziewczyna, będzie mała animacja.

Dodane przez Johny Eleven Fingers dnia 27-07-2009 10:17
#98

Dzięki za pomoc

Dodane przez BrudnyHarry dnia 01-08-2009 09:48
#99

może mi ktoś powiedzieć co zrobić w misji luny i jakimiś bagnami czy coś tam

Dodane przez Andrzejster dnia 01-08-2009 14:40
#100

Jakbyś przejrzał stronę wcześniej to byś wiedział. Pisałem o tym wyrażnie:
W tej misji chodzi o podstawienie ławek pod mur ten przy wyjściu na most, potem musisz naprawić dach(Reparo), podejść do wieżyczki i rzucić Redukto, ukaże ci się piramidka znieść ją na ziemię i postaw na "X". Potem odpal incendio w nią i gotowe. Potem trzeba jeszcze dwie zrobic w podobny sposób.
Druga jest na brukowanym dziedzińcu:
Wchodzisz na "balkon" naprawiasz schody i "balkon" potem rynnę i wchodzisz na samą górę. Piramidka jest gdzieś na samej górze, znosisz ją na dół i odpalasz.
A trzecia na dziedzińcu trasmutacji, ale tam musisz najpierw stoczyć walkę z kilkoma Ślizgonami. Potem zdejmujesz piramidke z drzewa na "X", odpalasz i po misji

Dodane przez Osaa__ dnia 02-11-2009 19:22
#101

Gdzie mam znaleźć książkę potrzebną do zadania domowego dla Flitwicka? Szukałam jej i jak sie pojawił Nick to mi brat przerwał i usłyszałam tylko końcówke ;( pomocy

Dodane przez George Wesley xD dnia 03-11-2009 20:37
#102

Mam pytanko co do obrazu tego pajaca w bibliotece, wiem że ktoś już o to pytał ale mi się nie udaje zdobyc tego proroka. Ktos wczesniej pisał z e trzeba rzucic depulso na mównice Dumbledore'a i wtedy przylecą sowy i jedna zrzuci proroka. a ja jak rzucam depulso to wtedy pojawiają się chmury nad sklepieniem wielkiej sali. Co mam robic? :opomocy:uhoh:

Dodane przez Osaa__ dnia 04-11-2009 20:14
#103

mam tak samo xD ktoś mógłby pomóc? a tak w ogóle to jak znalazłam wszystkie rzeczy Luny to teraz zadania są puste. Co trzeba teraz zrobić?

Dodane przez Angelika002 dnia 14-11-2009 15:06
#104

Hej, czy ktoś ma jakiś dobry sposób na pokonanie szachistki w bibliotece bo próbuje i nic-_-

Dodane przez Peepsyble dnia 14-11-2009 16:03
#105

a tak w ogóle to jak znalazłam wszystkie rzeczy Luny to teraz zadania są puste. Co trzeba teraz zrobić?

To się nazywa dzień bez końca. Wszystkie zadania skończone, przeszedłeś/łaś całą grę. Teraz możesz dokończyć odkrywanie zamku. Na mapie huncwotów przy każdym miejscu na górze pokaże ci się ile procent odkryłeś/łaś. Wystarcz kliknąć lewą strzałkę i wybrać odpowiednie miejsce.

Dodane przez Ewelcia12 dnia 15-12-2009 20:07
#106

Ludzie mam pytanie :

Jak mam znaleźć książkę z wypracowanie dla profesora Snape'a..?
o właściwościach kamienia księżycowego... ?
mówili żebym szukała w bibliotece , ze sto razy szukałam ale nic tam nie znalazłam... proszę pomóżcie mi...!

Edytowane przez Milka dnia 15-12-2009 20:27

Dodane przez sosna97 dnia 28-12-2009 15:32
#107

mam sprawe co trzeba zrobic po oddaniu rzeczy lunie ?? nie ma zadnych misji?

Dodane przez Herma123 dnia 28-12-2009 16:10
#108

Ewelcia12 napisał/a:
Ludzie mam pytanie :

Jak mam znaleźć książkę z wypracowanie dla profesora Snape'a..?
o właściwościach kamienia księżycowego... ?
mówili żebym szukała w bibliotece , ze sto razy szukałam ale nic tam nie znalazłam... proszę pomóżcie mi...!



Książka o właściwościach kamienia jest w księgach zakazanych tak jakoś przedostatni rząd od lewej

Dodane przez Herma123 dnia 28-12-2009 16:12
#109

sosna97 napisał/a:
mam sprawe co trzeba zrobic po oddaniu rzeczy lunie ?? nie ma zadnych misji?




Skończyłaś już grę i teraz musisz dokończyć odkrywać Hogwart.Musisz go odkryć w 100%

Dodane przez Naina dnia 29-12-2009 00:24
#110

Gdzie jest piąty gargulec?
Mam:
* ten co był niedaleko Deana
* ten obok gabinetu Ubridge
* z wiaduktu
* z brukowego Dziedzińca [czy jakoś tak ;pp]

Proszę o pomoc.

Edytowane przez Naina dnia 29-12-2009 00:25

Dodane przez piecka21 dnia 29-12-2009 18:38
#111

a gdzie oni dokaldnie są bo nie kojarzę kolesi;/

Dodane przez WeruSa1225 dnia 29-12-2009 21:08
#112

witam ;]

mam mały problem

miałam misje żeby pomóc lunie zdobyć jej rzeczy znalazłam wszystkie . a teraz nie wiem o robić bo na mapie nie ma żadnych zadań a hermiona i ron mówiom o czymś innnym

pomoże ktoś?

Dodane przez WeruSa1225 dnia 29-12-2009 21:27
#113

nie znam Rona Asmusa

Dodane przez kapsiutek dnia 30-12-2009 13:32
#114

Naina napisał/a:
Gdzie jest piąty gargulec?
Mam:
* ten co był niedaleko Deana
* ten obok gabinetu Ubridge
* z wiaduktu
* z brukowego Dziedzińca [czy jakoś tak ;pp]

Proszę o pomoc.


piąty jest na 4 piętrze :)

Dodane przez andrzej_franek dnia 01-01-2010 18:45
#115

Przemek.
Dzięki tobie będę mógł to przejść.
Dzięki

Dodane przez Kreska dnia 01-01-2010 18:47
#116

Mam pytanie.
A mianowicie problem xd. W grze, na kamiennym moście, gdy pozapalam wszystkie cztery pochodnie, pojawia się mała interakcja, gdzie pokazują jakieś zejście z tego mostu po rurze, czy jak to nazwać. Zeszłam, tylko na poziomie tych wiaduktów, nie można za żadne skarby zejść na dół. Jakoś się da, bo na dole są schody, ale pytanie jak tam dotrzeć ?

Dodane przez piecka21 dnia 01-01-2010 19:45
#117

Tam się nie ta tylko podchodzisz bliżej tych kolumn tego mostu i pojawią się nietoperze i dostaniesz tą taka błękitną kropę ;](Exp)

Edytowane przez Milka dnia 01-01-2010 19:47

Dodane przez Kreska dnia 01-01-2010 19:55
#118

Do tych nietoperzy doszłam, tak. Ee, myślałam, że te schody są po coś :P.





Dodane przez Milka dnia 02-01-2010 22:25
#119

Właśnie, ludzie!
Przejrzyjcie najpierw cały temat, a jeśli nie znajdziecie odpowiedzi na dręczące Was pytania, to pytajcie. Od teraz jeśli pytanie się powtórzy, będę kasować posty, a użytkownikowi przypomnę, że odpowiedź na jego pytanie już jest gdzieś w tym temacie. A jeśli ktoś sukcesywnie będzie olewał moje postanowienie, dostanie ostrzeżenie, trudno. Ja z uparciuchami nie lubię rozmawiać.

Dodane przez jessi dnia 03-01-2010 15:57
#120

jak przejść to wyzwanie z Fredem i Gorgem na miotłach co z tymi petardami męczę się z tym od 2 miesięcy i nic z tego pomocy!!!:o

Dodane przez jessi dnia 03-01-2010 15:59
#121

jessi napisał/a:
jak przejść to wyzwanie z Fredem i Gorgem na miotłach co z tymi petardami męczę się z tym od 2 miesięcy i nic z tego pomocy!!!:o
:jupi:

Dodane przez jessi dnia 04-01-2010 18:51
#122

Miłam misje żeby pomóc lunie zdobyć jej rzeczy znalazłam wszystkie . a teraz nie wiem o robić bo na mapie nie ma żadnych zadań a hermiona i ron mówiom o czymś innnym

pomoże ktoś?
Do WeruSa1225
A o czym mówią Ron i HermionaB)

Dodane przez kapsiutek dnia 04-01-2010 18:55
#123

Po pierwsze jest coś takiego jak opcja `edytuj`. Nie ma potrzeby pisać postu pod postem (wybaczcie, ale nie lubię bałaganu - chodź to dziwne, bo mam w pokoju istny chaos).

Co do Freda i Georga to musisz się postarać. Jak mamy Ci pomóc?

A o tym co dzieję się po zadaniu z szukaniem rzeczy Luny pisała już zdaje się Peepsyble. Sprawdź na 4stronie.

Dodane przez jessi dnia 05-01-2010 16:29
#124

No ale jak zrobić żeby te petardy wybuchały bo ja prubuje i nic:upset:
idrugie pytanie jak zdobyć hasło do portretu tego goś;(cia co rymuje

Edytowane przez jessi dnia 05-01-2010 16:33

Dodane przez piecka21 dnia 10-01-2010 17:08
#125

no poprostu używasz Incendio a co do Portretu to nie kojarze.

Dodane przez Nessi dnia 10-01-2010 22:43
#126


Mam taki mały problem , chodzi mi o portret nr. 11 . Jak można dostać od niego hasło(kiedy się go pytam mówi ,że nie powie bo ktoś może podsłuchać -czy coś takiego) ?? Dodam ,że koło niego stoi dwóch ślizgonów i nie potrafię ich wygonić. Ktoś kiedyś mi powiedział ,że wystarczy wycelować w nich różdżką ale to nic nie dało.Pomocy :)

Dodane przez piecka21 dnia 11-01-2010 19:39
#127

a sprubuj w nich walnąć zaklęciem

Dodane przez Peepsyble dnia 11-01-2010 19:55
#128

Nessi - wystarczy przytrzymać prawy przycisk myszy, pokazując na Ślizgonów - sami uciekną. Potem możesz swobodnie podjeść do portretu.

Dodane przez kapsiutek dnia 12-01-2010 14:45
#129

Przeczytałam cały wątek, jedna osoba o tym pisała, ale nie za bardzo zrozumiałam odpowiedź -.-. Chodzi mi o portret, który mówi, żeby znaleźć trzy twarze, czy coś w tym stylu. Pomoże ktoś?

Dodane przez Nessi dnia 12-01-2010 19:57
#130

piecka21 i Peepsyble dziękuje za pomoc :):)

Dodane przez polami dnia 04-03-2010 10:32
#131

Cześć. Wiem, że to już było, ale jak rzucam depulso na mównice to pokazują się tylko chmury. Co mam robić? Proszę o pomoc.
Tak na marginesie to jak mam zamieść liście na dziedzińcu wejściowym? Próbowałam wszystkiego i nic. Będe wdzięczna za instrukcje.

Dodane przez muchor dnia 04-03-2010 11:10
#132

Cześć. Czy mógł by mi ktoś poweidzieć jak zdobyć hasło do tego gościa co rymuje. Wiem, że to było, ale ja nadal tego nie łapie.

Dodane przez Kalia dnia 07-03-2010 17:35
#133

polami - żeby zamieść liście na dziedzińcu wyjściowym musisz użyć Wingardium Leviosa na taką miotłę która jest w pobliżu i ustawić ją nad tymi liśćmi, sama zacznie zamiatać.

Dodane przez polami dnia 08-03-2010 19:05
#134

Tyle, że tam nie ma żadnej miotły! Ja naprawdę próbowałam wszystkiego! Chciałam nawet wylewiotowć miotłe z zamku, ale ona nie chciała!:upset:

Dodane przez Kalia dnia 09-03-2010 15:33
#135

Jest na dziedzińcu na pewno, od lewej strony jak wchodzisz.

Dodane przez Fleur06 dnia 15-03-2010 10:23
#136

utknelam na momencie gdzie trzeba znalesc rzeczy luny i mi sie odechcialo juz grac :>

Dodane przez muchor dnia 15-03-2010 17:29
#137

Polami napisała:
Cześć. Wiem, że to już było, ale jak rzucam depulso na mównice to pokazują się tylko chmury. Co mam robić? Proszę o pomoc

Mam to samo!

Dodane przez Agnes Black dnia 31-05-2010 18:35
#138

Dzięki ~Funker i ~Astoria-Malfoy .Bardzo mi pomogliście :D.
Pozdro
A.B

Dodane przez novakai dnia 18-06-2010 14:23
#139

muchor napisał/a:
Cześć. Czy mógł by mi ktoś poweidzieć jak zdobyć hasło do tego gościa co rymuje. Wiem, że to było, ale ja nadal tego nie łapie.


Z tego co pamiętam to na 7 piętrze są 2 portrety. Jeden z nich odeśle cię do innego portretu, a ten do kolejnego, aż w końcu któryś powie ci hasło...

Dodane przez Przemek dnia 28-06-2010 16:49
#140

Dawno nie grałem, ale by zdobyć hasło trzeba od tamtego portretu chyba iść do astronoma, potem do portretu tego gościa co ma skrót do biblioteki, potem do tej co ta obrazie wypasuje owce (jak wychodzisz z biblioteki idziesz prosto, a po lewej stronie są schody,ta półpiętrze jest ten obraz) od niej idziesz do obrazu z kolesiem, który ma psa(obraz jest skrótem na dziedziniec transmutacji. On da ci hasło do portretu, który rymuje. Ot i cała filozofia.

Dodane przez koro dnia 03-07-2010 12:20
#141

POMOCY
Zrobiłem już misje Luny Lovegood o odnalezieniu jej rzeczy.
Nie wiem co dalej proszę o pomoc.
POMOCY

Dodane przez -simon- dnia 03-07-2010 13:15
#142

czsami Nick ci podpowie co ,gdie jest jak nic nie bedziesz robić :smilewinkgrin:

Dodane przez Przemek dnia 06-07-2010 18:37
#143

Nick jest w księciu półkrwi.

Dodane przez GodricGryffindor dnia 23-07-2010 14:10
#144

koro napisał/a:
POMOCY
Zrobiłem już misje Luny Lovegood o odnalezieniu jej rzeczy.
Nie wiem co dalej proszę o pomoc.
POMOCY


Brawo!!Przeszedłeś cała grę teraz rób takie rzeczy(jeśli ci się chce)jak granie w mini gry, sprzątanie hogwartu itp.;)

Dodane przez matrejusz dnia 23-07-2010 17:13
#145

słuhaj
Szukaj [search=faqs][gg][/gg] w: Cała strona[/search]

Dodane przez edstar dnia 03-08-2010 13:36
#146

Padło już to pytanie, ale nikt na nie odp... Nie wiem, pewnie jestem jakąś mega sierotą ale siedzę w tym zadaniu z Nevillem, gdzie te krzaki trzeba podpalić. Z 40 minut się z nimi męczę i nic. Nie wiem co mam robić. Pomoże ktoś?

Edytowane przez Dominika dnia 03-08-2010 17:32

Dodane przez HollowWind dnia 08-08-2010 23:01
#147

Ja mam pytanie!
Nakłoniłam już 27 osób, aby zechciało im się przybyć do Pokoju Życzeń, wykonałam dla nich te dziwaczne zadania. Jednak została mi jedna czarna owca: Ernie Macmillan, chyba,, ten, który wystaje pod Chatką Hagrida, i życzy sobie pięciu ciemierników oraz korzenia mandragory. Im dłużej o tym myślę, tym bardziej wydaje się sobie straszliwie tępa, ale, składając wizytę w Szklarni, nie widzę żadnych mandragor. Mogę sobie założyć te różowe, puchate słuchaweczki, owszem, ale po kiego grzyba, skoro nie widzę żadnej rozwrzeszczanej mandragory? Sprout już dawno udostępniła mi całe swoje szklarniane królestwo, przesadzałam też dla niej te rośliny, jednak otrzymałam jedynie ,,Zadowalający", i raczej nie stać mnie na więcej. : ) Czy to ma jakieś znaczenie? Jak mam znaleźć ten korzonek?
________

Dziękuję, Lapa. : )
I tak, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że mogę teraz kogoś troszeńkę zdenerwować... Gdyż, mm, jeśli chodzi o pelerynę niewidkę, dwie Ślizgońskie gaduły, i hasło, które ma paść z ich ust... u mnie nic takiego nie ma miejsca, i chciałam się dowiedzieć, czy takie sprytne podchody należy przeprowadzić w jakimś odpowiednim momencie gry/z konkretną ilością... tych punktów czy czego tam/po wykonaniu jakiegoś określonego zadania? I, czy ktokolwiek z tych hogwarckich tchórzy zechce w końcu, bym potraktowała go paskudnym urokiem w pojedynku? Nikt nie jest chętny, phi.

Edytowane przez HollowWind dnia 09-08-2010 01:02

Dodane przez Lapa dnia 08-08-2010 23:38
#148

Na lewo od nauszników masz taką donice, z której wystają tylko liście. To jest mandragora. Najpierw załóż ochraniacze, bo w przeciwnym razie nic się nie stanie.
Oceny z SUM-ów potrzebne są do posiadania 100% gry oraz do odblokowania pucharu w pokoju nagród. Jeśli nie chcesz nie zbieraj wybór należy do ciebie:)

Dodane przez Yuki27 dnia 09-08-2010 11:55
#149

Nie wiem czy takie pytanie już było, ale nie mogę przejść tej misji Coleena, chodzi o wspinanie się na wierzę. Nie mogę znaleźć tego co mam mu znaleźć :D Ktoś powie mi gdzie to jest?

Dodane przez HollowWind dnia 09-08-2010 14:42
#150

Yuki27 napisał/a:
Nie wiem czy takie pytanie już było, ale nie mogę przejść tej misji Coleena, chodzi o wspinanie się na wierzę. Nie mogę znaleźć tego co mam mu znaleźć :D Ktoś powie mi gdzie to jest?


Aparat - to rzecz, którą Colin chce. Aby go zadowolić, musisz się niestety wspiąć na tą przeraźliwie wysoką ścianę. Zaczynasz od podstawienia dwóch ławek (w sposób: jedna na drugą, i za pomocą użytecznego we wszystkim zaklęcia Wingardium Leviosa) w miejscu na lewo od Ciebie, tam, gdzie wyrasta sobie taki mały murek, po którym możesz się wspiąć na najbliższą ,,półkę", przymocowaną do ściany. Później korzystasz z pomocy rynien, jednak! W paru momentach potrzebne będą naprawy, a to odstającej rynny, a to sypiącej się ,,półki". Droga jest prosta: najpierw wysoko w górę, potem w prawo. A sam aparat zdejmiesz, leviosując go na dół.

Dodane przez Yuki27 dnia 09-08-2010 15:05
#151

HollowWind nie nie o to chodzi. To jest chyba wdrapywanie się na sowiarnię po jakąś paczkę, to z aparatem przeszłam.

Dodane przez BlackBack dnia 09-08-2010 15:19
#152

Ja przeszedlem ta gre w 2 dni doliczajac 5 godzin w szkole

Dodane przez HollowWind dnia 09-08-2010 15:38
#153

Yuki27 napisał/a:
HollowWind nie nie o to chodzi. To jest chyba wdrapywanie się na sowiarnię po jakąś paczkę, to z aparatem przeszłam.


Aaa, to! Najmocniej przepraszam. Gapa ze mnie.
Ta paczuszka w sowiarni będzie Ci uciekać aż pod sam dach wieży. Musisz trochę się nachodzić, a raczej napowspinać. Sowa w końcu przysiądzie sobie na takim drewnianym czymś, i wtedy to pudełko jest już Twoje.

Dodane przez HollowWind dnia 09-08-2010 21:50
#154

Yuki27 napisał/a:
HollowWind nie nie o to chodzi. To jest chyba wdrapywanie się na sowiarnię po jakąś paczkę, to z aparatem przeszłam.


Aa! Rozumiem! Wieża, no tak. : )
A więc Colin pragnie spłatać psikusa Inkwizycji, a w tym zacnym celu musi umieścić te kwadratowe pudełka, które stoją tuż obok niego, wewnątrz Sowiarni. Oczywiście, w rzeczywistości Colin tego nie robi, bo od czego ma się bohaterskiego Harry'ego? : )
W każdym razie, musisz dostać się do środka, lecz tradycyjne wejście przez drzwi byłoby mniej niebezpieczne i pełne chwały, a więc wspinasz się na Wieżę, aż do momentu, gdy, dosyć już wysoko, znajdziesz duże okno, przez które, Colin Cię o tym poinformuje, możesz wskoczyć do środka. Tam, umieszczasz wspomniane już paczki, które leviosuje Ci z dołu Colin, na odpowiednich półkach, oznaczonych czerwonym ,,X" (i tu również wykorzystujesz Leviosę). Część z półek znajduje się na wyższych piętrach. Już po zrobieniu tego, wędrujesz na samą górę, i wychodzisz przez okno (dla mnie bardziej drzwi), i po naprawieniu jednej małej rzeczy, znowu znajdujesz się na wewnętrznej ścianie wieży. Wystarczy zejść po rynnach i innych przydatnych obiektach na dół, i gotowe.

Czy mogłabym, proszę, uzyskać odpowiedzi na moje poprzednie pytania, sześć postów wcześniej?

I na to również: Moja przygoda tak jakby stanęła sobie w miejscu, hymm... Odszukiwałam osoby należące do Gwardii, i knułam z nimi spiski: sabotaże zegarów, pokrywanie dziedzińców bagnami, słanie wyjców, i tym podobne. Nie mam pojęcia, co robić dalej, zwłaszcza że Hermiona tym razem nie jest w stanie poradzić mi niczego mądrego. Mówi ,,Odszukajmy pozostałych członków GD i sprawdźmy, czy są bezpieczni, lalala". Ron z kolei po raz tysięczny odsyła mnie do Mapy Huncwotów. A na mapie, żadnych zadań. Co powinnam zrobić?

Edytowane przez HollowWind dnia 09-08-2010 23:31

Dodane przez danielgrys dnia 13-08-2010 14:50
#155

Ja preszedlem wszystkie zadania z czlonkami gd i nauczcielami i nic

-_-

Dodane przez Grzesiek dnia 17-08-2010 10:14
#156

Ja nie moge przejść zadanie luny lovegood!:]

Dodane przez BlackBack dnia 17-08-2010 11:31
#157

PrZecież ona jest łatwa wystarczy robić to co masz napisane i co mowia ja przeszedłem tą gre w 3 godz. i najwiecej ostatnie zadanie mi zajelo zaby szukac rzeczy Luny a reszta to łatwizna

Dodane przez David Holmes dnia 17-08-2010 12:00
#158

Musisz przesunąć szafę zeby zasłonić portrt oka.Jest naprzeciwko tego pana.

Dodane przez Potterowna dnia 17-08-2010 20:44
#159

mam pytanie na temat gry... tylko się nie śmiejcie.
jak już ląduję w Hogwarcie (na samym początku) podchodzi się do Freda i George'a. włączam po raz pierwszy mapę huncwotów, zaznaczam salon gryfonów i co? i nie mogę wyjść z tej paskudnej mapy! jak to zrobić? błagam pomóżcie!

Dodane przez Alae dnia 17-08-2010 20:52
#160

Potterowna napisał/a:
włączam po raz pierwszy mapę huncwotów, zaznaczam salon gryfonów i co? i nie mogę wyjść z tej paskudnej mapy! jak to zrobić? błagam pomóżcie!

Aby przełączać się na widok mapy wciskasz klawisz Tab, jeśli chcesz z niej wyjść robisz to również tym klawiszem.

Dodane przez Potterowna dnia 17-08-2010 20:54
#161

no i chodzi o to, że nie moge... naciskałam wszystkie klawisze po kolei....

Dodane przez Alae dnia 17-08-2010 20:58
#162

Potterowna napisał/a:
no i chodzi o to, że nie moge... naciskałam wszystkie klawisze po kolei....

Hm. To nie mam pojęcia co z tym zrobić. Musisz mieć jakiś błąd w grze. Ja bym odinstalowała i zainstalowała ponownie, to dopiero początek gry, więc wiele nie stracisz. Ale to ja.

Dodane przez Potterowna dnia 18-08-2010 01:29
#163

tak też zrobiłam (przeinstalowałam) i wszystko działa poprawnie :) dzięki za pomoc

Dodane przez Adekpc dnia 20-08-2010 12:03
#164

Mam pytanie bo mam problem musze napisac wypracowanie na temat eliksirów u Snape i musze znaleść ksiązke na temat eliksirów w bibliotece gdzie on asie dokladnie znajduje help me ! ! ! !

Dodane przez Doris dnia 30-08-2010 11:26
#165

Adekpc napisał/a:
Mam pytanie bo mam problem musze napisac wypracowanie na temat eliksirów u Snape i musze znaleść ksiązke na temat eliksirów w bibliotece gdzie on asie dokladnie znajduje help me ! ! ! !


Ta książka jest schowana w bibliotece w dziale ksiąg zakazanych. Poszukaj na półce w ostatnim rzędzie po lewej stronie. Tam powinna być.

Dodane przez Anula K dnia 29-09-2010 15:27
#166

Wiecie co mam mały problem. Gdzie znaleźć wszystkie ślady stworzeń. Znalazłam już 2 i nie wiem gdzie 3:(

Dodane przez AlresBlack dnia 07-11-2010 19:09
#167

Rzeczy Luny są:
1.Wielka Sala (na stole) - sweter i wisiorek
2.Wejście na Wiadukt (koło portretu) - gazeta
3.Dziedziniec Wejściowy (pod liśćmi) - niebieska sakiewka
4.Dziedziniec (koło fontanny) - buty
5.Biblioteka (na stole) - głowa lwa

Mam nadzieje że się przyda ( i wogule,że to ktoś przeczyta)

Dodane przez Harry518 dnia 22-11-2010 21:17
#168

Mam problem z misją z tymi bagnami, tam są jakieś czerwone x ale nie wiem o co chodzi, a nie da się opuścić misji. Pomocy!!!!!!!!!:(


Ps.Z Góry Dzięki

Dodane przez Harry518 dnia 22-11-2010 21:52
#169

To już nie potrzebne sam sobie poradziłem tylko nie wiem gdzie jest reszta tych kieszonkowych bagien.


Ps.Z góry dzięki

Dodane przez Herma-aga23 dnia 23-11-2010 09:41
#170

Mam wielki problem. Uwolniłam znicza w pokoju Gryffonów i nie mam pojęcia jak go złapać ... Pomocy.

Dodane przez sebus61 dnia 23-11-2010 14:04
#171

Herma-aga23 napisał/a:
Mam wielki problem. Uwolniłam znicza w pokoju Gryffonów i nie mam pojęcia jak go złapać ... Pomocy.


zagadaj do obrazu z graczem qudditcha

Harry518 napisał/a:
To już nie potrzebne sam sobie poradziłem tylko nie wiem gdzie jest reszta tych kieszonkowych bagien.


Na każdym placu jest po 1 bagnie

Dodane przez Herma-aga23 dnia 23-11-2010 19:15
#172

On mi nic nie mówi. A znicz cały czas lata po pokoju wspólnym i nie wiem jak go złapać :(

Dodane przez Arthur Bishop dnia 05-12-2010 15:36
#173

Założę się, że już sobie poradziłaś, ale gdybym się mylił lub gdyby ktoś miał taki sam problem, to już wyjaśniam :

Znicz lata dosyć szybko, ale są chwile, gdy zwalnia. Dzieje się to nad środkiem pokoju wspólnego. Zaklęciem Wingardium Leviosa unieś znajdujący się pod obrazem kobiety w błękitnej sukni stół i przenieś go na mniej więcej środek pokoju.Wejdź na niego i poczekaj aż znicz obniży lot i zwolni. Gdy będzie dostatecznie blisko wciśnij ENTER(klawisz interakcji np. rozmowa z uczniem itd.).

Dodane przez dodo dnia 26-12-2010 21:22
#174


mam taki problem.mam znalezc gargulce i nie wiem gdzie jest ostatni.
HELP:bigeek:

Dodane przez Exmortis dnia 26-12-2010 21:35
#175

Hmmm...to zależy, które już znalazłeś. Napisz, które już masz. :)

Dodane przez dodo dnia 23-01-2011 10:26
#176

1.basil fronsack.zapytać byle jakiego krókona o to skąd pochodziła Rowena Rewenclaw 2.gifard abott.zapytać byle jakiego puhona o hasło :)

Dodane przez dodo dnia 23-01-2011 10:27
#177

zbxcdssf

Dodane przez Tomek5003 dnia 30-01-2011 18:20
#178

Wiecie co mam mały problem. Gdzie znaleźć wszystkie ślady stworzeń. Znalazłam już 2 i nie wiem gdzie 3Smutny


Pierwsze dwa są przy wejściu do lasu a trzeci jest obok pola z dyniami koło chatki hagrida (najlepiej podejdź do muru za polem i idź wzdłuż muru do tyły i tam znajdziesz ślady hipogryfa).

Dodane przez Jack-gryfindor dnia 11-02-2011 18:07
#179

ludzie nie ma tam żadnej peleryny nie widki w grze

Dodane przez Lapa dnia 11-02-2011 18:49
#180

Chłopie- napisałeś "peleryny-niewidki" z trzema błędami, ale powiedzmy, że tak miało być.
Musisz wejść do dormitorium gryfonów, tam są takie spiralne schody. zaprowadzą cię do sypialni (musisz wejść chyba do tej po prawej, ale nie głowy nie dam). Tam będą łóżka i kufry podejdź do każdego i przy jednym będzie napis" Naciśnij <enter> aby włożyć pelerynę-niewidkę. I cała filozofia :)

Dodane przez kolka7779 dnia 11-02-2011 19:29
#181

dość trudno:jupi:

Dodane przez Roxa dnia 04-03-2011 12:12
#182

Mam pewien problem.Skąd wziąść Proroka Codziennego dla tego portretu z biblioteki.Każe on mi iść do Wielkiej Sali i znaleść sowe, lecz jej tam nie ma.
Proszę o pomoc.

Dodane przez LilyPotter dnia 04-03-2011 12:23
#183

Musisz kliknąć w miejsce, skąd powinny wylatywać sowy z poranną pocztą. Sowa wleci i upuści gazetę. Podnosisz i zanosisz portretowi.

Dodane przez Themanton dnia 07-06-2011 22:58
#184

Witam wszystkich!
Mam jeden wielki problem z przejściem gry. Otóż brakuje mi 30 PD. Straciłem je na drugim piętrze (mam 94%) i w salonie gryfonów (99%).
W salonie gryfonów:
-złapałem znicz,
-wygrałem w szachy,
-rozpaliłem ogień,
-obejrzałem tablice,
-pisałem kredą,
-rzuciłem depulso na książki obok szachistów,
-podpaliłem latające książki.
-rozmawiałem z obrazami
Na 2 piętrze:
-naprawiłem wazę,
-odkryłem wszystkie tablice i figury szachowe,
-złożyłem ten obraz, że powstał duch Szarej Damy,
-wytrzepałem dywany.

Jeżeli ktoś ma pomysł, co mogłem przegapić proszę odpisać :-)

Dodane przez Luna23 dnia 21-06-2011 10:32
#185

Mam problem z podpaleniem tej roślinny! Ktoś wie jak to zrobić?

Dodane przez smierciozerczyni98 dnia 21-06-2011 12:21
#186

rośliny spala się za pomocą incendio. Przytrzymaj lewy przycisk myszy i jeździj myszą góra-dół

Dodane przez kamilas2 dnia 04-08-2011 17:10
#187

Mam mały problem jak przejść tą misje z sowiarni od Colinna?

Dodane przez wolverine dnia 08-08-2011 12:40
#188

Nie wiem czy to jest temat na to , ale mam pewną ciekawostkę :D
kiedy ubierzemy pelerynę niewidkę i pójdziemy na 7 piętro nie będzie drzwi do pokoju życzeń ale będzie można przejść przez ścianę i jak będziemy już w tym pokoju życzeń to jeśli staniem y na kratkach to stopy zamiast czarnych stóp pod poświatą (peleryną niewidka) zobaczymy stopy w bardzo ciekawych kolorach :D np. żółty i czerwony lub niebiesko zielony :D

Dodane przez Fred_George dnia 18-09-2011 11:08
#189

Ja mam taki problem że już zebrałam wszystkich do GD oprócz Colina (tego co chce żebym mu zdjęła aparat). No i powiedzcie jak go zdjąć? Bo bróbóję od tygodnia i nic:(

Dodane przez daniel123 dnia 18-09-2011 11:17
#190

niszczysz diabelskie sidła wchodzisz na ławki na poziom i idziesz do rury wspinasz sie na niej i idziesz na poziom tam jest aparat i musisz go zrzucic.

Dodane przez Fred_George dnia 18-09-2011 13:08
#191

Ok, dzieki. Próbowałam, ale gdzie trzeba ustawić te ławki?

Tak, dobra zrobiłam. tych ławek jest 4 no nie? A jak już jestem na tych ławkach to...?

Edytowane przez Fred_George dnia 18-09-2011 13:38

Dodane przez daniel123 dnia 18-09-2011 13:32
#192

na lewo od diabelskich sideł obok takiego czegoś na co się możesz wspiąć.

Dodane przez Fred_George dnia 20-09-2011 18:49
#193

A jak przejść to zadanie profesora Snape?

Dodane przez Charlie dnia 07-11-2011 21:58
#194

Na PSP to tak (a jak na kompa to nie wiem):
POCZĄTEK r11; GRIMUALD PLACE 12

Ginny

Po krótkim filmiku rozpoczynającym grę, znajdziesz się w pokoju z Ginny i Syriuszem. Syriusz nauczy Cię dwóch zaklęć: Accio (rzucasz je krzyżykiem; przyciąga przedmioty) i Depulso (rzucasz je trójkątem; odpycha przedmioty). Aby rzucić zaklęcie, wystarczy wyjąć różdżkę prawym przyciskiem funkcyjnym (R) i przytrzymać odpowiadający mu znak. Przycisk należy puścić, gdy przy różdżce pojawi się duże świetlne koło. Kiedy już nauczysz się używać zaklęć, musisz przesunąć wszystkie meble pod przeciwległą ścianę.

Po rustawieniur1; mebli, należy wyjść z pokoju.

Hermiona

W kuchni Twojej pomocy będzie oczekiwać Hermiona. Należy z nią najpierw porozmawiać, wtedy Syriusz nauczy Cię kolejnego zaklęcia: Reparo (rzucasz je kółkiem; naprawia przedmioty). Musisz naprawić wszystkie potłuczone talerze na stole i półki w regałach.

Po wyjściu z kuchni przeniesiesz się do sypialni, gdzie spotkasz Rona.

Ron

Tak jak było to z Hermioną, z Ronem też trzeba najpierw zamienić parę słów. Powie Ci, że ma problem ze spakowaniem swoich ubrań do kufra. Syriusz po raz kolejny pokaże Ci zaklęcie, którego trzeba użyć, czyli Wingardium Leviosa (rzucamy je za pomocą krzyżyka i trójkąta; podnosi przedmioty). Aby je rzucić należy nacisnąć krzyżyk (musi pojawić się małe, świetlne kółko wokół różdżki Harryr17;ego), a następnie przytrzymać trójkąt, aby kółko wokół różdżki się powiększyło, a gdy już tak się stanie, trzeba zwolnić przycisk. Gdy skierujesz ubrania Rona nad kufer, przy którym stoi, wystarczy nacisnąć ponownie krzyżyk, żeby je upuścić.

Po wykonaniu zadania, trzeba wyjść z pokoju i udać się po schodach na górę.
Fred i George

Kiedy znajdziesz się na górze, włączy się krótki filmik, w którym bliźniacy poproszą Cię o to, abyś umożliwił im zejście na sam dół. Twoja droga będzie zatarasowana. Aby usunąć przedmioty, które nam zawadzają, wystarczy rzucać na nie odpowiednie czary (Depulso, Wingardium Leviosa). Kiedy będziesz już na dole należy wejść do pokoju po lewej stronie. Krótki filmik zakończy Twoje pierwsze zmagania.
HOGWART

Fred, George, hasło

W Hogwarcie, ktokolwiek będzie chciał z Tobą porozmawiać (albo Ty z nim), będzie miał nad sobą kółko, gdy do niego podejdziesz. Trzeba wtedy nacisnąć trójkąt, aby rozpocząć konwersację.

Tak właśnie należy zrobić, gdy podejdziesz do Freda i Georger17;a. Dadzą Ci oni Mapę Huncwotów, dzięki której bez problemu wszędzie trafisz. Kiedy jakiś punkt na mapie będzie szczególnie ważny, będzie jaśniejszy niż inne (Destination). Czasem będziesz mógł sam sobie wybierać takie punkty w razie potrzeby. W trafieniu do nich pomogą Ci wtedy animowane ślady butów widoczne na podłodze i wskazujące kierunek. Wystarczy iść za nimi.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Pierwszym ważnym punktem będzie pokój wspólny Gryffindoru (Gryffindor Common Room). Przy schodach na pierwszym piętrze będzie stała Cho i blokowała Ci wejście. Należy wtedy z nią rozmawiać, dopóki się nie przesunie.

Pod pokojem wspólnym okaże się, że ani Ron ani Harry nie znają hasła, aby wejść do pokoju. Wtedy trzeba wrócić na sam dół, i spytać o nie Freda i Georger17;a. Bliźniacy podadzą Ci hasło, lecz najpierw musisz spłatać figla Ślizgonowi, który dręczy mniejszego od siebie. W tym celu trzeba użyć Wingardium Leviosa na znajdującym się obok naszego celu wiaderku z wodą. Po całej akcji dowiesz się hasła i będziesz mógł wrócić na siódme piętro, gdzie oczekuje Cię Hermiona,

Defense Against The Dark Magic

Po rozmowie z Hermioną będziesz musiał znaleźć na mapie (otwierasz ją za pomocą klawisza select) salę Obrony przed Czarną Magią (Defense Against The Dark Magic) i wybrać ją krzyżykiem (stanie się Twoim celem i zaprowadzą Cię do niej ślady butów). Po drodze musisz zerwać ze ściany (Accio) gazetę, którą rozwiesili Ślizgoni. Kiedy będziesz na schodach prowadzących do sali, gdzie ma się odbyć Twoja pierwsza lekcja, drogę będą tarasowali Ci inni uczniowie. Przesuną się tylko wtedy, kiedy skręcisz w prawo, zejdziesz po schodach i na lekcję przyprowadzisz Neviller17;a, który próbując pomóc innym, sam stał się ofiarą. Gdy już mu pomożesz, wystarczy wrócić tą samą drogą i iść na zajęcia.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Fred, George, zaklęcia

Po lekcji ślady na podłodze pokażą Ci dokąd masz iść. Musisz znaleźć Freda i Georger17;a. Pokażą Ci dwa zaklęcia: Protego (rzucasz je kółkiem; tworzy tarczę ochronną) i Stupefy (rzucasz je trójkątem; rani przeciwników), dzięki którym będziesz mógł toczyć pojedynki. Kiedy załapiesz zaklęcia, będziesz musiał nauczyć ich używania Rona i Hermionę. Aby to zrobić wystarczy rzucić nowopoznane czary, a przyjaciele sami je powtórzą. Czary trzeba będzie powtórzyć, gdyż Ron załapie je dopiero za drugim razem.
Umbridger17;s Office

Po nauce nowych czarów trzeba kierować się do pokoju, w którym urzęduje profesor Umbridge (iść za śladami). Po wejściu do jej pokoju włączy się krótki filmik.

Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Biblioteka

Po filmiku Hermiona każe Ci iść do biblioteki po pewną książkę. Aby wejść do biblioteki (droga będzie zastawiona) należy najpierw pomóc dziewczynie, która stoi przed wejściem. Będzie ona chciała, abyś zaniósł pracę domową jej koledze, który będzie czekał na nią na dziedzińcu (ślady pokażą gdzie masz iść). Gdy już wykonasz swoje zadanie trzeba wrócić do biblioteki i powiadomić o tym dziewczynę, która czeka na nasze relacje. Wtedy bez problemu wpuszczą Cię do biblioteki. Potem należy skierować się do pierwszego pokoju, gdzie znajdują się regały z książkami. Poszukiwana przez Ciebie książka będzie leżała na samej górze pierwszego regału w środkowym rzędzie po jego lewej stronie. Aby ją zdjąć należy podstawić pod niego biurko i mniejszą szafkę, na które będziesz mógł się wdrapać. Kiedy już będziesz stać na nich, na książkę należy rzucić Accio. Twoja książka nie będzie chciała jednak do Ciebie przyjść. Przeniesie się ona na drugą stronę drugiego regału. Należy wtedy powtórzyć czynność z mniejszym regałem, biurkiem i zaklęciem Accio. Co prawda książka znowu Ci ucieknie (wróci na pierwszy regał, na jego prawą stronę), ale będzie to ostatni raz. Kiedy za trzecim podejściem użyjesz na niej zaklęcia, wyleci ona do pokoju wcześniej i znajdzie się na jednym ze stołów. Wtedy bez problemu możesz po nią sięgnąć.

Łazienka Jęczącej Marty

Po znalezieniu książki musisz przenieść się do łazienki Jęczącej Marty. Tam Hermiona nauczy Cię zaklęcia Incendio (rzucasz je kwadratem i kółkiem; spala rośliny i wznieca ogień w pochodniach). Zaklęcie należy rzucić na niepalące się kinkiety tą samą techniką jak Wingardium Leviosa.

Neville, rośliny

Następnym Twoim zadaniem będzie odnalezienie Neviller17;a (będzie w Herbology) i pomoc w spaleniu roślin. Na rośliny musisz rzucać zaklęcie Incendio.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

GWARDIA DUMBLEDOREr17;a

Kolejnym Twoim celem będzie powiadomienie kilku osób o sekretnym spotkaniu, na którym będziesz mógł trenować rozmaite czary.

Angelina Johnson r11; bałagan w Pokoju Pamięci

Angelina będzie uwięziona w pokoju z trofeami. Na tron tarasujący wejście trzeba rzucić Accio. Po wejściu do środka trzeba pomóc Angelinie ustawić puchary (muszą się zgadzać kolorami ze swoimi miejscami), a gdy już je ustawisz, musisz rzucić Reparo, aby naprawić potłuczone gabloty.
Anthony Goldstein, Michel Corner i Terry Boot,

Tej trójce wystarczy opowiedzieć o spotkaniu. Jeden z nich będzie w Sali do transfiguracji, drugi w skrzydle szpitalnym, a trzeci na dziedzińcu przed wieżą zegarową (wystarczy znaleźć ich na mapie).

Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Cho Chang r11; sowa

W sowiarni będzie czekała na Ciebie Cho, mająca problemy ze złapaniem swojej sowy. Tobie także nie uda się to za pierwszym razem. Przy schodach będą dwukrotnie krawędzie, po których trzeba będzie przejść, by złapać sowę. Przy drugiej musisz użyć Reparo zanim na nią wejdziesz. Sowa ucieknie Ci na samą górę sowiarni i po kolei będzie usadawiała się w miejscach, gdzie można wejść tylko po drewnianych palach. Gdy wdrapiesz się na pierwszy z nich, sowa przeniesie się na półkę przy kolejnym. Aby na niego wejść trzeba użyć na nim Reparo. Czynność należy powtórzyć przy palu obok.

Colin Creevy r11; stracony aparat

Będzie czekał na Twoją pomoc na brukowanym dziedzińcu (Exterior Walkway). Musisz pomóc mu zdjąć aparat. W tym celu przestaw stół pod koniec muru po lewej stronie krzaka. Gdy już się na niego wdrapiesz, rzuć zaklęcie Incendio na roślinę, a potem przejdź do końca i wdrap się na rynnę. Po drodze rynna będzie dwa razy zepsuta. Musisz wtedy zejść na najbliższą krawędź i naprawić ją za pomocą Reparo. Kiedy wejdziesz się na sam szczyt zejdź na prawą stronę, napraw zepsutego gargulca (Reparo), a na aparat rzuć Wingardium Leviosa, zrzuć go Colinowi i zejdź na dół.

Dean Thomas r11; gadające gargulce

Dean poprosi Cię, abyś znalazł pięć gadających gargulców, porozmawiał z nimi, a po wszystkim wrócił do niego i opowiedział mu wszystko. Pierwszy gargulec znajduje się w sali do Transfiguracji, drugi przy sali do Obrony przed Czarną Magią, trzeci jest na moście (Exterior Walkway), czwarty także na Exterior Walkway tyle, że na brukowanym dziedzińcu, gdzie pomagałeś Colinowi, a ostatni jest na balkonie w korytarzu na czwartym piętrze.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Ernie Macmillan r11; produkty do sporządzenia eliksiru

Czeka na Ciebie w sali Eliksirów (Potion). Erniemu trzeba pomóc w zebraniu składników do przyrządzenia eliksiru. W tym celu musisz znaleźć pięć ciemierników (białe kwiatki) i mandragorę. Dwa pierwsze kwiatki znajdziesz na dziedzińcu przy Sali do transfiguracji, a pozostałe trzy rosną przy chatce Hagrida. Mandragora znajduje się w tym samym miejscu, gdzie wcześniej pomagałeś Neviller17;owi spalić rośliny. Aby wyjąć ją z doniczki weź nauszniki, które leżą na stole przy wejściu.
Fred, George Weasley i Lee Jordan r11; sztuczne ognie

Cała trójka czeka na Ciebie w Boathouse. Poprosi Cię o pomoc w ukryciu sztucznych ogni. Musisz wejść na podwyższenie przy wiszących łódkach, rzucić na nie zaklęcie Wingardium Leviosa, aby je odkryć, a potem odbierać paczki od bliźniaków i chować do łódek. Paczki muszą być dopasowane do swoich miejsc. Po wszystkim zakryj łódki także używając Wingardium Leviosa.

Ginny Weasley r11; problemy z bliźniakami

Jest w pokoju wspólnym Gryffindoru. Będzie chciała byś nie dopuścił do wyrzucenia ze szkoły Freda i Georger17;a. Musisz wtedy iść na górę po pelerynę-niewidkę i w niej powędrować do gabinetu profesor Umbridge. Jej biura będzie pilnować dwoje uczniów, aby odwrócić ich uwagę przejdź obok półek, z których spadną wazony. Wtedy bez problemu możesz wejść dalej i odzyskać fiolkę Freda i Georger17;a.

Hannah Abbott

Stoi na schodach zaraz przy głównym wejściu. Wystarczy, że powiesz jej gdzie znajduje się sekretne przejście na siódme piętro do pokoju życzeń (sam tez musisz się najpierw o nim dowiedzieć). Przejście znajduje się za portretem, który zobaczysz schodząc po schodach w przeciwnym kierunku do głównego wejścia. Wtedy porozmawiaj z obrazem i wróć do Hannah.

Padma i Parvati Patil

Z Padmą i Parvati spotkasz się dwa razy i będziesz musiał z nimi porozmawiać. Najpierw spotkasz je na korytarzu przy łazience Jęczącej Marty, natomiast za drugim razem będą w Divination Staircase.

Susan Bones

Będzie dręczona przez Ślizgonów na Exterior Walkway. Trzeba jej pomóc pokonując przeciwników.

Zachariasz Smith r11; praca domowa

Przy nim trzeba będzie najwięcej się wysilić. Najpierw będzie chciał książkę potworów, która znajdować się będzie na ostatnim regale po prawej stronie (będzie słychać warczenie). Aby ją zdjąć rzuć na regał zaklęcie Depulso. Wtedy książka schowa się pod ławkę przy ostatnim regale w rzędzie po drugiej stronie. Aby ją wywabić zrzuć na podłogę klapki (leżą na ławce obok), a następnie ogłusz stertą papierów (także leżą na ławce). Kiedy wrócisz do Zachariasr17;a dowiesz się, że teraz potrzebuje eliksiru, który znajduje się w skrzydle szpitalnym. Gdy już go dostanie znów będzie kazał Ci coś zrobić. Tym razem musisz odnaleźć Prawie Bezgłowego Nickr17;a i spytać go kiedy umarł. Po tym wszystkim Zachariasz wreszcie zgodzi się by przyjść na spotkanie.
POKÓJ ŻYCZEŃ

Po odnalezieniu wszystkich na mapie udaj się do Pokoju Życzeń., gdzie wszyscy będą na Ciebie czekali, aby nauczyć się nowych czarów. Z każdą osobą, z którą oczywiście będzie się dało, porozmawiaj dwa razy. Kiedy zaklęcie będzie wymagało użycia np. trzykrotnego naciśnięcia trójkąta, dwa razy naciśnij ten przycisk, a za trzecim razem przytrzymaj go i w odpowiednim czasie zwolnij.

Po filmiku musisz odnaleźć do profesor McGonnagal, a następnie Dumbledorer17;a. McGonnagal będzie zaraz przy pokoju wspólnym Gryfonów, a dyrektor przy wejściu głównym do Hogwartu. Gdy będziesz już na dole po krótkiej rozmowie włączy się mini gra ze Snapem. Przytrzymuj wskazane przez Snaper17;a przyciski (musi być koloru zielonego). Po kolejnym filmiku musisz pokonać Malfoya i jego bandę. Po pojedynku przyjdzie profesor Umbridge, z którą nie masz szans.

Kolejnym Twoim zadaniem będzie udanie się do chatki Hagrida. Przed nią będzie czekała banda Malfoyr17;a, która od tego momentu dosyć często będzie wchodziła Ci w drogę.

GWARDIA DUMBLEDOREr17;a

Colin r11; ukrycie wyjców

Kiedy skończy się kolejny filmik, idź do sowiarni, gdzie będzie czekał na Ciebie Colin i poprosi o pomoc w schowaniu wyjców. Aby wejść do środka wdrap się na rynnę przy schodkach i wejdź przez jedyne otwarte okno. Gdy będziesz już w środku, Colin będzie wrzucał paczki, a Ty musisz je ustawiać na wolnych półkach. Do każdej paczki będzie odpowiednia półka, na której trzeba ją umieścić. Po zbliżeniu do niej paczki, rozświetli się.

Po ustawieniu wszystkich okaże się, że do sowiarni zbliża się Filch. Aby uniknąć schwytania wejdź na samą górę i kieruj się do jedynego możliwego pomieszczenia. W środku rzuć na zepsutą drabinę Reparo i wejdź po niej. Potem wystarczy, że zejdziesz na dół do Colina.

Dean Thomas r11; sabotaż

Dean czeka na Ciebie w wieży zegarowej. Poprosi Cię, abyś pomógł mu zrobić sabotaż zegara. W tym celu zdejmij z zegara cztery zębatki (brązową, złotą, srebrną dużą i małą, użyj Wingardium Leviosa), które wiszą po prawej stronie i przewieś je na lewą stronę, tak, aby wyglądały jak lustrzane odbicie. Najpierw zawieś brązową, potem złotą, a na koniec dużą srebrną. Czwartej zębatki (mała srebrna) nie trzeba zawieszać. Sabotaż w pewnym momencie przerwie Ci Malfoy i jego banda. Po pokonaniu ich możesz spokojnie wracać do dalszej pracy.
Padma i Parvati Patil r11; głośniki

Padma i Parvati chcą popsuć pięć głośników w Hogwarcie, aby uciszyć Umbridge. Pierwszy z nich będzie w korytarzu na pierwszym piętrze. Podsuń pod ścianę znajdującą się obok skrzynię za pomocą Wingardium Leviosa i wdrap się po nim.

Kolejny głośnik będzie w bibliotece. Pod regał z książkami podstaw mniejszy i stół, po których będziesz mógł wejść na górę.

Trzeci głośnik jest przed Paved Courtyard. Obok dziewczyn rośnie bluszcz. Wystarczy, że wdrapiesz się po nim, aby dosięgnąć głośnika.

Czwarty głośnik znajduje się na Sunspension Bridge. Tam, gdzie będą stały Padma i Parvati barierka mostu będzie przerwana. Po prawej stronie zejdź pod most i przejdź jego całą długość do drewnianych kładek. Potem wystarczy, że wejdziesz po rynnie i krawędzi i można psuć kolejny głośnik.

Ostatni będzie w Herbology. Najpierw musisz spalić rośliny, które uniemożliwiają Ci dostęp (Incendio), potem natomiast pokonaj uczniów, którzy przyjdą do Herbology i będą chcieli Ci przeszkodzić Po walce, pod głośnik podstaw skrzynię (Wingardium Leviosa) i wejdź po niej.

Luna Lovegood r11; dziedzińce

Clock Tower Courtyard

Jak sama nazwa wskazuje, sprawa będzie związana z dziedzińcami, a mianowicie zatopieniem ich. Aby to zrobić najpierw musisz zdobyć paczki Freda i Georger17;a. Na pierwszym dziedzińcu (Clock Tower Courtyard) podstaw kamień pod ściankę, na której rośnie bluszcz, a fragment muru jest zburzony (tuż za miejscem, gdzie znajduje się kamienna ławeczka). Gdy wejdziesz po bluszczu, na ławeczkę rzuć Wingardium Leviosa i przysuń ją tam, gdzie stoisz, aby stworzyła kładkę. Potem idź przed siebie, na paczkę Freda i Georger17;a rzuć Wingardium Leviosa, ustaw ją na środku dziedzińca, pójdź w miejsce gdzie stoją Twoi przyjaciele i stamtąd rzuć na paczkę Reducto.

Exterior Walkway

Kolejny dziedziniec będzie na Exterior Walkway. Aby zdobyć paczkę bliźniaków wejdź po schodach, odszukaj rynnę, a potem poruszaj się po kolejnych rynnach i krawędziach tak, aby dostać się na samą górę. Na paczkę rzuć Wingardium Leviosa i zrób to samo co na poprzednim dziedzińcu.

Transfiguration Courtyard

Ostatnia paczka będzie na dziedzińcu przy sali do Transfiguracji. Będzie jej pilnował Ślizgon z ekipy Malfoyr17;a. Po pojedynku odzyskasz ją i znów uczyń z nią to samo co z poprzednimi.
HOGWART

Po skończeniu zadań, znów trafi się minigra ze Snapem. Rób w niej to samo co poprzednim razem. Gdy już ją skończysz, pomóż swoim przyjaciołom pokonać Malfoyr17;a i jego bandę. Po wygranej walce idź za Luną.

DEPARTAMENT TAJEMNIC

Kiedy znajdziesz się już w Departamencie Tajemnic podejdź do drzwi i na nich, równo z Ronem i Hermioną użyj zaklęcia Depulso. Po wkroczeniu do środka odszukaj rząd dziewięćdziesiąty siódmy (nie będą one ponumerowane, ale gdy trafisz na właściwy włączy się filmik). Kiedy filmik się skończy musisz uciec do wyjścia przed trzema postaciami, które Cię ścigają. Na drzwiach ponownie użyj Depulso, znów równo z przyjaciółmi. Po krótkim filmiku czekają Cię dwie walki. W pierwszej z nich będziesz grać Syriuszem, w drugiej natomiast Dumbledorem. Oba pojedynki są łatwe, więc nie powinieneś mieć problemów. Gdy wygrasz z Voldemortem, włączy się minigra z nim. Postępuj tak jak w grach ze Snapem. Po jej skończeniu będzie już tylko do obejrzenia filmik i napisy końcowe.

Dodane przez Fred_George dnia 27-11-2011 14:30
#195

Świetny poradnik, harry07, ale nie się chyba coś w grze popsuło, bo spaliłam diabelskie sidła, ustawiłam te ławki, weszłam na nie, i pojawił mi się napis ,,jestes obok czegoś na co można się wspiąć'' podchodzę tam żeby się wspiąć... i nic nagle Harry zaczyna iść w miejscu. Nie chce się tam wspiąć, no i nie wiem co robić... :(

Noo.. dobra naprawiłam.. wszedł :P A mam jeszcze jeden problem, a mianowicie : przeszłam to zadanie z Luną, Deanem, Colinem, Padmą i Parvati, tylko co dalej? w poradnikach czytałam że jest jeszcze jedna lekcja oklumencji, ale jak podchodzę do Snape to mi mówi żebym sobie poszła, bo inaczej dostanę szlaban... Patrzyłam na mapie Huncwotów na zadania,ala tam nic nie ma :( Wie ktoś co robić?

Edytowane przez Fred_George dnia 01-01-2012 15:06

Dodane przez daniel123 dnia 27-01-2012 08:45
#196

A pracę domową u Snape'a odrobiłaś?

Dodane przez literowe_uomo dnia 17-03-2012 21:36
#197

Mam pytanko co do tej gry, mam wersje na PSP nie wiem czy bylo juz takie pytanie bo nie czytalam wszystkich stron tego forum tutaj chodzi o to ze ja zbieram ludzi do tego GD i zrobilam juz wszystko ( wzielam aparat, pomoglam blizniakom oddalam znicz itd.) tylko ze caly czas pokazuje mi sie ze mam jeszcze cos zrobic w pokoju wspolnym a zrobilam juz to co chciala odemnie Ginny oprocz tego siedza tam dwaj facei ktorzy jak do nich podejde cos dziwnie pokazuje POMOCY!! miecze sie z tym prze 2 tyg i dalej nie wiem co robic;// z gory dzieki za pomoc:P prosze o podpowiedz na PW

Edytowane przez literowe_uomo dnia 17-03-2012 21:47

Dodane przez whitely dnia 22-05-2012 11:47
#198

displaying their freedom and personality lace dresseslace dresses . . A huge percentage of Japan's youth right now have embraced and welcomed the influence of other culture's fashion styles. However, you can find nonetheless some young individuals who've been hesitant to express themselves in this radical way because of their loved ones traditions and values . . cheap homecoming dressescheap homecoming dresses . This certain group of young men and women is rather unadventurous in their style of clothing and is just not as interested in the fashion trends and fads. Nevertheless sexy prom dressessexy prom dresses sexy wedding dressessexy wedding dresses . cheap homecoming dressescheap homecoming dresses , interest in fashion has continued to grow and now has turn out to be an enormous business contributing to Japan's economy. The allure of Japanese fashion is a lot of of these styles are created by the younger generation themselves as opposed to the designers inside the industry. This has enabled the youth of nowadays to express themselves as they see fit discount wedding dressesdiscount wedding dresses , as

Dodane przez lady lunka dnia 03-07-2012 10:44
#199

jeden portret mówi "Znajdź trzy twarze jak mówię bo utkwi tu twoje obuwie" i nie chce podać hasła.O co mu chodzi?:(

Dodane przez keine_angst dnia 03-08-2012 13:36
#200

Proszę o pomoc:) Przeszłam całą fabułę gry i teraz kręcę się po zamku kończąc zadania. W pokoju nagród mam komunikat "Zbiry: 4/6". Gdzie mogę ich znaleźć? Próbowałam ganiać za Ślizgonami z wyciągniętą różdżką, ale oni nie są chętni do pojedynku. Co mam zrobić?

Dodane przez zgredzio00553 dnia 14-05-2013 16:27
#201

GDZIE SĄ RZECZY LUNY???:uhoh:

Edytowane przez zgredzio00553 dnia 18-05-2013 11:46

Dodane przez Rose Snape dnia 30-12-2013 16:13
#202

Ani mi się śni .. mam lepsze

Dodane przez Anabel Lestrange dnia 27-05-2014 20:42
#203

gdzie w bibliotece mogę znależć książkę o właściwościach kamienia księżycowego? Na wypracowanie dla Snepa.

Dodane przez ulka_black_potter dnia 27-05-2014 21:53
#204

A na jakim etapie jesteś? Wiem, że jedna książka latała sobie po regałach i trzeba było stół przystawiać tam gdzie akurat się znajdowała i na niego wchodzić po czym ona odlatywała na inny regał i znowu to samo. Druga była w tym kolejnym pomieszczeniu, gdzieś po boku na półce, musisz poszukać, a trzecia w dziale ksiąg zakazanych. Tam trzeba serio dobrze obczajać, bo pamiętam, że też nie mogłam znaleźć tych ksiązek.

Co do rzeczy Luny... Coś na pewno jest w Wielkiej Sali i chyba w tym korytarzu przed nią... Czy na tym dziedzińcu... Juz nie pamietam:/

Dodane przez Anabel Lestrange dnia 28-05-2014 19:33
#205

chodzi mi o tę 3 gdzie ona dokładnie jest?


Dodane przez ulka_black_potter dnia 28-05-2014 21:23
#206

W biblioteceB) Musisz tam dobrze poszukać, bo ona na 100% tam jest, a jak jej nie znajdziesz to jak będę miała czas to odpalę ZF i wtedy dokładnie Ci powiem gdzie.

Dodane przez Anabel Lestrange dnia 29-05-2014 08:32
#207

oki dzięki