Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 362
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59
Zobacz temat
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska :: Forum
» Gry
»» Zakon Feniksa
»»» Jak przejść grę "Harry Potter i Zakon Feniksa"?
Drukuj temat · Jak przejść grę "Harry Potter i Zakon Feniksa"?
~wolverine F
Dodany dnia 08-08-2011 12:40
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 482
Ostrzeżeń: 0
Postów: 109
Data rejestracji: 17.12.10
Medale:
Brak

Nie wiem czy to jest temat na to , ale mam pewną ciekawostkę Rozbawiony
kiedy ubierzemy pelerynę niewidkę i pójdziemy na 7 piętro nie będzie drzwi do pokoju życzeń ale będzie można przejść przez ścianę i jak będziemy już w tym pokoju życzeń to jeśli staniem y na kratkach to stopy zamiast czarnych stóp pod poświatą (peleryną niewidka) zobaczymy stopy w bardzo ciekawych kolorach Rozbawiony np. żółty i czerwony lub niebiesko zielony Rozbawiony

__________________
Śmierć jedno przemierza świat, podobnie jak dwaj wierni druchowie, którzy razem przemierzają morza; jeden zawsze będzie żyć w drugim. Zniewoleni miłością, żyją w tym, co wszechobecne. W owym boskim zwierciadle widzą sie twarzą w twarz, wolni i nieskalani. Wielka to dla nich pociecha, bo choć rzec można, że z tego świata odeszli, to ich przyjaźń wciąż trwa, ponieważ jest nieśmiertelna.

Od przebiegłości Ślizgonów
Kretynizmu Puchonów
i od Wiedzy-O-Własnej-Wszechwiedzy Krukonów
CHROŃ NAS GRYFFINDORZE

i51.tinypic.com/2nvc9d5.gif
i53.tinypic.com/2hicg45.jpg
Wyślij prywatną wiadomość
~Fred_George F
Dodany dnia 18-09-2011 11:08
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 188
Ostrzeżeń: 0
Postów: 75
Data rejestracji: 18.09.11
Medale:
Brak

Ja mam taki problem że już zebrałam wszystkich do GD oprócz Colina (tego co chce żebym mu zdjęła aparat). No i powiedzcie jak go zdjąć? Bo bróbóję od tygodnia i nicSmutny
Wyślij prywatną wiadomość
~daniel123 F
Dodany dnia 18-09-2011 11:17
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 511
Ostrzeżeń: 3
Postów: 234
Data rejestracji: 10.08.11
Medale:
Brak

niszczysz diabelskie sidła wchodzisz na ławki na poziom i idziesz do rury wspinasz sie na niej i idziesz na poziom tam jest aparat i musisz go zrzucic.
__________________
mrwgifs.com/wp-content/uploads/2013/05/David-Tennant-Oh-Nice-On-Doctor-Who.gif
static.tumblr.com/19edaa76c4fd3ad38fe656b22a1c2b72/juqc2ho/qSHmler57/tumblr_static_i_don_t_wanna_go.gif
http://gry1222.bloog.pl/ Wyślij prywatną wiadomość
~Fred_George F
Dodany dnia 18-09-2011 13:08
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 188
Ostrzeżeń: 0
Postów: 75
Data rejestracji: 18.09.11
Medale:
Brak

Ok, dzieki. Próbowałam, ale gdzie trzeba ustawić te ławki?

Tak, dobra zrobiłam. tych ławek jest 4 no nie? A jak już jestem na tych ławkach to...?
Edytowane przez Fred_George dnia 18-09-2011 13:38
Wyślij prywatną wiadomość
~daniel123 F
Dodany dnia 18-09-2011 13:32
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 511
Ostrzeżeń: 3
Postów: 234
Data rejestracji: 10.08.11
Medale:
Brak

na lewo od diabelskich sideł obok takiego czegoś na co się możesz wspiąć.
__________________
mrwgifs.com/wp-content/uploads/2013/05/David-Tennant-Oh-Nice-On-Doctor-Who.gif
static.tumblr.com/19edaa76c4fd3ad38fe656b22a1c2b72/juqc2ho/qSHmler57/tumblr_static_i_don_t_wanna_go.gif
http://gry1222.bloog.pl/ Wyślij prywatną wiadomość
~Fred_George F
Dodany dnia 20-09-2011 18:49
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 188
Ostrzeżeń: 0
Postów: 75
Data rejestracji: 18.09.11
Medale:
Brak

A jak przejść to zadanie profesora Snape?
Wyślij prywatną wiadomość
~Charlie F
Dodany dnia 07-11-2011 21:58
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2595
Ostrzeżeń: 2
Postów: 503
Data rejestracji: 06.11.11
Medale:
Brak

Na PSP to tak (a jak na kompa to nie wiem):
POCZĄTEK r11; GRIMUALD PLACE 12

Ginny

Po krótkim filmiku rozpoczynającym grę, znajdziesz się w pokoju z Ginny i Syriuszem. Syriusz nauczy Cię dwóch zaklęć: Accio (rzucasz je krzyżykiem; przyciąga przedmioty) i Depulso (rzucasz je trójkątem; odpycha przedmioty). Aby rzucić zaklęcie, wystarczy wyjąć różdżkę prawym przyciskiem funkcyjnym (R) i przytrzymać odpowiadający mu znak. Przycisk należy puścić, gdy przy różdżce pojawi się duże świetlne koło. Kiedy już nauczysz się używać zaklęć, musisz przesunąć wszystkie meble pod przeciwległą ścianę.

Po rustawieniur1; mebli, należy wyjść z pokoju.

Hermiona

W kuchni Twojej pomocy będzie oczekiwać Hermiona. Należy z nią najpierw porozmawiać, wtedy Syriusz nauczy Cię kolejnego zaklęcia: Reparo (rzucasz je kółkiem; naprawia przedmioty). Musisz naprawić wszystkie potłuczone talerze na stole i półki w regałach.

Po wyjściu z kuchni przeniesiesz się do sypialni, gdzie spotkasz Rona.

Ron

Tak jak było to z Hermioną, z Ronem też trzeba najpierw zamienić parę słów. Powie Ci, że ma problem ze spakowaniem swoich ubrań do kufra. Syriusz po raz kolejny pokaże Ci zaklęcie, którego trzeba użyć, czyli Wingardium Leviosa (rzucamy je za pomocą krzyżyka i trójkąta; podnosi przedmioty). Aby je rzucić należy nacisnąć krzyżyk (musi pojawić się małe, świetlne kółko wokół różdżki Harryr17;ego), a następnie przytrzymać trójkąt, aby kółko wokół różdżki się powiększyło, a gdy już tak się stanie, trzeba zwolnić przycisk. Gdy skierujesz ubrania Rona nad kufer, przy którym stoi, wystarczy nacisnąć ponownie krzyżyk, żeby je upuścić.

Po wykonaniu zadania, trzeba wyjść z pokoju i udać się po schodach na górę.
Fred i George

Kiedy znajdziesz się na górze, włączy się krótki filmik, w którym bliźniacy poproszą Cię o to, abyś umożliwił im zejście na sam dół. Twoja droga będzie zatarasowana. Aby usunąć przedmioty, które nam zawadzają, wystarczy rzucać na nie odpowiednie czary (Depulso, Wingardium Leviosa). Kiedy będziesz już na dole należy wejść do pokoju po lewej stronie. Krótki filmik zakończy Twoje pierwsze zmagania.
HOGWART

Fred, George, hasło

W Hogwarcie, ktokolwiek będzie chciał z Tobą porozmawiać (albo Ty z nim), będzie miał nad sobą kółko, gdy do niego podejdziesz. Trzeba wtedy nacisnąć trójkąt, aby rozpocząć konwersację.

Tak właśnie należy zrobić, gdy podejdziesz do Freda i Georger17;a. Dadzą Ci oni Mapę Huncwotów, dzięki której bez problemu wszędzie trafisz. Kiedy jakiś punkt na mapie będzie szczególnie ważny, będzie jaśniejszy niż inne (Destination). Czasem będziesz mógł sam sobie wybierać takie punkty w razie potrzeby. W trafieniu do nich pomogą Ci wtedy animowane ślady butów widoczne na podłodze i wskazujące kierunek. Wystarczy iść za nimi.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Pierwszym ważnym punktem będzie pokój wspólny Gryffindoru (Gryffindor Common Room). Przy schodach na pierwszym piętrze będzie stała Cho i blokowała Ci wejście. Należy wtedy z nią rozmawiać, dopóki się nie przesunie.

Pod pokojem wspólnym okaże się, że ani Ron ani Harry nie znają hasła, aby wejść do pokoju. Wtedy trzeba wrócić na sam dół, i spytać o nie Freda i Georger17;a. Bliźniacy podadzą Ci hasło, lecz najpierw musisz spłatać figla Ślizgonowi, który dręczy mniejszego od siebie. W tym celu trzeba użyć Wingardium Leviosa na znajdującym się obok naszego celu wiaderku z wodą. Po całej akcji dowiesz się hasła i będziesz mógł wrócić na siódme piętro, gdzie oczekuje Cię Hermiona,

Defense Against The Dark Magic

Po rozmowie z Hermioną będziesz musiał znaleźć na mapie (otwierasz ją za pomocą klawisza select) salę Obrony przed Czarną Magią (Defense Against The Dark Magic) i wybrać ją krzyżykiem (stanie się Twoim celem i zaprowadzą Cię do niej ślady butów). Po drodze musisz zerwać ze ściany (Accio) gazetę, którą rozwiesili Ślizgoni. Kiedy będziesz na schodach prowadzących do sali, gdzie ma się odbyć Twoja pierwsza lekcja, drogę będą tarasowali Ci inni uczniowie. Przesuną się tylko wtedy, kiedy skręcisz w prawo, zejdziesz po schodach i na lekcję przyprowadzisz Neviller17;a, który próbując pomóc innym, sam stał się ofiarą. Gdy już mu pomożesz, wystarczy wrócić tą samą drogą i iść na zajęcia.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Fred, George, zaklęcia

Po lekcji ślady na podłodze pokażą Ci dokąd masz iść. Musisz znaleźć Freda i Georger17;a. Pokażą Ci dwa zaklęcia: Protego (rzucasz je kółkiem; tworzy tarczę ochronną) i Stupefy (rzucasz je trójkątem; rani przeciwników), dzięki którym będziesz mógł toczyć pojedynki. Kiedy załapiesz zaklęcia, będziesz musiał nauczyć ich używania Rona i Hermionę. Aby to zrobić wystarczy rzucić nowopoznane czary, a przyjaciele sami je powtórzą. Czary trzeba będzie powtórzyć, gdyż Ron załapie je dopiero za drugim razem.
Umbridger17;s Office

Po nauce nowych czarów trzeba kierować się do pokoju, w którym urzęduje profesor Umbridge (iść za śladami). Po wejściu do jej pokoju włączy się krótki filmik.

Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Biblioteka

Po filmiku Hermiona każe Ci iść do biblioteki po pewną książkę. Aby wejść do biblioteki (droga będzie zastawiona) należy najpierw pomóc dziewczynie, która stoi przed wejściem. Będzie ona chciała, abyś zaniósł pracę domową jej koledze, który będzie czekał na nią na dziedzińcu (ślady pokażą gdzie masz iść). Gdy już wykonasz swoje zadanie trzeba wrócić do biblioteki i powiadomić o tym dziewczynę, która czeka na nasze relacje. Wtedy bez problemu wpuszczą Cię do biblioteki. Potem należy skierować się do pierwszego pokoju, gdzie znajdują się regały z książkami. Poszukiwana przez Ciebie książka będzie leżała na samej górze pierwszego regału w środkowym rzędzie po jego lewej stronie. Aby ją zdjąć należy podstawić pod niego biurko i mniejszą szafkę, na które będziesz mógł się wdrapać. Kiedy już będziesz stać na nich, na książkę należy rzucić Accio. Twoja książka nie będzie chciała jednak do Ciebie przyjść. Przeniesie się ona na drugą stronę drugiego regału. Należy wtedy powtórzyć czynność z mniejszym regałem, biurkiem i zaklęciem Accio. Co prawda książka znowu Ci ucieknie (wróci na pierwszy regał, na jego prawą stronę), ale będzie to ostatni raz. Kiedy za trzecim podejściem użyjesz na niej zaklęcia, wyleci ona do pokoju wcześniej i znajdzie się na jednym ze stołów. Wtedy bez problemu możesz po nią sięgnąć.

Łazienka Jęczącej Marty

Po znalezieniu książki musisz przenieść się do łazienki Jęczącej Marty. Tam Hermiona nauczy Cię zaklęcia Incendio (rzucasz je kwadratem i kółkiem; spala rośliny i wznieca ogień w pochodniach). Zaklęcie należy rzucić na niepalące się kinkiety tą samą techniką jak Wingardium Leviosa.

Neville, rośliny

Następnym Twoim zadaniem będzie odnalezienie Neviller17;a (będzie w Herbology) i pomoc w spaleniu roślin. Na rośliny musisz rzucać zaklęcie Incendio.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

GWARDIA DUMBLEDOREr17;a

Kolejnym Twoim celem będzie powiadomienie kilku osób o sekretnym spotkaniu, na którym będziesz mógł trenować rozmaite czary.

Angelina Johnson r11; bałagan w Pokoju Pamięci

Angelina będzie uwięziona w pokoju z trofeami. Na tron tarasujący wejście trzeba rzucić Accio. Po wejściu do środka trzeba pomóc Angelinie ustawić puchary (muszą się zgadzać kolorami ze swoimi miejscami), a gdy już je ustawisz, musisz rzucić Reparo, aby naprawić potłuczone gabloty.
Anthony Goldstein, Michel Corner i Terry Boot,

Tej trójce wystarczy opowiedzieć o spotkaniu. Jeden z nich będzie w Sali do transfiguracji, drugi w skrzydle szpitalnym, a trzeci na dziedzińcu przed wieżą zegarową (wystarczy znaleźć ich na mapie).

Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Cho Chang r11; sowa

W sowiarni będzie czekała na Ciebie Cho, mająca problemy ze złapaniem swojej sowy. Tobie także nie uda się to za pierwszym razem. Przy schodach będą dwukrotnie krawędzie, po których trzeba będzie przejść, by złapać sowę. Przy drugiej musisz użyć Reparo zanim na nią wejdziesz. Sowa ucieknie Ci na samą górę sowiarni i po kolei będzie usadawiała się w miejscach, gdzie można wejść tylko po drewnianych palach. Gdy wdrapiesz się na pierwszy z nich, sowa przeniesie się na półkę przy kolejnym. Aby na niego wejść trzeba użyć na nim Reparo. Czynność należy powtórzyć przy palu obok.

Colin Creevy r11; stracony aparat

Będzie czekał na Twoją pomoc na brukowanym dziedzińcu (Exterior Walkway). Musisz pomóc mu zdjąć aparat. W tym celu przestaw stół pod koniec muru po lewej stronie krzaka. Gdy już się na niego wdrapiesz, rzuć zaklęcie Incendio na roślinę, a potem przejdź do końca i wdrap się na rynnę. Po drodze rynna będzie dwa razy zepsuta. Musisz wtedy zejść na najbliższą krawędź i naprawić ją za pomocą Reparo. Kiedy wejdziesz się na sam szczyt zejdź na prawą stronę, napraw zepsutego gargulca (Reparo), a na aparat rzuć Wingardium Leviosa, zrzuć go Colinowi i zejdź na dół.

Dean Thomas r11; gadające gargulce

Dean poprosi Cię, abyś znalazł pięć gadających gargulców, porozmawiał z nimi, a po wszystkim wrócił do niego i opowiedział mu wszystko. Pierwszy gargulec znajduje się w sali do Transfiguracji, drugi przy sali do Obrony przed Czarną Magią, trzeci jest na moście (Exterior Walkway), czwarty także na Exterior Walkway tyle, że na brukowanym dziedzińcu, gdzie pomagałeś Colinowi, a ostatni jest na balkonie w korytarzu na czwartym piętrze.
Screen z gry "Harry Potter i Zakon Feniksa (wersja na PSP)"

Ernie Macmillan r11; produkty do sporządzenia eliksiru

Czeka na Ciebie w sali Eliksirów (Potion). Erniemu trzeba pomóc w zebraniu składników do przyrządzenia eliksiru. W tym celu musisz znaleźć pięć ciemierników (białe kwiatki) i mandragorę. Dwa pierwsze kwiatki znajdziesz na dziedzińcu przy Sali do transfiguracji, a pozostałe trzy rosną przy chatce Hagrida. Mandragora znajduje się w tym samym miejscu, gdzie wcześniej pomagałeś Neviller17;owi spalić rośliny. Aby wyjąć ją z doniczki weź nauszniki, które leżą na stole przy wejściu.
Fred, George Weasley i Lee Jordan r11; sztuczne ognie

Cała trójka czeka na Ciebie w Boathouse. Poprosi Cię o pomoc w ukryciu sztucznych ogni. Musisz wejść na podwyższenie przy wiszących łódkach, rzucić na nie zaklęcie Wingardium Leviosa, aby je odkryć, a potem odbierać paczki od bliźniaków i chować do łódek. Paczki muszą być dopasowane do swoich miejsc. Po wszystkim zakryj łódki także używając Wingardium Leviosa.

Ginny Weasley r11; problemy z bliźniakami

Jest w pokoju wspólnym Gryffindoru. Będzie chciała byś nie dopuścił do wyrzucenia ze szkoły Freda i Georger17;a. Musisz wtedy iść na górę po pelerynę-niewidkę i w niej powędrować do gabinetu profesor Umbridge. Jej biura będzie pilnować dwoje uczniów, aby odwrócić ich uwagę przejdź obok półek, z których spadną wazony. Wtedy bez problemu możesz wejść dalej i odzyskać fiolkę Freda i Georger17;a.

Hannah Abbott

Stoi na schodach zaraz przy głównym wejściu. Wystarczy, że powiesz jej gdzie znajduje się sekretne przejście na siódme piętro do pokoju życzeń (sam tez musisz się najpierw o nim dowiedzieć). Przejście znajduje się za portretem, który zobaczysz schodząc po schodach w przeciwnym kierunku do głównego wejścia. Wtedy porozmawiaj z obrazem i wróć do Hannah.

Padma i Parvati Patil

Z Padmą i Parvati spotkasz się dwa razy i będziesz musiał z nimi porozmawiać. Najpierw spotkasz je na korytarzu przy łazience Jęczącej Marty, natomiast za drugim razem będą w Divination Staircase.

Susan Bones

Będzie dręczona przez Ślizgonów na Exterior Walkway. Trzeba jej pomóc pokonując przeciwników.

Zachariasz Smith r11; praca domowa

Przy nim trzeba będzie najwięcej się wysilić. Najpierw będzie chciał książkę potworów, która znajdować się będzie na ostatnim regale po prawej stronie (będzie słychać warczenie). Aby ją zdjąć rzuć na regał zaklęcie Depulso. Wtedy książka schowa się pod ławkę przy ostatnim regale w rzędzie po drugiej stronie. Aby ją wywabić zrzuć na podłogę klapki (leżą na ławce obok), a następnie ogłusz stertą papierów (także leżą na ławce). Kiedy wrócisz do Zachariasr17;a dowiesz się, że teraz potrzebuje eliksiru, który znajduje się w skrzydle szpitalnym. Gdy już go dostanie znów będzie kazał Ci coś zrobić. Tym razem musisz odnaleźć Prawie Bezgłowego Nickr17;a i spytać go kiedy umarł. Po tym wszystkim Zachariasz wreszcie zgodzi się by przyjść na spotkanie.
POKÓJ ŻYCZEŃ

Po odnalezieniu wszystkich na mapie udaj się do Pokoju Życzeń., gdzie wszyscy będą na Ciebie czekali, aby nauczyć się nowych czarów. Z każdą osobą, z którą oczywiście będzie się dało, porozmawiaj dwa razy. Kiedy zaklęcie będzie wymagało użycia np. trzykrotnego naciśnięcia trójkąta, dwa razy naciśnij ten przycisk, a za trzecim razem przytrzymaj go i w odpowiednim czasie zwolnij.

Po filmiku musisz odnaleźć do profesor McGonnagal, a następnie Dumbledorer17;a. McGonnagal będzie zaraz przy pokoju wspólnym Gryfonów, a dyrektor przy wejściu głównym do Hogwartu. Gdy będziesz już na dole po krótkiej rozmowie włączy się mini gra ze Snapem. Przytrzymuj wskazane przez Snaper17;a przyciski (musi być koloru zielonego). Po kolejnym filmiku musisz pokonać Malfoya i jego bandę. Po pojedynku przyjdzie profesor Umbridge, z którą nie masz szans.

Kolejnym Twoim zadaniem będzie udanie się do chatki Hagrida. Przed nią będzie czekała banda Malfoyr17;a, która od tego momentu dosyć często będzie wchodziła Ci w drogę.

GWARDIA DUMBLEDOREr17;a

Colin r11; ukrycie wyjców

Kiedy skończy się kolejny filmik, idź do sowiarni, gdzie będzie czekał na Ciebie Colin i poprosi o pomoc w schowaniu wyjców. Aby wejść do środka wdrap się na rynnę przy schodkach i wejdź przez jedyne otwarte okno. Gdy będziesz już w środku, Colin będzie wrzucał paczki, a Ty musisz je ustawiać na wolnych półkach. Do każdej paczki będzie odpowiednia półka, na której trzeba ją umieścić. Po zbliżeniu do niej paczki, rozświetli się.

Po ustawieniu wszystkich okaże się, że do sowiarni zbliża się Filch. Aby uniknąć schwytania wejdź na samą górę i kieruj się do jedynego możliwego pomieszczenia. W środku rzuć na zepsutą drabinę Reparo i wejdź po niej. Potem wystarczy, że zejdziesz na dół do Colina.

Dean Thomas r11; sabotaż

Dean czeka na Ciebie w wieży zegarowej. Poprosi Cię, abyś pomógł mu zrobić sabotaż zegara. W tym celu zdejmij z zegara cztery zębatki (brązową, złotą, srebrną dużą i małą, użyj Wingardium Leviosa), które wiszą po prawej stronie i przewieś je na lewą stronę, tak, aby wyglądały jak lustrzane odbicie. Najpierw zawieś brązową, potem złotą, a na koniec dużą srebrną. Czwartej zębatki (mała srebrna) nie trzeba zawieszać. Sabotaż w pewnym momencie przerwie Ci Malfoy i jego banda. Po pokonaniu ich możesz spokojnie wracać do dalszej pracy.
Padma i Parvati Patil r11; głośniki

Padma i Parvati chcą popsuć pięć głośników w Hogwarcie, aby uciszyć Umbridge. Pierwszy z nich będzie w korytarzu na pierwszym piętrze. Podsuń pod ścianę znajdującą się obok skrzynię za pomocą Wingardium Leviosa i wdrap się po nim.

Kolejny głośnik będzie w bibliotece. Pod regał z książkami podstaw mniejszy i stół, po których będziesz mógł wejść na górę.

Trzeci głośnik jest przed Paved Courtyard. Obok dziewczyn rośnie bluszcz. Wystarczy, że wdrapiesz się po nim, aby dosięgnąć głośnika.

Czwarty głośnik znajduje się na Sunspension Bridge. Tam, gdzie będą stały Padma i Parvati barierka mostu będzie przerwana. Po prawej stronie zejdź pod most i przejdź jego całą długość do drewnianych kładek. Potem wystarczy, że wejdziesz po rynnie i krawędzi i można psuć kolejny głośnik.

Ostatni będzie w Herbology. Najpierw musisz spalić rośliny, które uniemożliwiają Ci dostęp (Incendio), potem natomiast pokonaj uczniów, którzy przyjdą do Herbology i będą chcieli Ci przeszkodzić Po walce, pod głośnik podstaw skrzynię (Wingardium Leviosa) i wejdź po niej.

Luna Lovegood r11; dziedzińce

Clock Tower Courtyard

Jak sama nazwa wskazuje, sprawa będzie związana z dziedzińcami, a mianowicie zatopieniem ich. Aby to zrobić najpierw musisz zdobyć paczki Freda i Georger17;a. Na pierwszym dziedzińcu (Clock Tower Courtyard) podstaw kamień pod ściankę, na której rośnie bluszcz, a fragment muru jest zburzony (tuż za miejscem, gdzie znajduje się kamienna ławeczka). Gdy wejdziesz po bluszczu, na ławeczkę rzuć Wingardium Leviosa i przysuń ją tam, gdzie stoisz, aby stworzyła kładkę. Potem idź przed siebie, na paczkę Freda i Georger17;a rzuć Wingardium Leviosa, ustaw ją na środku dziedzińca, pójdź w miejsce gdzie stoją Twoi przyjaciele i stamtąd rzuć na paczkę Reducto.

Exterior Walkway

Kolejny dziedziniec będzie na Exterior Walkway. Aby zdobyć paczkę bliźniaków wejdź po schodach, odszukaj rynnę, a potem poruszaj się po kolejnych rynnach i krawędziach tak, aby dostać się na samą górę. Na paczkę rzuć Wingardium Leviosa i zrób to samo co na poprzednim dziedzińcu.

Transfiguration Courtyard

Ostatnia paczka będzie na dziedzińcu przy sali do Transfiguracji. Będzie jej pilnował Ślizgon z ekipy Malfoyr17;a. Po pojedynku odzyskasz ją i znów uczyń z nią to samo co z poprzednimi.
HOGWART

Po skończeniu zadań, znów trafi się minigra ze Snapem. Rób w niej to samo co poprzednim razem. Gdy już ją skończysz, pomóż swoim przyjaciołom pokonać Malfoyr17;a i jego bandę. Po wygranej walce idź za Luną.

DEPARTAMENT TAJEMNIC

Kiedy znajdziesz się już w Departamencie Tajemnic podejdź do drzwi i na nich, równo z Ronem i Hermioną użyj zaklęcia Depulso. Po wkroczeniu do środka odszukaj rząd dziewięćdziesiąty siódmy (nie będą one ponumerowane, ale gdy trafisz na właściwy włączy się filmik). Kiedy filmik się skończy musisz uciec do wyjścia przed trzema postaciami, które Cię ścigają. Na drzwiach ponownie użyj Depulso, znów równo z przyjaciółmi. Po krótkim filmiku czekają Cię dwie walki. W pierwszej z nich będziesz grać Syriuszem, w drugiej natomiast Dumbledorem. Oba pojedynki są łatwe, więc nie powinieneś mieć problemów. Gdy wygrasz z Voldemortem, włączy się minigra z nim. Postępuj tak jak w grach ze Snapem. Po jej skończeniu będzie już tylko do obejrzenia filmik i napisy końcowe.
Wyślij prywatną wiadomość
~Fred_George F
Dodany dnia 27-11-2011 14:30
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 188
Ostrzeżeń: 0
Postów: 75
Data rejestracji: 18.09.11
Medale:
Brak

Świetny poradnik, harry07, ale nie się chyba coś w grze popsuło, bo spaliłam diabelskie sidła, ustawiłam te ławki, weszłam na nie, i pojawił mi się napis ,,jestes obok czegoś na co można się wspiąć'' podchodzę tam żeby się wspiąć... i nic nagle Harry zaczyna iść w miejscu. Nie chce się tam wspiąć, no i nie wiem co robić... Smutny

Noo.. dobra naprawiłam.. wszedł Język A mam jeszcze jeden problem, a mianowicie : przeszłam to zadanie z Luną, Deanem, Colinem, Padmą i Parvati, tylko co dalej? w poradnikach czytałam że jest jeszcze jedna lekcja oklumencji, ale jak podchodzę do Snape to mi mówi żebym sobie poszła, bo inaczej dostanę szlaban... Patrzyłam na mapie Huncwotów na zadania,ala tam nic nie ma Smutny Wie ktoś co robić?
Edytowane przez Fred_George dnia 01-01-2012 15:06
Wyślij prywatną wiadomość
~literowe_uomo F
Dodany dnia 17-03-2012 21:36
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 13
Ostrzeżeń: 0
Postów: 1
Data rejestracji: 13.11.11
Medale:
Brak

Mam pytanko co do tej gry, mam wersje na PSP nie wiem czy bylo juz takie pytanie bo nie czytalam wszystkich stron tego forum tutaj chodzi o to ze ja zbieram ludzi do tego GD i zrobilam juz wszystko ( wzielam aparat, pomoglam blizniakom oddalam znicz itd.) tylko ze caly czas pokazuje mi sie ze mam jeszcze cos zrobic w pokoju wspolnym a zrobilam juz to co chciala odemnie Ginny oprocz tego siedza tam dwaj facei ktorzy jak do nich podejde cos dziwnie pokazuje POMOCY!! miecze sie z tym prze 2 tyg i dalej nie wiem co robic;// z gory dzieki za pomocJęzyk prosze o podpowiedz na PW
__________________
Claudia x.x

Edytowane przez literowe_uomo dnia 17-03-2012 21:47
Wyślij prywatną wiadomość
~lady lunka F
Dodany dnia 03-07-2012 10:44
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 8
Ostrzeżeń: 0
Postów: 4
Data rejestracji: 06.07.11
Medale:
Brak

jeden portret mówi "Znajdź trzy twarze jak mówię bo utkwi tu twoje obuwie" i nie chce podać hasła.O co mu chodzi?Smutny
Wyślij prywatną wiadomość
~keine_angst F
Dodany dnia 03-08-2012 13:36
Użytkownik

Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Charłak
Punktów: 5
Ostrzeżeń: 0
Postów: 1
Data rejestracji: 03.08.12
Medale:
Brak

Proszę o pomocUśmiech Przeszłam całą fabułę gry i teraz kręcę się po zamku kończąc zadania. W pokoju nagród mam komunikat "Zbiry: 4/6". Gdzie mogę ich znaleźć? Próbowałam ganiać za Ślizgonami z wyciągniętą różdżką, ale oni nie są chętni do pojedynku. Co mam zrobić?
Wyślij prywatną wiadomość
~zgredzio00553 F
Dodany dnia 14-05-2013 16:27
Użytkownik

Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 4
Ostrzeżeń: 0
Postów: 2
Data rejestracji: 05.05.13
Medale:
Brak

GDZIE SĄ RZECZY LUNY???Uh-oh!
__________________
zgredzio

Edytowane przez zgredzio00553 dnia 18-05-2013 11:46
Wyślij prywatną wiadomość
~Anabel Lestrange F
Dodany dnia 27-05-2014 20:42
Użytkownik

Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -53
Ostrzeżeń: 1
Postów: 17
Data rejestracji: 24.05.14
Medale:
Brak

gdzie w bibliotece mogę znależć książkę o właściwościach kamienia księżycowego? Na wypracowanie dla Snepa.

__________________
:lol
Wyślij prywatną wiadomość
~ulka_black_potter F
Dodany dnia 27-05-2014 21:53
Użytkownik

Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 322
Ostrzeżeń: 0
Postów: 26
Data rejestracji: 26.06.13
Medale:
Brak

A na jakim etapie jesteś? Wiem, że jedna książka latała sobie po regałach i trzeba było stół przystawiać tam gdzie akurat się znajdowała i na niego wchodzić po czym ona odlatywała na inny regał i znowu to samo. Druga była w tym kolejnym pomieszczeniu, gdzieś po boku na półce, musisz poszukać, a trzecia w dziale ksiąg zakazanych. Tam trzeba serio dobrze obczajać, bo pamiętam, że też nie mogłam znaleźć tych ksiązek.

Co do rzeczy Luny... Coś na pewno jest w Wielkiej Sali i chyba w tym korytarzu przed nią... Czy na tym dziedzińcu... Juz nie pamietam:/
__________________
25.media.tumblr.com/62f2bbf5a46d63d0def933a05cb04509/tumblr_mot1g0Aqig1qa2xvjo1_400.gif
31.media.tumblr.com/687ef51679f4c140fabb33603df3ce74/tumblr_mot1g0Aqig1qa2xvjo2_r2_400.gif
24.media.tumblr.com/9c25cbf0c23ee77f1daee4ba78fcecfa/tumblr_mot1g0Aqig1qa2xvjo3_r1_400.gif


Lord Voldemort odrodził się na nowo, drogi Gościu
Wyślij prywatną wiadomość
~Anabel Lestrange F
Dodany dnia 28-05-2014 19:33
Użytkownik

Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -53
Ostrzeżeń: 1
Postów: 17
Data rejestracji: 24.05.14
Medale:
Brak

chodzi mi o tę 3 gdzie ona dokładnie jest?


__________________
:lol
Wyślij prywatną wiadomość
~ulka_black_potter F
Dodany dnia 28-05-2014 21:23
Użytkownik

Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 322
Ostrzeżeń: 0
Postów: 26
Data rejestracji: 26.06.13
Medale:
Brak

W biblioteceCool Musisz tam dobrze poszukać, bo ona na 100% tam jest, a jak jej nie znajdziesz to jak będę miała czas to odpalę ZF i wtedy dokładnie Ci powiem gdzie.
__________________
25.media.tumblr.com/62f2bbf5a46d63d0def933a05cb04509/tumblr_mot1g0Aqig1qa2xvjo1_400.gif
31.media.tumblr.com/687ef51679f4c140fabb33603df3ce74/tumblr_mot1g0Aqig1qa2xvjo2_r2_400.gif
24.media.tumblr.com/9c25cbf0c23ee77f1daee4ba78fcecfa/tumblr_mot1g0Aqig1qa2xvjo3_r1_400.gif


Lord Voldemort odrodził się na nowo, drogi Gościu
Wyślij prywatną wiadomość
Przeskocz do forum:
RIGHT